Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

masina are cutie automata? la cele automate apare mesajul sa apesi frana pentru a ptuea sa muti schimbatorul in una din pozitiile de functionare

Daca nu are cutie automata, vezi codarea pe motor

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Asta este senzorul de temperatura(cel verde)?Uneori acul la apa imi urca la 90,dar de multe ori sta mai jos.

Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 825 A
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V01  
   Coding: 01113
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 2649873CC2FC12E

   Subsystem 1 - Part No: Ident
   Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1912380  
   Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1912380

1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

 

Aceasta eraore la ce se refera mai exact?

Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 AH
   Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001  
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 840D7DB4940080E

   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C
   Component: 4E Tõrsteuerger. FS0002r  

   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D
   Component: 4E Tõrsteuerger. BF0002B  

   Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C
   Component: 4E Tõrsteuerger. HL0002r  

   Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C
   Component: 4E Tõrsteuerger. HR0002r  

1 Fault Found:
00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, inlocuieste senzorul G62 - cumpara unul OEM sau Hella.... restul sunt bani aruncati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns,urmeaza sa il schimb cu ajutorul tutorialului DIY.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

La o scanare a unui 1.6 CR TDI am gasit urmatoarea eroare.

 

 

7337 - EGR System: Insufficient Flow 
          P0401 00 [104] - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 58
                    Mileage: 124990 km
 
Interesant este ca nu am gasit codul asta nici unde pe internet.
Scanarea s-a efectuat cu un VCDS 10.2
 

De mentionat este faptul ca a fost aprins becul de la DPF, s-a stins mergand prin oras; am iesit la drum lung si s-a aprins iarasi in mers mormal 1800-2000 rpm.
Dupa 3 zile de stat in parcare, rezervorul fiind aproape gol am mers spre peco pt alimentare si crezand ca este DPF infundat am utilizat procedeul italian; in treapta a doua, de trei ori, stinturi de la 2000 la 4500 rpm. Dupa alimentare cu combustibil, becul nu s-a mai aprins. Apoi a urmat scanarea si am gasit codul mentionat anterior.
 
Ma poate ajuta careva cu un sfat, un link?
 
Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monitorizeaza Egr ul...... Ori e murdar, ori pe duca - deocamdata prematur de zis....vezi in timp de cate ori se repeta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

La o scanare a unui 1.6 CR TDI am gasit urmatoarea eroare.

 

 

7337 - EGR System: Insufficient Flow 
          P0401 00 [104] - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 58
                    Mileage: 124990 km
 
Interesant este ca nu am gasit codul asta nici unde pe internet.
Scanarea s-a efectuat cu un VCDS 10.2
 

De mentionat este faptul ca a fost aprins becul de la DPF, s-a stins mergand prin oras; am iesit la drum lung si s-a aprins iarasi in mers mormal 1800-2000 rpm.
Dupa 3 zile de stat in parcare, rezervorul fiind aproape gol am mers spre peco pt alimentare si crezand ca este DPF infundat am utilizat procedeul italian; in treapta a doua, de trei ori, stinturi de la 2000 la 4500 rpm. Dupa alimentare cu combustibil, becul nu s-a mai aprins. Apoi a urmat scanarea si am gasit codul mentionat anterior.
 
Ma poate ajuta careva cu un sfat, un link?
 
Multumesc.

Codul exista - trebuie numai sa stii dupa ce sa te uiti. Tot ce e cu P... este eroare pe partea de Engine.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe versiunea 11.x.x mai exista riscul acelei erori de airbag la scanarea modulelor din `99?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe versiunea 11.x.x mai exista riscul acelei erori de airbag la scanarea modulelor din `99?

 

Numai pe primele versiuni, exista acest risc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda am inlocuti`o cu una denso made in usa, este vis.

nu mai am nici un fel de eroare legata de ea dar totusi o problema dubioasa tot am si anume EGR-ul

 

Unde vine teava de la EGR in clapeta am pus o tabla cum m`a invatat "MOOG" si totul este bine si frumos.stft;ltft valori normale si peste 3g/s la ralanti MAF, nici un fel de eroare de amestec

Problema este ca dupa un mers pe autostrada imi da "catalyst efficiency below threshold"

Este din cauza ca am infundat intrarea EGR-ului in clapeta ?

 

 

Cand scot tabla s`a terminat !!

