Jump to content

ID.3 - discutii generale


NoCO2
 Share

Postare recomandată

Salut. Am eu barele transversale pe ID.4 de aici https://portbagajeauto.ro/bare-transversale-thule-evo-flush-rail-wingbar-evo-pentru-volkswagen-id-4-5-usi-suv-2021-prezent-sistem-cu-prindere-pe-bare-longitudinale-integrate

 

Sunt barele alea fine care incep si se termina odata cu latimea masinii si sunt rotunjite la capat asa cum se vede in poza. Sunt alte tipuri care se numesc universale si potrivesc (aproximativ) la orice masina, dar ies in afara masinii si nu se mai rotunjesc pe langa masina - mie nu mi-au placut, zici ca eram caraus.

 

In partea de sus unde e prinderea au o garnitura de cauciuc ce ajuta la aerodinamicitate. Smecheria la Thule este ca nu trebuie data jos garnitura daca vrei sa prinzi cutie sau suporturi de biciclete, ci ea e de fapt "crapata" in doua, asa ca atunci cand intri cu piciorusele/surubele de fier garnitura ramane acolo si iti asigura aerodinamicitatea necesara, "cracanand" putin cele doua laturi ale garniturii acolo unde vine piciorusul/surubul.

 

Eu am folosit cutia (Thule) si vara si iarna cu prindere piciorus/surub, dar atunci cand le dau jos, garnitura isi revine, nu se degradeaza. Consumul in plus este cu aproximativ 5-10% mai mult cu cutia deasupra.

 

Mai este varianta de prindere cu gheare, dar nu e asa de sigura ca prinderea cu piciorus/surub.

 

P.S. Nu stiu de ce zici ca nu se sunt suportate oficial pentru ca eu am vorbit pentru ID.4 la reprezentanta si mi-au dat o varianta de bare care sunt in urma fata de cele de la Thule. Cele originale au garnitura, dar trebuie data jos de tot daca pui prindere cu picioruse/surub. Pretul pe original e comparabil cu cele de la Thule.

 

Am dat mai multe informatii decat ai tu nevoie, dar poate are nevoie cineva nevoie de ele.

 

 

Car.png

Modificat de VickEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii.

ID.3 n-are omologare pentru sarcina pe plafon. Imi asum riscul pentru transportat 5 tevi de 2 ori pe an...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica are bare longitudinale dar nu se permite sa pui transversale, sau nu are nici macar longitudinale? Informatiile pentru ID.4 sunt pentru bare longitudinale deja existente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ID3 nu sunt nici longitudinale nici transversale. 

Conform constructorului, masina nu permite instalarea lor. Masina nici nu are omolgare pentru asta.

Exista ceva solutii aftermarket insa pe riscul utilizatorului.

 

As fi vrut si eu, sa pun biciclete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cutia de portbagaj am obtinut consum cu 5-7-10% in plus (n-am putut sa verific exact pentru ca era foarte putin in plus, oricum e mult sub 10%). Sa nu iti para rau ca nu poti duce biciclete pe masina, pentru ca am dus eu: o bicicleta de adulti si una de copii, doua in total. Bomba: consum mai mult cu 50%. Era miezul verii cu 25-28 grade afara, cu geamurile deschise fara A/C si drumul a fost doar in oras cu viteze de pana la 60km/h. Am batut aproximativ aceeasi ruta (un mic deal, in rest drum drept) si am scos lejer 12.0-12.5kWh/100km, iar cu doua biciclete deasupra n-a scazut sub 18.5. ENORM. M-am hotarat la suport de biciclete pe carlig, ca acolo nu te fura mult la eficienta.

Modificat de VickEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a luat doar 1 kWh/100km in plus cu suportul de bicicleta si bicicleta, aceeasi portiune de drum, drum extra-urban 90-100km/h.

Barele transversale sunt originale de la VW, sistemul de prindere e cel putin ciudat, mult plastic si foarte fragil. Vajaie deranjant si fara suportul de bicicleta instalat. Sa pui bicicleta sus iar e o aventura, bicicleta avand undeva la 18kg plus inaltimea masinii, daca esti mai scund e misiune imposibila.

Am instalat si un carlig la baietii din Brasov, 3200 ron pret final cu instalare, se decupeaza doar o bucatica mica din plasticul din spate, se vede doar privind de jos, din spate aproape ca nu se vede. Nu am testat inca ce consum se obtine cu suportul in spate, dar montarea bicicletei e sigur mai facila.

La reprezentanta mi-au cerut 9700 RON pentru carlig OEM. Am zis multumesc si mi-am vazut de treaba.

ID Suport .jpeg

Carlig1.jpeg

Carlig2.jpeg

Carlig3.jpeg

Modificat de Nordica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vă salut! am o stație de încărcare Moon Charge pt monofazic de 7.4 kw și un set de covorașe de textil pentru ID.3 pe care nu le mai folosesc. dacă este cineva interesat aștept pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca s-a mai scris pe undeva dar nu reusesc sa gasesc.

Stie cineva codul ceui de-al doilea filtru de habitaclu? Cel care se pune default doar in China?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite codurile celor 2 de pe SAIC  iar asta 1EA819669 e codul filtrului de pe masina mea. Din ce vad nu se pune inca unul suplimentar, ci se inlocuieste cel existent cu altceva.

