Jump to content

ID.3 - discutii generale


NoCO2
 Share

Postare recomandată

ACC inseamna Autromatic Cruise Control, ce legatura are cu ceea ce intrebi tu ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abrevierea ACC vine de la Adaptive Cruise Control.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, Adaptive inseamna, am gresit eu, am scris pe graba, dara care e legatura cu ce intreaba colegul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 1/11/2022 at 11:50 AM, Jockanu said:

Imicer scuze. Da, la AC (Clima) ma refer.

Ca sa fie mai clar, reiau aici intrebarile, cu speranta ca vor fi clare si nu induc pe nimeni in eroare cu acronime folosite incorect.

Cum se foloseste clima in regim stationar cu alimentare de la priza fara a porni si incarcarea? De ce se dezctiveaza toate butoanele - ventilatie, recirculare etc - cand e oprita clima? Cum se poate evita aburirea geamurilor fara sa pornim clima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 minutes ago, Jockanu said:

Cum se foloseste clima in regim stationar cu alimentare de la priza fara a porni si incarcarea?

 

Nu se poate! Se poate porni clima din aplicatie, da, dar va consuma din bateria masinii. Nu exista masina care sa consume din priza pentru clima, fara sa si incarce masina in acelasi timp. Dar nici nu inteleg de ce ti-ai dori sa faci asta... Elaboreaza putin ce anume iti doresti sa se intample si de ce.

 

19 minutes ago, Jockanu said:

De ce se dezctiveaza toate butoanele - ventilatie, recirculare etc - cand e oprita clima?

 

Pentru ca e oprita clima... Asta face butonul de Off, opreste toate functiile legate de climatizare, nu doar AC-ul; ventilatia si recircularea sunt functii care tin de climatizare. Si la masinile termice functioneaza la fel, daca opresti clima pierzi controlul asupra acestor functii.

 

19 minutes ago, Jockanu said:

Cum se poate evita aburirea geamurilor fara sa pornim clima?

 

Ca la orice alta masina, poti incerca sa reduci umezeala din masina dar, la anumite temperaturi, nu o sa eviti aburirea geamurilor. Singura solutie, daca nu vrei sa pornesti clima, este sa deschizi geamul, in unele cazuri functioneaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o poza interesanta pe FB. Cica ar fi doar pentru piata din China. As vrea si eu.

272248401_1311713269242669_2227988548919056811_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Presul" proiectat jos exista si la ID.4 1st, dar fara modelul masinii. Nu stiu daca la ID.3 exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romburile exista si la ID3, dar fara modelul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU la romburiule in sine ma refeream, care cred ca sunt standar pe orice ID.3 ci la cele care proiecteaza si modelul masinii. Am gasit codurile pentru ID3 de pe piata chineza dar nu gasesc nici-o informatie despre ele pe google 11G945301.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prezentarile VW se spune ca daca masina e in priza, climatizarea va folosi energie de la priza si, in mod evident, e de preferat sa pleci de acasa cu o baterie cat mai putin golita din cauza climatizarii efectuate de ex cu cateva minute inainte de plecare. Ajungi seara acasa, o pui in priza fara sa incarci si dimineata, inainte sa pleci, pornesti climatizarea care consuma de la priza si ai plecat de acasa cu cativa km in plus la autonomie.

 

Ventilarea si recircularea ... sunt muuuuulte masini la care functioneaza fara nicio treaba cu clima. Adu-ti aminte acele cazuri cand aveai un slider pt recirculare care probabil actiona mecanic o anumita componenta. Exista persoane in varsta care nu prea accepta AC si prefera ventilatia pe timp de vara. Cum are trebui sa faca? in multe cazuri, eu prefer incalzirea din scaun si volan in locul climei care afecteaza semnificativ autonomia in functie de temperatura de afara.

 

Aburirea are treaba si cu recircularea. dar din moment ce toate se inchid la inchiderea climei .. Nu-s sigur, dar cred ca inainte de actualizarea software nu era asa (eu am facut actualizarea inainte de venirea anotimpului rece si nu prea am fost atent la asta). 

 

 

 

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care nu suporta sau nu vor sa foloseasca AC-ul, il pot opri si pot lasa clima pornita. Clima nu este AC-ul, AC-ul este doar una dintre functiile climei.

