Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Care ar fi cauza cea mai plauzibila pentru aceste erori la un Ateca 2018? In ultimele luni, in mers, usile se descuiau si trebuiau incuiate inapoi de la butonul de pe usa soferului, iar la un moment dat, imediat dupa ce plecasem de pe loc tot incerca sa le incuie, se descuiau la loc, iar incerca sa le incuie etc, s'a linistit abia cand am oprit masina si am luat contactul, dupa care totul a fost ok (nu era vreo usa incomplet inchisa, ca idee)

 

Screenshot-2022-09-11-13-14-26-426-com-v   Screenshot-2022-09-11-13-15-08-506-com-v

 

Am resetat erorile, cu OBD Eleven, dar erorile nu par a fi chiar izolate la VAG si n'ar vrea sa le las sa devina frecvente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general erorile astea apar in urma defectarii switch-urilor din broaste. Masina nu mai ,,vede" usa respectiva incuiata si tot incearca sa o incuie. Mai devreme sau mai tarziu,se va ajunge la inlocuire broaste usi. Vad ca cea mai frecventa e la sofer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am o problema la masina din semnatura- se aprinde martorul esp dupa 3 - 5 minute de la pornire relantiul o ia razna (variaza intre 600 -2000) si motorul se opreste. Repornesc si totul este ok, martorul nu se mai aprinde si motorul merge rotund. Am scanat si au aparut erorile>

Address 01: Engine       

1 Fault Found:

17549 - Load Calculation Cross Check

            P1141 - 007 - Implausible Value - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Lambda: 37.1 %

                    Lambda: -35.2 %

                    Lambda: 34.8 %

                    T.B. Angle: 5.2°

                    Lambda: 47.3 %

                    Lambda: -35.2 %

                    Lambda: 34.8 %

                    T.B. Angle: 4.7°

Readiness: 0010 0000

 

Address 03: ABS Brakes        

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

            013 - Check DTC Memory - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101101

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 2

                    Reset counter: 104

                    Mileage: 207413 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2022.10.15

                    Time: 09:26:24

Stiu ca a doua ma trimite la prima eroare iar prima inseamna senzorul MAP (g70 sau g71)- verificare cablaj, contacte, inlocuire sau aer fals in sistemul de vacuum. Daca a mai patit cineva si a rezolvat altfel decat prin schimbarea senzorului please help. Clapeta este curatata si adaptata, nu am egr. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update la problema de mai sus. Am gasit o procedura de testare a MAF care arata cam asa:

 

With the engine not running, but the ignition switched on:
Connect up Vagcom/VCDS
Select the engine control module [01]
Select measured blocks [08]
Select Group 10
You should now be confronted with a screen similar to that below:

image.png.6301cd0b30645412333e001933896658.png

The 4 sets of figures are as follows:
1 = The amount of air being drawn into the engine. This will either be 0 or 1275 depending on the version of Vagcom/VCDS.
2 = Atmospheric pressure in millibars
3 = Intake manifold pressure in millibars
4 = This is your throttle pedal position, so should read 0 with your foot off the pedal, and 100 with your foot flat to the floor.
The values shown in 2 and 3 should be nice and stable. Value 3 should be the same as 2 (tolerance ± 30 mbar).
If everything looks good, then chances are your intake pressure sender is healthy.
If value 3 is fluctuating badly, then you need to double check the connections to the intake pressure sender, or replace it.

 

As a further test, you can do the following:
Start the engine
Connect up Vagcom/VCDS
Select the engine control module [01]
Select measured blocks [08]
Select Group 10
With the engine idling, disconnect the intake manifold pressure sender connector and watch value 3. It must fall briefly to about 400 mbar and then rise to the same value as value 2. If it doesn’t, check the connections to the intake pressure sender, or replace it. 

