Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

RAspund de la Dana Smetanik:

Release 11.11.5 is the latest full release but Beta 12.10 has the newest and most complete set of information. Beta versions have new features and functions and are intended to be used by advanced users to let us know of any problems before those changes are incorporated into release versions.

Regards,

Dana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turaia imi fluctueaza in continuare..

am facut test pe canalele

043 test not ok

034 test not ok

asta inseamna ca nici o sonda lambda nu este buna?

cum pot adapta EGR-ul dupa ce am mers fara el?

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incerat sa fac adaptarea in felul urmator (gen clapeta de acceleratie doar ca pe alt grup), problema este ca scrie ADP RUN dupa care imediat ERROR

am incercat de mai multe ori fara nici un rezultat

Ignition ON

Engine OFF

Battery voltage at least 11.5 V

[select]

[01 - Engine]

[Meas. Blocks - 08]

Select Group 074.

[Go!]

[switch to Basic Settings]

MVB 074.4: Adaption status: (Run) then it should change to (ADP OK)

[switch to Measuring Blocks]

[Close Controller, Go Back - 06]

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat sa-l cureti/deblochezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am incercat pentru ca pana acum nu am avut probleme cu el.nu am avut nicio eroare care sa i se adreseze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut CrackerX :)

Bine ai venit in clubul celor cu ALZ!

Eu aveam aceleasi erori ca si tine. EGR-ul meu era blocat complet, dar am reusit sa il "repar". Citeste posturile 272, 278, 280 de aici:

http://vwforum.promo...r/page__st__260

Despre eroarea de la catalizator este topicul:

http://vwforum.promo...elow-threshold/

La mine e spart racordul flexibil de pe evacuare(e sub masina, si al tau cred ca e tot spart). Am cumparat unul nou si dupa ce il schimb ma astept sa nu mai dea eroare la catalizator.

La ameliorarea caderilor in turatie inca nu am gasit cauza care daca e inlaturata o sa elimine efectul 100%.

Uite cum se manifesta fenomenul la fiecare decelerare tot pe ALZ(de asemenea, fara rezolvare completa):

https://www.youtube....iHQ0&playnext=1

Extra informatii despre ALZ, descrieri, patanii, investigatii, piese schimbate etc. gasesti in urmatorele link-uri:

http://vwforum.promo...6-alz-problema/

Link2 ti-l trimit pe privat ca nu este permis aici.

S-ar putea sa te ajute.

Fi sociabil si posteaza ce si cum rezolvi la tine.

Daca gaseti orice alta chestie legata de acest motor nu ezita sa o postezi in link-urile de mai sus!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua de unde as putea sa imi achizitionez si eu un cablu vag-com cu tot cu soft,o versiune noua presupun.

P.S:acest cablu merge si pe seat,scoda si audi?sau numa vw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.ross-tech.com

sau de la dealerii lor din romania sau de la voinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe acel site am vazut ceva de 1700ron,e mult prea mult pt un cablu si un cd de soft.ms

ma poate lamuri si pe mine cineva care este diferenta dintre vag-com11.11 .... kkl cable si OBD??care ar trebui achizitionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia scumpa e originala, celelate sunt clone.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda,crd ca pana la urma nu mai iau nimic......raman doar asa cu gandu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate da Auto Scan cu motorul pornit? Ca dupa cateva secunde de scanare motorul a avut un mic soc in turatie (a scazut brusc), apoi a crescut turatia pana la 1500.. si s-au aprins EPC si ESP. Am inchis scanarea, oprit motorul, si am scanat apoi doar cu contactul pus. Erori pe Engine si ABS:

Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl

Part No: 036 906 032 G

Component: ME7.5.10 4433

1 Fault Found:

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96)

P0106 - 35-00 - Implausible Signal

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379 M

Component: ESP FRONT MK60 0102

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory

Dupa stergere nu au mai reaparut si masina a mers fara probleme. E normal sa se intample asta in timpul scanarii cu motorul pornit, sau ceva a mers prost? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general, scanarea o faci cu motorul oprit.

doar cand vrei sa verifici parametrii motorului, etc - atunci intri pe blocurile de masura cu motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani!

mi s-a actualizat si mie automat VCDS 11.11.4 la 11.11.5 si sper sa nu fie vreo problema ca nu am facut eu instalare curata manual asa cum am instalat-o prima data, atunci nu mi-a functionat in varianta pe 64 biti (am win7 sp1 x64) dar am instalat varianta pe 32 biti si a funtionat perfect, acuma vad dupa iconita ca s-a instalat varianta pe 64 biti si sper sa n-am o surpriza negativa cand ajung acasa la interfata

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, vezi ca acum este 11.11.5.1. Totul merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca am scris bine aici dar am vazut ca sunt multi care stiu multe despre dianoze. asa ca va spun problema mea:

Am o interfata vag k+can si cand o conectez la masina si la leptop intru in program si becul de pe mufa se tot schimba in rosu si verde si pana la urma ramane rosu..ceea ce nu este bine..pot citi date cu el, daca modific ceva prin el nu merge(am incercat gunctia range, in program se modifica dar la masina nimic..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

range .... se citeste dump-ul clusterului, se modifica o valoare se rescrie... in functie de ce bord este, ce marca,etc.