 

Se poate seta o ora de plecare in aplicatie, unde sa fie o temperatura setata si un nivel foarte mic al bateriei. De exemplu, setezi ca la ora X temperatura sa fie la Y grade si bateria sa fie la 20% capacitate. Cat timp bateria este peste 20%, masina nu o sa incarce bateria dar va consuma curent din priza pentru climatizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave Ce se întâmplă dacă setezi ora de plecare la 07:00 și pleci la 07:30? Continuă să încălzească (consume energie) pentru a menține temperatura interioară la valoarea setată sau se oprește climatizarea și găsești mașina rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, dureaza 10 minute, asa ca la 7:30 o sa gasesti masina rece. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu AC si clima. Tocmai de-aia trebuie / ar fi f util sa poata fi utilizate independent mai ales la o masina la care consumul de energie e critic. Ma tem ca e o greseala in software. Daca mai e cineva in grup cu versiunea veche de software ar fi util sa ne confirme / infirme.

 

Trick-ul cu setat nivel jos la incarcarea bateriei nu l-am incercat dar, oare nu porneste incarcarea si apoi se opreste? Important era sa reducem nr de cicluri de incarcare - descarcare care la baterii e un aspect f important. Mai utila era o functie (chiar buton) care sa permita pornirea explicita a incarcarii dupa conectarea cablului. 

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Jockanu nu mai da quote postarii anterioare, este interzis de Regulament, poti sa dai reply normal sa sa folosesti tag-uri, cum am facut eu aici.

 

Mai mult ca sigur exista o posibilitate de a opri doar AC-ul, nu toata clima. Vezi in manual ce si cum anume sau roaga colegii cu ID.3 / ID.4 sa te ajute.

Si nu toate incarcarile sunt cicluri ale bateriei. Daca bagi masina la incarcat 10 minute nu se pune ca un ciclu de incarcare. 


Si nu, incarcarea nu porneste. Nu de putine ori am lasat masina la birou fix asa si nu a pornit incarcarea pana cand nu a crezut ea ca are nevoie ca sa ajunga la nivelul stabilit (la mine e setata la 80% la ora de plecare).
Nu stiu daca functioneaza sau nu trick-ul pe care l-am explicat; teoretic ar trebui, practic… nu stiu! Merita incercat…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RaveCredeam ca ma aflu in sectiunea corecta (ID3). Probabil ca treburile-s similare si la eGolf (cum inteleg ca e cazul tau) dar chiar as fi curios sa aflu de la membrii cu ID3 care-s opiniile referitoare la posibilitatile de control pentru clima si la climatizarea "din priza" si le multumesc anticipat pentru raspunsuri. 

Revenind, dupa ce pornesti clima, AC se poate opri, la fel si celelalte - ventilatie, recirculare. Intrebarea mea era despre sensul invers. De ce sa nu poti controla recircularea sau ventilatia fara sa pornesti clima? E o functionalitate care tine de versiune?

PS Scuze pt misuse. nu mai fac quote :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu mai este nicio legatura mecanica directa, asa cum ziceai si tu, intre panou si restul. Tot ce tine de clima este controlat "by wire" si daca nu pornesti clima, nu ai acces la functiile acelea. Nu e ceva ce tine de versiune sau de faptul ca masina este electrica; si la masina mea termica functioneaza la fel, daca dau Clima pe Off se opreste tot... asta e diferenta dintre o clima manuala si una automata.

E ca si cum ai vrea sa cobori geamurile fara sa pui contactul pe motiv ca daca erau la manivela mergea si fara contact. Da, asa e! Dar nu mai e nimic la manivela si trebuie sa ne obisnuim cu noul mod de a face lucruri, chit ca ne place sau nu. 

 

Cat despre incalzire, incearca sa faci ce ti-am zis si vezi daca merge, alta metoda nu cred ca exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O informatie utila: Pentru a porni incalzirea in scaune fara a intra in meniul climei puteti sa apasati de 2 ori cu 2 degete pe slider-ul de temperatura (2 fingers double tap). Pentru a schimba treapta de incalzire procedati la fel.

 

image.thumb.png.7bdc96d2379b1aab3d2f46c0b6f051f0.png

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima versiune de WeConnect ID pe iOS are acum si widget. 

8E79B813-AEEE-497B-9617-278499942A08.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Silviu_7 said:

Ultima versiune de WeConnect ID pe iOS are acum si widget. 

8E79B813-AEEE-497B-9617-278499942A08.jpeg

Cum ai reusit sa setezi widget ul pe iOS?

 

Update. Am reusit dupa un restart 👍

Modificat de redflame
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Silviu_7 said:

Ultima versiune de WeConnect ID pe iOS are acum si widget. 

8E79B813-AEEE-497B-9617-278499942A08.jpeg

Widgetul ca widgetul, dar ce e mai important e ca in sfarsit apare si pe IOS viteza de incarcare in kw, nu doar km/h. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!