Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Da,poti merge cu ea...fara probleme. In mod normal insa,nu ar trebui sa dureze mai mult de 25-35 min...daca regenereaza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o sa plec la o plimbare scurta si cu modul sport sa ii dau blana. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit de pe traseu,in modul sport ,si modul manual in videza a-5-a cu 110km/h cu 2700-2800 rpm. Acum a scazut relanty-ul la 800 ca si innainte. Credeti ca si-a facut ciclul de regenerare complet? Cum pot sa stiu asta? Multam 

 

20230204_220227.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la poza 10,credeti ca ar fi o problema cu modulul Abs? Dar de ce dupa resetarea erorii si rescanare ,nu a mai aparut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti afla din blocurile de masura de pe 01 Engine. Vezi cat mai are cenusa, ultima regenerare, etc

 

Posibil problema la pompa abs. Intai verifica cablajul și dacă e ok, schimba senzorii care ii da defecti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio problema Abs. A avut...rezolvat..acum nu are martori in bord. A postat o poza cu bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Mario44 said:

Si la poza 10,credeti ca ar fi o problema cu modulul Abs?

Atunci de ce mai intreba?

 

Am vazut pozele cu eroarea de pe senzor abs....acum am vazut ca erau amestecate si cele fara erori pe abs.

 

Mario, încearcă sa iti ordonezi postarile pe viitor, deoarece cel de mai sus arata ca o shawarma, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin,da din pacate pozele sunt alandala din cauza ca nu suporta fisiere mai mari de 1.9 mb. Telefonul meu face poze cu dimensiuni mari,si eu trebuie sa le editez cu un program si apoi sa le urc pe Forum. Scuzele de rigoare. 

Nu suntem toti buni in tehnologie . 

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, spido a scris:

Pe usa sofer, in blocurile de masura...trebuie sa vada apasarea butonului. Daca nu o vede...e butonul defect.

Am întrat cu vcds la usa șofer, pe poziția 09 am găsit butonul de la combustibil și butonul de la portbagaj. Cel de la combustibil se afișează la acționare iar cel de portbagaj nu simte nimic când îl acționez.

Concluzie Buton defect.....

Mulțumesc pentru sfaturi și îndrumare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema,  o sa înveți. Si eu am un telefon cu 108 MP si face poze mari. Pe telefon - poti face captura de pe ecran, faci crop la poza....si o sa fie ok de vizualizat si incarcat. 

10 minutes ago, Mario44 said:

Florin,da din pacate pozele sunt alandala din cauza ca nu suporta fisiere mai mari de 1.9 mb. Telefonul meu face poze cu dimensiuni mari,si eu trebuie sa le editez cu un program si apoi sa le urc pe Forum. Scuzele de rigoare. 

Nu suntem toti buni in tehnologie . 

Multumesc .

 

16 hours ago, F l o r i n said:

Pe 42 modul usa sofer, in meas block, cauti... daca nu te descurci, mergi la cineva pe lângă tine, care te poate ajuta 

 

2 minutes ago, nicu1iancu said:

Am întrat cu vcds la usa șofer, pe poziția 09 am găsit butonul de la combustibil și butonul de la portbagaj. Cel de la combustibil se afișează la acționare iar cel de portbagaj nu simte nimic când îl acționez.

Concluzie Buton defect.....

Mulțumesc pentru sfaturi și îndrumare.

Cu placere....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin eroarea 01316-Abs Control Module...etc.. care mi-a aparut dupa ce am schimbat senzorul Abs si am sters toate erorile;deci acea eroare a apatut dupa un rescan. Apoi iarasi am sters erorile si iar scan si nu a mai aparut. Am vrut sa limpezesc un pic cu problema cu pozele de mai sus,de asta am pus si o poza cu scanarea ultima :No Fault Found.

Mai pun inca o data poza cu pricina,si sper ca nu a ramas o problema pe circuit ceva. Mutam la toti implicati in discutie. 20230204_191141.thumb.jpg.a4075a7f3a3274107306cb4ed2c41cec.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta eroare spune sa verifici erorile stocate pe modulul 03 ABS. Daca nu mai ai nimic acolo, insemna ca se stege sau s-a sters si cea de pe modul 44 Servodirectie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. Nu pot sa cred cate erori afiseaza ,doar pentru ca un senzor ABS nu functioneaza. Acum stiu din experieta avuta cu 2 ani in urma ,cu doi senzori pe spate. Imi dadea erori de schimbam jumatate de masina,daca ma luam dupa mecanici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numar VIN: WVGZZZ1TZ9W101035

2  coduri de defecte:
004711 - Ventil pompa -injector [PD] cilindrul 3 (N242) 
               P1267 - 006 - limita superioarã depãºitã - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100001
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 20
                    rulaj: 288316 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 08:03:43

             împrejurari cod:
                    RPM: 1728 /min
                    cuplu: 136.0 Nm
                    viteza: 88.0 km/h
                        78.39 %
                    Text:  4.875    uF            
                    Text: 15.50    mJ             
                    Text:      9    mJ            
                    brut, Form. N/A: 000 000 000

000564 - Reglaj presiune de supraalimentare 
               P0234 - 006 - limita de reglaj depãºitã în sus - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 5
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 39
                    rulaj: 288661 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 20:21:46

             împrejurari cod:
                    RPM: 2848 /min
                    cuplu: 232.0 Nm
                    viteza: 89.0 km/h
                        96.33 %
                    tensiune: 13.67 V
                    presiune: 2449.5 mbar
                    presiune: 3003.3 mbar

Gata de functie: N/A
 

Ma puteti ajuta cu sfaturi, ce sa fac?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injector de verificat cablaj, daca e ok, inlocuit injector. 

