Jump to content

Schimbare bucse bascula


catalinx
 Share

Postare recomandată

Aici mai pun o poza cu bucsa noua bagata pe bratz, si cea veche langa

@SABOTEUR: mai ai cumva pozele ca din pacate s-au sters si as avea mare mare nevoie de ele. multumesc anticipat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu dupa ce am schimbat bucsele...cred ca am deja vreo 2000 km de la schimbare..si s-a simtit mult mai bine. suspensiile sport tari si cu bucsele alea moi..erau o combinatie fatala :D. Eu am pplatit la brady manopera schimbare bucse + bara stabilizatoare+ manopera schimbare bara stabilizatoare aprox 730 ron.

aa..si bineinteles discutiile de gen: nu ie bune astea domle, e mai mari ( de astea am scapat cand i-am pus sa masoare cu sublerul ), nu se poate, si vino bre sa vez cum facem tuning :D

bucsele le-am luat te la alto syncro ( dupa vreo 3 cereri la care mi s-a raspuns ca nu exista acele bucse, ca la ibiza cupra sunt ca cele de fabia, si in final cu ajutorul lui saboteur :huh: care mi-a trimis codul de produs am reusit sa le comand)

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din poze reiese ca bucsele tale nu ierau duse? I o deja le-am luat pe cele de la skoda sper sa simt o diferenta doarece a cam inceput si a mea sa faca urat la drumurile astea. daca nu cu urmatoarea ocazie am sa imi pun de seat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba ierau duse, ierau varza chiar, aripioarele alea ce unesc miezul bucsei de margine ierau rupte si deci bratul misca liber in interiorul bucsei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

imi spuneti si mie codul celor de la seat sa le comand si eu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult pt codul produsului....

poate poti sa imi spui si mie ce fel s-au comportat bucsele noi la tine.....cati km ai cu ele...si daca ai avut ceva pr pt ca sunt altfel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Suuper tare frate! :angry: Mersi pentru cod. De ce nu pun astia din fabrica asa ceva? Nu se incadreaza in buget? Depasesc cu vreo 2 lei? :lol: Rusine lor!

Modificat de B-40-YTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am trecut si eu pe bucse de Seat,la prima vedere masina are tinuta mai buna in viraje, accelereaza mai bine. Ce nu-mi place este ca vibreza mai tare bordul la trecere pe drum cu piatra cubica si faptul ca in momentele in care las masina sa mearga (bagata in viteza fara apasare acceleratie) motorul parca face mai multa galagie decat inainte .

Saptamana urmatoare reglez si unghiurile si revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suuper tare frate! :frigbaitata: Mersi pentru cod. De ce nu pun astia din fabrica asa ceva? Nu se incadreaza in buget? Depasesc cu vreo 2 lei? :) Rusine lor!

Pai la drumurile noastre se incadreaza mai bine dpdv al confortului, absorband socurile mai bine decat cele pline care sunt mai ok pe drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate! Pot spune ca nu mai simt nimic cand trec peste acei "politisti morti" (chestiile alea din asfalt menite sa distruga masina, adica pardon, sa reduci viteza) sau prin gropi mai dure. Inainte era inconfortabil rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Salutare.

A schimbat cineva bucsele pe fata, este nevoie de presa ,cum arata ambele bucse si eventual preturi, cum se comporta masina cu ele uzate ?A mea atunci cand ciupesti frana in mers bubuie (tind rotile sa ramana in urma ,asa se comporta la toate?)

Multumesc anticipat.

Salut.

Nu stiu cum e la skoda, dar la vw bucsele de bascula se schimba foarte usor. In max 1 ora mie mi le-a schimbat respectivul mecanic. Si asta la el acasa, nu service autorizat. Problema e ca sunt destul de scumpe. Eu am dat pe ele vreo 400 RON (pe amandoua - luate de la PORSCHE Buc Nord). Si montajul a fost scump la mine, pentru ca am avut ghinion. Initial credeam ca sunt bucsele alea care se schimba cu presa, cu efort (alea fiind bucsele de bara stabilizatoare), cand colo astea se schimba super usor asa cum spuneam. Eu mi-am luat tzeapa, am stabilit cu mecanicu un pret inainte, 300 RON pe care n-aveam cum sa nu ii dau dupa ce mi-a facut lucrarea. Bine, ca ulterior m-am certat cu el, asta e partea a doua... Si nici nu m-am mai dus sa-mi schimbe si placutele. Si p-alea vroia 200 RON. Mi le-am schimbat la un service : 80 RON fata-spate. Asa ca ai grija, stabileste de la inceput cat e ora de manopera, mai uita-te si pe net si nu uita: Toate au o rezolvare, totul e sa ai putin rabdare si sa cauti...

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

am adus de 2 ore :icon_thumright: masina de la mecanic. Mi-a schimbat Bucsele Brat Bascula (~110 Ron Materom Tg-Mures, sunt cele de Seat - pline, originale ) si Pivotii inferiori (cel de pe stanga avea joc mare si am decis sa ii schimb pe ambii pentru omogenizarea comportamentului pe toata puntea - pret ~160 RON de la acealasi furnizor, ne-originale).

Masina se comporta bine .. foarte bine incheagata se simte. Mai fac 5-10 km cu ea si ii fac si unghiul de fuga.

Multumesc saboteur& akebono

insa cred ca meacanicul a strans ceva aiurea sau a uitat sa stranga ceva ...... efectul: nu mai pot braca maxim dreapa volanul ... (ultimii 10-15 cm din cursa volanulu merg extrem de greu ... dar daca trag greu ajunge la capat....si cu masina pe loc se observa ca se lasa in fata ca si cum ar cobora toata suspesia pe partea dreapta). Stiti cumva care ar fi problema ? Joi vreau sa ma duc la el si sa ii dau idei sa termine cat mai repede fiindca nu prea pot sa las masina in service prea mult (fara ea sunt ca mort.)