-system too lean dupa 3 minute la ralanti

-stft +34% si 2g/s maf

 

Pe unde trage aer fals in acest traseu?

 

Despre EGR nu am nicio eroare, se adapteaza cu succes si tzacane cand fac output test

Ce se inampla daca merg fara el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu o scanare pt un golf 5 pe benzina in galati, ma poate ajuta cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat masina mea si am urmatoarele erori:

Friday, 26 April 2013, 18:52:20:0

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Control Module Part Number: 6K0 959 291

  Component and/or Version: AUTOCLIMA-220    X06.00

           Software Coding:

            Work Shop Code:

2 Faults Found:

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

        35-10 -- - - Intermittent

00793 - Brake Pedal Position Sensor (G100)

        03-10 -- No Signal - Intermittent

Ce e aceasta ultima eroare?

 

Mai demult am scanat, tot pe clima, si am avut acea eroare nelalocul ei:

00805 - Suspension Strut Valve; Left Front (N148)

        03-10 -- No Signal - Intermittent

Banuiesc ca si aceasta eroare cu pedala de frana e tot din aceasta categorie? Am o improvizatie pe clima care imi suplineste lipsa de indicatie a senzorului de presiune freon si poate de la ea am aceste erori din categoria SF-uri pe modulul clima.

Iar pe modulul motor am gasit:

25 April 2013, 18:44:20:0

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Control Module Part Number: 6K0 906 034 D

  Component and/or Version:  MARELLI 4LV       S152

           Software Coding: 00001

            Work Shop Code: WSC 00000

2 Faults Found:

16785 - EGR System: Insufficient Flow

        P0401 -- 35-00 - - asta e normal la mine caci valva EGR nu este cuplata la chiulasa (e schimbata si nu are locasul aferent)

17587 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Short to Ground

        P1179 -- 35-10 - - - Intermittent

 

Multumesc.

Modificat de Grimarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai demult am scanat, tot pe clima, si am avut acea eroare nelalocul ei:


00805 - Suspension Strut Valve; Left Front (N148)


 


eroarea asta nu are cum sa apara pe masina ta si mai ales la clima. FA  diagnoza cu o interfata buna, nu clona.


Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile sunt doar pe clima (si ar avea acel motiv). Puteti sa imi raspundeti la eroarea aparuta pe modulul motor?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

imi poate spune cineva daca cu vcds 11.11 se poate scana polo din 2002?

mersii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de ce sa nu mearga?  :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

tocmai am pus testerul pe masina stand la o bere cu un prieten si am descoperit 2 erori:

- 16555 sistem sarac

- 17978 control motor

Mentionez ca abia am schimbat clapeta de acceleratie, k era moarta si plina de ulei. pe langa faptul ca am schimbat-o mai trebuia facuta vreo imperechere ceva? Am schimbat-o la un service da nush daca si-au treaba cum trebuie.

 

Uneori la relanti am niste trepidatii. De la ce ar putea fi?

 

Am un Audi A3 8L din 2002 cu motor 1.6 AVU

 

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.

ieri am plecat de acasa fara nici o problema.am facut o oprire pe traseu cam de 2 ore.cand sa plec am pornit masina si turometrul de obicei urca la 1000 de ture si scadea la 800 acum a urcat pana la 2500 de ture si a ramas acolo.am oprit masina si am repornit.la repornire in loc ca turometrul sa urce la 1000 si sa scada la 800....a pornit de la 500 si usor usor a urcat la 800.acum la pornire primele 10 15 secude da sa moare dupa care urca la 800 ...bineinteles cu micile oscilatii arhicunoscute.

 

am facut o scanare si la motor eroare:

00516-Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

           27-10-Implausible Signal - Intermittent

 

a mai avut cineva eroarea asta dar din pacate nu a mai venit si cu o rezolvare

i-mi puteti spune si mie care este problema si unde se afla acest senzor amplasat?

 

cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica eroare pe un modul de confort la o borza azd:

 


00953 - Interior Light Time limit
        25-00 - Unknown Switch Condition

 

Nu se mai aprind plafonierele la deschiderea portierelor, nu se aprind nici din buton si de asemenea nu se aprind nici lampile din portierele frontale la deschiderea portierelor.

 

Am tras putin de una din mufele care intra in modulul de confort si a mers o perioada. Acum cand si cand. Ar trebuie sa refac contactele la mufa respectiva in modul?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!