Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

 

2 hours ago, alexgaby295 said:

Bobina e nouă,bujiile le-am schimbat intre ele,aceleasi simptome.Care este ordinea de numarare a cilindrilor,din ce parte se incepe?

#Deci nu are legatura cu sonda lambda daca imi da misfire pe cil 1 ?

De verificat din nou distributia, sau pentru cine se pricepe si are si cu ce de vazut pe un osciloscop cu 2 intari suprapunerea celor 2 semnale.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, pronet said:

Nu neaparat. Am avut o pb similara la masina unui coleg - vw touran, 1.6 benzina. Pana nu a schimbat lant, patine etc. nu a scapat de eroare. Incearca sa vezi ce eroare raporteaza cu senzorul scos si daca se modifica la accelerare. In mod normal se plafoneaza la o valoare default.

 

2 hours ago, EEXCALADE said:

Corect , un lant intins decaleaza sincronizarea axelor

eu la eroarea asta ce ziceti 16727 - Camshaft Position Sensor (G40) P0343 - 35-10 - Signal too High - Intermittent ? Ca eu lant am doar la spatele motorului unde este intinzatorul hidraulic si pompa de ulei pe el! Motor 1.8 turbo AWT benzina! Sa aibe legatura cu lantul aceasta eroare? Ca sincer dimineata cand o pornesc trebuie sa o las pana se regleaza ea adica sa revina sub 1000 de rotatii! Atunci cand o pornesc se ridica pe la 1100/1200 rotatii si in functie de cat e de frig sta pana intr-un minut sau mai mult! Faza e ca daca vreau sa plec cu ea atunci, inainte sa se fi linistit singura, pur si simplu nu pleaca! Adica bag pedala in ea si se misca foarte incet, si da sa moara! Sa fie vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate. Vezi daca decuplezi g40 daca se modifica ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/27/2016 at 10:36 PM, lexetordo said:

Da, am rezolvat si am detaliat aiciaici

da, bine ca ai scapat asa cum am zis...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Va salut! Am si eu o problema cu un Seat Altea 2006/1.6 BGU- eroare pe G62 signal to high,eroare pe ventilator racire radiator-motor blocat,eroare pe instrumente-module defective.Simptome:motorul merge bine,dar,din cand in cand,aleator,se aprinde becul ABS,ASR clipesc amindoua intermitent si motorul merge in 3sau  2pistoane...pe ABS am singura eroare check dtc engine.An schimbat bobina,fisele,bujiile,curatat injectoare,schimbate intre ele,din cand in cand da misfire dar pe alt cilindru.Compresia e verificata si e in limite.Am verificat si cablaj injectoare,pina in ECU e totul ok.Vreo idee?

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta urmeaza sa fac azi dar eram bulversat de erorile ABS si ASR si mersul in 3...revin dupa schimbarea senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mers prost la motorului se manifesta prin aprinderea martorului de ESp in anumite cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de curand am cumparat si eu VCDS versiunea 15.7.4 in engleza dar am o problema imi spune mereu ca interfata nu este conectata la masina, ledul se aprinde rosu apoi se face verde si sta pe verde dar tot spune ca nu este conectata la masina, ati patit asa ceva? cum se rezolva? atasez si o poza cu mesajul respectiv

Untitled.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am scanat si eu brotacul meu cu vag com si am gasit urmatoarele erori..

Dar nu inteleg despre care sonda este vorba inainte sau dupa catalizator sau ce trebuie schimbat

 

Chassis Type: 9C - VW New Beetle (1999 > 2010)
Scan: 01 02 03 08 15 17 19 22 25 26 29 35 37 39 46 54 56 65 75
 
   Mileage: 157930km-98133miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: None
   Part No: 06A 906 033 L
   Component: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3466  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00066  
   VCID: 2847E8A302F3EB7277F06E5-5140

2 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2 
            P1118 - 35-00 - Open Circuit
16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 
            P0138 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
Readiness: 0010 1001

4 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit 
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00943 - Heated Exterior Mirror Driver Side
00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40): Implausible Signal
00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5) 
            35-00 -  - 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate cineva sa-mi dea amanunte  despre senzorul G8 ?

