Jump to content

Achizitie, configurare si timpi de asteptare (Golf VIII)


Doomy
 Share

Postare recomandată

Si eu am selectarea modului de conducere....e diferenta mica intre moduri, dar este.In schimb, nu am testat modul de accelerare al ACC sa vad daca difera!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de mica e diferenta intre modul normal si cel sport, la Life nu am avut posibilitatea sa aleg, pt ca nu era disponibila decat de la Style in sus. Adica e mult mai sprintena masina in sport fata de normal? Prefer un raspuns obiectiv, caci de 154 de euro cat costa optiunea n-are cum sa-l faca pe golf racheta...

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Sport masina se misca simtitor mai bine. Am testat pe acelasi traseu urban, la turatii reduse. La turatii medii, in continuare se simte o diferenta, dar cea mai mare diferenta este la turatii mici, adica in oras sau la drum lung, unde depasesc mai usor un camion in treapta a 6-a pe Sport, de exemplu, ceea ce se traduce in confort suplimentar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva ceva trebuie sa se simta, se injecteaza benzina suplimentar in modul sport, insa asupra directiei interventia intra tot in cei 154 euro? Parca n-as crede, probabil Style are si alte chestii in plus accesorizate. Intreb din curiozitate, pt ca golful meu in 4 luni a facut doar 1200 km, si desi nu credeam ca o sa faca doar atat de putin, ceva ceva am estimat eu, asta e motivul pt care Life este arhisuficient pt familia mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, modificarea raspunsului directiei in modul sport vine la pachet cu celelalte beneficii, intrand in cei 154 euro. Cel putin asa a fost pana acum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca Style are preechipare pt asa ceva, asta ar fi si motivul pt care pe Life nu exista ca optiune, ma bazez doar pe faptul ca 154 euro e f. putin pt interventii asupra directiei si plus inca 3 moduri de conducere care unii zic ca isi fac efectul cu brio, altii ca na, se simte ceva... Oricum s-ar simti, repet, 154 de euro e f. putin chiar si numai ca si gadget care ajuta la revanzarea masinii. Ca e cu mult mai mult, deci chiar util, cu atat mai bine.

La ce preturi obraznice practica vw la ora actuala si la piese si la manopere, 154 de euro mie imi sugereaza un atractiv gadget, asadar numai o preechipare ar justifica efectele benefice ale optiunii. Vorbesc din postura cuiva care nu a incercat aceasta optiune, deci pot fi subiectiv... M-am orientat doar dupa preturi. Si de multe ori e suficient.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cutii automate se simte mai bine decat la cele manuale, probabil din acest motiv unii spun ca diferenta in plus se simte mai mult, iar altii mai putin. Plus ca, cine are suspensii adaptative, va simti cum se intaresc in modul sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte mai bine la cutie automata pt ca acceleratia din pedala nu reactioneaza la fel ca la cutie manuala, unde daca ii dai talpa masina se infige oricum, indiferent de modul de conducere selectat. Ma gandesc ca la eco se infige mai greu(dar si masina consuma mai putin) si la sport se infige mai repede(crescand si consumul), deci eu nu contest utilitatea acestor moduri de conducere, am si spus, daca erau prezente ca si optiuni pe Life la 154 euro, eu le cumparam.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu e doar chestie de soft? daca nu ai DCC adica. adica de ce ar fi scump daca e doar soft?

eu am dcc la g6 si da, se simte pe sport.....dar dupa 10 minute nu mai stii ca esti in sport. iti aduci aminte doar la gropi sau denivelari. initial cand o pui pare ca topaie masina. dupa cateva minute nu mai realizezi asta, probabil corpul se adapteaza. insa la g8 ai 12 sau 15 setari la dcc si mai face ceva nou. la viraje intareste suspensia pe partea exterioara, si o lasa mai moale pe aia interioara ca sa se muleze masina mai bine pe viraj. deci au mai schimbat unele lucruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara preechipare nu prea vad cum sa fie doar din soft. Adica actiune asupra directiei doar din soft? Nu pot sa fiu sigur, dar eu nu cred ca e doar din soft, puneau si pe Life daca era doar din soft, ca 154 de euro nu e o suma care sa fie folosita in a te forta inspre Style. Cineva care a studiat mai in amanunt poate spune in mod obiectiv, eu doar am speculat forumistic orientandu-ma dupa pretul ridicol de 154 de euro. E pret de aparatori de noroi, ce dracu!

A, si am mai speculat amintindu-mi ca sunt inginer in electrotehnica, dar ne mai practicand cam demult, ma pot insela.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un coleg cu octavia 3 si are chestia asta cu modurile si imi zicea ca la el era chiar sub 100 euro cand a luat masina. daca chiar asa e....nu stiu ce hardware iti pune cineva la suma asta derizorie.

la g8 problema nu alta decat cu estetica. arata incompleta acolo in centru fara butonul ala, zici ca au uitat ceva.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nici vreun efect magic nu produce fata de modul normal in aceste conditii de preturi de accesorii aftermarket...

Ma bazez pe faptul ca nimeni nu face cadouri, cu atat mai putin nemtii de la vw...

