Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00532'>Aici zice ca daca eroarea e intermitenta, se poate datora temperaturilor scazute care duc la o scadere a tensiunii bateriei.

Bateria in ce stare e? Bornele si sigurantele de pe baterie sunt curate?

Parca am citit undeva ca daca pe airbag-uri exista eroare, in caz de... se declanseaza toate. Nu-s sigur, deci n-o lua de buna pana nu confirma/infirma si colegii mai priceputi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinii din bord , ai bobinei

 

Address 17: Instruments        Labels: 6Yx-9xx-xxx-17.lbl
   Part No: 6Y1 919 880 C
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V12  
   Coding: 16141
   Shop #: WSC 00006  
   VCID: 4687522B4A67
   TMBPH16Y833641118     SKZ7Z0B1512761
 
2 Faults Found:
01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2) 
            35-10 -  -  - Intermittent
01176 - Key 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
 
 @Turbocip- asta spuneai la un momentdat unui coleg, dar ce mai exact trebuie facut la pinii din bord ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina de pe contact.

La tine e altceva ... vad ca ai passat

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la masina din semnatura, e a prietenei mele, o fabia din 2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De refacut lipiturile de la pinii de la mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu functioneaza nici in compatibility mode, este vorba de driver-ul interfetei care se pare (sustin unii) ca vrea acces direct la dispozitiv. 

eu am 11.11.3 si funct.bine pe win 7 si 32 si 64 de biti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa care intra in partea electrica(bobina) de la contact? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinii din bord la fabia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt nou pe forum, doar ce am luat un passat din 2001 1.6 alz. Zilele astea mi s-a aprins check engine. L-am bagat pe tester si am urmatoarele erori

 

16825 - EVAP Emission Control Sys

p0441 - 35-10- Incorrect flow - interminttent

 

16804 - Catalyst system bank 1

p0420 - 35-00 - Efficiency below threshold

 

Readiness : 0000 0000

 

Precizez ca am facut teste de maf , sonda 1 si 2, catalizator, evap, si sec injection ( toate au iesit in paramatrii si OK)

 

Dupa ce am facut testele acestea am sters si erorile sa vad daca mai apar pe viitor. Ce ar putea fi?

 

PS : masina merge f bine, motorul se aude rotund, trage bine, consum ok ca la carte

Modificat de lexdeejay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa de pe canistra evap cu probleme mecanice, nu electrice.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se poate face ceva la ea? sau trebuie inlocuita? ma gandesc ca poate fi si benzina de proasta calitate.

 

Si eroare de la catalizator? De ce a aparut si ea ?

Modificat de lexdeejay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se poate curata supapa EVAP cu spray de curatare si apoi jet de aer sau apa pentru scoaterea depunerilor si prafului din ea

 

ca sa iti dai seama cum e influentat amestecul citeste valorile de corectie amestec invatate din grupul 32 campul 1 si 2 (1 - pentru relanti si 2 - in sarcina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla aceasta supapa evap mai exact? se poate sa gasesc o poza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu stiu cum e la motorizarea ta amplasata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt imagine. Zilele astea am sa-l dau jos si curatat. Sa presupunem ca am rezolvat eroarea cu evap, dar cea a catalizatorului ? sau din cauza aceasta apare si eroarea de catalizator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate daca trage aer fals pe acel circuit EVAP, verifica etansarea supapei (poti sufla cu gura) si a furtunelor cel putin vizual sau prin scoaterea de la clapeta si suflarea in el daca si supapa e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu parametrii testelor : 

 

bloc 002 (citirea mafului) - 2.90 g/s

bloc 030 (o2 sensor regulation) - field 1: 111 field 2:111

bloc 032 (o2 sensor control, amestec) - field 1: 5.5 % field 2: 0,0 %

bloc 033 : are variatii de la -4% la +1.2 %

 

bloc 036: B1-S2 OK

bloc 034: B1-S1 OK

bloc 046: CAT B1 - OK

bloc 070 : OK

Modificat de lexdeejay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te-ai plimbat cu masina de ai 0 in field 2 grup 32? in rest pare totu ok

 

din cate stiu variatiile lambda trebuie sa se incadreze in intervalul -10% - 10% ca sa nu genereze eroare sau martor gaze aprins

 

mie in bloc 32 la pornire motor am 0 in field 1 si 2 pana cand se incalzeste motorul (poate ne zice cineva daca asa e trebuie sa fie ?)

