Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Scoate mufa de la clapeta in timp ce merge / pune-o inapoi , apoi adu motorul la temperatura peste 75 grade, opreste-l si incearca din nou.

Let me know

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmindumi87

Am fost si am scos mufa de la clapeta in timp ce mergea, pus la loc. Am asteptat sa ajunga motorul la 90 de grade. Am incercat din nou calibrarea dar fara succes.

Dupa ce am scos mufele la scanare, au aparut:

 

 

              Address 01: Engine       Labels: None
Control Module Part Number: 036 906 014 BJ
  Component and/or Version:  MARELLI 4AV       2427
           Software Coding: 00000
            Work Shop Code: WSC 00000  
                      VCID: 59B3FCC0C3026D6
3 Faults Found:
 
00518 - Throttle Position Sensor (G69) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00530 - Throttle Position Sensor (G88) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01087 - Basic Setting Not Performed 
            35-00 -  - 
 
Readiness: N/A
 
Astea cred ca is cauzate de scoaterea mufei. Cea cu basic settings se incapataneaza sa dispara. Dupa ce le-am sters pe cele cu throttle position am incercat adaptare dar fara succes asa ca am scos din nou borna 2 minute.
Am pus contactul un minut dupa care am pornit masina si am lasat sa mearga 5 minute si am incercat iar adaptare dat fara nici un succes.
Am observat ca in momentul de Adapt RUN clapeta apara ca fiind Partialy Open, nu mai retin exact termenul din vagcom.
Nu ar trebui sa apara ca fiind inchisa la inceperea proceduri de calibrare?
Ce sa ii fac?
Multumesc!
Modificat de cosmindumi87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este senzorul g71 la golf 4 1.6 AUS?

Imi da eroarea 13563 manifold pressure sensor g71 intermittent

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Modificat de al3xisos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Bindileu

va salut!poate sa ma ajute si pe mine cineva in legatura cu erorile astea??am facut un prim auto scan cu vag com 11.11.3 la un golf v 1.4 2006 si asta e rezulatul

2.txt

Modificat de Mihai Bindileu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stergele in prima faza si vezi ce mai ramane - ai ramas fara baterie si multe de acolo se trag. Verifica clapeta de acceleratie si fisele/bujiile - pentru cele de pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Bindileu

salut!am incercat si ieri o scanare si am reusit pana la urma sa sterg erorile(din a treia incercare)

Mentionez ca am leduri din alea care stau la 25% la plafoniera si pe semnalizari si xenonul nu e din fabrica (imi da uneori bec ars in bord, dar la un oprit-pornit faruri-dispare).

Am ramas totusi cu astea 

00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39) --la mine nu mai merg stropitoarele pe faruri
            009 - Open or Short to Ground
         
01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) 
            004 - No Signal/Communication
 Address 76: Park Assist
Cannot be reached

4.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta/releul pentru spalatoarele de faruri in prima faza, apoi pompa spalatoarelor. Pentru park asist verifica daca ai instalat sistemul, daca nu , debifeza-l din CAN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Bindileu

ok le voi verifica.insa nu inteleg de ce mai sus scrie 

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

                iar mai jos 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530.lbl
   Part No SW: 1K0 907 530 F    HW: 1K0 907 951 
   Component: Gateway         H10 0120  
   Revision:   H10       Serial number: 28001061140E3C
   Coding: 3D3F0740070002
   Shop #: WSC 01279 785 00200
   VCID: 2A511C7185E4089
 
No fault code found.
sa nu fi sters eu erorile asa cum trebuie ? stiu ca am dat mai intai "clear" si apoi ceva "delete DTS" parca .Oricum stiu ca nu s-au sters cand am dat ceva "clear"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,


 


Ma ajuta si pe mine cineva sa-mi explice care ar fi cauza erorii aparute :


 


Address 01: Engine        Labels: 03C-906-056-BAG.lbl

   Part No SW: 03C 906 056 B    HW: Hardware No

   Component: MED9.5.10        00 5401  

   Revision: 00000000    Serial number: VWZ7Z0C8691685

   Coding: 0000072

   Shop #: WSC 02051 264 01683

   VCID: 224FEEBB81EB


2 Faults Found:

17441 - Sensor for NOx (G295): Signal too Low

            P1033 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

17443 - Sensor for NOx (G295): Signal Implausible

            P1035 - 001 - Upper Limit Exceeded

Readiness: 0000 0000


 


Am resetat-o si dupa vreo 130 km a reaparut :


 


Address 01: Engine        Labels: 03C-906-056-BAG.lbl

   Part No SW: 03C 906 056 B    HW: Hardware No

   Component: MED9.5.10        00 5401  

   Revision: 00000000    Serial number: VWZ7Z0C8691685

   Coding: 0000072

   Shop #: WSC 02051 264 01683

   VCID: 224FEEBB81EB


1 Fault Found:

17441 - Sensor for NOx (G295): Signal too Low

            P1033 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

Readiness: 0010 0001


 


Sa fie benzina de vina (de cand a aparut prima data eroarea nu am mai
pus benzina de la Petrom) sau ceva probleme cu acel senzor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e  niciodata combustibilul de vina, senzorul sau buba vine din alta parte, trebuie investigat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

 

Un prieten de-al meu are o problema  la un GOLF 5 1.4 benzina  cod
motor BUD ,masina e luata de noua de la noi in 2007  si are 68k KM :D 


Pana acum 1 luna la stopul din dreapta , cercul exterior al stopului 
sta mult mai stins ( ca o lumanare) decat cel din cercul interior
dreapta care sta normal .  Recent aceiasi situatie  a patito si la stopul din stanga .
Practic acum functioneaza corect doar semicercurile interiorare de la
stopuri , cele de exterior zici ca au lumanari in ele.

