Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Cam asa face si la mine cand stau la semafor. In ce a constat reparatia de chiulasa? O sa-i fac un test de compresie atunci si o sa tin la curent cu ce am rezolvat.

Mentionez ca imi pierde si antigel masina, dar la service mi s-a spus ca ar fi de la un furtun fisurat... ar putea fi si de la chiulasa?

Modificat de Santos90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare.

Astazi am patit o chestie nasoala: cablul sondei lambda 1 s-a desprins din colier, a ajuns pe evacuare, s-au topit firele si s-au unit intre ele, masina a inceput sa tremure, martorul de motor lumina intermitent si am venit cu ea asa vreo 2 km.Dupa ce am rezolvat problema cu firele topite(le-am izolat pe fiecare), masina face la fel, tremura si martorul de motor ramane aprins.Dupa scanare, imi tot da urmatoarele erori:

 

 
                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 3B0 906 018 F
  Component and/or Version: 1,6l/2V SIMOS3  00HS0002
           Software Coding: 06031
            Work Shop Code: WSC 05311  
           Additional Info: WVWZZZ3BZ1E161178     VWZ7Z0Y3216653
                      VCID: 23450907B1202306A91-5000
4 Faults Found:
 
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 35-00 - Misfire Detected
16688 - Cylinder 4 
            P0304 - 35-00 - Misfire Detected
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-00 - 
17805 - Sensor Wheel for Engine Speed 
            P1397 - 35-00 - Adaptation Limit Reached
 
Readiness: 0010 1001
 
 
Intrebare: ce a putut sa se mai intample in urma lipirii firelor de la sonda lambda?

 

Salut, revin cu rezolvarea: inlocuire bobina de inductie + preventiv un set de fise si bujii.Acum merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!O scanare la masina mea(bora 1.8t AUM) m'a pus pe ganduri.Au aparut asa de'odata muuuulte erori.E prima data cand le da.Ultima cu FUEL TRIMul e rezolvata,avand probleme cu MAFul.De atunci nu a mai aparut nimic(in ult 2000km),masina se comporta normal.De la ce puteau apare atatea erori?

PS:Nu ma lasa sa editez profilul,de aceea inca apare golf 1.6

 
                Address 01: Engine       Labels: 06A-906-032-AUM.lbl
Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ
  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT         0002
           Software Coding: 11500
            Work Shop Code: WSC 01279  
           Additional Info: WVWZZZ1JZ2W248304     VWZ7Z0A4158330
13 Faults Found:

17633 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Short to Ground
        P1225 - 35-10 -  -  - Intermittent
17635 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Short to Ground
        P1227 - 35-10 -  -  - Intermittent
17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground
        P1228 - 35-10 -  -  - Intermittent
17634 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Short to Ground
        P1226 - 35-10 -  -  - Intermittent
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
        P1425 - 35-10 -  -  - Intermittent
17955 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Ground
        P1547 - 35-10 -  -  - Intermittent
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground
        P1117 - 35-10 -  -  - Intermittent
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground
        P1435 - 35-10 -  -  - Intermittent
17938 - Camshaft Timing Adjustment: Short to Ground
        P1530 - 35-10 -  -  - Intermittent
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground
        P1421 - 35-10 -  -  - Intermittent
17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground
        P1289 - 35-10 -  -  - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 35-10 -  -  - Intermittent
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 35-00 -  -

Readiness: 0000 0000
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai o problema cu cablajele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am zis si eu...intrebarea e "Care cablaj?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la motor pana la ECU ... sa speram ca nu e vb de ECU, sa ai probleme la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel
am fost la doctor cu masina pt erorile alea 2 trebuie sa iau legatura cu un electronist auto,nu e foarte grav ca trebuie refacute lipiturile la ceva din ceasuri ca imi da eroare de la cheie dar nu e de la cheie e de transmitere a semnalului din ceasuri in motor pot sa incerc sai refac lipituri dar nu se stie daca o sa mearga daca nu merg pot sa o las asa si sa merg cu ea fara probleme aceste probleme se intalnesc la Bora si la Audi si mai frecvent decat la golfuri
asa o las ca mia recomandat mecanicul sa incerc refacere lipiturilor la vara ca acum e umezeala

Ma gandeam si la varianta sa schimb ceasurile dar mi-au zis ca le schimb degeaba si nu merita.

Refacerea lipiturilor la mine cica este un fel de 6/49 poate sa iasa poate sa nu iasa.Daca nu iese pot sa le las asa ca nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bora / Golf 4 - aceeasi mancare de peste..... altfel, e posibil sa fie din lipituri - de refacut cele de la mufa verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm si eu spusele lui FLORIN vis-a-vis de problema cu ecasurile....am patit si eu si am reintarit lipiturile la recomandarea lui=>problem solved!

PS:Referitor la problema mea cu ceasrsaful de erori am mai aflat ca ar mai putea aparea si din cauza releului 409 sau a maselor principale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa face si la mine cand stau la semafor. In ce a constat reparatia de chiulasa? O sa-i fac un test de compresie atunci si o sa tin la curent cu ce am rezolvat.

Mentionez ca imi pierde si antigel masina, dar la service mi s-a spus ca ar fi de la un furtun fisurat... ar putea fi si de la chiulasa?

 

E vorba de inlocuire supape si rectificare scaune supape, plus inlocuit altele daca trebuie, sau planat chiulasa. Asta inseamna sa faci chiulasa, nu ea in sine are ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am și eu următoarea eroare:17574/P1176/004470 - Bank1:O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached.

La ce se referă mai exact.

Modificat de Hellgate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba a doua sonda lambda cea după catalizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost schimbată în aprilie... Chiar asa de repede să cadă?:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ma poate ajuta cineva cu detalii legate de codurile din poze? Skoda fabia 1,1.4MPI...

Mai mult m.a intereseaza eroarea 16554 P0170 Fuel Trim - Malfunction (Bank 1) A

post-144942-0-08835900-1444511494_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi mult ar trebui sa te intereseze prima eroare, care o genereaza si pe cealalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare este de la canistra de benzina dar eu merg mai mult pe gaz si din cauza asta cred ca este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile,trece-o pe benzina o perioada si vezi daca mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm multe pe motor, senzorul Nox, senzorul de vacuum, terostatul electronic, pe ceasuri senzor temp exterioara si cel de pe motor si o problema cu usa sofer.

19498 - Heater Regulation

P3042 - 35-00 - Implausible Signal

asta ce senzor ii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU vrei sa posteai tot ceea ce apare pe scan ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Am postat mai sus ca imi pornea greu.

Astea sunt valorile de la costatarea din service la baterie si alternator :

regular liquid soc:12.47V,rated:480en,measured:417en codd&pass state of health:86%,state of charge:83 %
 
Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristinel, intrebarea nu era pentru tine, tu primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa intaresti lipiturile de la mufa verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am postat mai sus ca imi pornea greu.

Astea sunt valorile de la costatarea din service la baterie si alternator :

regular liquid soc:12.47V,rated:480en,measured:417en codd&pass state of health:86%,state of charge:83 %
 

 

 

baterie e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

pavy stiu ce am de facut.AM postat valorile acelea ca sa vada si altii cum arata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut baieti! Am si eu o problema,ieri am fost sa spal masina.Dupa ce am dat sa plec,surpriza checkul aprins.Mentionez ca nu am spalat motorul.Motorul mergea normal,nu tu intreruperi nu tu oscilatii,absolut normal. Am pus testerul pe ea si mi-a dat urmatoarea eroare:

 

1 Fault Found:

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current 
            P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent 
Va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri. O seara buna
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul la sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!