Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Buna ziua, la scanare apar urmatoarele erori pe un Seat Altea XL 1.6 102CP, cod motor BSE, daca ma puteti ajuta cu ceva pareri:

Adresa 01: Motor
   Component: SIMOS71 1.6l 2VG    1037  
   Codare: 0004071
3  coduri de defecte:
16686 - Detectat rateu de ardere la cilindrul 2
            P0302 - 006 -  - intermitent
16687 - Detectat rateu de ardere la cilindrul 3
            P0303 - 006 -  - intermitent
16684 - Detectat rateuri de ardere
            P0300 - 006 -  - intermitent
Gata de functie: 0010 0001
----------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS frâne
   Component: ASR FRONT MK70      0105  
   Codare: 0017025
1 cod a gasit:
01314 - Modul comandă motor
            013 - citiţi vă rog memoria de defecte - intermitent

----------------------------------------------------------------

ca simptome, trremura , nu merge rotund si nu are forta, EPC aprins si check intermitent. Initial am sperat ca e de la bujii pe care le-am schimbat, am sters erorile dar au reaparut si simptomele nu au disparut, am schimbat si bobina de inductie azi, degeaba.

Multumesc in avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la debitmetru, pune contactul-cu vcds intra pe 01 engine-10 adaptation-channel 00-test-save. Porneste motorul vezi cum merge, daca merge mai bine sunt probleme la debitmetru daca merge la fel de rau verifica ce ti-a recomandat colegul spido.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,cand sunt erori pe 2-3 sau 1-4 atunci bobina este vinovata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, am citit, dar asta e singura explicatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome a avut si 1.6 ALZ de la passatul din semnatura care este aproape acelasi motor cu BSE, rateuri aleatorii pe cilindri, mers neregulat in relati si pornire foarte grea, am inlocuit senzor de temperatura, bobina de inductie, senzor arbore cotit, verificat si curatat injectoare, pe ecu avea aceleasi alarme ca la colegul. Nu stiam ce sa-i mai fac, pana cand am dat reset la valorile default la ECU, asa am descoperit ca problema este la debitmetru desi valorile in timp real pareau bune. Dupa inlocuire, panarama merge perfect.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Am inlocuit caseta de directie cu una shsi am codul asta de eroare care nu se sterge.

am incercat si cu odis si cu rotirea volanului,si cu adaptarea senzorului...nimic.

Ma poate ajuta cineva sa scap de eroarea asta? sau trebuie alta caseta?

In rest nu sunt alte probleme, nu bate, nu trozneste, functioneaza ok mecanic vorbind.

Motorul electric l am pastrat pe cel de la caseta demontata de pe masina care batea rau pe stanga,  defecta mecanic 

dar fara eroare defect mecanic.

Multumesc.

 

Log-WVGZZZ5NZJW.txt

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda..asta se rezolva prin inlocuire caseta sau un update sw pe cea actuala. Eroarea a aparut imediat dupa inlocuire sau dupa incercarile repetate de rezolvare....stg/dr de volan,adaptare...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neata! 

 eroarea a aparut imediat dupa inlocuirea casetei.

nu a putut fi stearsa deloc.

calculatorul si motorul electric de pe caseta, sunt cele de pe cea data jos de pe masina.

Esti sigur ca se rezolva cu update de SW?

Multumesc

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am rezolvat asa cu update...sau chiar cu rescriere aceeasi versiune sw.

Banuiesc ca volanul a fost blocat pe timpul inlocuirii casetei....nu a fost cumva rotit..360grd.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca a fost blocat dar sigur nu a fost rotit

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au pus contact, miscat masina fara mufa la spira volan. 

Se rezolva de regula, update si setari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista update ptr caseta lui...si nici versiunea originala. Am verificat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc solutii..

 

Am facut caseta de Audi Q7 2018 (care nu sza rezolvat nicaieri...) cu soft de Lamborghini Urus, etc...sigur se rezolva si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Pun o intrebare aici: interfata originala, 3 VIN, azi dimineata a vrut sa faca update; totul OK, am facut o greseala de copil - nu am pus laptopul-ul la incarcat - arata 91% la baterie. A murit in timpul upgrade-ului. Nu mai recunoaste motorul. Are erori ca in poza. Ce pot sa fac? 

IMG_20211206_122454.jpg

Modificat de CristianH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă apeși din nou "Check for updates", găsește ceva sau reia procesul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat. Sunt up to date.

Am incercat si cu beta, era debifat. La fel. Ma gandesc sa dezinstalez VCDS si sa reinstalez. Pe undeva recomanda sa trimit un scan la RT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata. Am luat de pe site-ul RT ultima varianta de soft, cand am vazut ca a aparut o iconita noua am stiut ca e OK. Verificat la masina, totu; e OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o problema cu masina, trepideaza motorul cand sta la ralanti. Daca accelerez putin (peste 1000 rpm) nu se mai simte nicio trepidatie (deci in mers nu se simte nimic). 
Masina pare ca trage normal, nu am simtit vreo scadere de putere. Masina este un Passat 2.0 FSI, 2006, 4Motion, BVX.

 

Am fost sa fac revizia si la service mi-au pus si un tester, rezultand urmatoarele 9 erori:
P0300, P0302, P0303, P0333, 3 x P1032, P2015, P2098.

Am si un martor aprins in bord (dar este deja de mai multi ani, eroarea P1032 fiind una veche de cel putin 3 ani, nu am schimbat cel senzor).

La service au verificat bujiile si erau in regula. In rest, au cam ridicat din umeri, ca sunt cam multe erori si nu stiu ce sa faca, cu care dintre ele sa inceapa. 

 

Ce ma sfatuiti sa fac?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un set nou de bujii ,test de drum , apoi o noua diagnoza. Daca mai apare missfire,inlocuiesti bobina pe cilindrul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In completare la ce a scris colegul spido, p0333 knock sensor bank 2 high input- verifica cablajul sau inlocuieste senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am luat sa decodez toate codurile de eroare....pe alea le stiam..din minte..

Daca punea un scan complet, ziceam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nu era o observatie, n-am facut-o cu rea vointa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!