Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Ce valoare indica ?

Inainte de a inlocui o piesa se verifica valori,mufa si continuitate cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ marius_priti Tu nu intelegi ca si schimbat altceva ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ăla  ce ai schimbat tu este g62 ( intre motor și baterie )ai schimbat alt senzor ....uitate ce am pus eu

G83 este în stânga și în fața motorului lângă alternator

N345.....hai să ți pun așa din capacul motorului  ăla negru.... pe lateral la tine (la unii prin spate) pleacă un furtunas negru urmarestel  vezi unde duce....la un moment dat  se bifurca ...o bifurcație duce la o electrovalva mare unde intra mai multe furtunase (nu te interesează) dar alta duce la electrovalva care ți-am pus eu poza aici e o electrovalva mai micuța intra in ea doua furtunase este de culoare neagra cu un capacel de culoare gri pe care scrie MADE IN USA

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite că să îți dai seama colt sus dreapta motor lângă turbina

N345

IMG_20181114_200033_393.jpg

IMG_20181114_200007_504.jpg

Iar g83 intra in țeavă aia încercuită (senzorul cu fire)

IMG_20181114_200704_342.jpg

Seamănă cu ăla ce ai schimbat tu in dreapta motorului 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Am un Audi A4 B8 si mi se aprinde aleator martorul de bujii. Am facut un scan cu VCDS si asta e eroare ce a aparut. Ce inseamna ?

4911 - Exhaust Gas Temperature Sensor; B1 S3 P242A 00 [032] - Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaj , mufa senzorului etc vezi in blocurile de masura ce valori are, in special cand a inregistrat eroarea valorile din freeze frame.Daca cablajul este ok ai nevoie de senzor 3 nou post dpf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, GTD said:

Verifica cablaj , mufa senzorului etc vezi in blocurile de masura ce valori are, in special cand a inregistrat eroarea valorile din freeze frame.Daca cablajul este ok ai nevoie de senzor 3 nou post dpf

Ok. Mersi mult, o sa merg la un service sa verifice cablajul, nu prea am unde sa o ridic sau sa ma bag sub ea sa il verific. Si daca e problema senzorul, tot o sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01042- control module, not coded

mil on

Salutare, Ma poate ajuta cineva cu procedura de codare la un Passat B6 pt modul EPB ce a fost înlocuit cu unul din dezmembrari.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am scanat cu OBDeleven un Golf 7 (2013) si mi-a intors erorile aparute in fisierul atasat.  De asemenea, fizic pot spune ca sunt momente cand masina "se ineaca" brusc si violent in mers indiferent de viteza/ turatii/ etc. iar de cateva ori a murit motorul la pornire. (masina este automata)

M-ati putea ajuta cu ele ? Ce trebuie sa cumpar/ schimb/ repar ? 

Rezumat erori:

Engine:

P190E00 - Coolant pump for charge pressure cooler Supply voltage
P210000 - Throttle Actuator Control Motor Circuit/Open
P032200 - Ign./Distributor Eng.Speed Inp.Circ. No Signal

Transmission:

P072C00 - Stuck in Gear 1
P072D00 - Stuck in Gear 2
P072E00 - Stuck in Gear 3
P072B00 - Stuck in Reverse
P179D00 - Cooling oil valve Electrical error
P173400 - Starter release from the selector lever sensor system

B12DC29 - Lock unit for central locking, rear, right Implausible signal
B126301 - Tank lid unlock activation Electrical error
U113800 - Anti-theft alarm system sensor implausible message

Log.txt

Multumesc

 

Modificat de Yani94
bad attachment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joi,22,Noiembrie,2018,16:47:49:00007
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Ediţie în Română Rulează pe Windows 10 x64
Versiune VCDS: ROJ 18.9.0.2
Versiune date: 20181004 DS296.0
www.vcds.ro


Număr VIN: WVWZZZ3CZFE434071   Nr.înmatriculare: 



