Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

Asa, asa, cam asa stiam si eu... Nu-mi aduc aminte sa fi vazut printre chestiile necesare pentru inmatriculare si numerele vechi. Pe cele provizorii romanesti nu ti le cere, nu inteleg de ce le-ar cere pe cele nemtzesti, care sunt tot provizorii. E de intrebat. Nu poti sa-i spui ceva de genul "le-a luat inapoi neamtzu care a inmatriculat masina pentru export"?

<{POST_SNAPBACK}>

treaba asta cu numerele cred ca e numai la Bucuresti pt ca unui amic de-al meu i-au cerut numerele din germania, cu toate ca avea numere provizorii romanesti de CJ. sa vezi ce uimit era vinzatorul masinii cind i-a zis asta sa ii trimita numerele din germania ca nu ii inscriu astia masina :rolleyes: mai ales ca asta avea printre alte ocupatii caratul de masini si avea o droaie de numere nemtesti in pivnita si nu mai stia cu exactitate unde le aruncase :D

(Povestea asta se intimpla prin 2000)

PS pe cele provizorii RO daca le predai mai primesti ceva banuti

Modificat de Evergreen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... se pare ca in romania se fura cat se poate... tzara de kkt (scuze da' mi-am amintit de asta si iar m-am enervat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia fabricatie 2000 are euro 3? Si ca o concluzie nu se plateste vama daca are certificat ca e fabricata masina in Europa.

Va rog corectati-ma daca gresesc cu ceva.

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
Mda... se pare ca in romania se fura cat se poate... tzara de kkt (scuze da' mi-am amintit de asta si iar m-am enervat)

<{POST_SNAPBACK}>

Nu te enerva! Bea cafea!

Deci: daca inteleg bine, melitia rutiera strange table si le trimite inapoi in Germania... Si, daca se aplica regula de la noi, isi iau banii pe ele, ca sunt provizorii... Hmm, aici e de studiat!

Sorry pt off topic, daca e unul dedicat pentru chestii d-astea cu Politia Hoatza, ne mutam acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia fabricatie 2000 are euro 3? Si ca o concluzie nu se plateste vama daca are certificat ca e fabricata masina in Europa.

Va rog corectati-ma daca gresesc cu ceva.

Multumesc mult!

<{POST_SNAPBACK}>

Pt nici un autovehicul fabricat in Europa nu se plateste vama, se platesc numai accize si TVA la valoarea de catalog. De exemplu pt motociclete nu conteaza euro la inmatriculare, poti inmatricula orice dar daca are certificat EUR1 platesti doar accize si TVA, daca nu are se adauga si 30% vama.

Pt orice masina, ca sa fii sigur ca e euro 3, ai doua variante. In unele tari, de exemplu Belgia, scrie in certificatul masinii ce euro are. In Germania nu stiu. Ca sa fii si mai sigur inti pe

www.rarom.ro

si la

Cum fac sa.....

gasesti

...stabilesc incadrarea in normele de poluare EURO 3 pentru autoturismul pe care doresc sa-l achizitionez din strainatate?

iar acolo ai

1. Lista autoturismelor care corespund normelor de poluare EURO 3

Trebuie sa ceri de la vanzator codul motorului. Restul caracteristicilor (Model, Cmc, Kw, viteza, nr. trepte viteza) probabil ca le stii oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
Pt nici un autovehicul fabricat in Europa nu se plateste vama, se platesc numai accize si TVA la valoarea de catalog. De exemplu pt motociclete nu conteaza euro la inmatriculare, poti inmatricula orice dar daca are certificat EUR1 platesti doar accize si TVA, daca nu are se adauga si 30% vama.

Pt orice masina, ca sa fii sigur ca e euro 3, ai doua variante.  In unele tari, de exemplu Belgia, scrie in certificatul masinii ce euro are. In Germania nu stiu.

