Jump to content

ID.3 - discutii generale


NoCO2
 Share

Postare recomandată

cred ca de la orice magazin de piese auto, il caută dupa VIN masinii sau dupa cod de produs in cazul acesta si il aduce de pe o zi pe alta. îți dau contactul, dar eu sunt in Sibiu. mirosea urât cand pornea AC , dupa schimb nu mai miroase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe langa schimbarea filtrului de polen eu in fiecare an toamna duc masina la VW pentru curatarea sistemului de climatizare. La fel am facut si pentru celelalte masini.

Modificat de VickEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Al Bundy said:

Si 50 lei livrarea.

 

Da, însă mai mică decât pe ahw-shop. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu o sa vin la București marți. daca vreți filtru mann pentru AC vă pot aduce, doar sa îmi ziceți pana vineri câte. 95 RON a fost prețul aici.

Modificat de John !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am vazut cu John! si am preluat filtrele, pt cine mai doreste, ma poate contacta, mai sint 2 disponibile (pe langa cel al lui Al Bundy).

Surpriza placuta, sint Precios Plus. Sper ca l-am montat corect, ca nu prea imi dau seama, daca aerul tras vine de sus si se duce in jos, loveste intai suprafata alba, si nu cea galbena?? Eu credeam ca aia galbena ar fi intai, activa etc

 

in prima poza se vede cum l-am montat, cu partea galbena in jos, si in a 2a comparat cu cel vechi. In celelalte poze e cutia

IMG_20220412_134212.jpg

IMG_20220412_134109.jpg

IMG_20220412_133655.jpg

IMG_20220412_133705.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sageata de pe lateral trebuie sa fie la fel ca la cel original, culoarea nu conteaza.

 

F3CE43A4-7C12-4D24-9691-BD3737F5D14D.thumb.jpeg.818f3ef66298b2cf5fe763ad38b18d65.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A mai patit cineva sa apara warningul rosu ca ar fi ceva pericol in fata (Front Assist cred ca se cheama) la 30km/h? Si fara nici un pericol? Parca la Golf nu am patit niciodata.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se activeaza din cand in cand. Cel mai des: in curbe cand merg spre o masina parcata pe marginea exterioara a curbei.

Parca, totusi, nu se intampla la viteze așa mici.

 

Mi se mai intampla sa franeze cand i se pare ca se misca ceva in calea masinii pe directia de rulare si este extrem de brusc, dar se intampla la viteze mici, de manevra. Este extrem de enervant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedestrian Assist avem?

 

Partea a 2a nu e ceva legat de Autohold? Si ala mi se pare ca intervine f brutal cand ma chinui sa parchez... de multe ori il dezactivez manual (o mare pierdere de timp cand te grabesti), dar apoi trebuie sa il activez cand plec, pt ca in oras e util, ca altfel masina tot face creep. La eGolf, nu stiu cum, dar nu face creep in 99% din timp (desi uneori mai face... mister). 

 

la eGolf, chiar si cu Autohold dezactivat, masina sta neclintita in pante, probabil sistemul Hill Assist sau cum ii zice. La ID3 nu prea am observat sa fie functional acest sistem daca Autohold e dezactivat, dar nu pot spune asta cu siguranta inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Pana la urma la cat timp se face revizia la ID-uri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 ani fara limita de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kolfleading
8 hours ago, detinator said:

(o mare pierdere de timp cand te grabesti)

Exista o scurtatura rapida pentru Autohold in meniul care apare cand tragi de sus in jos pe ecran.

Ca sa activezi / dezactivezi, este nevoie doar de un "swipe down" si un click pe un buton in meniul care apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu de scurtatura, dar de obicei iti amintesti cand e de enervant dupa ce ai bagat in marsarier, ai inceput sa te misti incet, ea accelereaza singura (viteza ei naturala e prea mare pt mers in spate) si franezi sa incetinesti si bum, o data se zguduie masina si opreste f abrupt si intra AutoHoldul. Macar daca avea radare si in spate si facea asta ca detecteaza pericole... Problema e ca atata vreme cat e afisata camera, nu poti sa dai swipe in jos :) Au gandit-o nu gluma.

 

Am mai observat ceva f dubios, masina se opreste din mers daca ridici fundul de pe scaun... am un suport lombar cumparat (ca deh, masina nu vine cu suport lombar la 40.000 euro) si mai ridic fundul cand il ajustez. Mi-e frica sa testez si la viteza mare.

