Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Recomand inlocuirea bateriei. Cumpara ceva bun. Daca vrei, da-mi seria sasiu, pe whatsapp,  sa verific cost

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata si multumesc!

Am trimis VIN pe whatsappul tau.

Daca esti amabil, recomandami te rog si producator.

Stima si o zi excelenta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ti-am trimis pe whatsapp,  însoțite si de preturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Corect, multumesc si aici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Suntem noi posesori de polo 2013, 1.2 tsi CBZC si se aprind uneori martorii din foto. La repornirea motorului, se sting, dar...dupa 1 zi, 2,3, se aprind iar. Atasez si o scanare cu vcds. Anticipat multumesc pentru ajutor!Log-BR38NOR-WVWZZZ6RZDY022376-151581.txt


01-Motor -- Status: Malfunctie 0010
03-ABS frâne -- Status: Malfunctie 0010
04-Senzor unghi volan -- Status: OK 0000
08-Clima automata -- Status: OK 0000
09-Electr. centrala -- Status: Malfunctie 0010
15-Airbaguri -- Status: OK 0000
17-Instrumente bord -- Status: OK 0000
19-Poarta CAN  -- Status: OK 0000
25-Blocare pornire -- Status: OK 0000
44-Asistenta directie -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor (J623-CBZC)       Eticheta:. ROJ\03F-906-070-CBZ.clb
   Numar VAG SW: 03F 906 070 GD    HW: 03F 907 309 AJ
   Component: SIMOS10.22AH10 2686  
   Revizie: --H10---    Numar serial:               
   Codare: 001100D6200400080000
   Atelier: WSC 00788 648 00255
   Pachet ASAM: EV_ECM12TFS02103F906070GD 004004
   ROD: EV_ECM12TFS02103F906070FP.rod
   VCID: 6ADAFA348D7FE81634-803E

1 cod a gasit:
6330 - Sistem admisie 
          P307A 00 [096] - flux aer prea mic
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 151567 km
                    Data: 2023.04.26
                    timp: 14:51:15

                    Turaţie motor: 1569.00 /min
                    Valoare de sarcină normată: 26.7 %
                    Viteza vehicul: 52 km/h
                    Temperatura antigel: 90 °C
                    Temperatura aer admisie: 37 °C
                    Presiune aer ambiental: 1000 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.116 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 38
                    Presiune  absolută admisie: 597.67 hPa
                    Presiune admisie:valoare prescrisă-MAP_SP: 597.59 hPa
                    Reducere flanşă clapetă_activă_sumă corecţie-AR_RED_SUM_COR_ACT_REL: -37.3718262 %
                    Senzor poziţie clapetă:valoare actuală-Unghi clapetă: 12.108 °

Gata de functie: 0010 0101

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS frâne (J104)       Eticheta:. ROJ\6R0-907-37x-ESP82.clb
   Numar VAG SW: 6R0 907 379 BE    HW: 6R0 907 379 AF
   Component: ESP8.2i front H05 0001  
   Revizie: --------    
   Codare: 210228E3216F00B4842814E984D700401300
   Atelier: WSC 00788 648 00255
   VCID: 020AB294990F10569C-8056

1 cod a gasit:
01314 - Modul comandă motor 
            013 - Citiţi vă rog memoria de defecte - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00101101
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 126
                    rulaj: 151567 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2017.09.16
                    timp: 14:51:16

             împrejurari cod:
                    valoare Hex: 0x0000
                    valoare Hex: 0x8000
                    valoare Hex: 0x1207
                    valoare Hex: 0x13B6
                    valoare Hex: 0x337F
                    valoare Hex: 0x7F7F
                    valoare Hex: 0x7F00


-------------------------------------------------------------------------------

polo p307a.jpg

Modificat de FlorinNistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica clapeta acceleratie, eventual efectuati o curatare. De la eroare de pe motor,  se aprind acei martori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca se poate anula cu VCDS dezactivarea cilindrului atunci cind ECU detecteaza misfire?

Am bujii si bobine noi dar nu imi pot da seama de unde tot apare eroarea,masina are GPL si nu stiu cum sa incep diagnosticarea.Daca ECU nu ar mai dezactiva cilindrul poate as intelege ce se intimpla.Masina este Polo 1.2 cu 3 pistoane,motor CGPB 60CP.