<{POST_SNAPBACK}>

Pe Fahrzeugbrief nu scrie nimic, dar si daca ar fi ceva scris, tot dupa ce zic cei de la RAR se ia lumea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa presupunem ca iau un Leon Cupra R ( motor 1800cmc ), fabricatie 2004. Platesc pe el 17000E acolo. La cat ajunge pretul final ( dupa toate taxele platite la noi ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa presupunem ca iau un Leon Cupra R ( motor 1800cmc ), fabricatie 2004. Platesc pe el 17000E acolo. La cat ajunge pretul final ( dupa toate taxele platite la noi ) ?

<{POST_SNAPBACK}>

try this

http://www.gpi.ro/inc/taxevama.php

PS e un pic vechi pt c anu stie de E4, dar calculeaza pe aproape

sau asta:

http://www.indaco.ro/products_tarif.html

Modificat de Evergreen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se fac 22.000-22.500E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iei pana in 07/2004 cred ca nu te duc taxele mai mult de 2000E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tudor_daniel2003

scuze ca ma bag dar datele privind taxele vamale de pe gpi.ro sunt vechi,pentru noiile accize si valoarea in vama a masinii intrati aici http://www.auto-business.ro/in_vama.htm

datele sunt actuale eu am adus o masina la sfarsitul lui mai(vw transporter de marfa) si cei de la vama vroiau sa o bage la calculul de masini mici dar le-am aratat imediat unde au gresit,la autoutilitare se plateste doar tva la val in vama,daca imi luau la 2461cm accize ma pacaleau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca ma bag dar datele privind taxele vamale de pe gpi.ro sunt vechi,pentru noiile accize si valoarea in vama a masinii intrati aici http://www.auto-business.ro/in_vama.htm

datele sunt actuale eu am adus o masina la sfarsitul lui mai(vw transporter de marfa) si cei de la vama vroiau sa o bage la calculul de masini mici dar le-am aratat imediat unde au gresit,la autoutilitare se plateste doar tva la val in vama,daca imi luau la 2461cm accize ma pacaleau.

<{POST_SNAPBACK}>

nu te scuza ca de aia e forum sa ne bagam cu totii :D stiam si eu ca e vechi cel de pe gpi (am si zis asta ) si e foarte bine ca ne-ai actualizat informatiile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
scuze ca ma bag dar datele privind taxele vamale de pe gpi.ro sunt vechi,pentru noiile accize si valoarea in vama a masinii intrati aici http://www.auto-business.ro/in_vama.htm

datele sunt actuale eu am adus o masina la sfarsitul lui mai(vw transporter de marfa) si cei de la vama vroiau sa o bage la calculul de masini mici dar le-am aratat imediat unde au gresit,la autoutilitare se plateste doar tva la val in vama,daca imi luau la 2461cm accize ma pacaleau.

<{POST_SNAPBACK}>

Validez si eu datele. Am facut import in aprilie si alea erau valorile. cele de pe gpi sunt usor diferite (parca numai acciza, dar la o masina sub 5000 eur in vama nu schimba pretul dramatic).

"Bagarea" ta e bine venita! Scuzele nu se accepta! ... primesti in schimb multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva cam din ce an motorizarea de pe Fabia si Octavia are EURO 3? Conteaza carburantul? Sau un site unde se poate verifica acest lucru?

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva cam din ce an motorizarea de pe Fabia si Octavia are EURO 3? Conteaza carburantul? Sau un site unde se poate verifica acest lucru?

Multumesc mult!

<{POST_SNAPBACK}>

s-a spus mai sus... www.rarom.ro la capitolul " cum fac sa..."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
lebada severin

am luat un BORA PD DE 115 CP la 86000 km si nusitu daca e EURO3 sau 4.Cum pot afla?mircea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O asemenea excursie am facut si eu. Dupa ce am pierdut timpul 3 zile in Belgia si prin Olanda pot spune ca in belgieni nu poti avea incredere deloc si mint de ingheata apele. Pe de alta parte masinile sunt alergate 160.000 - 220.000 km la preturi mai mici decit cele din Germania.