legat de clone - este interzisa discutia, pe forum.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am vazut in acest topic ca s-a mai discutat astfel incat o sa intreb tot aici despre urmatoarele. Masina este Seat Leon 1M, dar fiind acelasi motor am zis sa intreb aici, cod motor AXP, 1.4 , 16 V

Dupa repararea tuturor problemelor de pe masina am mai ramas cu una cred. Ca sa o iau cu inceputul am schimbat egr plus curatat conducta care ducea in admisie (fiind plina de mizerii si avand un cod de eroare cu egr - insuficient flow), curatat clapeta de acceleratie, schimbat senzor temperatura ulei G62, schimbat ulei+ toate filtrele, aveam eroare cu G28(senzor turatie arbore cotit)-desfacut , gasit fire dezizolate, izolat, pus la loc, scapat de problema, schimbat kit complet distrubutie, bujii. Dupa toate aceste operatii am mai ramas cu urmatoarele :

Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl

Control Module Part Number: 036 906 032 E

Component and/or Version: ME7.5.10 3577

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

VCID: 1221CBEC5E749EE

2 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2

P1118 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit

P0141 - 35-10 - Malfunction - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Poate o sa-mi spuneti sa le sterg ca sunt intermitente. Ei bine ele reapar si le am din momentul in care am cumparat masina.

Intrebarea mea pentru cei mai experti ca mine (am invatat despre masina asta mai mult decat as fi crezut ca o sa am nevoie), cele doua erori sunt legate de sonda numarul 2, cea de dupa catalizator; trebuie schimbata?

In modulul engine la adresa 41 imi arata aceasta sonda insa in campurile dedidate rezistentei nu apare nimic (valoare care ar trebui sa apara fiind intre 0 si 0.5 ohm parca), iar la celelalte campuri arata lambda on-off in functie de cum lucreaza.Ideea este ca nici pentru prima sonda nu primesc valori ale rezistentei, si va rog sa ma lamuriti. Un alt aspect pe care nu l-am inteles ar fi ca uitandu-ma pe internet dupa unde as putea gasi o sonda de vanzare, selectand masina cu seria coroseriei si tot restul, imi apar sonde cu diferite lungimi, de la 590 mm la 750 mm; are vreo importanta acest aspect? (poate ma veti pune sa merg la reprezentanta-am mers si am cerut senzorul G28 pe original si mi-a adus Bosh care nu se potrivea, dupa 2 saptamani deci nu prea mai suntem in relatii bune).Cei care au experienta acest senzor ar trebui sa aiba 4 sau 5 pini (asta dupa ce am citit o discutie pe vw forum; tot ce am gasit eu de cumparat p internet ar avea 4 pini) Daca cineva imi poate da un cod al piesei dupa care sa pot comanda mai usor, multumesc frumos.

Ar mai fi ceva; cand citesc tensiunile de pe cilindri 1, 2 si 3 au valori aproape identice (1,7 parca pe liber) iar 4 are 0,9. E normal?

Masina este Seat Leon 1m, 1,4 benzina, cod motor AXP.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema abs.txt

Am nevoie de un sfat.La ce se refera alarma de la ABS ? E defect senzorul sau este alta problema? Mentionez ca acum 20 de minute la o viteza se 10-15 km/h la franare (nu brusc) a cuplat abs-ul exact ca si cum ar fi vrut sa se blocheze rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da jos roata si verifica sa nu ai mizerie intre senzor si coroana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pff..

Mi-ai salvat viata. Tocmai vroiam sa merg sa cumpar alt senzor dar mai intai incerc sa vad daca e mizerie.

Chiar acum pornesc si merg sa o demontez iar pe urma revin cu detalii.

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat roata jos si nu se vede mizerie.Alarma a ramas in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

17979 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Short to Plus

P1571 -- 35-10 - - - Intermittent

am gasit codul asta scanind dupa erori. are golful4 suport hidraulic???sau interfata mea fiind compatibila cu astea noi interpreteaza gresit...

Modificat de misu ploiesteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari azi am scanat si au masina si am o eroare pe sonda 1,am sters-o si nu a mai aparut de la ce sa fie?si am pe instruments la service remider valoarea 0 ,am incercat sa o modific in 1 si nu am putut,trebuie modificat codingul?postez si logurile celor doa intrebari sa vedeti despre ce e vorba.va multumescLog-WVWZZZ1JZ2W461365.txtLog-Log.txt. vedeti ce coding am la instruments?care ar fi codingul corect ?eu avind senzor nivel ulei

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl

Control Module Part Number: 036 906 032 E

Component and/or Version: ME7.5.10 3577

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

VCID: 1221CBEC5E749EE

2 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2

P1118 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit

P0141 - 35-10 - Malfunction - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Aceasta eroare este de la senzorul lambda 2, este undeva pe toba de esapament dupa catalizator (pe la jumatatea masinii)

Trebuie inlocuit ca sa scapi de eroare !

la instruments la service remider, cand schimbi uleiul si vrei sa restetezi , trebuie sa salvezi valoarea 0 in canalul 2 :)

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!