Jump to content

Achizitie, configurare si timpi de asteptare (Golf VIII)


Doomy

Recommended Posts

Asa cum scrie si in titlul topicului , scopul acestuia este pentru orice discutie legata de Golf VIII  pe urmatoarele subiecte :

 - Achizitie (preturi de achizitie  /discounturi primite ) 

Configurare ( optiuni alese / pachete / optiuni primite bonus /  aici se accepta si opiniile personale despre ce optionale ati alege doar motivate corespunzator )

- Timpi de asteptare ( de la momentul achizitiei pana la livrarea masinii) 

Link to post
Share on other sites
  • Andrei_72 changed the title to Achizitie, configurare si timpi de asteptare (Golf VIII)
  • 2 weeks later...
  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • traffictours

    34

  • mandelu

    31

  • vizitator

    19

  • dercos

    10

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1.0 TSI: 90CP / 110CP (eTSI) 1.4 eTSI: 204CP / 245CP (GTE) 1.5 TSI: 130CP / 150CP (eTSI) 2.0 TDI: 115CP / 150CP / 200CP (GTD) GTI-urile vor fi in variantele 245CP si 300CP (TCR) iar R-ul 333CP.

In plus, Variant-ul are ampatament mai mare, similar cu Leon-ul, deci spatiu mai mult la picioare.  

DCC este o optiune buna si pentru jante si pentru jante  

Posted Images

@mandelu intri in configurator si selectezi model si o sa vezi ca iti apar toate modelele VW 

Link to post
Share on other sites

Am configurat un Style 1.5eTSI, dotat decent ( fara trapa, DCC, HUD, sunet, etc... dar cu sisteme de siguranta, scaune incalzite, camera spate, etc... dotari de bun simt ) si iese pe la 31.000 EUR cu  TVA. Daca mai pui pe el dotari de top, sare de 35.000 EUR... cam scump pentru RO, parerea mea :)

Link to post
Share on other sites

Pretul de baza e un pret corect, cine nu vrea sa ajunga la 30 mii de euro mai renunta la optiuni. Sau isi cumpara G7.

Link to post
Share on other sites

Cu echiparea Life, motor benzina, cutie manuala, culoarea "gratis" Uranus Grey si jantele de aliaj tot "gratis" Norfolk + cateva dotari de bun simt, astfel incat sa fie un fel de Golf Comfortline (cum era pe vremuri), adica sa ai macar incalzire in scaune, climatronic, navigatie, volan piele multifunctional, masina nu sare de 22.000 de euro. Acceptabil.

Link to post
Share on other sites

Chiar si cu culoarea aia lime iese la un pret acceptabil daca nu te arunci la optiuni. Navigatia e obligatorie, este impusa de configurator. Probabil neamtu a facut reducere de europa de est la pretul de baza, iar optiunile le-a taxat la pret de germania. Si defapt e un pret de configurator, dupa ce vor aparea si din acelea cu livrare imediata, adica stocuri, pretul va scadea si sub 20000. Asta la anul.

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, clau_j17 said:

@mandelu intri in configurator si selectezi model si o sa vezi ca iti apar toate modelele VW 

evident ca asta am facut. nu apare. ma duc la toate modelele si acolo sunt o multime, dar golf doar golf 7. nu pricep.

 

edit: hai ca l-am gasit. e in alta parte. trebuie mers pe oferte si produse intai. daca dai modele dai degeaba. total aiurea, dar asta e.

 

preturi bune. matrix led la 900 euro. HUD la 600. plus ca ai multe standard. ce imi place mie e cam 31,5k. nu e rau. raman la parerea mea ca e cam mare diferenta de putere de la non-gti la gti, dar asta e.

 

Edited by mandelu
Link to post
Share on other sites

Au inceput sa apare preturile pentru golf 8 in Romania. https://www.automarket.ro/stiri/preturi-volkswagen-golf-8-in-romania-hatchback-ul-compact-pleaca-de-la-95993.html

image.png.5b7d97ca95048d342f1e16fa1db1ea86.png

Desi pare mult 19.000 euro in echiparea de baza, lista de dotari standart mi se pare wow: acc, climatronic, park asist, incarcare wireless, virtual cockpit, ecran infotaiment 8.25 inch, faruri led, lumini ambientale, oglinzi incalzite, jante aliaj 16 inch.

Probabil prin pretul acesta se mare se incearca pozitionarea golfului catre modelele mai premium, fiind afectati doar cei care cautau modele de baza, chelline. Pt cine pune niste dotarii medii nu cred sa fie o diferenta enorma de pret intre generatii, mai ales ca acel climatronic era optional chiar si pe gti la golf 7.

Link to post
Share on other sites

In lista de preturi afisata mai sus apare si varianta pe 1.0 benzina. In configurator insa exista doar 1.5 benzina si 2.0 diesel. Si pe vw Germania tot 1.5 si 2.0. Cred ca motoarele de 1.0 benzina si 1.6 diesel au disparut.

