Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat. Erau bujiile duse. Am pus ngk v-line BKUR6ET-10. Cineva recomanda pt bse cu gaz cum am eu varianta cu iridium. Daca da, recomandati un anume model? Si pret orientativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

VIN: WVWZZZ1KZ8P077138
    Mașină: Volkswagen Golf
    An: 2008
    Tipul caroseriei: 5-dr hatchback
    Kilometraj: 217190 KM

---------------------------------------------------------------
01 Bloc electronic motor

    descriere sistem: SIMOS71 1.6l 2VG
    Număr software: 06A906033GG
    versiune software: 1025
    Număr de serie: VWX7Z0GD3NC8HX
    Codare: 0004071

    Coduri de eroare:
        P0302 - Cil. 2 Întrerupere ardere detectată Întrerupere/scurtcircuit la masă
            static

 

03 Bloc electronic frâne

    descriere sistem: ESP FRONT MK60
    Număr software: 1K0907379AC
    versiune software: 0101
    număr hardware: 1K0907379AC
    Codare: 0019073

    Coduri de eroare:
        01314 - Unitate de comandă a motorului interogaţi memoria de defecte
            static

 

Prima eroare cred ca este tot de la bujii, astazi am cumparat cu iridium pentru gaz. Astazi fac si compresia sa vad ce am de facut mai departe. Ideea este ca din februarie pana acum au murit bujiile. Posibila cauza a segmentilor dusi? 

Eroarea cu esp nu am idee de la ce ar fi. 

Ma puteti ajuta cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de pe ESP nu indică o defecţiune  pe ESP,  îţi spune că ai o eroare pe Engine....pe care ai găsit-o deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce cauza se duc asa repede bujiile?

Le voi inlocui. Pentru o utilizare asa scurta daca le curat, usuc...le mai pot refolosi?

Poate fi din cauza segmentilor dusi sau ceva de genul, uzura sau disfunctionalitatea?

voi face poza cu ele date jos. Banuiesc ca sunt afumate sau uleioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai gpl pune cu Iridium sau platină. Duc 40 50k....cel puțin... Ngk, Bosch... Nu speciale, ci acoperite recomandate pt motorul tău. 

Cele normale țin vreo 20 25k...

Sau mai puțin... Daca prinzi un lot de cacao... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut compresia. Valorile sunt intre 11.6 si 11.9. Zic ca valorile sunt bune. La 300-400 km bag cam 1 litru de ulei completare. Ce ar trebui sa urmez mai departe?

Am luat bujii cu platina pentru urmatorul montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumperi ulei :)

Ce ulei? Citi km are tigaia? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

217.000 km , ulei motul norma 50400 cum e norma in carte

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai pus specific, ai luat-o cu contrafăcut...

Caută un furnizor bun chiar dacă e mai scump și ia ulei din seria 8xxxx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica ar fi Motul 8100? sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genul... Caută la ei pe site și vezi ce recomandă... Ei pe cel mai bun dar nu cel "VW" :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discuţii despre bujii

Discuţii despre ulei

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.Postez si eu urmatorile erori.

Stiu de rulmentul de pe partea dreapta, insa inca nu am ajuns sa-l schimb.

Azi, la o scanare am vazut ca a aparut si eroarea pt senzorul abs spate stanga.

Care este probabilitatea ca la ambii rulmenti sa apara probleme aproape in acelasi timp?

In orice caz, din erori inteleg ca pt spate dreapta trebuie schimbat rulmentul, iar pt spate stanga trebuie schimbat senzorul abs, corect?

Multumesc.

20210321_215815.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaza si te vei convinge singur. S-a dus si cealalta parte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspuns.Sa fie tot rulmentul si pe stanga sau doar senzorul abs asa cum apare in eroare?

Iar acel inel magnetic nu poate fi schimbat separat fata de rulment sau doar impreuna cu acesta?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai defect mecanic schimbi rulmentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am nevoie de ajutor la.un 2.0.tdi BKD.

Problema: masina porneste instant când pun contactul și se aude un zgomot foarte tare (ca de niște ventilatoare lucrând la maxim). Nu sunt ele le am verificat. 

 

Pe central electr. am următoarea eroare:

01049 - supply voltaje term 50

006 - short to plus

 

Am văzut descrierea pe rosstech și am verificat: siguranța, releu (j53) pe care l am desfăcut și inspectat vizual și nu pare a fi ars sau ceva neobișnuit la el.

Cablurile care duc la electromotor par în regulă. 

 

Mi e cam frica să misc mașina la ce zgomot urat face. Și am impresia ca e de la bendix care a rămas pe volant, ca și cum nu se mai retrage în interior?

 

Întrebarea mea e: dacă pornesc mașina și scot siguranța pt starter in același timp din panoul de siguranța, are ceva? Astfel încât după ce o porneste sa ii tai alimentarea electromotorul sa nu mai învârtă pe volant?

 

 

Edit: dacă scot siguranța pt starter din panou. Apoi pot pune contactul fără ca masina sa pornească. 

Modificat de RazvanRZN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repara electromotorul,nu te mai juca cu sigurantele.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L am dat jos, tind sa cred ca ar fi bobina care ii baga curent continuu electromotorului. Inainte sa schimb bobina, ai idee cum as putea verifica cele doua relee 433 din tabloul de la motor? Ar putea fi și asta cauza pt care în momentul când pun contactul sa trimita curent continuu electromotorului?

 

UPDATE: am demontat releu 433 (terminal 50 voltaje supply relay) și inspectat vizual, pare intact în interior, pinii curați...

Rămâne doar sa mai înlocuiesc bobina demarorului......

Modificat de RazvanRZN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REZOLVAT

Am rezolvat, problema era de la bobina de pe electromotor care cum puneam contactul, el pornea electromotorul și îl ținea pornit continuu de spui ca decola mașina. 

Demontat, comandat bobina pt modelul de demaror, înlocuit și remontat. 85 de lei a costat bobina.

 

Poate ajuta și pe altcineva pățania mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, va atasez si eu eroarea de mai jos. Este o jeta 1.4, benzina. Nu este masina mea, zice ca dimineata ii trepideaza destul de urat, se tureaza la relanti doar pana in 4000, nu prea mai are nici putere si ar avea si un ,mic joc in axul de turbina. Multumesc frumos.

sorin jeta.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Salut, la o scanare am urmatoarele erori:

Address 03: ABS Brakes        Labels: 3C0-614-095-C2.clb

   Part No SW: 3C0 614 095 S    HW: 3C0 614 095 S

   Component: ESP 440 C2     H015 0004 

   Revision:  H015       Serial number: 0667604506

   Coding: 0030070

   Shop #: WSC 05311 000 00000

   VCID: 326BFC43ADDABA8E527-8067

 

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

            013 - Check DTC Memory - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101101

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 67

                    Reset counter: 48

                    Mileage: 181124 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2021.03.26

                    Time: 08:19:35

Address 16: Steering wheel        Labels: 3C0-953-549-SW25.lbl

   Part No SW: 3C0 953 549 AH    HW: 3C0 953 549 AH

   Component: J0527               0030 

   Revision: 00035000    Serial number: 3C0953507    

   Coding: 0000112

   Shop #: WSC 12345 123 12345

   VCID: 72EB3C436D5AFA8E927-8027

 

   Subsystem 1 - Part No: XXXXXXXXXXX

   Component: E0221           007 0050

 

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

            000 - -

Au legatura intre ele cele 2 erori? Ceva pareri despre ce inseamna si cum se pot rezolva. Am incercat sa le sterg dar nu se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!