Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Sper sa nu fie ce ma gandesc eu. posteaza eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi-mi si la ce te gandesti... maine sa le zis si la baietii de la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fii bulit senzorul din caseta de directie. De aia am zis posteaza eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o sa postez, Cum putea sa il strice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu, dar am mai vazut si auzit cazuri. Din pacate se schimba cu totul. Hai sa vedem eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am tot dat search si am citit, dar nimeni nu are parca aceeasi problema ca aceasta : martor motor aprins, dupa 3-4 zile sa stin 1-2 zile apoi sa reaprins si sa mai stins odata vreo cateva ore apoi a ramas aprins, ce va intreb sa fie sonda lambda sau problema pe fire ? ca din ce am citit pe forum unii zic de fire altii de sonda...pentru cei mai experimentati poate ma ajutati cu un sfat. multumesc

17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Implausible

P1190 - 35-00 - -

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

17587 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Short to Ground

P1179 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incepe prin curatarea mufelor de pe cablajul motorului, si sa verifici pinii releelor si sigurantelor motorului sa nu fie oxidati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la eroare de la sonda e vorba de prima chiar de dupa motor, scoate mufa si curat-o, daca nu merge o inlocuiesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari ,am scanat azi motorul si in measuring blocks la grupul1 ultimul dreptunghi cere : Basic Setting Requirements,cum pot sa fac asta?atasez si un logLog-WVWZZZ1JZ2W461365.txt

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo e vorba de statusu la readiness ceea ce se refera self-testing, procedura se poate declansa si manual, dar oricum se fac automat in timpul mersului si daca sunt probleme se aprinde martor in bord, de obicei cel de la poluare evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 03: ABS Brakes Labels: 6Q0-907-37x-ABS2.lbl

Control Module Part Number: 6Q0 907 379 E

Component and/or Version: ABS FRONT MK60 0103

Software Coding: 0001097

Work Shop Code: WSC 00788 785 00200

VCID: 3F875D256D669D1

2 Faults Found:

00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47)

003 - Mechanical Failure - Intermittent

00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47)

008 - Implausible Signal - Intermittent

A cazut si senzorul de abs de pe stanga fata?

Saptamana asta l-am schimbat la foc automat pe cel de pe partea dreapta pt ca a trebuit sa merg la rar iar acum vad ca imi face probleme pe partea stanga. Poate veni problema de la altceva sau s-a intamplat pur si simplu sa cada unul dupa altul? Nu poate fi vre-un scurt-circuit sau ceva si sa-mi prajeasca senzorii'?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o eroare care apare la motor, mi-a aparut cam de 4 ori in ultimii 10.000 km

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1

P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 158189 km

Time Indication: 0

Date: 2013.25.01

Time: 17:12:14

Freeze Frame:

RPM: 1472 /min

Speed: 40.0 km/h

Lambda: 52.9 %

Mass Air / Rev.: 535.0 mg/str

Voltage: 0.825 V

(no units): 16.0

Voltage: 0.975 V

Readiness: 1 1 0 0 0

Care este cauza? ca daca sterg eroarea apare numai dupa aprox 1000km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am tot dat search si am citit, dar nimeni nu are parca aceeasi problema ca aceasta : martor motor aprins, dupa 3-4 zile sa stin 1-2 zile apoi sa reaprins si sa mai stins odata vreo cateva ore apoi a ramas aprins, ce va intreb sa fie sonda lambda sau problema pe fire ? ca din ce am citit pe forum unii zic de fire altii de sonda...pentru cei mai experimentati poate ma ajutati cu un sfat. multumesc

17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Implausible

P1190 - 35-00 - -

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

17587 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Short to Ground

P1179 - 35-10 - - - Intermittent

Problema rezolvata prin inlocuire sondei lambda cea de dinainte de catalizator - Mersi colegilor pt sfaturi dar nu a fost notocul sa fie numai din conectica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai firele au vreo 30 de cm...doar curatata mufa cu spray dar la cum se vad erorile,e cam dusa sonda1(in prima instanta circuitul de incalzire si apoi mai e si in scurt).Presupun ca si testul l'a picat iar factorul lambda de mult nu mai e in intervalul [-10,10].Mai asteapta si alte pareri totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul 1.6 alz m`a imbatranit pur si simplu..va rog am si eu nevoie de un sfat

Cu MAF nou (original) si prima lambda noua (originala) se intampla urmatorul fenomen dubios:

-am resetat la valorile implicite (adaptation channel 00-save)

-am curatat egr si clapteta (adaptate ambele , AdaptOK)

-dupa 3 minute de mers la ralanti masina da eroare P0171 System too lean (amestec prea sarac, prea mult oxigen)

nu am nici un fel de de scurgere de aer (aer fals)-am cercetat toate furtunele posibile

daca scot furtunul de vaccum din regulatorul de presiune din rampa nu este absolut nici o modificare (furtunul il asup cu un imbus subtire) eroare rea[are

mi se pare ca la ralanti are asa un usor tremurat, simt ca nu merge cum trebuie.

In mers este cat de cat OK, trage asa putin.problema este ca am acest fenomen de cand am cumparat masina, deci nu stiu cum ar trebui sa mearga in paramatrii

ce sa mai fac sa inteleg de ce am aceasta eroare?

(merntionez ca toate testele/cercetarile/citirile de erori s-au efectuat ruland pe benzina, motivul instalatiei gpl este exclus)

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica presiunea benzinei in rampa. Canistra de vapori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-presiunea benzinei in rampa am sa o verific la un service pentru ca nu am manometru si furtune

-canistra de vapori cum o pot verifica?

am vazut ca iese un furtun din clapeta, se duce la o electro-valva prinsa de cutia filtrului din care iese un furtun ce de duce in aripa dreapta a masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Poate cineva sa-mi interpreteze urmatoarele rezultate de la scanare, va rog? Multumesc.