Multumesc anticipat.

Modificat de Gabi Albert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, Gabi. Ti-au dat consolele (implicit puntea si caseta) jos pentru montarea bucselor noi? Daca da, atunci sa stii ca indiferent cate semne ar face mecanicul, puntea n-o s-o puna la loc neam. Deci musai reglaj de geometrie si-atunci se imbunatatesc lucrurile. Nu cumva iti sta si volanul stramb?

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz> chestia descrisa mai sus cu cursa volanului mai greu de facut doar spre unul din capete comparativ cu celalalt pe ultima jumatate de rotatie de ce apare? asta in conditiile in care directia e reglata

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

@ blitz : nu ma pricep dar as inclina sa cred ca nu a dat jos si caseta (la 2:30 s-a apucat de ea la 5:10 m-a sunat ca e gata) ca nu i-a luat decat cel mut 3 ore .. asta cu tot cu pivotii si cu tot cu schimbat placute de frana ... dar oricum e clar ca trebuie refacuta geometria (de ar fi numa atata) ... fiindca ,asa cum spuneai tu, sta cam stramb volanul ....3-4-5 cm spre drepta

de fapt ce insemana geometria ? (unghiul de fuga sau mai sunt si alte astpecte .... daca da, ce mai e de reglat? )

@ FABIAn RuSu: doar spre dreapta e problema asta ....

_________________________________________________

ce ma sperie e ca daca totusi trag de volan pare ca se lasa 3-4-5 ? cm in jos partea dreapta de parca ar trage in jos ceva ??? :Driver: ce poate intampla?

mentionez ca si inainte tragea pe o parte putin dar asta as crede ca e unghuil de fuga problema (volanul lasat liber era 2-3-4 cm intr-o parte).

Modificat de Gabi Albert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vorbeam in general despre problema de manevrabilitate diferita spre finalul cursei volanului la unul din capete, cu directia reglata, fara probleme de geometrie sau coduri de servodirectie gresite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabian, nu stiu ce sa zic, nu am intalnit situatii in care volanul sa mearga mai greu intr-o parte.

Gabi: sigur ti-au dat puntea jos, cu tot cu caseta pentru ca caseta e prinsa de punte. Mai mult: daca ti-au schimbat si pivotii (care se prind de brat prin 3 suruburi) clar s-a dereglat geometria. Cu siguranta unghiul de convergenta trebuie reglat, caderea este posibil sa se fi modificat din cauza demontarii pivotilor si fuga din cauza demontarii puntii. In consecinta iti recomand cat mai urgent un reglaj al geometriei daca cei din service-ul unde ai facut reparatia nu l-au facut deja (si ma mira foarte tare daca NU au facut-o).

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa fi dat puntea si caseta jos? Se pot da jos doar consolele de aluminiu in care e bagata bucsa. (eu cel putin asa am facut). Convergenta 100% trebuie reglata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma intrebarea mea e legata de asta:

"ce ma sperie e ca daca totusi trag de volan pare ca se lasa 3-4-5 ? cm in jos partea dreapta de parca ar trage in jos ceva ??? icon_scratch.gif ce poate intampla?

mentionez ca si inainte tragea pe o parte putin dar asta as crede ca e unghuil de fuga problema (volanul lasat liber era 2-3-4 cm intr-o parte)."

stiti ce se poate intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saboteur, depinde cum lucreaza fiecare mecanic in parte. Eu ma uit la ai mei: unii slabesc doar puntea si caseta si le lasa putin in jos, altii dau doar puntea jos si lasa caseta sa atarne. Eu de exemplu mi-am schimbat bucsele fara sa dau consolele deloc jos; doar bratele le-am dat jos. Asa este descrisa si la carte modalitatea de lucru. Evident ca pozitia e mai incomoda si bineinteles ca am bagat o bucsa putin stramb :D (foarte putin dar imi sta pe creier) insa n=am reglat nimic dupa. Masina sta drept pe drum, de curiozitate am pus-o si pe stand insa unghiurile sunt absolut in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mi se duc bucsele pentru ca scartie cand trec peste acele limitatoare de viteza. Nu gasesc in certificatul de garantie nimic specificat de garantia la bucse, cat timp sau la cati km. Ma sperie gandul ca la doar 22.000 km (in 18 luni) trebuie schimbate. Stie cineva sigur daca sunt acoperite de garantie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt uzate bucsele de bara stabilizatoare. Iti recomand inlocuirea lor, nu costa mai mult de 150RON deci indiferent ca sunt sau nu garantie, se pot schimba. Acum, poti sa-ti dai seama si singur daca fac sau nu obiectul unei garantii judecand dupa fraza:

Garantia se aplica in conformitate cu H.G. 394/1995 republicata , pentru toate defectele de fabricatie ale componentelor autovehiculelor Skoda comercializate de catre Porsche Romania, avind in vedere si punctul 3.

Prezentul certificat garanteaza buna functionare a produsului si remedierea gratuita a eventualelor defecte de fabricatie, in situatia in care beneficiarul va respecta conditiile de intretinere si de exploatare prevazute in : prezentul CERTIFICAT DE GARANTIE, SERVICE PLAN si MANUALUL DE UTILIZARE.

Daca gasesti clar o motivatie tehnica pentru faptul ca bucsele s-au uzat din cauza unui defect de fabricatie, atunci cu siguranta le vei primi in garantie.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!