Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Verifica cablaj, sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că elementele pe care ţi-au rămas erorile au un fir comun care merge la siguranţa F34 (ţi-am însemnat componentele cu roşu şi firul cu pricina cu albastru, semnificaţia componentelor le găseşti în pdf). 

1389105698_4-19-202110-46-43AM.thumb.jpg.46f09c5603094685abdfbf17b457e1d3.jpg

Verificare: cu contactul pus trebuie să ai tensiunea bateriei pe pinul 1, respectiv 85 al releului al mufei fiecărei componente afectate. Dacă nu ai tensiune atunci verifici cablajul pe traseul însemnat cu albastru (verifici şi dacă nu cumva ai scurt la masă cu contactul luat). Dacă ai tensiune verifici cablajul între pinul 2 al fiecărei mufe şi mufa ECU..Dacă şi astea sunt bune posibil ECU cu probleme.

schema AZX.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Multumesc frumos o sa verific.sper sa ii dau de cap ca devine enervanta

Modificat de Rave
Quote-ul inutil este pedepsit de regulament! Foloseste, te rog, tag-uri, asa cum am facut eu!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau,

 

Am cumparat un Golf Plus din 2011 pt sotie, a fost foarte ieftin si bine dotat deci "mi-o merit din plin" .

 

Probleme la motor :  motorul pare ca nu merge rotund , tremura si pe langa tremurat are aprins check engine,EPC si dupa pornire se aprinde si ESP-ul 🙈.Din informatiile de la neamtul de la care am luat masina am aflat ca a schimbat ECU (el zicea computerul de bord si alimentarea lui) de aceea cred ca functiile si codarile sunt aiurea rau.Nu stiu la ce electrician/ prieten de al lui a facut operatia ca apoi a pus la vanzare masina :)) .

Atasez scanarea cu erorile ce raman permanente , cea cu clapeta de la rezervor am rezolvat-o eu " bajbaind " cu VCDS-ul.(se deschidea cand incuiam masina)

 

Problema tremuratului si Check engine+EPC poate fi de la bujii,bobina si/sau piston(sper ca nu) , dar restul par erori nasoale din codare ECU din ce am citit ceva cu byte 18,etc . Eu nu ma pricep prea tare la VCDS , deci daca se poate explicatii " ca la prost " :D .

 

Daca imi puteti recomanda pe cineva foarte priceput din Timisoara sau zona ar fi super.Nu am fost inca la mecanic cu ea dar sigur o sa imi roage de sanatate!

 

Masina : Golf Plus 07.2011 , motor CBZB(moartea pasiunii si lantul de sticla+intinzator din metal de conserve)  1.2 TSI , 105 cp,distributie lant de cea mai proasta calitate,bucuria mecanicilor. Stiu problemele incerc sa le rezolv la un pret rezonabil.

 

Motorizarea aleasa pe principiul nevasta stie mai bine citez: "Nu imi trebuie 160 cp si luam cu mai putini cai putere ca m-am saturat de raliurile tale si acum avem un bebelus!"🤐

 

 

Adresa 01: Motor (J623-CBZB)       Eticheta:. ROJ\03F-906-070-CBZ.clb
   Numar VAG SW: 03F 906 070 GA    HW: 03F 907 309 
   Component: SIMOS10.12H03 2652  
   Revizie: --H03---    Numar serial: 00000000000000
   Codare: 001900D6232400080000
   Atelier: WSC 01357 011 00200
   Pachet ASAM: EV_ECM12TFS02103F906070GA 004003
   ROD: EV_ECM12TFS02103F906070GC.rod
   VCID: 67DD0D9D9E6DD37274-8032

2  coduri de defecte:
6350 - Sesizat rateu de ardere cilindrul 1 
          P0301 00 [039] - -
          Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 169044 km
                    Data: 2021.04.20
                    timp: 19:47:49