 

Am facut procedura nr. 2 si la scoaterea mufei de la G71 motorul se opreste. Problema este ca la mine valoarea indicata de MAF (ianinte de a deconecta mufa evident) este foarte scazuta, in jurul valorii de 400mbar. Deci am un senzor defect? Atasez poza:

 

thumbnail.thumb.jpg.ee2e4c183fbd6385484f28c04bce51df.jpg

Modificat de florynbadescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu faci o mare confuzie aici, motorul tau nu are senzor MAF ( debitmetru de aer) are MAP (senzor care masoara presiunea absoluta din galeria de admisie), cel mai simplu test pt un senzor map se face c-am asa: cu motorul oprit presiunea indicata de senzor ar trebui sa fie aproape de valoarea presiunii atmosferice, cu motorul pornit presiunea indicata trebuie sa fie in jurul valori de 400 mbar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat legat de problema de mai jos, va rog.
Ventilatia baga aer rece pe gurile centrale din bord. Am fost la un mecanic si mi-a spus ca solutia e complicata, trebuie sa desfaca multe parti din bord.... mult timp, multi bani.
Multumesc!

08 Air Conditioning

    System description: Climatronic
    Software number: 5G0907044AA
    Software version: 0705
    Hardware number: 5G0907044AA
    Hardware version: H02
    ODX name: EV_ACClimaBHBVW37X
    ODX version: 003018
    Long coding: 00020004200100011005000000101000

    Trouble codes: 
        B109515 - Potentiometer für Stellmotor der Temperaturklappe rechts Unterbrechung/Kurzschluss nach Plus
            Intermittent
                Date: 2022-10-21 12:51:45
                Mileage: 156111 km
                Priority: 2
                Malfunction frequency counter: 2
                Unlearning counter: 56
                Dynamic environmental data: 02868126091E261300F9262600452D26270045
Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea se refera la clapeta de reglare temperatura in partea dreapta , deci trebuie motorasul/parghiile verificat / inlocuit

ar baga aer rece si pe grila din dreapta daca e din el

pentru cel din dreapta nu se da jos bordul, doar topedoul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba si fara demontare toepedou. Oricum, verifica intai sa nu fie sarita rotita din servomotor.....se intampla la MQB. Daca e sarita, se repune pe pozitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am un golf 1.4 TSI 170 cp BLG si mi s-a aprins check ul in bord, am mers la “mecanic” pentru o diagnoza si da erorile P10AD - P2004 - P0033. El mi-a zis ca nu prea se pricepe si sa merg la altcineva, probabil ar fi ceva de la un senzor. 
 

S-a mai confruntat cineva cu situația asta și îmi poate da un sfat? 
 

Nu vreau sa bag in mașina când poate nu trebuie.

 

Mulțumesc. 
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si textul care apare dupa eroare, ca sa te putem ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P2004

Intake Manifold

Runner Control

Bank 1:Stuck

Open

P0033

Turbo Charger

Bypass Valve

Control Circuit

Si pentru P10AD nu am fäcut decât o poza

fäcutà pe alta diagnoza, incomplet:

 

004269 - Magnetic Clutch for Supercharger

P10AD - 000 - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Mileage: 222459 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 15:57:24

 

 

 

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati cablajul intai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update la problema legata de eroarea mea (relantiul variaza intre 600 -1800 rot/min si motorul se opreste-se intampla cand motorul este rece, la cald trage foarte bine si nu oscileaza) 

17549 - Load Calculation Cross Check

            P1141 - 007 - Implausible Value - Intermittent

Am facut ce mi-a recomandat xmisterx. Cu motorul oprit MAP indica 989.4mbar si la relanti 397.8mbar. Valoarea la relanti ar fi ok (in jur de 400) dar cea cu motorul oprit nu-i cam mica (ar trebui sa fie 1013)? Atasez poze cu valorile din grupurile 30,31,32,33,34,36,37,41 unde apare ca sondele lambda ar fi ok. Catalizatorul a iesit ca e ok in grup 46.  Am facut log in mers pentru a vedea si alte valori. Postez aici poate stie cineva ce are masina. 