Turbina , de curatat geometria 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un Golf 7 Avant 2.0 TDI 150 CP, manuala, am check engineul pornit. Are 1 an de cand e asa si tot nu i am dat de cap. Masina are 228200~ km acum, la 190000~ i-a fost facuta distributia. Dupa ce distributia a fost facuta la ceva timp a aparut check engineu. "Senzor pozitie axa cu came (G40)".  Din diagrama de mai jos a fost schimbata piesa 27, care e un senzor la axa cu came. Aveti mai jos si erorile din VCDS, au fost sterse dar tot reapar. Mecanicul s-a uitat la distributie daca e pusa la punct cum trebuie, si asa este si a verificat si pozitia axelor cu came si sunt in regula si acelea + verificat cablaj si e ok. Dupa ce piesa nr 27 a fost schimbata acum cateva zile, am mers cu ea (check engine dupa ce erorile erau sterse mereu, apar pana in maxim o zi iar, check engine aprins iar) si asteptam sa vad daca mai apare din nou in bord check engineu. Toate bune si frumoase, o parchez dupa ce am mers cu ea, ma reintorc in aproximativ 20 min inapoi sa o pornesc si nu a vrut sa porneasca din prima. Dadea sa porneasca dar nu o facea (poza de la data 2023.02.17 ora 14:13:05 cel mai probabil eroare este de atunci cand nu a vrut sa porneasca). Am pus iar contact, iar am dat sa o pornesc, a facut mai scurt acum de 2-3 ori ca incearca sa porneasca si a mers. O inchid si o pornesc iar, a pornit imediat. Deci din 3 incercari abia la a3a a mers din prima fara sa se chinuie. Asta s a intamplat ieri. Am mai mers cu ea, am mai oprit masina, am mai pornit masina si era ok si ieri seara, a aparut si in bord din nou check engineu.

 

Tin sa mentionez si de start-stop ca acesta merge cam cand vrea el, uneori merge si cand e check engine pornit si uneori merge si cand nu apare martorul in bord. E foarte random din ce vad si cand nu merge apare Start-Stop Error System), most-likely e de la erorile de la motor dar am zis sa mentionez just in case.

 

Am discutat cu mecanicu si din diagrama atasata, mi s a recomandat sa schimb ori piesa 30, care este un senzor ( codul 04L906423 al piesei) sau toata piesa 8 ( codul piesei 103L109096 - ENGINE VALVE HOUSING cred, nu gasesc exact denumirea piesei, romanii nostrii scriu ca este POMPA RECIRCULARE APA dar nu cred, fiind ulei acolo defapt care trece prin ea din ce mi a zis mecanicul).

 

Intrebarea e, a mai intalnit cineva asemenea probleme? Ce s-ar recomanda mai degraba in cazul asta, schimbarea DOAR a senzorului nr 30 care este undeva la 500~ RON sau toata piesa 8, care include si senzorul la 800~ RON. Piesele fiind originale. Nu cred ca merita sa ma bag pe dezmembrari?

 

Multumesc! :)

 

UPDATE: Am gasit acest videoclip in care vorbeste despre piesa 8 si ca a fost updatata si are cam aceleasi erori, are P0341 / P0016 / P0011 eroare si la mine e P0341 / P3007 / P0011. Intrebarea mea este, daca sa schimb DOAR piesa nr 8, cea cu noul update sau trebuie schimbata si valva actionata de catre aceasta piesa, avand si ea un update. Valva este nr 7 pe diagrama.

780109250.png

 

330783352_529936279240343_3893143834483126366_n.jpg

331095590_599699321976637_1878375875090036138_n.jpg

331337924_1241031773464136_8442637552317034848_n.jpg

331936364_586750033500152_4562421516979940195_n.jpg

Modificat de Meat21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA,problema este la defazorul axei cu came.G40 doar ,,vede" pozitia incorecta a axei. Schimba 7+8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Poate ma ajutati cu un sfat... Am un Passat B7 2011, motor pe benzina 1.8 TSi 118 kw. Acum o saptamana mi-a aparut eroarea asta in mers: P2187 System too lean at idle bank1:  Simptome la motor nu am observat... Am schimbat in prima faza bujiile si am sters eroarea... Care a reaparut a 2-a zi, in mers. Pasul urmator a fost sa schimb pcv-ul (cel vechi avea membrana de cauciuc rupta). Sters eroarea, iar a 2-a zi in mers mi-a aparut iar. Aveti idee ce sa mai verific? S-a mai intalnit cineva cu situatia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara.

Am si eu eroarea asta si nu stiu cum s-o interpretez.

Va rog, daca este posibil,sa ma ajute cineva.

Multumesc

 

WhatsApp 11.jpeg

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria 12v. Este in stare buna? Contactele, masa, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat inca nimic la baterie - o stiam buna. ce am observat  ciudat: am incarcat o cu redresor, ok, am facut un drum de 200 km extraurban si dupa toate astea, a doua zi imi dadea mesaj de baterie descarcata. 

Bateria este originala VW si are 2 ani. 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca trebuie alta...verifica incarcarea si starea bateriei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza 1 este de cand am pus vcds pe ea si poza 2 este dupa cca 10 ...15 min de butonat.

Ce zici, e de schimbat?

vad ca 'Battery charge level' e la 28% .... asta nseamna cam cat se mai poate incarca?

Multumesc

Poza 1.jpeg

Poza 2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!