Daca vrei masina pentru tine si pentru vinzare atunci trebuei sa mergi in Germania de unde iti alegi ce vrei numai ca nu te poti targui, pret fix.

Acolo esti sigur de ce cumperi si primesti masina cu tot ce are pe ea plus inca un rind de cauciucuri de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat un BORA PD DE 115 CP la 86000 km si nusitu daca e EURO3 sau 4.Cum pot afla?mircea

<{POST_SNAPBACK}>

Daca masina e din Germania, in breif pe randul doi scrie norma de poluare SCHADSTOFFARM. Daca scrie Euro 3 sau are Schls. nr. mai mare de 40 este OK. Altfel, depinde de anul de fabricatie si de cei d ela RAR. Dar fiind un PD de 116 cp este 99% euro3.

Si la nemti poti negocia... dar depinde de masina. Daca este o masina ceruta, mai ales diesel E3, putine sanse sa poti negocia. Saptamana trecuta am luat o Laguna benzinara din 2000 (D4 cu 32) la care au zburat 600 de euro din pret instantaneu.

Un prieten a venit cu un 525TD din 2001 la care nu a putut sa negocieze nici un euro.

Partea proasta este ca incet incet seamna cu romanii si nemtii aia. De multe ori iesi mai bine daca cumperi de la turci, ei se descurca mult mai usor si mai bine cu actele. Laguna asta benzinara am luat-o de la niste nemti dar au fost mult mai neseriosi decat turcul de la care am luat masina pe care o am acuma. De fapt, pe masura ce trec anii, se obisnuiesc si ei cu romanii, si devin tot mai romani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lista cu euro3 dar nu o pot posta ca e cam mare. Cine o vrea i-o trimit pe mail. Sa-mi dea un pm.

...sau si mai simplu: http://www.rarom.ro/ sectiunea Cum sa? ... stabilesc incadrarea in normele de poluare EURO 3 pentru autoturismul pe care doresc sa-l achizitionez din strainatate?

Acolo gasiti lista completa si formularul! :))

Modificat de rudolf.s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
In sfarsit duminica dupa-masa, voi pleca in Germania sa-mi caut masina. Inca nu stiu sigur in ce oras voi merge.

<{POST_SNAPBACK}>

Poti sa ne spui ce ai rezolvat? Ce masina ai luat pana la urma? Deoarece si eu sunt in acelasi impas momentan, cu aceeasi suma in buzunar (maxim 7500euro cu totul).

Inca ceva... care o voi posta si la audi ca sa nu fiu offtopic... Am gasit pe autohus.de un super pret pt. audi a4 10/00 130k km 1.6 - 6000 euro. E valabila oare treaba? Adica km reali, masina in stare buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am adus masina din semnatura la inceputul lunii. daca aveti intrebari punctuale, cu cea mai mare placere.

daca e de pe autohus.de, oferta probabil e serioasa, ar tb totusi sa verifici ca e unfallfrei, ca n-a avut accident.

oricum, nu prea cred in superoferte, mi s-a parut ca la nemti formula de calcul e destul de simpla: model+an fab+nr km+dotari/stare. cel putin la autohaus-uri. am vazut multe golf-uri cu 20-30 mii km la 12-13 mii benzina si 13-14 diesel. intr-adevar sunt mai ieftine in nord dar e mai greu de ajuns. eu am luat-o din stuttgart de la o reprezentata VW/Audi si masina a avut toate service-urile la ei, mi-au arata si poze din service :beerchug: ideal ar fi sa mergi cu masina, trenul pe acolo e f. scump, taxiurile la fel( 500 km cu trenul munchen-stuttgart sare de 100 eur). neaparat suni inainte sa rezervi chiar si din tara. si nemtii cu engleza nu-s chiar asa buni amici.

strict legat de pret: cred ca poti sa iei de referinta cele medii de pe autohus.de, la care mai scazi 4-500 eur. dealerii mari nu prea lucreaza cu garantii, platesti cu tot cu tva si ti-l trimit inapoi cand primesc Declaratia de Export stampilata la iesirea din UE ( imediat dupa vama cu HU in spatiul liber). Cred ca trebuie sa ai la tine macar 500-1000 eur peste planul de baza. Pretul masinii ar tb sa fie cam pretul de acolo ( cu tot cu tva/mwst) + ~1000 eur.

