Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

Preturile sunt dictate de cerere. Sunt particulari care cer acelasi pret cu care masina se vinde in autohaus, iar daca afli continutul unui anunt de mica publicitate care este public prin definitie nu denota nimic ilegal.

Avantajul profesionistilor autohtoni nu este dat de accesul mai rapid la informatii ci de faptul ca sunt excelenti negociatori (si aici se fac manarii cu ulei injectat in vasul de expansiune :)) sau in al doilea rand prin faptul ca ei isi permit sa cumpere masinile la pachet de la firme si obtin discounturi mari.

Nici pe departe. Avantajul principal al profesionistilor autohtoni este faptul ca au posibilitatea sa liciteze direct la firmele de leasing, institutiile financiare precum handler-ii din Germania sau ma rog, alte tari.

@traffictours

Personal, nu-ti recomand targurile, deoarece si acolo vei gasi tot felul de vanzatori si de autoturisme. Eu recomand cautarea masinilor pe ebay.de, auvito.de, allianz-autowelt.de sau ma rog, site-uri de profil unde o mare parte din anunturi sunt postate direct de catre vanzatori privati, si cu ocazia asta sariti peste "comisionul handlerilor", neseriozitatea acestora, si in plus beneficiati de posibilitatea unei negocieri cat se poate de avantajoase, puteti merge cu omul la DEKRA sa verificati masina si ma rog, cateodata primiti si setul de iarna/vara in plus la masina. Niciodata nu am sustinut ideea de a merge in Germania pentru achizitionare masina daca nu stii cel putin limba, si cat de cat mecanica. Sa nu va inchipuiti ca daca ai mers in Germania vei da doar peste oameni corecti, binevoitori, iar masinile sunt pe garduri, numai bune de achizitionat la preturi derizorii. Nemtii nu mai sunt ceea ce au fost, s-au schimbat, s-au adaptat pietei, mai ales avand de a face cu "dealerii autohtoni de ocazie". Vazand ei faptul ca reusesc sa vanda masini cu probleme, km ridicati, lovituri la preturi mult peste ceea ce se asteptau, au ridicat si ei preturile la masinile bune, acestea fiind mult mai scumpe decat cele din Romania.

Eu va doresc o excursie cat mai placuta in Germania in vederea achizitionarii de autoturisme, dar atentie sporita si oricand cineva are nevoie de ajutor/sfat ma poate gasi la numarul din profil, ajutorul meu este neconditionat, in trecut mai ajutand diferiti oameni de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai foarte multa dreptate in ceea ce spui, in cazul meu experienta este destula, vroiam doar sa stiu din curiozitate unde se organizeaza astfel de piete, deoarece in Franta de exemplu nu se mai organizeaza(din ceea ce stiu eu), dealerii second hand si licitatiile dominand piata. Prima data cand am fost intr-un astfel de targ a fost in 1991, in Anvers, intr-o parcare de supermarket(de unde am cumparat, culmea, un Citroen Axel, adica identic cu Oltcit-ul, fabricat la Craiova si datorita acestui fapt nu am platit vama). Din Germania am cumparat doar de pe e-bay, de la o persoana fizica si am luat masina cu cele mai putine defecte posibile, raportat la experienta mea(nu mica) in a cumpara masini de ocazie.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@traffictours

Nu vreau sa te informez gresit dar din cate tin eu minte sunt targuri auto (sau au fost) in: Essen, Munchen, Offenbach. O sa caut exact si o sa postez mai tarziu exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru adrese, sunt convins ca nu asa faci afaceri bune, dar daca esti din intamplare prin apropiere, nu strica sa arunci un ochi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost de vreo doua ori "in recunoastere" cu unul de se ocupa de asa ceva in diferite orase (nu ma mai intrebati unde, ca nu le-am gasit "interesante" pe toate), dupa aceea, singur si pentru mine, am fost in Koln, la cinematograful in aer liber, in primul rand pentru ca oferta mi-a placut cel mai mult, in al doilea rand, ca am neamuri pe acolo...

Daca te duci insa, trebuie sa platesti un bilet la intrare (2-3 Euro, nu va speriati), si pe prospect este lista celorlalte targuri similare, din alte orase...

Piata este pazita, ai WC, tarabe cu Hot-dogi, coca si bere la preturi omenesti, si, mai ales, ai "gheretele" unde sa-ti pui masina pe numele tau, sa o asiguri si sa confectionezi numerele provizorii. (totul "la pachet", facant coada o singura data, organizat "nemteste")

Pai... cam asta e tot !