4 Faults Found:
000406 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) 
               P0196 - 004 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

Freeze Frame:
                    RPM: 10200 /min
                    Load: 100.0 %
                    Speed: 255.0 km/h
                    Temperature: 215.0°C

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
               P0300 - 001 - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 2120 /min
                    Load: 38.0 %
                    Speed: 57.0 km/h
                    Temperature: 87.0°C

000769 - Cylinder 1 
               P0301 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 10200 /min
                    Load: 100.0 %
                    Speed: 255.0 km/h
                    Temperature: 215.0°C

000772 - Cylinder 4 
               P0304 - 001 - Misfire Detected
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 10200 /min
                    Load: 100.0 %
                    Speed: 255.0 km/h
                    Temperature: 215.0°C

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din baia de ulei ?

DAr esti sigur ca interfata ta e buna? 

Freeze Frame:
                    RPM: 10200 /min
                    Load: 100.0 %
                    Speed: 255.0 km/h
                    Temperature: 215.0°C  deoarece ma uit la freeze frame si  as spune ca nu.....

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da interfata e buna. Defectul se manifesta prin faptul ca motorul nu merge "rotund". Am schimbat bujiile, am inversat bobinele fara efect.

Am martorul engine aprins cu intermitenta. O sa inlocuiesc bobinele dar nu stiu despre senzor. Ma gandesc, ca daca e defect nu merge corect aprinderea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misfire raman tot pe aceeasi cilindrii ? daca da, trebuie vazut daca ai o problema electrica sau mecanica, pe cilindrii respectivi.

da, din freeze frame, ai niste valori ciudate, cand s-au inregistrat erorile - daca vcds-ul tau nu bate campii (sa incerci si cu unul original) si daca nu sunt probleme mecanice pe cilindrii respectivi, in cel mai rau caz putem avea un ECU cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam pe 1 si 4 (numarati de la stanga la dreapta), dupa inversare 1 cu 2 si 3 cu 4 acum am 1, 3 si 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, de  1 si 4 nu ai scapat - fa un test de compresie la motor si vb dupa aceea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 25.540 km doar in afara Bucurestiului, ar insemna ca VW nu stie sa faca masini, ceeace nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cati km are masina despre care vb....  nici macar ce model este, ce an de fabricatie, ce cod motor (informatii foarte importante, cand solicitati ajutor tehnic).... - in afara ca scrie Passat in semnatura, alteceva nu ai postat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Passat highline1,6 FSI 3c2  cumparata noua in 2007 .(porsche vest)  25540km parcursi doar de mine, fara liniute doar la plimbare (pentru oras am un golf)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa iti completezi profilul, ajuta mult, pe viitor. Chiar daca masina are km acestia....distributia cum se prezinta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut niciodata defecte in afara de switchul de la portbagaj. Masina nu a fost in service in afara de consumabile, Defectul a debutat cu misfire cilinder 1, din cand in cand acum vreo cateva sute de km. Am dat vina pe benzina, coincidenta a facut sa nu alimentez de unde o faceam deobicei. Deja am comandat bobinele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci, dupa montajul acestora, stergi erorile si vedem daca mai face sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva: inainte de a schimba bujiile check engine ramasese aprins incontinuu. Dupa ce am pus noile bujii s-a stins pret de vreo cateva minute. iar acum apare cand si cand. Am intrat pe forum in speranta ca ma lamureste cineva cu senzorul G8 despre care nu stiu nimic. O sa vad intai cu bobinele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bobinele pe cilindrii 1 si 4 si problema s-a rezolvat. Ce parere aveti de bobinele NGK ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ok NGK-urile.A mea a venit din fabrica cu ele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!