Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut,


Am si eu o eroare. Masina este cea din descriere cod motor: BSE


 


 

1 Fault Found:

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean 

            P0171 - 006 - Short to Plus - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Lambda: 25.0 %

                    Lambda Factor: 1.008

                    Voltage: 0.420 V

                    Speed: 0.0 km/h

 

Aveti idee ce poate fi?

Mentionez ca am niste fluctuatii la relanti insesizabile pe turometru dar se simt. Se scutura masina cam din 5 in 5 secunde . In mers nu se simte nimic.

Multumesc.

Modificat de MihaiVlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fire intrerupte sau sonda lambda dusa.



Fire intrerupte sau sonda lambda dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy , 

Am sa verific firele pentru inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la un  timp am o pb. dubioasa:

 

-dimineata cand pornesc masina clipeste martorul rosu de la apa.pe bord temperatura apei este OK si indica valoarea reala de asemeni si in vcds indica valoarea reala.

-martorul se stinge doar dupa ce masina a mers aprox 15 minute , ii iau contactul si o repornesc

-daca o repornesc dupa 5 minute martorul clipeste in continuare

 

vreo idee?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vasul de expansiune ai doua sarme (pe post de contact). Treci cu o surubelnita peste ele, astfel incat sa stergi depunerile de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea fac un contact sau pur si simplu "masoara" impedanta apei lichidului de racire

as pune un rezistor pe mufa aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pune niciun rezistor... curata plotii din vas si contactele de la mufa senzorului - cand vede circuit inchis, ai martorul stins. Cand are circuit deschis, iti aprinde martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contactele de la mufa senzorului sunt OK

o sa incerc sa curat sarmele din vas in cazul in care le vad cand desfac capacul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vad, stai linistit. Curata-le bine si nu o sa mai ai probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie va rog de putin ajutor.

Masina un vw polo 1.4 FSI cod motor axu.

Masina nu accelereaza.Calc acceleratia si masin accelereaza foarte greu pana la un momendat cad isi revine.(in general turatie ridicata)

Am scanat cu vcds si am avut o singura eroare pentru senzorul g247.

 

 

Friday,15,February,2013,18:01:53:00174
VCDS Version: Beta 12.10.2 (x64)
Data version: 20121222
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
Chassis Type: 9N - VW Polo
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76
 
VIN: WVWZZZ9NZ6D073314   Mileage: 57140km/35505miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 03C 997 013 
   Component: MED7.5.11           9500  
   Coding: 00071
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: E3CEC4357155960675F
   WVWZZZ9NZ6D073314     VWZ7Z0E2873707
 
1 Fault Found:
16575 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
            P0191 - 35-00 - Implausible Signal
Readiness: 0000 0000
 
 
Ma puteti ajuta va rog cu un sfat si eventual o schema cu locatia senzorului?
 
Multumesc

 

 

JBL

 

http://www.hostingpics.net/viewer.php?id=216479G247.jpg

http://www.hostingpics.net/viewer.php?id=420799valvulanm8.jpg

 

Daca senzorul de presiune se strica , ECU regleaza presiunea la un nivel de avarie (nivel fix)...eu ceva de genul asta inteleg...

 

Multumesc,

 

Cablajul a fost verificat, senzorul inlocuit... eroarea ramane.

Cautand codul de eroare am vazut la sfarsit o referinta de la ross tech catre TPI 2009218 pentru modelul meu de masina.

Unde gasesc acest TPI?

Cateva pagini in spate se scria si ceva de o canistra de cabon, este posibil sa fie problema si de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am scanat cu vagcom o Skoda Fabia si mi-au dat urmatoarele erori:

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine       Labels: 036-906-034-APE.LBL
   Part No: 036 906 034 BL
   Component:  MARELLI 4LV G     3699
   Coding: 00071
   Shop #: WSC 13765
   TMBHC26Y513242480     SKZ7Z0A0882884

1 Fault Found:
16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich
            P0172 - 35-00 -  -
Readiness: 0010 0000

-------------------------------------------------------------------------------

 

Address 08: Auto HVAC       Labels: None
   Part No: 6Y0 820 045
   Component: Klimaanlage        X0760

1 Fault Found:
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

 

 

Multumesc, astept raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,ce interfata sa imi cumpar pentru passatul din semnatura sa pot citi erori activa functii etc.nu ma pricep prea bine la aceste programe,pentru inceput vrau sa stiu ce sa cumpar si sa fie cat mai complex dar in acelasi timp nu prea scump tinand cont ca il iau pentru uz personal.masina mea e fabricata in dec 2005 deci 2006 motor bkc 105.de ex am gasit cablu vag 11,11 sau 11,11.3  de ce sunt mai multe tipuri ca si mpps v13.poate ma lamurete si pe mine cineva ce sa imi cumpar.stiu ca ar trebui sa studiez un pic dar chiar nu am timp acum.multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa mpps deoparte :)

Ia-ti doar vcds - vezi ca si cu asta poti sa aci rau , daca nu te documenteI inainte .