Modificat de sorin6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt targuri, autokino.Eu am fost ultima data in septembrie 2007 dar lasa de dorit, trebuie sa fii atent ca unele sunt vopsite, au mici defecte, multa atentie si se negociaza.. in 2005 am luat un Astra din targ din Essen, ca acolo merg, foarte buna masina si am negociat 1000 euro sub pretul afisat de neamt pe parbriz..FFF multa atentie.De restul, numere,acte se ocupa birourile, nici o probleme.La Passat mi-au facut si TUV ul ca expira si voiam numere pentru 1 luna. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una peste alta si cu minimum de precautii, nu sunt mai manarite ca alea de la samsarii din pietele de la Romanika... ;)

Ca sa nu mi se zica ca raspund pentru a face "scor"... cu cat mergi mai in vest si mai in nord, cu atat mai bine, cat mai departe de Estul Salbatic, preturile mai mici, masinile mai putin "filtrate"...

Modificat de sorin6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord. Pe considerentul acesta am ajuns eu sa-mi cumpar masina de la Marea Nordului, din "buza apei" (Stralsund).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai vin cu o intrebare:

- o masina care sta pe mobile.de mai mult timp .. ce va inspira: are o problema ca nu o cumpara lumea...; Este doar mai scumpa; Este normal ca mashinile sa stea mai mult pana sunt cumparate; e ceva suspect cu ea ...

M-ar interesa cam cum ganditi in ceea ce priveste masinile de pe site ... ca sunt unele care mai apar/dispar si altele care tot raman ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei ocaziile de pe mobile dispar in aceiasi zi. SUnt programe de scanare a site-ului care iti trimit SMS cu masinile intrate, dupa filtrul care il aplici.

Cele care raman sunt fie masini la pretul pietei, deci nu super ocazii, fie masini care nu se cauta asa de tare, fie masini cu probleme tehnice sau acte de Italia.

Cat priveste partea cu vest si nord... din experienta mea nu a fost deloc asa. De multa vreme se pleaca cu avionul pana la Koln, Hamburg sau unde se doreste... daca pretul e mic, e bine. In toamna am fost in Wilhelmshaven si peste tot am dat numai de turci, iranieni si pakistanezi :icon_thumright:

E drept ca pe Fuggerstra

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Printre multe softuri care te anunta cand a aparut o anumita masina selectata in prealabil, e unul mai performant, german, au si un site de unde poti cumpara licenta si sa-l descarci, dar nu mai imi amintesc cum se numeste. Stie cineva? Cu siguranta il stiti, e destul de cunoscut, dar mie imi scapa numele, acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica observatie... vanzatorul nu este pe site ca sa faca actiuni de binefacere, intr-un anumit fel, TOATE masinile sunt la pretul pietei... exceptand cazuri de forta majora (nevoie acuta de bani, de ex. cazuri care, de obicei, se rezolva mai rapid "cu un vecin") singura problema reala este "la ce surpriza neplacuta trebuie sa ma astept cumparand aceasta masina suspect de ieftina" :D

Mai "eficient" este sa te duci in zone "mai sarace", in care oferta depaseste cererea (zone "de la tara") si in care turcii, lituanienii si polonezii nu ridica artificial pretul semi-epavelor... :P

Considerente valabile pentru cei care doresc sa-si ia masina pentru uzaj personal, nu sa se transforme in samsari...

Modificat de sorin6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Situatia este in felul urmator. Cauti masini in Germania cu gand sa scapi de intermediari. Dar vezi ca pretul masinilor gata aduse in Romania este poate mai mic decat la cele pe care le gasesti pe site. O explicatie ar fi ca masinile ieftine si bune se vand repede(1-2 ore). O alta explicatie ar fi ca in Romania sunt aduse masinile cu probleme si cu km. aranjati. Adevarul este un mix intre cele doua...