Gr303132.thumb.png.3089204bf5a7efd15597fe2b23bec552.pngGr374143.thumb.png.0987b7d94de4b11d60091e4b66d380a8.pngGr333436.thumb.png.ba1c158dd176cb2e039737ff9819d403.png

LOG08.11.2022amb.CSV LOG08.11.2022gr123.CSV

Modificat de florynbadescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va 

salut, nu am gasit alt topic legat de asta asa ca am sa postez aici erorile pe care le am avut, dupa ce am repornit motorul totul a revenit la normal, a mai patit cineva ? De ce s a intamplat asa si ce ar trebuii sa verific sau sa fac? Multumesc 

golf 6 1.4 tsi cax an2010

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 000 - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Mileage: 178269 km

Time Indication: 0

Date: 2063.14.31

Time: 06:31:52

Freeze Frame

RPM: 2836 /min

Load: 14.5 %

Speed: 83.0 km/h

Temperature: 87.0°C

Temperature: 24.0°C

Absolute Pres.: 1010.0 mbar

Voltage: 14.224 V

 

004874 - Cylinder Disabling

P130A - 000 - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Mileage: 178269 km

Time Indication: 0

Date: 2063.14.31

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii,bobine in principiu.Pune un set de bujii noi si vezi dupa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, spido a scris:

Bujii,bobine in principiu.Pune un set de bujii noi si vezi dupa..

Nu mi-a facut decat o data,am mai facut 500km de atunci si nu a mai facut,masina are bujii noi ngk, poate avea legatura ca in acel moment mergeam subturat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu are legatura. Poate fi o bobina...

O sa mai faca. Monitorizeaz-o...si cumpara preventiv o bobina. Eu, la 1.4 tsi...am una de rezerva mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ibiza 1.2 12 valve( 3 cilindrii) AZQ, nu mai porneste, acestea sunt singurele erori, tehnicienii mi-au spus ca e distributia, dar nu au verificat-o cu cale, se poate verifica ceva din vcds referitor la sincronizare ? Cand se da la automat se aude ca si cum n-ar avea bujiile puse, dar bujiile sunt umezite in ultimul hal, le-am curatat, la fel, umede, de ce se inneaca? Sa fie blocat returul ? Presiune in rampa am 2.8 bar.

318352005_1735277916857771_3422839924870050584_n.jpg

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In topicul asta trebuia să postezi aici este pentru benzinare.

Daca ai scânteie la bujii, după descrierea ta, este foarte plauzibil sa fie distribuția sărită (când învârte foarte ușor, ca  și cum ar avea bujiile scoase înseamnă că supapele nu se mai închid la momentul potrivit și scăpa compresia, de aici și umezirea bujiilor). Asta trebuie verificat prima dată. Fizic. Cu vcds nu cred că se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta are distributia pe lant, eu nu cred ca este decalata, plus ca ar fi trebuit sa apara eroare de sincronizare intre ax si arbore cotit, eu cred ca sunt probleme cu aprinderea, o problema de presiune in rampa , ar putea fi defect regulatorul, Presiunea de 2.8 bari unde a fost masurata, pe tur sau retur? Eu zic ca inainte de a verifica distributia sa faci un test de compresie daca iese prost verifica distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii ce usor sare o distributie pe lant? MAi ales dupa un schimb de ulei ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test de compresie urma sa ii fac, dar am zis sa incerc orice ce tine de alimentare. Are ştuț de verificare presiune pe rampa.

Da, este pe lanț.

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 07.11.2022 at 21:39, flickclick1 a scris:

P2004

Intake Manifold

Runner Control

Bank 1:Stuck

Open

P0033

Turbo Charger

Bypass Valve

Control Circuit

Si pentru P10AD nu am fäcut decât o poza

fäcutà pe alta diagnoza, incomplet:

 

004269 - Magnetic Clutch for Supercharger

P10AD - 000 - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Mileage: 222459 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 15:57:24

 

 

 

 

 

 

 


salutare, am fost la service cu mașina. Au verificat cablajele și au zis ca totul e ok. In schimb am schimbat pompa de apa, asta fiind problema după spusele mecanicului. 
Dupa schimbare, nu s a întâmplat nimic in comportamentul masinii. Check ul tot in bord este. Ma puteți ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!