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ati condus vreun BMW, de pilda, la Golf e aceeasi diferenta ca acolo intre Confort si Sport (La BMW modurile de conducere sunt standard). Masina va trage mai bine in Sport, decat in Confort, pentru ca nimeni nu merge cu pedala la fund in permanenta. In plus, poti seta directia in Sport, in standard e prea asistata. Tot amotita e, dar asta e alta discutie. La banii aia e un optional de neratat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BMW se introduce maneta cutiei automate in alta pozitie pt sport, deci nu e doar din soft. Nu stiu la modelele noi cum mai e, insa hai sa nu amestecam cutia automata de la BMW cu ceea ce ofera Golful chiar si cu al lui DSG. E cu totul alta mancare de peste. Si alte preturi, bineinteles.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer la pretul ala asa mic nu vad cum ar avea si ceva hardware, e probabil doar din soft. Mapare diferita a pedalei de aceleratie in functie de modul de condus si servodirectia e oricum asistata electromecanic, fiind un motor electric acolo care poate fi usor comandat diferit in functie de mod la fel cum e si pentru pedala de acceleratie. 

 

Daca tot vorbim de BMW, stiti ca au de gand sa introduca conceptul de licenta pentru optionale. Adica masina la achizitie are tot hardware-ul necesar pentru toate optionalele si dupa achizitie poti (se gandesc chiar la un abonament lunar) alege oricand ce optiuni vrei sa ai active. Banii sunt acum in software oricum si nu doar in domeniul auto, in alte domenii conceptul de iti vand un singur hardware puternic si tu platesti doar cat vrei sa folosesti e deja realitate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@traffictoursBMW are o tasta pe consola centrala la modelele mai vechi sau direct butoane separate la ultimele modele de unde selectezi modurile de conducere.

@adrian001 Vei plati mai mult, daca e asa (nimic nu e gratuit), in plus cum instalezi trapa sau un sistem audio mai bun, daca iti lipsesc fizic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de exemplu iti echipeaza masina cu sistemul audio de top, dar iti deazctiveaza subwoofer-ul + alte boxe in versiunea standard. Metode se gasesc, la trapa sau la optionale de genul mai greu. Daca fac cum le coace mintea, adica pe baza de abonament lunar, pe termen lung castiga mai multi bani chiar daca iti vand masina echipata full la pretul de baza. Este totul economic, nu te gandi ca ar vrea sa faca asta pentru ca pun clientul pe primul loc, se gandesc cum sa stoarca mai multi bani pe termen lung si in cazul asta e si un mic avantaj pentru client daca vrea sa isi imbunatateasca masina in timp. 

 

LE: Si o reducere de costuri importanta se face prin reducerea diversitatii tehnice a masinilor produse, cum e de exemplu platforma MQB/MLB. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reveniti la subiectul topicului  , nu comparatul cu alte marci . 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Dragoș Pahonțu
On 2/26/2021 at 12:01 PM, tudy_cnu said:

Eu pot sa iti spun experienta mea cu DMS pe un Golf 7, cu DCC: Diferenta intre modurile de condus era destul de sesizabila intre sport si confort/normal, mai ales in ceea ce priveste suspensia si raspunsul directiei. Per total mi s'a parut o optiune extrem de utila

Cred ca aveam si directie progresiva, dar nu mai tin minte exact.

Cu gențile de 16" poți să trăiești și fără dcc.

 

Dar pentru genți mai mari este o opțiune bună.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DCC este o optiune buna si pentru jante si pentru jante :) 

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.03.2021 at 8:58, Doomy a scris:

Reveniti la subiectul topicului  , nu comparatul cu alte marci . 

 

Multumesc!

Va rog sa pastram subiectul topicului , pentru comparatii intre modele se poate deschide topic in aria specifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt cine e interesat: iarasi poti pune in configurator sistemul audio Harman Kardon fara sa fii obligat la navi discover pro. vorbesc la style. la life nu m-am uitat.

probabil era o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A testat cineva sistemul audio HK comparativ cu cel stock?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa revin cu impresii dupa ce voi putea testa sistemul acesta, dar:

Quote

 

What you get here is a small battalion of 10 high-performance speakers, including a 160mm subwoofer that has been packed into a 10-5 litre sealed enclosure for added bass boost. Meanwhile, the music gets pumped out via a 480-watt amplifier. Distribution of the sound works a treat thanks to one 80mm centre speaker in the dashboard, four 25mm tweeters in the A-pillars and rear doors along with twin dual voice-coil woofers in the front doors. A further two 168mm single voice-coil woofers are also positioned in the rear doors, and music delivery gets additional help from the Fraunhofer Sonamic Panorama. The Fraunhofer Sonamic Panorama helps to balance out any aural inconsistencies and boost the overall dynamic range of your tunes. Add it all together and the Golf Mk 8 should deliver one of the best in-car vibes available. And, with four core sound settings: Pure, Chill Out, Live or Energy there’s something to suit all tastes.Distinctive speaker grills are highlighted by a 60°-hole pattern in a nod to the iconic angled slash in the Harman Kardon logo, and are crafted from ultra-thin 0.5mm high-strength steel to support optimal acoustic performance.Greg Sikora, Senior Manager and Head of Acoustic Systems Engineering for HARMAN, leads the team that spent hundreds of hours perfecting a sound designed to move a new generation of VW customers.

 

 

Deci daca nu se aude bine: Greg Sikora e de vina.

 

Modificat de titan_polo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vei gasi pe cineva cu HK pe Golf 8, pentru ca s-au vandut putine masini si e o optiune pe care prea putini o iau in calcul. Ar trebui sa fie mult mai bun decat cel standard. Probabil similar cu Dynaudio de pe 7, care se aude net mai bine decat sistemul standard. Nici acolo nu am gasit pe nimeni sau vreo masina la dealer in care sa pot asculta sistemul si l-am luat pe neincercate. Nu cred ca ar trebui sa ai emotii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!