La mine a fost 8500 acolo cu tot cu mwst si cam 9500 inmatriculata & running. 8500 + 250( acte: decl de export, numere zoll, carte verde pe care le-a facut dealerul) + 500 (drum, am avut cazarea rezolvata) + 1500 (vama = 19% tva + 4.5% acciza din vreo 6000-val in vama) = 10750 Eur din care se recupereaza Mwst. si iese cam 9500 Eur pret final.

Cifrele sunt aproximative, o abatere de 1-200 eur e distractia, drumul in .de, etc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vreau sa stiu, te rog, cum iti recuperezi TVA-ul (adica prin ce metoda) si cat te-au costat taxele (pt. masina) in de - ca tot aud de 150-250 euro (pt. ce ai platit) - nu e una pt. toate? si taxele incepand din de (pe drum) pana la inmatricularea din ro (exceptand vama - care difera de la masina la masina). Asta ca sa-mi fac si eu un cost aproximativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot spune ca in belgieni nu poti avea incredere deloc si mint de ingheata apele. Pe de alta parte masinile sunt alergate 160.000 - 220.000 km la preturi mai mici decit cele din Germania.

<{POST_SNAPBACK}>

nu pot fi de acord cu nici una din afirmatiile astea. daca ai intalnit un belgian mincinos nu cred ca poti generaliza. cel putin in partea flamanda, care o cunosc foarte bine, totul este tratat cu mul mai multa seriozitate decat in oricare din tarile vecine, incluzand si Germania ( ca sa nu mai vorbim de restul de neam prost din sudul si estul Europei).

am cumparat o masina pt maica-mea vara asta din Bruxelles. inainte am cautat aproape 3 luni cea mai buna oferta in toata Belgia, Olanda, nordul Frantei si vestul Germaniei. in fiecare weekend ieseam la plimbare in cate o directie si ma opream la fiecare garaj intalnit pe drum.

cele mai bune oferte le-am gasit in Belgia si in plus masinile sunt cu km mult mai putini. e si logic... in orice directie faci 50 de km acolo esti in alta tara. eu am luat una din 2001 cu 54 mii.

motoarele nu sunt asa prabusite ca in Germania unde nu este limita de viteza. in Belgia nu vezi pe nimeni mergand mai tare de 130 (limita e 120). in Germania nefiind limita km, multi sau putini, sunt facuti de obicei cu viteze ce tind spre 200. nu se compara, parerea mea...

precizez ca masina din semnatura e luata din Berlin deci nu ma autosugestionez ca a mea ar fi mai buna pt ca e de la belgieni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am vazut ultima intrebare si raspund eu, referitor la belgia.

masina am luat-o de la un dealer ce lucreaza cu leasing opel ( a vandut 800 de masini la romani anul asta, inclusiv ambasadei romaniei). mi-a facturat 6800 fara TVA si a scris pe factura "pt export, TVA zero". i-am lasat 1000 de euro garantie si dupa ce i-am trimis dovada ca am scos masina din UE mi-a trimis banii in cont in 3 zile. numerele, asigurarea, certificatul EUR1, transitul vamal au fost facute de el contra 300 de euro. in final mi-a lasat 100 din pret. accizele si TVA-ul in Ro au fost 56 mil. masina este Opel Astra Elegance, 2.0 DTI, an 2001 cu 54 mii km, produsa la Antwerp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!