 

daca circul putin se modifica corectia in field 2 la -5 de ex luni cand a fost foarte cald si apoi marti cand s-a racit am avut -1 (valorile le citeam in mers si s-au mentinut constante - am undeva logurile findca pe mine ma interesa comportamentul motorului in functie de incalzirea de afara si apoi am dat jos termostatul de la admisia aer ca era mort si poate deasta saracea amestecul in sarcina mai tare cand era cald afara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten a venit cu un A8 tiptronic cu umatoarea eroare pe cutie:

 

Address 02: Auto Trans        Labels: 09L-927-760.lbl
   Part No SW: 4E1 910 156 A    HW: 09L 927 156 A
   Component: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0100  
   Revision: --H01---    Serial number:        4102242
   Coding: 0000001
   Shop #: WSC 02313 785 00200
 
1 Fault Found:
001923 - Shift Monitoring: 3-4 Shift 
               P0783 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 140412 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.05.11
                    Time: 16:39:21
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 4416 /min
                    RPM: 4320 /min
                    RPM: 2784 /min
                    (no units): 42.0
                    (no units): 103.0
                    Temperature: 56.0°C
                    T.B. Angle: 87.8°
 
 
 Dupe stergere erori si mers 2 km cu masina au aparut iarasi.

 

 Address 02: Auto Trans       Labels: 09L-927-760.lbl
Control Module Part Number: 4E1 910 156 A    HW: 09L 927 156 A
  Component and/or Version: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0100
           Software Coding: 0000001
            Work Shop Code: WSC 02313 785 00200
1 Fault Found:
 
001923 - Shift Monitoring: 3-4 Shift 
               P0783 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 140847 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.05.23
                    Time: 21:47:04
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2272 /min
                    RPM: 2208 /min
                    RPM: 1376 /min
                    (no units): 42.0
                    (no units): 137.0
                    Temperature: 68.0°C
                    T.B. Angle: 82.3°
 
Totul coincide cu schimbarea rotilor (jante de 20 cu 8J pe fata si 8.5 J pe spate). Cauciucurile sunt identice.
 
Am mai gasit o eroare pe motor care nu stiu daca are legatura
006256 - Transmission Mount Valve 1 (N262): Open Circuit 
               P1870 - 001 - Upper Limit Exceeded
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 140281 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.05.09
                    Time: 13:22:21
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Torque: 74.1 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Duty Cycle: 1.0 %
                    Voltage: 13.22 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Torque: 257.4 Nm
Practic cutia nu trece de treapta a doua. I-am propus sa treaca la vechile roti sa vedem daca se mai manifesta eroarea.
 
Spunea ca la noile roti ii trage dreapta in conditiile in care sunt echilibrate la cea mai buna vulcanizare din oras.
 

In cadrul erorii apar niste RPM-uri care nu stiu sa le interpretez. Am sa incerc sa fac un test pe masina sa vad daca apare ceva ciudat/diferente in Meas. Block.

 

Orice idee este binevenita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valva N262 este in blocul de valve responsabil cu schimbarea vitezelor.cati km are masina,uleiul la cutie a fost/cand schimbat?nu cred ca are legatura cu rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegii ... am si eu doua erori stocate .. acum nu mai sunt ...  am sa mai fac o diagnoza azi sa vedem daca persista.

 

Address 01: Engine        Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
   Part No SW: 03C 906 056 CB    HW: Hardware No
   Component: MED9.5.10        00 7001  
   Revision: --H01---    Serial number: VWZ7Z0E1707232
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 65C5B5A7D7A1

2 Faults Found:
005000 - Control Module Malfunction - DBW Throttle Monitoring
               P1388 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 61475 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:41:59

             Freeze Frame:
                    RPM: 1800 /min
                    Load: 11.0 %
                    Speed: 36.0 km/h
                    Temperature: 83.0°C

000018 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)
               P0012 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 61665 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 17:01:21

             Freeze Frame:
                    RPM: 1200 /min
                    Load: 24.7 %
                    Speed: 3.0 km/h
                    Temperature: 58.0°C

 

m-am uitat si eu pe rosstech si prima zicea de senzorul clapetei de accelereratie iar la a doua nu prea sunt in clar ... ma puteti lamuri si pe mine?