 

Ma chinui in continuare si cu butoanele de geam, eram obisnuit de la egolf ca primul lucru sa fie sa deschid 2 degete geamurile, la asta e mult mai dificil. Uneori nu ia comanda pt a trece pe geamuri spate, apesi disperat, daca masina mai e si in miscare si te concentrezi la drum, e cu atat mai deranjant. 

 

Si ACul mi se pare sub cel de la eGolf, uneori porneste de nebun pe maxim si tot astept sa isi revina, am asteptat de 2 ori dar am cedat dupa ce inghetasem de frig, si nu si-a redus turatia nici dupa minute bune, desi afara nu e cald inca. 

 

Alte dati pare ca nu raceste suficient... acum l-am pus pe 21 grade. Mai e o setare, aia cu mic/mediu/tare, nu mai retin exact cum ii spune, inca nu m-am lamurit daca e mai ok pe mediu. Cert e ca la eGolf venea totul f f natural si nu simteam nevoia de ajustari.

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, detinator said:

masina se opreste din mers daca ridici fundul de pe scaun

 

Sunt destul de sigur ca nu se opreste daca ai pusa centura.

 

2 hours ago, detinator said:

Alte dati pare ca nu raceste suficient

 

S.ar putea sa conteze daca esti in Eco sau Confort, se simte diferenta si la incalzire pe timpul iernii.

Modificat de VickEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se opreste cu centura pusa. Si nu cred ca se opreste in mers, doar in stationare. O sa testez eu azi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kolfleading
14 hours ago, detinator said:

Stiu de scurtatura, dar de obicei iti amintesti cand e de enervant dupa ce ai bagat in marsarier,

Ei, asta e, dar cu timpul te obisnuiesti sa dezactivezi inainte.

 

14 hours ago, detinator said:

franezi sa incetinesti si bum, o data se zguduie masina si opreste f abrupt si intra AutoHoldul.

Masina se opreste "f abrupt" doar daca este activata franarea de urgenta la parcare si detecteaza obstacol si ai viteza cam mare.

NU din cauza AutoHold face asa. 

 

14 hours ago, detinator said:

Macar daca avea radare si in spate si facea asta ca detecteaza pericole...

Asa face, pe baza informatiilor de la senzorii de parcare.

 

14 hours ago, detinator said:

Am mai observat ceva f dubios, masina se opreste din mers daca ridici fundul de pe scaun... am un suport lombar cumparat (ca deh, masina nu vine cu suport lombar la 40.000 euro) si mai ridic fundul cand il ajustez. Mi-e frica sa testez si la viteza mare.

Se opreste doar daca nu este centura de siguranta pusa la sofer.

Daca centura este pusa la sofer poti sa te ridici ca nu se opreste.

 

14 hours ago, detinator said:

Uneori nu ia comanda pt a trece pe geamuri spate, apesi disperat, daca masina mai e si in miscare si te concentrezi la drum, e cu atat mai deranjant. 

O ia de fiecare data, dar trebuie sa tii degetul pe butonul "REAR" timp de 2 secunde. Asta-i tot.

Probabil ca sa nu se tot activeze din gresala cand inchizi / deschizi usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castigi ceva incercand sa contrazici tot ce spun? Nu ia de fiecare data comanda, uneori nu o ia nici din a 2a incercare, mai ales daca conduci, asa cum am spus, tu apesi pe acolo, dar de nimerit e mai greu. Patesc asa si cu butonul de avarii, uneori apas pe el dar nu pare sa ia comanda. 

 

e cam greu sa mai ajustezi suportul lombar cu centura pusa... 

 

nu cred ca a detectat un pericol la parcare... oricum ar putea detecta doar in range-ul senzorilor, deci sa si bipaie. 

 

In lista de dotari vad doar o chestie care ar putea avea legatura cu asta:

 

- oncoming vehicle braking when turning and swerve support

 

"the ID.3’s oncoming vehicle braking when turning function monitors the opposite lane when turning off, issuing a warning and/or braking the car automatically if it anticipates an emergency. Swerve support helps the driver to navigate obstacles in the road by providing the corresponding steering interventions, and in order to avoid minor parking collisions, the standard audible Park Distance Control has an integrated manoeuvre braking system."

 

On 5/6/2022 at 5:19 PM, Johnny Bravo said:

Pana la urma la cat timp se face revizia la ID-uri?

uitandu-ma in lista de dotari, am gasit si asta:

 

- Service indicator 2 years (fix) without km, electric vehicle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Intr-adevar, sunt ceva chestii enervante, majoritatea din cauza solutiei tampite de a inlocui butoanele fizice cu cele tactile.