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\04L-907-309-V1.clb
    Număr piesă modul comandă: 04L 906 026 DK    HW: 04L 907 309 R
    Component şi/sau versiune: R4 1,6L EDC   H21 1134
                  Codare soft: 01250012037405093000
                Număr atelier: WSC 50211 001 1048576
              Pachet ASAM: EV_ECM16TDI01104L906026DK 003002 (VW48)
                       ROD: EV_ECM16TDI011.rod
                      VCID: 76E350D9C9C73AFAFF-8022
1 cod a găsit:

4987 - Cilindru 3 circuitul bujiei de preînc. -Q13- defect electric 
          P0674 00 [175] - -
          MIL aprins - Confirmat - Testat de la ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecvenţa defect: 1
                    rulaj: 180982 km
                    Data: 2018.11.20
                    timp: 16:28:07

                    Turaţie motor: 949.00 /min
                    Valoare de sarcină normată: 32.2 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 12 °C
                    Temperatura aer admisie: 12 °C
                    Presiune aer ambiental: 980 mbar
                    Tensiune terminal 30: 11.340 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40
                    Încălzire auxiliară electrică: condiţii de decuplare-Bits 0-7: 130
                    Încălzire auxiliară electrică: condiţii de decuplare-Bits 0-7: 20
                    Încălzire auxiliară electrică: comanda releu-Bits 0-7: 0
                    Timp preâncălzire: 2100 ms
                    Stare preâncălzire-Bits 0-7: 0
                    Stare preâncălzire-Bits 0-7: 176
                    Cicluri de preâncălzire peste prag temperatură-Bits 0-7: 0
                    Cicluri de preâncălzire peste prag temperatură-Bits 0-7: 2
                    Cicluri de preâncălzire sub prag temperatură-Bits 0-7: 0
                    Cicluri de preâncălzire sub prag temperatură-Bits 0-7: 1
                    Senzor de temperatură exterioară 1 bloc 1: valoare brută: -0.0 °C


Gata de funcţie: 1 1 0 0 0 
Vineri,23,Noiembrie,2018,07:36:07:00007
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Ediţie în Română Rulează pe Windows 10 x64
Versiune VCDS: ROJ 18.9.0.2
Versiune date: 20181004 DS296.0
www.vcds.ro


Număr VIN: WVWZZZ3CZFE434071   Nr.înmatriculare: 



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adresa 13: Distanţa urmărire       Eticheta: 3Q0-907-572.clb
    Număr piesă modul comandă: 3Q0 907 572 A    HW: 3Q0 907 572 A
    Component şi/sau versiune: ACC BOSCH MQB H04 0126
                  Codare soft: 3260670918FFC428949C804C
                Număr atelier: WSC 50211 001 1048576
              Pachet ASAM: EV_ACCBOSCHVW48X 001007 (VW48)
                       ROD: EV_ACCBOSCHVW48X.rod
                      VCID: 3365A9CD9A356FD218-8066
1 cod a găsit:

0862 - Bus dedate;valoare de eroare receptată 
          U1123 00 [008] - -
          [Proprietate nouă! Date extinse coduri UDS sunt suportate numai de gener. nouă de interfeţe]
          intermitent - Confirmat - Testat de la ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 6
                    Frecvenţa defect: 1
                    Resetare contor: 198
                    rulaj: 181063 km
                    Data: 2018.11.23
                    timp: 07:26:06

                    Temperatura modul de comandă: 14 °C
                    Tensiune terminal 15: 14.6 V
                    Velocity_vehicle_reference: -1.25 m/s
                    Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: -8.23 m/s2
                    Status_ACC_System: ACC_Off_MainSwitch_Off

Vineri,23,Noiembrie,2018,07:36:51:00007
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Ediţie în Română Rulează pe Windows 10 x64
Versiune VCDS: ROJ 18.9.0.2
Versiune date: 20181004 DS296.0
www.vcds.ro


Număr VIN: WVWZZZ3CZFE434071   Nr.înmatriculare: 


                Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\04L-907-309-V1.clb
    Număr piesă modul comandă: 04L 906 026 DK    HW: 04L 907 309 R
    Component şi/sau versiune: R4 1,6L EDC   H21 1134
                  Codare soft: 01250012037405093000
                Număr atelier: WSC 50211 001 1048576
              Pachet ASAM: EV_ECM16TDI01104L906026DK 003002 (VW48)
                       ROD: EV_ECM16TDI011.rod
                      VCID: 76E350D9C9C73AFAFF-8022
1 cod a găsit:

4987 - Cilindru 3 circuitul bujiei de preînc. -Q13- defect electric 
          P0674 00 [039] - -
          Neconfirmat - Testat de la ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecvenţa defect: 1
                    rulaj: 181054 km
                    Data: 2018.11.23
                    timp: 07:06:14

                    Turaţie motor: 1089.00 /min
                    Valoare de sarcină normată: 49.0 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 2 °C
                    Temperatura aer admisie: 2 °C
                    Presiune aer ambiental: 980 mbar
                    Tensiune terminal 30: 11.380 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40
                    Încălzire auxiliară electrică: condiţii de decuplare-Bits 0-7: 130
                    Încălzire auxiliară electrică: condiţii de decuplare-Bits 0-7: 20
                    Încălzire auxiliară electrică: comanda releu-Bits 0-7: 0
                    Timp preâncălzire: 2500 ms
                    Stare preâncălzire-Bits 0-7: 0
                    Stare preâncălzire-Bits 0-7: 176
                    Cicluri de preâncălzire peste prag temperatură-Bits 0-7: 0
                    Cicluri de preâncălzire peste prag temperatură-Bits 0-7: 1
                    Cicluri de preâncălzire sub prag temperatură-Bits 0-7: 0
                    Cicluri de preâncălzire sub prag temperatură-Bits 0-7: 2
                    Senzor de temperatură exterioară 1 bloc 1: valoare brută: -3.5 °C


Gata de funcţie: 0 0 0 0 0 

salut!

In dimineata asta, la o scanare de rutina, am primit erorile de mai sus.

Ma poate cineva ajuta cu cateva explicatii:

- 4987 - - eroare de la cylindrul 3 e legata de bujie. Imi puteti spune daca la motorul 1.6 tdi - 120cp - DCXA - aceasta e bujia cu sensor de presiune, sau nu?

- 0861 - U 1223 - inteleg ca e ceva legat de Automatic Cruies Control... dar la ce se refera?

Interfata pe care o am, e una de "hobby" fara sa am pretentii.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bujia defecta si sterge erorile.E bujia cu incandescenta cil 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e bujia cu incandescenta, dar stiu ca una din cele 4 bujii are si senzorul de presiune. Stie cineva daca e chiar pe cilindrul 3? Ca sa stiu la ce costuri sa ma astept. Cele normale sunt pana in 100 lei, iar cele cu senzor de presiune sunt cateva sute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citat:

...Bujie incandescentă cu senzor pentru presiunea internă a cilindrului - numai pentru cilindrul 3, dacă există...

- 03L905061K - bujie incandescenta cu senzor presiune, prod BERU

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

A iesit din garantie, e 2015.

Totusi, este sau nu pe cilintru 3, bujia cu sensor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ETKA o listeaza la motorul DCXA.

Instructiunea era din ELSA si se refera in general la toata grupa de motoare care echipeaza B8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, Dolfin said:

ETKA o listeaza la motorul DCXA.

Instructiunea era din ELSA si se refera in general la toata grupa de motoare care echipeaza B8.

Pe pistonul 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere si despre 0861 - U 1223, va rog frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am avut problema cu egr-ul si la scanare au reiesit si erorile urmatoare. Am tot cautat despre ele si nu am gasit nimic.

B122e29 - switch, rear central locking, implausible signal - intermittent

La o cautare pe google ar fi un fir intrerupt si o usa ramane deschisa...am verificat si toate usile se inchid.

Si o eroare pe clima.