                    Turaþie motor: 831.00 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 18.8 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 22 °C
                    Temperatura aer admisie: 15 °C
                    Presiune aer ambiental: 1000 mbar
                    Tensiune terminal 30: 13.913 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    Numãr rateuri în ciclu condus cil.1.-Rateuri cil.1 deLa startMotor la StopMotor: 161
                    CTR_MIS_TOT_DC: 161
                    MIS_SUM_A: 0
                    Numãrãtor suma rateurilor-Detectare rateu: numãrãtor sumã: 161

11836 - Decuplare cilindru 
          P130A 00 [167] - -
          MIL aprins - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 169044 km
                    Data: 2021.04.20
                    timp: 19:47:50

                    Turaþie motor: 868.00 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 14.1 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 22 °C
                    Temperatura aer admisie: 15 °C
                    Presiune aer ambiental: 1000 mbar
                    Tensiune terminal 30: 13.812 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    T_AST: 41.3 s
                    Cuplu motor: 30.03125 Nm
                    Pedala de acceleraþie: cursa de deplasare-PV_AV: 0.00 %
                    Unghi aprindere cilindru curent:valoare mãsuratã-Unghi aprindere:valoare mãsuratã: 17.250 °

Gata de functie: 0110 0101

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS frâne (J104)       Eticheta:. ROJ\1K0-907-379-60EC1F.clb
   Numar VAG SW: 1K0 907 379 BJ    HW: 1K0 907 379 BJ
   Component: ESP MK60EC1   H31 0121  
   Revizie: 00H31001    
   Codare: 213B200D092300FB840C04EC90200040310000
   Atelier: WSC 01357 011 00200
   VCID: 7BF541EDFAE5679280-802E

1 cod a gasit:
01314 - Modul comandã motor 
            013 - Citiþi vã rog memoria de defecte
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01101101
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 47
                    rulaj: 169044 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.09.11
                    timp: 19:47:50

             împrejurari cod:
                    contor: 0
                    contor: 2
                    contor: 29184
                    contor: 8196
                    contor: 49920
                    contor: 1
                    contor: 0
                    contor: 0


-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Clima automata (J255)       Eticheta:| ROJ\5K0-907-044.clb
   Numar VAG SW: 5K0 907 044 ES    HW: 5K0 907 044 ES
   Component: Climatronic   H18 1112  
   Revizie: 00001003    
   Codare: 0000004002
   Atelier: WSC 01357 011 00200
   Pachet ASAM: EV_Climatronic A01010
   ROD: EV_ClimaAutoBasis_VW36.rod
   VCID: 000F36019B03044AD5-8054

Nu a gasit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 09: Electr. centrala (J519)       Eticheta:. ROJ\1K0-937-08x-09.clb
   Numar VAG SW: 1K0 937 086 M    HW: 1K0 937 086 M
   Component: BCM PQ35  M   110 0651  
   Revizie: 00110 AC    
   Codare: 48180A3A8825F3E0400800C8740081E44F591588636D8520648087200041
   Atelier: WSC 12345 123 54321
   VCID: 3A7B84E9B55F9E9ADB-806E

   Subsistem 1 - Numar VAG: 5M0 955 119 D
   Component: Wischer 26061  26  0513 
   Codare: 009795

   Subsistem 2 - Numar VAG: 1K0 955 559 AG  Eticheta: ROJ\1K0-955-559-AG.CLB
   Component: RLS 290611 05  55  0403 
   Codare: 4230BB

3  coduri de defecte:
01134 - Claxon alarmã -H12- 
            004 - lipsã semnal/nu comunicã
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100100
                    Prioritate defect: 4
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 47
                    rulaj: 169044 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.09.11
                    timp: 19:37:50

             împrejurari cod:
                        Cl.15 Con.
                    tensiune: 11.75 V
                        Con.
                        Con.
                        Cl.50 Dec.
                        Dec.
                        Dec.

03156 - Senzor antifurt -G578- 
            004 - lipsã semnal/nu comunicã
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100100
                    Prioritate defect: 4
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 47
                    rulaj: 169044 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.09.11
                    timp: 19:37:50

             împrejurari cod:
                        Cl.15 Con.
                    tensiune: 11.75 V
                        Con.
                        Con.
                        Cl.50 Dec.
                        Dec.
                        Dec.

