Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Servomotorul dezaburire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa imi spui care dintre ele este?

V107? sau altul?

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, servomotor V107 - defroster flap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 1/22/2024 at 4:47 PM, Adrianix said:

Salutari! De cand s-a lasat frigul ma confrunt cu o problema la un Passat CC 2009 2.0TSI cod motor CAWB. 

Mai exact, cu cat este mai frig afara, o pornesc, porneste la sfert si se opreste. O repornesc si merge foarte prost motorul, de parca ar merge in 3, daca plec cu ea asa, primii cateva sute de metri masina merge sacadat, cu ezitari cand accelerez, asta pana in momentul cand incepe sa se ridice apa. Dupa ce se incalzeste motorul isi revine si functioneaza absolut normal, chiar si la relanti.

 

Pe tester astea sunt codurile pe care le primesc:

 

000772 - Detectat rateu de ardere la cilindrul 4
               P0304 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 15
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 197577 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 18:13:20

             împrejurari cod:
                    RPM: 1367 /min
                    sarcina: 22.7 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 4.0*C
                    temperatura: 1.0*C
                    pres.absoluta: 1010.0 mbar
                    tensiune: 14.478 V

000771 - Detectat rateu de ardere la cilindrul 3
               P0303 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 5
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 197577 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 18:13:20

             împrejurari cod:
                    RPM: 1367 /min
                    sarcina: 22.7 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 4.0*C
                    temperatura: 1.0*C
                    pres.absoluta: 1010.0 mbar
                    tensiune: 14.478 V

004874 - Dezactivare cilindru
               P130A - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 197443 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 18:45:20

             împrejurari cod:
                    RPM: 829 /min
                    sarcina: 41.9 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 30.0*C
                    temperatura: 6.0*C
                    pres.absoluta: 1010.0 mbar
                    tensiune: 14.224 V

000769 - Detectat rateu de ardere la cilindrul 1
               P0301 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 197443 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 18:46:17

             împrejurari cod:
                    RPM: 1459 /min
                    sarcina: 16.9 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 35.0*C
                    temperatura: 8.0*C
                    pres.absoluta: 1010.0 mbar
                    tensiune: 14.351 V

 

 

Are cineva vreo idee la ce sa ma uit sau sa verific? 

 

Am schimbat pana acum: bujii, bobine de aprindere, distributie noua (facea si inainte de distributie), clapeta de acceleratie noua (dar aftermarket). 

 

Multumesc!

 

In cazul in care mai pateste cineva si nu ii da de cap, intr-un final am rezolvat problema, care era asa de simpla.. (dar costisitoare :D )

Supapele + galeria admisie imbacsite de carbon. - 1700 lei curatare completa (supape,admisie,clapeta) la azremaps . Merge perfect acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!