Climatic - 908c72

Climatronic 90c72

Unknown error

Va Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce le scanezi cu VCDS o sa putem sa iti dam mai multe raspunsuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa le fac poza, doar mi-am notat pe ceva. 

Am sa revin cu poze cand ajung sa scanez. Ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am si eu nevoie de un sfat pentru problema urmatoare.

Incepand de ieri, motorul are "o intrerupere" la relanti, mai pronuntata atunci cand este rece. Am prins eroarea de mai jos si ieri si azi.

Am masina de aproximativ 18.000 km, in aceasta perioada am schimbat de 2 ori filtrul de motorina (OE), am verificat de mai multe ori regulatorul de debit, totul curat. Exclus ca pompa de inalte sa aiba span. De cand am cumparat-o am observat ca High Fuel Pressure Actual a variat destul de mult fata de valoarea specificata, insa niciodata nu a scazut sub 150-160 bar la relanti (cu toate astea motorul mergea rotund), doar ca acum lucrurile s-au schimbat (se vede il logul atasat).

Din cate am citit pe forum sunt sanse foarte mari sa fie regulatorul de presiune de pe rampa. Pot face verificari suplimentare pentru a fi sigur ca schimb piesa care trebuie?

Multumesc frumos.

 

Saturday,24,November,2018,09:53:39:62939

HW
                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 QC    HW: 03L 907 309 
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G200SG  6208
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00531 531 01234
                      VCID: 76E300530132E6AEBEF-8023
1 Fault Found:

004197 - Fuel Pressure Regulation 
               P1065 - 000 - Regulation Discrepancy - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 268534 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2036.14.20
                    Time: 09:05:25

             Freeze Frame:
                    RPM: 1380 /min
                    Speed: 21.0 km/h
                    Lambda: 38.7 %
                    Pressure: 912.0 bar
                    Pressure: 816.0 bar
                    Pressure: 992.0 bar
                    Temperature: 9.9∞C

Readiness: 0 0 0 0 0 


Sunday,25,November,2018,16:28:31:62939

HW
                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 QC    HW: 03L 907 309 
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G200SG  6208
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00531 531 01234
                      VCID: 76E300530132E6AEBEF-8023
1 Fault Found:

004197 - Fuel Pressure Regulation 
               P1065 - 000 - Regulation Discrepancy
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 268817 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2036.14.21
                    Time: 12:58:02

             Freeze Frame:
                    RPM: 1817 /min
                    Speed: 27.0 km/h
                    Lambda: 43.4 %
                    Pressure: 1376.0 bar
                    Pressure: 1216.0 bar
                    Pressure: 1328.0 bar
                    Temperature: 10.8∞C
Readiness: 0 0 0 0 0 

 

 

 

LOG-01-004-013-020.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update. In dimineata asta am scos mufa din senzorul de presiune in rampa si am observat ca HFP actual sta constant. Sa am norocul ca piesa defecta sa fie acest senzor?

Atasez log.

Multumesc.

 

LOG-01-004-013-020 fara senzor.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare grup..... am un coleg cu urmatoare eroare care nu mai poate fi stearsa, dupa mai multe incercari reusite. A murit EGR-ul ?

Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 CH    HW: 03L 906 018 BR
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H24 9822
           Software Coding: 00190012042400080000
            Work Shop Code: WSC 27797 001 1048576
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018CH 003006 (SK46)
                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018C.rod
                      VCID: 72E0D03DA58A5ED422-8026
2 Faults Found:

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [096] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

4892 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [096] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 272841 km
                    Date: 2075.14.12
                    Time: 12:46:24

                    Engine speed: 1938.50 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 29 km/h
                    Coolant temperature: 74 °C
                    Intake air temperature: 14 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.520 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 228.3 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 18.32 %
                    EGR Solen.val.: actual value: 48.46 %
                    EGR valve: offset closed: 2.10 %
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 7
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 4
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 2483.6 mV

 

Log-TMBJF93T3C9066362.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!