Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Va rog sa-mi spuneti unde sa-l caut la octavia 1.6 sau ce cod are si as vrea sa-l cumpar!

Modificat de bigigi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In compartimentul motor in dreapta cum te uiti e o cutie cu relee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am gasit 2 relee cu seriile 429 si 100.Amandoua sunt perfecte cu pinii curati.

Acum caut sigurantele si celelalte relee din compartimentul motorului,ar putea fi sub baterie ca altundeva nu realizez unde.

Releele  271 si 363 unde or  fi ?

Modificat de bigigi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ai relee sub bord ,partea soferului dar pentru a ajunge la ele trebuie sa demontezi plasticul de sub volan /deasupra pedalelor. 

releele nu e destul sa aiba pinii curati ,trebuie vazut si in ce stadiu sunt pastilele dinauntru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La el sunt la motor,nu sub bord.

 

Va rog sa-mi spuneti unde si ce marcaj au !

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un golf 4 din 2000 cod motor ajm imo 2 nu ma pot conecta cu vag ul pe motor pun ceasurile pe masina accepta codul pin se stinge imo dar nu porneste. Am verificat toate sigurantele am verificat mufele de la ecu toate ok. Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca mai gasesti cel putin inca doua relee sub bord (pompa benzina (pos4)si "ignition auxiliary circuits relay"(pos2)).

intr-adevar ,eroarea indica cel din vanul motor ,dar el a intrebat unde mai sunt relee .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pastilele puscate  ... trebuie categoric sa cumpar un releu nou ?

post-132516-0-74985800-1448955998_thumb.

post-132516-0-20012500-1448956013_thumb.

post-132516-0-04859700-1448956035_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa le cureti cu un smirghel fin dupa care verifica-l cu un ap de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , decat curatat  cu smirghel chiar foarte fin ,vreau sa -l cumpar !

Senzorul G 65 unde este pozitionat , nu stiu ce sa fac cu eroarea 16917, de mai sus.

Poate sa fie si un contact imperfect la lamelele din blocul cheii ? uneori am impresia ca demarorul nu este excitat , trebuie cate odata sa dau la cheie de 2 -3 ori ca sa porneasca demarorul.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica actionezi cheia de contact si nu face nimic? Verifica contactul si carbuni electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact , uneori actionez cheia si demarorul nu face absolut numic.

As prefera sa verific prima data contactele de la cheie si nu stiu cum !

Releul nou original (429) costa 88 lei si swag costa 45 lei, nu stiu pe care sa-l comand.

Modificat de bigigi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut urmatoarele verificari:

- am facut legatura direct pe mufa de excitatie cu plusul bateriei si de 10 ori electromotorul a invartit perfect,apoi

-mi-am pus voltmetrul intre firul de excitatie , de la cheia de contact, si masa si am dat de 10 ori si tot de atatea ori mi s-a confirmat ca exista tensiune.

Inainte la Diagnoza am avut eroarea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ar trebui sa porneasca fara probleme dupa schimbarea releului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti ... mi-a aparut in bord desenul cu volanul si semnul exclamarii iar dupa diagnoza urmatoarele :  Polo 9n din 2003 este masina :

 

2 Faults Found:
00566 - Steering Assistance Operation
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00816 - Power Steering Sensor (G250)
            30-00 - Open or Short to B+
Oare o fi doar senzorul in sine sau trebuie sa schimb tot modulul cu pompa de servo. De mentionat ca momentan este prezenta asitarea servo a volanului. A mai patiti cineva asa ceva ? e scump tare un senzor de genul ? mc 
Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mc spido , a verificat mecanicul si cablajele sunt ok  , acum ramane de vazut daca e doar acest senzor ...oare poate avea ceva si pompa .? modulul ei de comanda ?!

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

am o curiozitate legata de vcds. imi amintesc ca am citit pe undeva, mai demult (nu mai gasesc acum) ca se pot face update-uri la softurile calculatoarelor masinii. am cautat peste tot dar nu am gasit nimic. ma puteti ajuta cu vreo informatie legata de modalitatea de update (daca exista aceasta optiune)?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu se poate face asa ceva cu VCDS ul. 

 

cu VAS, ODIS... sau alte scule dedicate, daca ai si fisierele aferente....da.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am și eu eroarea urmatoare: 01638 crash sensor for side airbag rear driver side g256 defective intermitent mil on 014 - e vw golf 5 2008 benzina. Mă poate ajuta cineva cu o interpretare și rezolvare? Mulțumesc.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!