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valva N262 este in blocul de valve responsabil cu schimbarea vitezelor.cati km are masina,uleiul la cutie a fost/cand schimbat?nu cred ca are legatura cu rotile.

Si suportii de la motor/? electrovalvele de acolo ce cod au ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten a venit cu un A8 tiptronic cu umatoarea eroare pe cutie:

 

Address 02: Auto Trans        Labels: 09L-927-760.lbl
   Part No SW: 4E1 910 156 A    HW: 09L 927 156 A
   Component: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0100  
   Revision: --H01---    Serial number:        4102242
   Coding: 0000001
   Shop #: WSC 02313 785 00200
 
1 Fault Found:
001923 - Shift Monitoring: 3-4 Shift 
               P0783 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 140412 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.05.11
                    Time: 16:39:21
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 4416 /min
                    RPM: 4320 /min
                    RPM: 2784 /min
                    (no units): 42.0
                    (no units): 103.0
                    Temperature: 56.0°C
                    T.B. Angle: 87.8°
 
 
 Dupe stergere erori si mers 2 km cu masina au aparut iarasi.

 

 Address 02: Auto Trans       Labels: 09L-927-760.lbl
Control Module Part Number: 4E1 910 156 A    HW: 09L 927 156 A
  Component and/or Version: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0100
           Software Coding: 0000001
            Work Shop Code: WSC 02313 785 00200
1 Fault Found:
 
001923 - Shift Monitoring: 3-4 Shift 
               P0783 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 140847 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.05.23
                    Time: 21:47:04
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2272 /min
                    RPM: 2208 /min
                    RPM: 1376 /min
                    (no units): 42.0
                    (no units): 137.0
                    Temperature: 68.0°C
                    T.B. Angle: 82.3°
 
Totul coincide cu schimbarea rotilor (jante de 20 cu 8J pe fata si 8.5 J pe spate). Cauciucurile sunt identice.
 
Am mai gasit o eroare pe motor care nu stiu daca are legatura
006256 - Transmission Mount Valve 1 (N262): Open Circuit 
               P1870 - 001 - Upper Limit Exceeded
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 140281 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.05.09
                    Time: 13:22:21
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Torque: 74.1 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Duty Cycle: 1.0 %
                    Voltage: 13.22 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Torque: 257.4 Nm
Practic cutia nu trece de treapta a doua. I-am propus sa treaca la vechile roti sa vedem daca se mai manifesta eroarea.
 
Spunea ca la noile roti ii trage dreapta in conditiile in care sunt echilibrate la cea mai buna vulcanizare din oras.
 

In cadrul erorii apar niste RPM-uri care nu stiu sa le interpretez. Am sa incerc sa fac un test pe masina sa vad daca apare ceva ciudat/diferente in Meas. Block.

 

Orice idee este binevenita!

 

Se pare ca este o problema la cutiile automate pe care Audi nu o recunoaste. A fost in service Audi Galati, 506 ron diagnosticarea, au zis ca este cutia terminata (140000 de km), si alta noua venea undeva la 30000 ron. (sunt toate zerourile)!!!

A gasit in Galati sa repare cutia cu 1200 Euro + 1000 ron cei 10 litri de ulei.

Va mai tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmindumi87

Salutare!

Am curatat clapeta de acceleratie la un Lupo din 99 motor 1.4 16v AKQ. Am folosit instructiunile de pe net sa o calibrez pe Engine/Basic Setings/Canal 98 si mi-a dat Eroare la adaptare si am sters in prealabil toate codurile eroare. Acum imi apare eroare din atasament pe care nu o mai pot sterge. Motorul sta bine la relanti, intra socul automat la pornire pentru o scurta perioada de timp apoi coboara pe 750 rpm, cu citire din vagcom.

 

 

               Address 01: Engine       Labels: None
Control Module Part Number: 036 906 014 BJ
  Component and/or Version:  MARELLI 4AV       2427
           Software Coding: 00000
            Work Shop Code: WSC 00000  
                      VCID: 59B3FCC0C3026D6
1 Fault Found:
 
01087 - Basic Setting Not Performed 
            35-00 -  - 
 
Readiness: N/A
 
Dar clapeta tot nu o pot adapta din Vagcom? Nu pot sa sterg eroarea asta si nu ma lasa sa ii fac adaptarea.
Ce ma sfatuiti sa incerc?
Multumesc anticipat!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!