Deci - mare grija ce codezi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am de ce sa fac rau pentru ca nu ma apuc sa modific valori aiurea.vreau sa achizitionez o asemenea interfata pentru a verifica eu anumite chestii la masina si sa nu mai fiu nevoit sa ma duc la servis,cum ar fi de ex sa fac sa dispara eroarea aia cu airbagul,vreau mai intai sa pun testerul pe ea sa vad ce zice dupa care sa leg direct firele de la airbag pasager de sub scaun si dupa care evident trebuie sa pun iar testerul pe ea pentru care tre sa ma duc iar la servis la fel vreau sa schimb eu valva egr si ce fac iar tre sa ma duc la tester,din cauza asta vreau sa imi iau o interfata si pana la urma e bine sa o am ca nu stii cand iti trebuie.am vazut pe net pe la 50 euri.nu inteleg de ce sunt mai multe tipuri,care e cel de baza sau cel mai complex cu care poti face tot ce vrei,adica prefer sa dau un pic mai mult pe el decat sa ma trezesc ca dupa nu merge de ex codez o cheie sa u ceva de genul.poate are cineva rabdare sa ma faca sa inteleg mai pe scurt.multumesc pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM-ul e deajuns pt ce vrei tu...diagnoza, stergere erori etc...chiar prea mult...Turbocip te-a sfatuit de bine...

Daca goagalul nu a fost deajuns sa te lamuresti e bine sa ramai la VCDS...si asta e destul de vast si relativ putin documentat...

Cu celelalte sigur iti prinzi urechile...sant mai mult pt modificari la nivel de ECU, rescriere/modificare soft etc...

Si nu sant nici pe departe user friendly...nu e Winodws 7 :)

Cine si-a batut capul (deobcei MULT) si stie sa le foloseasca nu sta sa deseneze la altul...

Iti zic din p.d.v. a unuia ca si tine...m-am limitat la VAS si VCDS...

Pt chestii mai "serioase" gen activari optiuni ascunse, poti apela la un forumist "avansat" care cred ca nu o sa te jupeasca de bani pt asta...

In rest pt diagnoza, stergere erori etc e super deajuns...

Mai degraba cauta documentatie de service pt masina/motorul tau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca nu o sa isi bata capul cineva sa imi deseneze si nici nu pretind asa ceva.doar ca nu stiu care e diferenza intre aceste cabluri,de ex la mufa de la masina mea se potriveste orice vcds?ce versiune sa iau si ce inseamna VAS.multumesc pentru rabdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS=VAG-COM...la B6 merge de la 10 in sus...

VAS e interfata de service...nu ti-o recomand...si e si de citeva ori mai scumpa...eu am fost destul de prost... :)

Mergi pe VCDS...dupa ce ai sa mai "cresti" si daca ai sa ai nevoie poate ai sa te bagi si la alte chestii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoras clapeta recirculare cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la 50 de euro cum zicea mai sus ca a gasit pe net, cred ca e vorba de clone...

 

pentru buna functionare mai ales pentru scanarea airbagurilor recomand cea originala care noua e putin peste 1600 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, normal ca e o clona la banii aia.....

 

In rest - nu discutam despre ele - este interzis prin regulament.

 

Spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kustom_kulture_addict

da , mufa este OBD-2 si este la fel pentru majoritatea automobilelor moderne , doar la modelele mult mai vechi fiind necesar un adaptor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata mi s-a aprins in bord martorul presiune ulei (rosu, in stanga sus). Nu am computer de bord. Am oprit motorul si l-am repornit si nu a mai aparut. O sa fac o scanare cand ajung acasa. Unde vad in VCDS presiunea ulei si intre ce valori trebuie sa se incadreze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe Instrument Cluster - iti da acolo, daca presiunea e ok sau sub limita.

 

Oricum, o masuratoare cum trebuie, se face cu manometrul in locul senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice post in care se va mai discuta despre clone si nu despre VCDSul original, vor fi sanctionate.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK,nu mai vb de clone pe post.cine vrea sa imi dea un sfat sa o faca pe  MANYX86@YAHOO.COM  MULTAM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!