Jump to content

Achizitie, configurare si timpi de asteptare (Golf VIII)


Doomy
 Share

Postare recomandată

3 hours ago, aroganta said:

@mandelu daca te ajuta cu ceva .. noi avem un Polonic comandat in decembrie si saptamana trecuta am avut confirmarea ca nici macar nu a intrat pe linia de productie. Se estimeaza livrare noiembrie, dar cel mai probabil februarie-martie 2023

decembrie? eu am comanda 1 septembrie si nu a intrat pe linie. tu deja sa iti pui pofta in cui :D

iar problema majora e alta: daca imi dai o masina dupa 2 ani, sa imi fie cu iertare, aia e o masina depasita tehnologic. poate nici nu imi mai luam modelul ala. intre timp apar alte tehnologii dotari etc. asa, daca tot e depasita, mersi, imi luam una sh generatie anterioara si tot pe acolo eram daca stiam de la inceput. magaria lor imensa insa e ca accepta comenzi. in conditiile in care vezi cum e, nu mai lua nene comenzi.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm depinde! Eu cand am comandat golf-ul eram cu media de 6" sau 8"sau cat are acela cu 2 butoane si fara grila iluminata. Dar am prins "upgrade-ul" pe drum si a venit cu 10",  Wireless Carplay si grila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refer la altceva, alea deja erau disponibile cand a aparut masina pe piata.  tie ti le-au pus standard, dar in mod normal si pretul crescuse. eu ma refer, de exemplu, la dotari care apar pe modelele lansate intre timp si care evident ca nu mai apar si in configuratorul pt masini un pic mai vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu depinde. Asa este. 2 ani asteptare e enorm pt o masina de serie. Suntem destui care nu tinem 2 ani o masina, sau hai maxim 3, pt ca dupa ce ies din garantie la cum sunt facute iti scoti abonament la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ritmul asta comanzi Golf 8 si vine modelul 8.5.

Producatorul daca trece cel mai pesimist termen in contract sau alte clauze si cumparatorul accepta o asteptare pe termen uneori nedefinit, atunci nu are de ce producatorul sa fie tras la raspundere. Plus e vorba de profit, asa ca normal ca vor accepta avans acum si masina livrata pe 2ani. Mingea nu e la producator, ci este la consumator de evaluat concret nevoia de o masina noua, ce termene e dispus sa accepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ai de ales cu asteptarea sau nu? te anunta cineva ca se duce termenul la naiba in praznic si te intreaba daca vrei sa te retragi, cu bani cu tot? EVIDENT CA NU!!!!

ba da, are de ce sa fie tras la raspundere pentru ca uite mai sus: produce alte masini in termen scurt, iar la altele ajunge (si ii doare in fund) la termen mai mult decat dublu. termenul acceptat la comanda e cu totul altul decat ce afli pe masura ce trece timpul. deci nu e doar ca nu poate. alege sa nu poata. oricum, discutam degeaba, parerea mea e asta si nu vad niciun motiv pertinent sa mi-o schimb. nu m-am vaitat 10 luni, desi aveam termen de 6-7, dar daca sar de 1 an ma gandesc serios sa imi aduc ce vreau eu din germania si asta sa o vand la pret de noua cand o veni. raman si pe plus. in plus, mi-am facut calcule ca chiar si cu intarzieri sa vina totusi vara. nu sa o primesc iarna cand nu ma plimb pe nicaieri.

 

a, si sa nu uit, pt alte piete produce golf serios. deci se poate.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai de ales daca vrei sa iesi bine la bani. Alea deja livrate sunt mai scumpe decat alea nelivrate chiar si in germania. E ceva gen fenomenul livrari dacia 1300 din anii socialismului. Ai mai vrut odata sa renunti si n-ai facut-o. Acum e prea tarziu. Partea proasta e ca nu e cine stie ce masina, deci se asteapta pt ceva ce nu merita ani si ani de asteptare. Eu initial am fost entuziast datorita designului. Cel putin eu am asteptat doar 3,5 luni. Nu exista iesire. Ceilalti sunt la fel de problematici. Am comandat in feb un clio amarat si nici acum nu am serie sasiu. Solutia este sa fii calm. Vremurile sunt dificile si e doar inceputul. Sunt avantajati cei ce au cunoscut si mai rau. Cei ca mine. Suntem calmi, deci.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai de ales cand semnezi un contract sa te asiguri care sunt termenele de livrare asumate sau tocmai ca e o lipsa totala de asumare a lor in scris. Moment in care e clar ca pot surveni amanari pana nu se stie cand. Dar da, importatorul nostru este cu take it or leave it. Take it ca o asumare ca nu stii exact cand vine sau leave it, banii de avans inapoi si asta e. Am mai scris ca nu exista transparenta din partea importatorului.

 

Concernul va prioritiza chipurile catre modele mai scumpe unde marja de profit e mai mare, pt ca destule chipuri sunt impartite de Polo cu un A8.

 

Nu vei iesi pe plus daca iei SH din Germania pt ca e mai scumpa decat luata de noua din Ro. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Porsche se trece cel mai pesimist termen in contract, si se adauga o clauza conform careia mai au dreptul sa intarzie 60 zile cu livrarea masinii, dupa trecerea termenului initial. Daca nici in cele 60 zile nu ai masina, poti sa ceri rambursarea avansului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, The_Ego said:

Nu vei iesi pe plus daca iei SH din Germania pt ca e mai scumpa decat luata de noua din Ro. 

dar nu am zis nicaieri ca mi-as lua aceeasi marca si model. daca ma duc sa imi iau alta, cu siguranta o fac si pt ca nu vreau sa mai aud de VW. ca asa stiu deja ca sunt mai scumpe la ei golfurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice stiati voi de prioritizare masini care sunt mai scumpe, nu se mai respecta.