Mi se intampla si mie sa nu se activeze avariile daca nu ating foarte precis zona tactila. 

Solutia cu doua butoane fizice la geamuri + acel touch pentru spate, care este pusi si foarte in drum, mi se pare o mare cretinitate. Daca o iei pe pipaite, sa deschizi geamul, ai sanse sa atingi butonul de REARA si sa deschizi alt geam.

In privinta franarilor la obstacole, iarasi e ciudata functionarea. Nu stiu daca nu suntem noi obisnuiti cu astea sau implementarea la ID e tampita.

Eu unul nu am mai avut masini atat de tehnologizate si ma sperie ingrozitor de fiecare data cand frneaza asa.

 

Ar fi multe de imbunatatit insa per total, mie imi place masina. Sper ca viitoarele update-uri sa mai dreaga din problemele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kolfleading
11 hours ago, detinator said:

Nu ia de fiecare data comanda, uneori nu o ia nici din a 2a incercare, mai ales daca conduci, asa cum am spus, tu apesi pe acolo, dar de nimerit e mai greu. 

O ia de fiecare data, daca tii degetul suficient timp pe buton.

 

La Avarii trebuie sa apesi putin mai tare decat pare la prima vedere si sa tii putin mai mult timp apasat. Si mie mi s-a parut ciudat la inceput, dar m-am obisnuit si nici nu mai sesizez.

 

E drept ca nu-i la fel de fain ca si cu butoane clasice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat. Nu se opreste in mers daca te ridici de pe scaun si nu ai centura pusa. 
si am mai testet ce se intampla cand apesi butonul P in mers, la peste 10kmh apare doar un mesaj de avertizare, la sub aceasta viteza masina franeaza de urgenta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi parcam lateral, fara sa se miste nimic in spatele masinii, cand am ajuns vreo jumatate de metru de masina din spate, masina a franat brusc. Mergeam incet, dar tot m-a speriat. Mi se intampla frecvent treaba asta.

 

 

Cam acelasi lucru mi se intampla si in trafic cand activez Travel Assist: masina inainteaza si, departe de masina din fata, franeaza brusc. Asta cand nu merge pana fix in bara masinii din spate si franeaza de urgenta :).

 

Mai au de lucrat, dar mi-am pierdut speranta ca se va comporta vreodata fluent.

 

In general, masina imi place mai mult decat orice masina cu combustie interna am avut. Nu am avut masini de lux, deci comparatia e... comparativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că se poate opri din meniu franarea la parcare, mai exact atunci cand e masina in reverse, rotita de setari de pe ecran, maneuvering braking

Modificat de balaur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e un meniu acolo si se poate dezactiva. 

Eu compar cu eGolful unde am avut o experienta mult mai ok, fara suprize, masina pur si simplu facea ce trebuie si bine.

 

Mi se pare ca si camera de marsarier e de calitate mai slaba pe ID3. Avandu-le pe ambele inevitabil le-am putut compara.

 

Pt butonul de avarii, cred ca am descoperit o smecherie, apasati cu degetul mare :) parca merge mai bine. 

Pt geamuri, daca tii apasat cateva secunde REAR pulseaza si poti actiona toate 4 geamurile simultan, poate fi util uneori.

 

Acum am o alta problema, geamul de la pasager urca si cand ajungea la capat cobora imediat inapoi, ca si cum ar fi sesizat un obstacol.

Am deschis geamul pana la capat, din acest moment a refuzat sa mai functioneze functia confort, nu mai urca singur si nici din cheie nu se mai pot cobori sau urca geamurile. Deocamdata nu am citit erorile (stiu ca erau vreo 57 pe total) dar oricum aveam de mult problema cu geamul care uneori detecta un obstacol sus si cobora singur. 

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, detinator a scris:

...Acum am o alta problema, geamul de la pasager urca si cand ajungea la capat cobora imediat inapoi, ca si cum ar fi sesizat un obstacol.

Am deschis geamul pana la capat, din acest moment a refuzat sa mai functioneze functia confort, nu mai urca singur si nici din cheie nu se mai pot cobori sau urca geamurile...

 

Poate functioneaza ca la masinile clasice, invata-l capetele de cursa, tine apasat continuu butonul dupa ce ajunge la capat de cursa sus/jos inca cateva secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!