Link to post
Share on other sites

Nici GTI-ul și nici R-ul nu apar în configurator.

Asta înseamnă că și ele au dispărut? Sau doar ca nu sunt disponibile deocamdată?! :)

Link to post
Share on other sites

1.6 diesel sigur a disparut, a aparut in locul lui cel de 2.0 de 115cp.

dar cel de 1.0 benzina cu siguranta nu este inca...dar va fi

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

1.0T va fi bestseller. Toti producatori il au, iar o putere de ~115cp este necesara pe o masina compacta . Ca ne place sau nu motorul in 3cyl cu 1L cilindree asta e alta discutie ce se poate face pe alt thread (eventual cand iese si pe mk8)

Personal 1.5T 4cyl il gasesc cel mai echilibrat in exploatare de masina normala (costuri achizitie, consum, performante, rafinament in exploatare). Deja 2.0T este sportiv in ziua de azi si depinde ce vrei de la acest GOLF8

@Rave GTI si R apar spre sfarsit de an. Asa spune presa auto (a fost o coperta postata pe threadul cu noutati VAG)

Link to post
Share on other sites

Inca nu e complet configuratorul si e normal sa fie asa, dar 1.0TSI va face cele ma mari volume. Preturile de lista pentru modelele bine echipate nu se diferentiaza mult fata de 7.5, evident ramane diferenta de promotii/reduceri in defavoarea noului model.

Subscriu, 1.5TSI 150CP este motorul optim pentru Golf, poti merge foarte economic (de multe ori in 2 cilindri) sau suficient de tare astfel incat sa ajungi rapid la viteze mult peste bunul simt. La mine, la 7.5, consumul mediu pe 10700km este 4.9% si nu am simtit niciodata lipsa de putere.

Link to post
Share on other sites

1.0 TSI: 90CP / 110CP (eTSI)
1.4 eTSI: 204CP / 245CP (GTE)
1.5 TSI: 130CP / 150CP (eTSI)
2.0 TDI: 115CP / 150CP / 200CP (GTD)
GTI-urile vor fi in variantele 245CP si 300CP (TCR) iar R-ul 333CP. Cel putin asta se vehiculeaza.

Link to post
Share on other sites

Nu o sa existe niciun TDI mai mic de 2000 cmc ? :)) oricum, cu consumurile pe care le pot scoate 1.0 / 1.5 tsi nici nu se mai renteaza.

Link to post
Share on other sites

nu, tdi doar la 2 litri. se pregatesc sa "inmormanteze" dieselul pe masini de genul.

Link to post
Share on other sites
On 1/28/2020 at 4:53 PM, traffictours said:

Pretul de baza e un pret corect, cine nu vrea sa ajunga la 30 mii de euro mai renunta la optiuni. Sau isi cumpara G7.

Sau exista varianta Life care e relativ decenta cu tot cu optiuni. Pentru cine doreste un Golf 8 Hatchback si nu are o caruta de bani dar totusi il doreste, varianta cea mai buna ar fi 1.5 eTSI Life. Mi se pare o prostie sa-si ia cineva 2.0 TDI de 116 cp. Platesti impozit de pomana pentru o motorizare din care s-au trimis caii pe pasune. Momentan nu vad un 2.0 TDI 150 cp pe Life. Ar fi fost interesant de vazut pretul. L-au pus nesimtitii doar pe Style de la 27300 de euro incepand.

Edited by calin_vw
Link to post
Share on other sites

din ce vad au scos sa bifezi obligatoriu navigatia. probabil era o eroare.

Link to post
Share on other sites

Stie cineva ce diferenta este intre cele 2 optiuni care sunt la acelasi pret, daca cumva este vreo diferenta, in afara de cu si fara safelock?

1-Keyless Acces cu functie SAFELOCK si buton pornire

2-Keyless Advanced fara SAFELOCK si buton pornire

Am selectat alarma antifurt cu safelock si nu mai pot selecta keyless advanced... Nu cumva e acelasi lucru si doar lipsa functiei safelock sa-i fi determinat sa-i schimbe titulatura, adica din acces in advanced? Sau e altceva?

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

SAFELOCK Reprezinta faptul ca daca lasi o persoana in masina el tragand de maneruk interior NU poate sa descuie usa. Au majoritatea VW mai vechi deja ON setarea si din codare poti seta SAFELOCK OFF. Eu personal o gasesc utila ON

ps: daca hotul sparge un geam si trage de manerul interior nu deschide sau deschide usa in functie de aceasta dotare

Link to post
Share on other sites

Intrebarea mea era daca e vorba de aceeasi optiune legat de keyless. Asa pare, insa nu inteleg ce rost are acel Advanced, nu il regasesc in niciun context google ca si keyless advanced.

Edited by traffictours
Link to post
Share on other sites

A aparut in configurator si varianta 1.0 TSI cu pret de baza 19.153 euro.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
traffictours

A disparut din configurator varianta 1.0 TSI. A aparut din nou obligativitatea achizitionarii navigatiei. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...