Multumesc

 

6352 - Cylinder 3
          P0303 00 [096] - Misfire Detected
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 238614 km
                    Date: 2127.14.31
                    Time: 14:33:32

                    Engine RPM: 3582.00 /min
                    Normed load value: 83.1 %
                    Vehicle speed: 127 km/h
                    Coolant temperature: 85 °C
                    Intake air temperature: 17 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.913 V
                    Unlearning counter according OBD: 36
                    Number of cylinder 3 misfires in drive cycle-Misfires cylinder 3 from engine start to engine stop: 17
                    Misfire detection: counter in driving cycle-CTR_MIS_TOT_DC: 25
                    Misfire sum counter: carb A-MIS_SUM_A: 0
                    Misfire totalizer-Misfires all cylinders per 1000 rpm: 9

11836 - Cylinder Disabling
          P130A 00 [032] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 238614 km
                    Date: 2127.14.31
                    Time: 14:33:33

                    Engine RPM: 3516.00 /min
                    Normed load value: 8.2 %
                    Vehicle speed: 126 km/h
                    Coolant temperature: 85 °C
                    Intake air temperature: 17 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.913 V
                    Unlearning counter according OBD: 36
                    Time since engine start: 5500 s
                    Engine torque: 11.06250 Nm
                    Accelerator pedal travel-Accelerator position: 0.00 %
                    Ignition angle of current cylinder: actual value-Ignition angle: actual: 14.250 °

Readiness: 0000 0000

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: DTCs cleared

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, io-6r said:

masina are GPL

In general de aici pleaca toate problemele.

Nu prea am vazut masina cu GPL fara erori/sechele …

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea a fost data la pornire cind mergea pe benzina.Nu are treaba cu GPL,poate doar firele instalatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea spune altceva

Engine RPM: 3516.00 /min

Vehicle speed: 126 km/h

 

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut aceeasi eroare si la pornire,misfire cilindru 3 urmata de dezactivare cilindru.Din pacate am sters eroarea cu un ELM327 pe care il tin in masina pentru urgente.Daca o sa mai apara la pornire scanez cu VCDS si am sa postez aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.2 apar des probleme cu supapele. Fa un test compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Revin cu rezolvarea legata de eroarea: 

17549 - Verificare încrucișată pentru calculul sarcinii

            P1141 - 007 - Valoare neplauzibilă - Intermitent

Dupa ce am schimbat bujiile si fisa nr.3 degeaba, am facut ce zice ross tech legat de eroare (pierdere vacuum / aer fals) si anume am dat serios cu spray de frane la toate imbinarile galeriei de admisie si surpriza. Tragea aer pe la toti cei 4 cilindri mai precis pe linga inelele de etansare a galeriei de admisie pe chiulasa. Constatare proprie: cand mi-au montat meseriasii gpl, au demontat galeria si la montaj ori le-au strans prea tare ori le-au ciupit. Increderea mea in mecanici (daca nu stai langa ei) tinde spre 0. Dupa 6 luni de cautari rezolvarea a constat in inlocuirea a 4 oringuri (pozitia 6 pe schema). Pret 50 lei si mana de lucru 0lei. In plus am gasit si un suport de cauciuc (pozitia 12 pe schema)  din spatele galeriei de admisie lipsa (din cauza caruia se misca galeria rau de tot)- asta m-a costat 70 pe original - adus din Germania.

IMG-20230502-WA0001.thumb.jpg.6cd2a99aa90ed873393a08540f263bb5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primesc eroarea random misfire numai la cald , cum leg 4 bobine pix in locul celei unice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare de ce ? o fi avand alte valori primarele?

eu ma gandeam unul din firele celor 4 sa fie comun la plus contact, iar celelalte doua si doua la comanda ecu care da la masa 1 cu 4 si 2 cu 3

sau nu incap pe inaltime?

 

Modificat de gicutu44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Oricum nu incap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce alta cauza ar putea sa fie pt eroarea random misfire? bobina am scos-o si arata 380  ohmi intre firul notat 1 si cel notat 3 si masa4, iar intre 1 si 3 700siceva de ohmi par primarele celor doua semibobine , 2 nu stiu ce e , aveti un link va rog cu discutie despre asta? bobina beru zse 003

LE aprox 4 kohm au secundarele , iar fisele in jur de 6 kohm

bujiile sunt ngk si au aprox 1 k

 

Modificat de gicutu44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste bobina cu una de proba. Vezi fisele sa fie ok. Mai dau la masa...uneori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc , se poate sa fie si de la aer fals eroarea? cand apare in mers incepe sa tremure si pierde putere, becul check engine incepe sa clipeasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,dar de regula missfire e insotit si de p2279.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez un log de erori inainte sa pun bobina inapoi si sa repar fisa 3, acum doar la un drum scurt, dar sa incalzit bine, nu mai da erori,

 

senzorul map nu era prins in suruburi si posibil tragea si pe acolo aer fals

DTC-01.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema la golf 5 plus 1.6 fsi cod blf din 2006... dimineata sau dupa o pauza mai lunga masina are sunet ciudat la pornire ( asa un zgomot ca la diesel)ce tine cateva secunde apoi se opreste brusc. In rest masina este silentioasa si nu are nicio problema. La mecanic mi-a zis  ca trebuie schimbat uleiul,dar tot asa porneste. Mentionez ca distributia este pe curea. Are cineva vreo idee despre ce e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scanat-o cu un tester? Ce erori ai (posteaza aici)? Poti fi 1 milion de idei, dar dupa codul de eroare le mai filtram 😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva nu e bun , cand  trec peste denivelari, uneori incepe sa clipeasca chk engine si pierde putere, am reparat fisa nr 3 , acum incerc sa schimb si bujia,altceva ce ar  putea fi?

DTC-01.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!