Daca nu cumperi din Germania o masina cu minim 500 de euro sub pretul pietei, nu faci nici o afacere... financiar vorbind.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca mix-ul e compus din aprox. 90% masini cu probleme si km aranjati si cam 10% ieftine si bune...Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.autoradarx.de/

http://www.motora.net/

Acestea 2 sunt cele mai raspandite si utilizate programe gen autoradar/autoblitz de catre handlerii din Germania. Adevarul e ca si noi am lucrat cu ele o buna perioada de timp, ideea e ca trebuie sa stai aproape zi si noapte ca sa prinzi super oferte, sau sa ai un om care sa faca asta. Este obositor dar merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa mai ai si om care sa ajunga la masina sa dea un avans in cateva ore... altfel multe oferte se pierd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca va spun noutati, dar samsarii au altceva mult mai lucrativ de facut decat sa fuga cu bani cash din oras in oras si sa cumpere masini "la bucata" cu 500-1000 E. mai "interesant" :icon_cool:

Timpul lor si motorina costa mai mult decat castigul sperat :lol:

Meseria lor e "teapa" :)

Din punctul meu de vedere, interesul de a cumpara "la sursa" este DOAR evitarea tepelor de orice ordin, IN PRIMUL RAND kilometrice... O masina Diesel de 6 ani la 115kkm este o teapa crunta :D probabil ca realitatea incepe cu 250-300...

Pe "mobile" sunt unii care scriu clar "masina rezervata pentru export", oare de ce ? banii nemtilor nu ai intereseaza sau... le e frica de proces ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, eu cred ca in cazul masinilor "numai pt. export" este vorba de masini cu defectiuni mai ascunse sau mai vizibile, nu e vorba de kilometraj lucrat(sau nu numai). Un dealer daca vinde o masina in Germania(sau alta tara din Vest) trebuie sa-i asigure si o garantie de minimum 3 luni(daca o vinde la o persoana fizica). Daca el, dealerul stie ca masina are bube care ies sigur la iveala in 3 luni, sa zicem, si nu vrea sa remedieze defectiunile, atunci zice ca o vinde numai la export, adica fara garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ocaziile NU au garantie legala, aceasta poate fi oferita ca si "gest comercial", dar nu e obligatorie...

Modificat de sorin6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, dealerii au obligatia de a asigura garantie pentru autovehiculele pe care le vand, in Franta cel putin asa stiu ca e, daca ma insel, inseamna ca am fost gresit informat, dar intr-o societate cu responsabilitati(cum e cea din Franta sau Germania, de exemplu), este normal sa se acorde o garantie pt. un produs livrat, fie el si second hand(se presupune ca dealerul are responsabilitatea de a verifica si repara masina inainte de vanzare si astfel se protejeaza consumatorul, in Franta de exemplu iti spun cu siguranta ca daca un dealer vinde un autoturism unei persoane fizice, acel autoturism trebuie sa aibe verificarea tehnica in vigoare. Daca nu are verificarea tehnica valabila, ori o face, ori o vinde unui alt dealer, persoana fizica e astfel protejata:de aici pana la o garantie de minim 3 luni nu mai e decat un pas-garantia se acorda doar pentru motor si cutie e viteze, oricum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Franta SIGUR nu e asa, de obicei se da, ca sa pastrezi clientela, desigur umfland preturile, dar NU e o OBLIGATIE legala :rolleyes:

Cat despre vanzare, DA, ca si profesionist este necesar sa ai controlul tehnic valabil si mai nou de 6 luni (altfel, el e valabil 2 ani) dar asta nu inseamna ca GARANTEZI produsul, controlul tehnic e o "fotografie" a starii vehiculului intr-un moment lambda si nimic mai mult... Si se da "uneori", intre profesionisti, fara sa vada masina, si la particulari "de incredere" contra unui petec de hartie pe care scrie 20E...

Ca si vanzator particular, pooti vinde si fara control, pe actele de vanzare se scrie in acest caz "vendu en etat", iar cumparatorul ori si-l face el pe banii lui ca sa o poata inmatricula (55E/benzina, 65E/motorina plus 1/2 ora pierdute), ori dezmembreaza masina...

Modificat de sorin6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce am gasit legat de garantia legala pentru un vehicul de ocazie(eu n-am stat sa studiez problema, stiam asta stand pe acolo niste perioade de timp, nu m-am lovit direct de problema, dar se pare ca nu ai dreptate):

-daca e vreo problema ca e postat in franceza, se poate sterge postul fara nici o problema:

Garantie l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii... de la birou de pe geam vad Prefectura din Nanterre... :rolleyes:

Modificat de sorin6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma impresionezi deloc, sa stii, cred ca putem sa incheiem discutia daca ai inceput cu chestii de-astea...fiecare crede se vrea si ce stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!