 

2022-09-21.png

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, Cristi!

Sunt doua filtre in poza, la pozitia 7: Upper si Lower. De aici deduc ca se pot pune ambele.

Un filtru de praf si polen si un filtru de alergeni si miros.

Pentru mine ar fi foarte util cel de alergeni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot pune ambele, dar noi acum pe masina nu avem nici-unul dintre ele. avem cu totul altceva.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/20/2022 at 8:22 PM, Johnny Bravo said:

Parca s-a mai scris pe undeva dar nu reusesc sa gasesc.

Stie cineva codul ceui de-al doilea filtru de habitaclu? Cel care se pune default doar in China?

Multumesc!

cu o pagina in urma... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am luat barele de plafon din linkul de mai jos. Au ajuns in 10 zile, au fost livrate la usa cu GLS.

Se potrivesc foarte bine ca dimensiuni si prindere pe masina, dar garnitura de pe marginea usilor din fata sta foarte tensionata. Din acest motiv, eu nu le voi lasa montate permanent pe masina, le voi pune doar la nevoie.

 

https://www.amazon.co.uk/FARAD-IRON2-compatible-onwards-without/dp/B09BBM49SY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super, ne dai citeva poze dupa ce le montezi, te rog. 

Cost final cu livrarea? 

Modificat de redflame
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cati pini vine instalatia electrica la carligul original VW pe ID.3/ID.4? 7 sau 13?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/30/2022 at 2:31 PM, redflame said:

Cost final cu livrarea? 

Exact 896.51 lei 

 

Poze acum nu am, le-am pus doar de proba pe masina si apoi le-am dat jos. In curand o sa am nevoie de niste tevi de cupru bara la 3 metri si atunci o sa le montez si o sa le pozez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca se tot vorbeste de filtre dar a facut cineva revizia la reprezentanta? Adica stim de vreun deviz cu operatiuni/materiale si costuri? Pentru a evita volane albe patate si alte "minuni" ale reprezentatelor, stiti vreun atelier serios care nu face parte din reteaua Porsche Romania unde se ne facem reviziile la ID3 (in Bucuresti)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare nu pierzi garantia daca faci revizia in afara retelei Porsche ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e o poveste răspândită de dealeri și aparține de folclorul popular 🙂, clauzele care leagă garanția de reviziile făcute în reprezentanțe sunt ilegale.

Atâta timp cât reviziile sunt făcute conform cu cerințele producătorului și într-un service autorizat RAR, totul e ok.

Întrebarea e dacă te poți încrede în orice service independent, mai ales pentru revizii la o mașină electrică.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce service multimarcă întrunește cerințele producătorului legate de partea de verificări la baterie și sistem de înaltă tensiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, DiLivio said:

Asta e o poveste răspândită de dealeri și aparține de folclorul popular 🙂, clauzele care leagă garanția de reviziile făcute în reprezentanțe sunt ilegale.

Atâta timp cât reviziile sunt făcute conform cu cerințele producătorului și într-un service autorizat RAR, totul e ok.

Întrebarea e dacă te poți încrede în orice service independent, mai ales pentru revizii la o mașină electrică.

DA-mi exemplu de un alt service care sa aiba acces la toate TPI-urile de la vw, sa aiba acces in reteaua VW sa stie sa faca toate verificarile impuse de VW si sa treaca aceste verificari in baza de date VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În mod normal toate service-urile autorizate au dreptul să aibă acces la aceste date. Există software-uri speciale care oferă acces în rețelele tuturor producătorilor (pe bază de abonament plus taxare pe durata de acces în rețea). La mașinile de generație nouă nu poți înlocui componente electronice, fără să ai acces la rețeaua producatorului, plus că evidența reviziilor se ține on-line, nu mai există cărți fizice. 

Doar Tesla se opune momentan să ofere acces la baza lor de date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In strainatate sunt serviceuri partenere

La care fac revizii in garantie mai multe marci.

 

Daca stai in orasul X  sau comuna Y si reprezentanta e la km departare , nu trebuie sa te duci pana acolo. Pentru revizii obisnuite , s-ar putea sa ai service in satul tau, si ti pastrezi garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comisia europeană a stabilit încă din 2010 că reviziile la reprezentanțe și garanția unei masini noi, nu au nici o legătură.

Poți face liniștit reviziile în orice service autorizat.

https://autofahrerseite.eu/servicethemen/wartung/401-neuwagengarantie.html#:~:text=Schon im Mai 2010 hat,zwischen einem und zwei Jahren.

Dar cred că discuția e mai potrivită în topicul despre service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, DiLivio said:

În mod normal toate service-urile autorizate au dreptul să aibă acces la aceste date. Există software-uri speciale care oferă acces în rețelele tuturor producătorilor (pe bază de abonament plus taxare pe durata de acces în rețea). La mașinile de generație nouă nu poți înlocui componente electronice, fără să ai acces la rețeaua producatorului, plus că evidența reviziilor se ține on-line, nu mai există cărți fizice. 

Doar Tesla se opune momentan să ofere acces la baza lor de date.

Eu doar te-am rugat sa-mi dai un exemplu de service, ca de la teorie pena la practica e cale lunga.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!