Stiu ca exista in VCDS functia sa maresc/scad intensitatea pe cercurile
interioare si exterioare  dar nu am umblat la acea functie

Pana in aceasta seara nu a avut nici o eroare pe vcds , iar in aceasta seara a aparut :

 

1 Fault Found:
00896 - Trunk Lock Unit (F256)
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 96
                    Mileage: 69373 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 21:47:40

 

Sa fie switchul de vina si pentru stingerea  stopurilor ? :tuktuk:   exista alt remediu in afara de schimbare ?

 

Mentionez ca switchul merge perfect , eroarea apare imediat dupa ce o sterg.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are legatura switchul cu stopurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G40 si ignotion coil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de verificat senzorii ax came si arbore cotit, bobina si fisele

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut ! ce inseamna aceste erori?catalizatorul este spart!stiu asta!porneste foarte greu cand motorul este rece si scoate fum pe la capacul de ulei daca il deschid si pe la joje!necesita oare segmentarea?tre sa fac acel test de compresie!a crescut si consumul masinii!la relanti 1,6l/h!

 

17526 - Bank1-Sonda 2 circuit încălzire: întrerupt   
        P1118 - 35-00 - -
16885 - Traductor viteza vehicul: semnal implauzibil
        P0501 - 35-00 - -
17524 - Bank1-Sonda 1 circuit încălzire: întrerupt   
        P1116 - 35-10 - - - intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sondele lambda 1+2 cu probleme

Traductor cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


16885/P0501/001281

        senzor de viteză a vehiculului (G22) defect

  • Conectori de modulul de control al transmisiei (J217) la modulul de comandă a motorului defect
  • Senzorul de viteza vehiculului (G22) defect

Solutii posibile

  • Verificați cablajul / Conectori de la / la senzor de viteză a vehiculului (G22)
  • Verificați cablajul / conectori de la modulul de control al transmisiei (J217) a modulului de comandă a motorului
  • Verificați senzorul de viteză a vehiculului (G22)

asta am putut gasi.ma baga total in ceata.cum sa procedez ? masina porneste foarte greu

Modificat de lucian3087
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat egr...tubulatura de la debimetru....dupa o alta scanare alte erori:

 

 


17526 - Bank1-Sonda 2 circuit încălzire: întrerupt   
        P1118 - 35-00 - -
17924 - Supapa comutare galerie admisie-N156- circuit întrerupt  
        P1516 - 35-00 - -
16486 - Debitmetru aer-G70-  semnal prea mic
        P0102 - 35-10 - - - intermitent
16726 - Traductor pozitie axa cu came-G40-  semnal prea mic
        P0342 - 35-10 - - - intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Revin din nou cu problema. Dupa aprox 200-300 de km s-a aprins din nou check engine. L-am bagat pe test.

 

16804 - Catalyst system bank 1

p0420 - 35-00 - Efficiency below threshold

 

Aceasta este eroare care am avut-o si data trecuta, doar ca atunci mai era si eroarea cu EVAP care de data aceasta vad ca nu a mai aparut.

 

Ce este de facut ?

 

PS. Toate testele ies OK.

Modificat de lexdeejay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAtalizator pe duca sau sonda lambda acre nu mai masoara cum trebuiie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

@ lexdeejay  daca ai acces la un VCDS verifica valoarea  din  -01- group 046, campul 3 (motorul la ralanti cu temp > 80 gr.C. Daca in campul 3 valoarea este sub 0,5, katalizatorul nu mai este bun si trebuie schimbat. Eu aveam val. 0 si pana cand nu am schimbat Kat. nu am scapat de eroarea 16804.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul catalizatorului il poti face astfel :

 

BLOC 046 CATALYTIC
CONVERTER ( VERIFICAREA CAT-ULUI DACA MAI E BUN SAU NU).

Mergeti in blocul 046 ( testul trebuie facut in
basic setting si nu in measuring blocks).TESTUL 034 TREBUIE FACUT IMEDIAT INAINTE DE ACEST TEST (046)  ACESTA SA SE POATA AUTOINITIALIZA.

Apasati si tinesi asa pedala de frana ptr ca
testul cat-ului sa porneasca automat.( cat-ul trebuie sa se incinga la cca 400
grade C ca sa se obtina o citire exacta).Turatia motorului ( Field1) trebuie sa
creasca la cca 1400 rpm.Field 2 este temperatura cat-ului.Aceasta de asemeni se
va ridica in timpul testului.Field 3 arata capacitatea de conversie a
catalizatorului ( starea lui).Daca cat-ul este bun atunci valoarea tre sa fie
undeva sub 0.50 la terminarea testului.Field 4 va indica daca cat-ul mai este
sau nu bun si anume "CAT B1 - OK" sau "CAT B1 - NOT
OK".Ridicati piciorul de pe pedala de frana imediat ce testul se termina.




 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Daca katalizatorul este bun valoarea trebuie sa fie intre 0,50 si 1,00. post-10189-0-20342300-1370182796_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, imi tot apar ceste erori la masina din semnatura chiar daca le sterg:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 3B0 920 849 A
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05  
   Coding: 21115
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 2648F4C6AEBD1B2C
   WVWZZZ3BZ5E039200     VWZ7Z0D0206666

1 Fault Found
01336 - Data Bus for Comfort System
            49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 05311  
   VCID: F0E4529EDCF9859C

1 Fault Found
01336 - Data Bus for Comfort System
            49-10 - No Communications - Intermittent

 

va rog frumos stie cineva de unde vin? am citit pe site-ul vag com dar tot nu ma prind unde sa umblu. aparent totul este ok. doar o oglinda nu se mai incazeste. As fi deosebit de incantat ca aceasta eroare  (01336) sa dispara. Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!