03395 - Modul comandã: asistenþã fazã lungã 
            004 - lipsã semnal/nu comunicã
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100100
                    Prioritate defect: 6
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 47
                    rulaj: 169044 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.09.11
                    timp: 19:37:50

             împrejurari cod:
                        Cl.15 Con.
                    tensiune: 11.75 V
                        Con.
                        Con.
                        Cl.50 Dec.
                        Dec.
                        Dec.
 

Ajutor, va rog! :D

@spido

@Al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE, Primul lucru care il fac cand cumpar o masina chiar daca are sau nu probleme .

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine il fac, a zis mecanicul sa imi rezolv cu probleme electrice :( prima data .

Astazi merg la electrician si as vrea sa stiu la ce sa fiu atent , o sugestie de la profesionisti :) .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da....”buna” teoria ...prima data reparam motorul sau faza lunga ,claxon,senzor antifurt ???

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fine , ma cam enerveaza faptul ca functiile sunt date peste cap, relantiul e la 600 rot/min si merge ca o tricicleta .

 

Problema e comunicarea cu ECU .

01314 - Modul comandã motor 
            013 - Citiþi vã rog memoria de defecte
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01101101
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 47
                    rulaj: 169044 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.09.11
                    timp: 19:47:50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu e eroare ,03 abs-ul te trimite sa vezi eroarea de pe 01 engine.

Cauta un mecanic priceput ca astfel ai sa bajbai mult si bine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, pe tine te deranjeaza fix ce nu reprezinta o problema :)). Din erorile de pe VCDS singura care ar terbui sa te procupe momentan e rateul ala de aprindere de pe motor.  Daca masina a fost foarte ieftina, s-ar putea ca dupa ce rezolvi eroare aia sa nu mai fie chiar asa. 

 

Pe centrala electrica, pare ca ai doar niste erori de codare inofesnive. Ai alarma sau asisenta la faza lunga ? 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata,

 

Am facut testul de compresie si totul este OK. In disperare am insistat la mecanic sa il faca inainte de a merge la electrician(eram programat Luni).

 

Am fost si la electrician, o fisa de bujie era defecta , le-am inlocuit pe toate si mi-a recodat tot ECU cu functiile de pe masina 🥳.

 

Masina merge perfect , tot ce mai trebuie sa schimb e 2 lampi de semnalizare din oglinzi.

 

Offtopic: Pentru posesorii de VAG din Timisoare recomand maxim ca electrician pe Andrei Baluse, are atelier in Mosnita Noua , mai face si tempomate ,codari , partea electrica cap-coada,etc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am avut si eu o problema cu sonda lambda, am schimbat-o. Totul ok. Si cu senzorul de ulei, l-am schimbat si pe ala, dar imi tot apare eroare, mi-au zis ca s-ar putea sa fie de la fire. Bun... dar dupa toate interventiile( schimbat distributie, ulei, filtre, ulei cutie), acuma imi apar si alte erori: debimetru, abs - frana. Ar putea avea legatura? Sau din greseala au scos ei ceva fire si nu mai comunica?

 

Passat CC 2009 2.0 tdi 170 cp

 

000258 - Debitmetru aer 1 (G70)

P0102 - 000 - semnal prea mic - intermitent

împrejurari cod:

Stare defect: 00100000

Prioritate defect: 2

Frecventa defect: 1

Resetare contor: 255

rulaj: 221551 km

Indicator de timp: 0

Data: 2015.09.14

timp: 00:08:11

împrejurari cod:

RPM: 0 /min

viteza: 0.0 km/h

tensiune: 11.93 V

sarcina: 100.0 %

sarcina: 100.0 %

masa aer/tur.: 660.0 mg/cursa

masa aer/tur.: 0.0 mg/cursa

053271 - Modul comandã ABS-frâne

U1017 - 000 - citiþi memoria de defecte - intermitent

împrejurari cod:

