Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salutare, va deranjez si eu cu niste coduri daca se poate sa ma indrumati! Am 1.8 turbo AWT si la o perioada scurta imi apar urmatoarele erori:

3 Faults Found:
16804 - Catalyst System; Bank 1 
            P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
16727 - Camshaft Position Sensor (G40) 
            P0343 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
16795 - Secondary Air Injection System 
            P0411 - 35-00 - Incorrect Flow Detected
Readiness: 0000 1000

Una din ele imi aprinde check engine si nu stiu care! Ati putea sa ma ajutati sa identific care imi aprinde becul si e ar trebi sa verific sa le rezolv? Vreau sa specific faptul ca le sterg dar ele reapar la cateva zile, o saptamana, doua saptamani! Nu este ceva are sa apara imediat! Fac cam 160km pe zi si in fiecare zi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la toate 3 se poate aprinde check.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Ce ar trebui sa verific? La senzorul camshaft sa fie vreun cablu in scurt ceva? Si la pompa secundara de aer zice incorect flow, adica nu baga ea cat trebuie sau e infundata cumva? La catalyst, nu-mi dau seama ce este ca are si sotia in passat 1.6 alz care are aceeasi eroare dar nu aprinde beculetul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Ursu82_kiki said:

Multumesc! Ce ar trebui sa verific? La senzorul camshaft sa fie vreun cablu in scurt ceva? Si la pompa secundara de aer zice incorect flow, adica nu baga ea cat trebuie sau e infundata cumva? La catalyst, nu-mi dau seama ce este ca are si sotia in passat 1.6 alz care are aceeasi eroare dar nu aprinde beculetul!

G40 la tine, se vede din eroare, ca nu are probleme la cablaj

14 hours ago, Smok3 said:

 multumesc pentru ajutor

Sterge erorile inainte, sa vedem care ramam....in functie de asta, care sunt defectele.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G40 e ala care cum dai capacul de la distributie jos in partea de sus in dreapta?

Modificat de Ursu82_kiki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, G40 e cel de la axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou! In urma unei verificari cu VCDS am gasit la un prieten urmatoarele erori:

Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl
   Part No SW: 036 906 032 AG    HW: xxxxxxxxxxx 
   Component: BOSCH ME7.5.10      5612  
   Revision: 00000000    Serial number: VWZ7Z0C8350126
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 40631 150 02078
   VCID: 55AB9F8DFC1A771

1 Fault Found:
16825 - EVAP Emission Control Sys 
            P0441 - 002 - Incorrect Flow - Intermittent

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-M.lbl
   Part No SW: 1K0 937 049 K    HW: 1K0 937 049 K*
   Component: Bordnetz-SG 1.0 H29 0701  
   Revision: 00029000    Serial number: 00000000208441
   Coding: 008D0F0600041819001400001400000000
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   VCID: 377735054656A51

   Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 A  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer VW350  011  0301  
   Coding: 00065493
   Shop #: WSC 12345  

4 Faults Found:
01064 - Terminal 58d; Interior Dimming 
            012 - Electrical Fault in Circuit
01049 - Supply Voltage Term 50 
            006 - Short to Plus - Intermittent
02394 - Parking Light Left Front (M1)           

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00987 - Lamp for Brake Light; Left (M9) 
            012 - Electrical Fault in Circuit

Address 17: Instruments        Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 1K0 920 850 J
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 1218  
   Coding: 0001101
   Shop #: WSC 80093 222 69422
   VCID: 2E591061B90C649

1 Fault Found:
00003 - Control Module 
            014 - Defective

Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN1.lbl
   Part No: 1K0 959 701 E
   Component: Tuersteuergeraet 09 0103  
   Coding: 0000052
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 30650E19A338729

2 Faults Found:
00932 - Electric Window Motor; Drivers Side (V147) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
01034 - Electric Window Thermal Protection Active; Driver 
            000 -  -  - Intermittent

----usa soferului nu se mai deschide decat cu o "presiune"-adica pumn usor--- in dreptul manierului.Astazi am facut-o sa nu se mai blocheze dupa 15km/h si se deschide, dar daca se blocheaza,peste noapte din cheie si se deblocheaza, dimineata, iar trebuie pumn.

A fost raschetata recent exact usa soferului, usor dar vizibil si s-a schimbat doar fata exterioara.La un usor balans sus-jos portiera face un zgomot de clanc sau fier pe fier, dar foarte subtil.(cea din dreapta nu)Ceva pareri?Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza in topicul dedicat inchiderii , aici primesti sfaturi despre motoarele pe benzina, verifica electrivalva de pe canistra de carbon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eroare pe pompa secundara de racire nu pe injector. Verifica cablajul...daca e ok, schimba pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Tuesday, February 23, 2016 at 9:16 AM, F l o r i n said:

Deci, se pare ca are legatura cu firele dintre hayon si caroserie...

Da, am rezolvat si am detaliat aiciaici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.02.2016 at 8:35 AM, F l o r i n said:

Da, G40 e cel de la axa cu came.

Ca să-l desfac ar trebui sa știu ceva anume? Adică desfac cele 2șuruburi scot senzorul și gata? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,putin ajutor vă rog!

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) 
            P1128 - 35-00 - System too Lean
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0134 - 35-10 - No Activity - Intermittent
16555 - Fuel Trim; Bank 1 
            P0171 - 35-00 - System Too Lean
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent

Toate erorile sunt de la sonda lambda?De la prima sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, problema asemanatoare am avuto si eu, am cumparat tot chitul de distributie, am 1.4 fsi. Pentru a monta distributia a trebuit niste cale pentru a bloca ax came si o tija cu comparator ....dupa asamblare imi da aceeasi eroare pozitie senzor ax cu came/senzor turatie...ce e de facut? Am mai desfacuto o data sa ma asigur ca e pusa ok la punc si eroarea persista...se potcorela acesti 2 senzori din tester? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se pot corela din tester, inseamna ca nu e bine pusa la punct.

 @alexgaby295 vezi de ce ai misfire pe cil 1, bujie, fisa, bobina, injector sau lipsacompresie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina e nouă,bujiile le-am schimbat intre ele,aceleasi simptome.Care este ordinea de numarare a cilindrilor,din ce parte se incepe?

#Deci nu are legatura cu sonda lambda daca imi da misfire pe cil 1 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, EEXCALADE said:

Din ce spui distributia nu e pusa bine . Posteaza eroarea

Nu mai tin minte codul erorii, stiu ca eroarea era descrisa: pozitie senzor ax cu came/senzor turatie permanent

Motorul se aude bine si la relanti...turatia sta in 800-900...merge rotund....de putere nu-mi pot da seama...

18 minutes ago, Al Bundy said:

NU se pot corela din tester, inseamna ca nu e bine pusa la punct.

 @alexgaby295 vezi de ce ai misfire pe cil 1, bujie, fisa, bobina, injector sau lipsacompresie.

 

Daca e pusa mecanic ok si eroare persista...ce e de facut?

 Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eroarea iti spune ca axele nu sunt corelate,adica distributia nu e pusa bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. Am avut o pb similara la masina unui coleg - vw touran, 1.6 benzina. Pana nu a schimbat lant, patine etc. nu a scapat de eroare. Incearca sa vezi ce eroare raporteaza cu senzorul scos si daca se modifica la accelerare. In mod normal se plafoneaza la o valoare default.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!