Adresa 01: Motor (CBA) Eticheta: ROJ\03L-906-022-CBA.clb

Numar VAG SW: 03L 906 022 QD HW: 03L 907 309

Componenta comandata: R4 2,0L EDC G000AG 6209

Revizie: 13H01--- Numar serial: VWZCZ000000000

Codare: 0000078

Atelier: WSC 71960 136 179184

VCID: 77F6052F065D42A010D

1 cod a gasit

008598 - Bank1-Sonda 1

P2196 - 000 - tensiune prea mare-bogat- - MIL aprins

împrejurari cod:

Starea defectului: 11100000

Priorit.defectului: 2

Frecv. defectului: 1

rulaj: 129175 km

Indicator de timp: 0

Data: 2111.14.15

timp: 19:17:33

împrejurari cod:

RPM: 1518 /min

viteza: 27.0 km/h

lambda: 45.0 %

masa aer/cursa: 565.0 mg/cursa

tensiune: 0.825 V

fara denumire: 16.0

tensiune: 0.975 V

Gata de functie: 1 1 0 0 0

*************************************************

Adresa 37: Navigatie (J0506) Eticheta: ROJ\1T0-035-680.clb

Numar VAG SW: 1T0 035 680 C HW: 3C0 035 680 C

Componenta comandata: RNS-MID H01 1300

Revizie: AB001001 Numar serial: VWZ6Z7J6176177

Codare: 040004000400008200

Atelier: WSC 05314 000 00000

Pachet ASAM: ------------------------- ------

VCID: 2E58E04B7987436883B

1 cod a gasit

00856 - Antena: Radio

011 - întrerupt(ã)

împrejurari cod:

Starea defectului: 01101011

Priorit.defectului: 5

Frecv. defectului: 40

Resetare contor: 60

rulaj: 129160 km

Indicator de timp: 0

*********************************************************

Adresa 52: Usa electr.pasager Eticheta: ROJ\1K0-959-702-MIN3.clb

Numar VAG SW: 1K0 959 702 AC HW: 1K0 959 792 N

Componenta comandata: J387 TUER-SG BT 1517

Revizie: 72009005 Numar serial: 00000750188930

Codare: 0000180

Atelier: WSC 05311 000 00000

VCID: 70E43E3363331598D17

1 cod a gasit

00110 - Semnalizare in oglinda dreapta -L132-

012 - Defect de circuit electric

împrejurari cod:

Starea defectului: 01101100

Priorit.defectului: 5

Frecv. defectului: 25

Resetare contor: 60

rulaj: 129166 km

Indicator de timp: 0

Data: 2111.14.15

timp: 18:15:01

********************************************************

Adresa 56: Radio (J0506) Eticheta: ROJ\1T0-035-680.clb

Numar VAG SW: 1T0 035 680 C HW: 3C0 035 680 C

Componenta comandata: RNS-MID H01 1300

Revizie: AB001001 Numar serial: VWZ6Z7J6176177

Codare: 040004000400008200

Atelier: WSC 05314 000 00000

Pachet ASAM: ------------------------- ------

VCID: 2E58E04B7987436883B

1 cod a gasit

00856 - Antena: Radio

011 - întrerupt(ã)

împrejurari cod:

Starea defectului: 01101011

Priorit.defectului: 5

Frecv. defectului: 40

Resetare contor: 60

rulaj: 129160 km

Indicator de timp: 0

*************************************************

Adresa 77: Telefon Eticheta: ROJ\3C0-035-730.lbl

Numar VAG SW: 5N0 035 730 B HW: 5N0 035 730 B

Componenta comandata: J412 8502

Revizie: 00015000 Numar serial: 0000B7A094043

Codare: 0010155

Atelier: WSC 71960 136 62912

VCID: 2756156F967D122040D

1 cod a gasit

00992 - Decuplare consumatori : activa

000 - - - intermitent

împrejurari cod:

Starea defectului: 00100000

Priorit.defectului: 3

Frecv. defectului: 2

Resetare contor: 92

rulaj: 129177 km

Indicator de timp: 0

Data: 2111.14.16

timp: 02:38:33

************************************************

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina ta, cea din semnatura, ori nu ai postat in aria care trebuie ori nu stii ce masina ai : Passat 3C din 2009 motor de 2.0 benzina nu exista de 140 CP, doar cel de diesel este de 140 CP, iar ca si cod de eorare : P2196 - sonda lambda, prima, inaintea catalizatorului - de verificat : lambda sensor, fuel pressure, injectors, air intake restricted. Acestea sunt conform Autodata....daca cauti bine vezi ca este topic cu sonda lambda si iti spune si cum o poti testa cu vag-com in parametrii. Incerca si sa cureti mufa sondei, sterge eroare si vezi daca mai apare, cel mai porbabil trebuie sa o inlocuiesti. Celealte erori iti cam spune ele ce ai de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Motorul este diesel, am specificat in semnatura (Common Rail).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D am modificat si in semnatura, sa nu fie confuzii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ai grija in ce topic postezi, fiindca aici e pentru motoarele pe benzina...vezi ca este topic TDI, dar verifica ce ti-am zis si o sa gasesti si raspunsul. sa auzim de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, va rog frumos, am o probelma cu un prieten, are un Megane din 2008 1,6 16V,eu am un VCDS 10.6, ii pot face diagnoza cu interfata pe care o am eu? E in drum omul si are probleme.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!