Stare defect: 00100000

Prioritate defect: 6

Frecventa defect: 1

Resetare contor: 255

rulaj: 221551 km

Indicator de timp: 0

Data: 2015.09.14

timp: 00:08:11

împrejurari cod:

RPM: 0 /min

viteza: 0.0 km/h

(fara denumire): 0.00

(fara denumire): 0.00

(fara denumire): 0.0

valori binare: 00000100

(fara denumire): 33.0

Gata de functie: 0 0 0 0 0

 

01800 - Comutator lumini (E1)

008 - semnal neplauzibil - intermitent

împrejurari cod:

Stare defect: 00101000

Prioritate defect: 3

Frecventa defect: 4

Resetare contor: 32

rulaj: 221484 km

Indicator de timp: 0

împrejurari cod:

Dec.

tensiune: 12.75 V

Dec.

Con.

Dec.

Dec.

Dec.

1 cod a gasit:

01319 - Modul comandã distanþa de urmãrire (J428)

013 - citiþi vã rog memoria de defecte - intermitent

împrejurari cod:

Stare defect: 00101101

Prioritate defect: 6

Frecventa defect: 1

Resetare contor: 68

rulaj: 221551 km

Indicator de timp: 0

Data: 2015.09.14

timp: 00:08:16

împrejurari cod:

valori binare: 00000000 00000001

2 coduri de defecte:

9453865 - Senzor nivel/-temperaturã ulei

B1041 29 [009] - semnal neplauzibil

Confirmat - Testat de la stergere de memorie

împrejurari cod:

Stare defect: 00000001

Prioritate defect: 2

Frecventa defect: 1

Resetare contor: 28

rulaj: 221551 km

Data: 2021.04.23

timp: 00:20:16

9453842 - Senzor nivel/-temperaturã ulei

B1041 35 [008] - semnal neplauzibil

intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie

împrejurari cod:

Stare defect: 00000001

Prioritate defect: 2

Frecventa defect: 8

Resetare contor: 68

rulaj: 221495 km

Data: 2021.04.23

timp: 17:27:53

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Șterge și vezi ce mai apare. 

Posibil sa fi scos o droaie de mufe la distribuție. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am sters si apar inapoi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi fire, mufe... Spray contacte, acatista la biserica de lângă :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau,

Am mai patit sa imi taie o data din putere,a palpait EPC si si-a revenit la repornire.

Mentionez ca a fost inainte sa schimb fisele de bijii defecte sau cu probleme, pana la urma le-am schimbat pe toate 4.

 

Scanat si am eroarea:

 

11824 - Actuator presiune turbo;defect mecanic

P334B 00 [096] - -

intermitent - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie

împrejurari cod:

Stare defect: 00000001

Prioritate defect: 2

Frecventa defect: 1

rulaj: 169103 km

Data: 2021.04.20

timp: 07:39:08

Turaþie motor: 2910.00 /min

Valoare de sarcinã normatã: 60.0 %

Viteza vehicul: 66 km/h

Temperatura antigel: 86 °C

Temperatura aer admisie: 42 °C

Presiune aer ambiental: 1000 mbar

Tensiune terminal 30: 13.507 V

Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 38

Actuator presiune turbo: valoare prescrisã-PWM_BPA[0]: -

72.546 %

POSN_DIF_BPA[0]: -13.26 %

Actuator presiune turbo: adaptare prag superior-

VP_BPA_AD_TOL[0]: 0.8000 V

TQI_TCHA_PROT: 1023.96875 Nm

Gata de functie: 0010 0101

 

Din ce am citit e actuatorul de turbina defect, se schimba sau se poate si repara?

Idei si/sau sfaturi ?

 

Multumesc anticipat.

Modificat de SelesanD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa dai si spray degripant la actuator,  poate se va misca mai usor tija, daca in rest e bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zic ca merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/6/2021 at 1:25 PM, Al Bundy said:

LA ce masina?

 

golf 4 1,4 16 v. am dat vibrochenul un dinte inapoi si sa rezolvat . este ok ,porneste imediat si la rece si la cald.

multumesc .drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!