 

Germania este probabil la cateva zile de a declara stare de urgenta pentru ca nu mai au gaze, asta inseamna reducerea capacitatii industriei, raman in picioare cateva ramuri, iar industria auto nu este aceea.

Se prioritizeaza industria chimica pentru ingrasaminte, prelucratoare de petrol (cat o sa existe si ala), centralele de productie electrica.

 

Nu se stie ce modele o sa mai apara in viitorul an, daca o sa mai apara urmatorii 2-3 ani.

 

Stati sa vedeti ce penurie de piese de schimb o sa fie fie/este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect. inseamna ca finalul razboiului e aproape. daca nemtii raman fara gaz, sa vezi atunci sanctiuni adevarate pe rusi, nu apa de ploaie de pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

https://configurator.volkswagen.ro/cc-ro/ro_RO_VW19/V/detail/075/CD14LM23/5K5K/BD/79H@KA2@PF5@WW1/@?GrossNetSwitch=GROSS&variant=STYLE

Am modelul asta cu 15.000 km, achizitionat in septembrie 2021 + jante 16" cu anvelope iarna de la VW, pe langa ce de 17" cu anvelope de vara. L-ar cumpara cineva cu 30.000 euro banii jos si livrare imediata?

Modificat de AndreiSergiu1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nimeni nu poate sti cu siguranta. Pui anunt si vezi. Daca insa era mai putin dotata, adica mai ieftina, o puteai vinde mai scump decat ai dat pe ea. Daca insa acum se asteapta circa 2 ani pt una livrata noua, e posibil sa se dea si astea mai scumpe, daca starea generala e buna, mai ales starea caroseriei.

Ca sa fiu mai explicit, cu cat G8 e mai scump, cu atat cei dispusi sa dea 30-40 mii euro vor prefera sa o ia noua de la fabrica. Si sunt mai putini cei ce vor sa dea suma asta fata de cei care merg pana in 25 mii euro, sa zicem. Fiecare masina are un pret de aur, ca sa zic asa, adica optim, cu cat bagi optiuni in ea, cu atat vei recupera mai putin la revanzare. Daca insa acele optiuni iti sunt absolut necesare, atunci nu mai conteaza ce zic eu, le adaugi si te bucuri de ele.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Pai oricum pretul ei a fost de 26.000, chiar si la 30.000 daca o dau, tot ies in pierdere din cauza inflatiei. Nu o dau, dar eram curios ca dezbatere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati putin, sa se imputa mai tare treaba si veti vedea ca nu vor mai avea mare valoare nici masinile astea, cu pret umflat artificial, pentru ca va scadea cererea de masini noi. E o situatie conjuncturala, nu una normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Pai nu vor mai avea valoare pt ca vom reveni la basic needs care vor fi cam lipsa + un pret al carburantului trecut de niste cote greu de tolerat. Masina personala e ultima grija cand n-ai un covrig in stomac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inflatia e foarte mare la lei, nu si la euro. Masina personala e o cheltuiala nu o investitie, beneficiezi de confort insa tot timpul bagi bani in ea, sub diferite forme. Masini G8 sunt pe piata, nu prea sa vand in "draci"... Sunt si pe la dealeri, noi noute... Sa dai 30.000 euro pe un G8, apoi trebuie sa ai ceva stabilitate financiara. Cine e solid financiar nu-si ia G8, sau o ia ca si masina secundara, deci ideea e ca nici cerere de masini noi nu prea mai e dupa toate evenimentele ce se desfasoara aproape imprevizibil, in ultimii ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au pe stoc aceleasi G8 1.0 manual 6  pe care nu le ia nimeni (stocul ala AFAIK are mai bine de 1 an). De ce as da 24.000 pe un 1.0 TSi chel  manual  ? A mea a fost putin mai scumpa (e adevarat, in decembrie) dar pretul acum e 30k +

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si de 1,5. Mai putine, dar sunt. Iar G8 in standard nu mai e asa kel cum era G7 standard. Are destule in standard. A, ca nu are ce vrei tu? Atunci se comanda, insa se pare ca se asteapta cam 2 ani de acum incolo.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vinde-o tu la pretul ala cu ce are pe ea. o sa primesti replica consacrata: boss, tu stii ce bmw/mertan imi iau la banii aia? si o sa fie greu sa contrazici, chit ca alea vor avea multi km la banii aia, pt ca unii nu se uita la km aia, chit ca e clar ca vei avea cheltuieli in plus.

m -am mai uitat la reviewuri cu gti la americani. razi cu lacrimi: se vaita ca e scumpa la 32k de dolari :))))))))))))))))). 

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razi tu, dar acum ceva vreme cand dolarul era aproape jumatate fata de euro ....Cu alte cuvinte la bani de Polo, acolo iti luai Passat. Ma uitam la reclame pe strada si credeam ca nu e adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Mai are cineva vreun update legat de comanda?

@mandelu tu ce termen estimat ai acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am niciun update. Nu stiu pentru ce build week e planificata masina, de fapt nici nu stiu daca se mai afla in vreun freeze sau nu.

Abia astazi configuratorul (myvolkswagen.net) a inceput sa-mi arate din nou configuratia completa si modelul corect al masinii comandate. (Nu, nu am inca un VIN disponibil).

 

Sunt foarte nemultumit pentru faptul ca Europa de Est e ignorata complet, am citit cel putin pe forumurile din vest despre comenzi plasate mult mai tarziu si care au fost onorate deja.

 

In acest moment cea mai buna decizie (daca ar fi sa reiau procesul de la 0) ar fi fost sa iau masina de pe stoc care imi indeplineste cerintele (indiferent de marca). Nu merita absolut deloc sa plasezi o comanda pentru o echipare custom. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!