Jump to content

Achizitie, configurare si timpi de asteptare (Golf VIII)


Doomy
 Share

Postare recomandată

Am verificat si eu acum cu cat s-a scumpit cazanul meu. 36400 am contractat eu si acum este in configurator cel putin 38551.. Si da, si eu ma cam oftic ca nu am luat DCC si poate si farurile de ceata. Dar cred ca o sa uit de asta cand ajunge masina. Sunt curios daca mai este cineva pe forum care are un Golf VIII GTE pentru ca am auzit pareri impartite legate de ea si as vrea sa stiu la ce sa ma astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991
2 hours ago, titan_polo said:

Am verificat si eu astazi si configuratia pe care am luat-o in ianuarie (30.000) s-a scumpit la momentul actual (dupa 10 luni) la 32.500 - pret de lista actual... Daca as pune cat am platit dupa discount, in luna ianuarie (28.500), versus pretul de lista de azi, diferenta este si mai mare..., dar banuiesc ca nu s-a renuntat la aceste discount-uri...

 

-> si regret ca nu am luat DCC :( Suspensiile sunt un pic mai tari decat mi-as fi dorit eu sa fie (bune pentru modul sport/drum lung etc, dar in oras sigur se putea mai confortabil, e comparabil acum cu vechiul meu Polo 6R. Sper sa nu mananc rahat pe aici cu ce am zis :) dar asa mi se pare ...)

 

Deci cine are DCC si daca poate sa confirme ca modul confort este simtitor mai bun ... sa zica... (sau daca infirma, atunci nu mai imi pare rau deloc :)), dar nu cred).


ai suspensie sport?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreiSergiu1991Nu am suspensia sport, am suspensia default de pe 1.5 eTSI...

 

@achtunggrenade Tu cred ca in postarea de mai sus te refereai la farurile LED matrix, si nu "ceata"... // Faina configuratia GTE, deci este un GTI cu plug-in hybrid in plus... interesant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pretul de lista actual pentru un 1.5 (32k), in 2016 luai (tot pret de lista) GTI/Alltrack cu cateva optionale de bun simt. Buna "evolutia" asta..

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

@titan_polo ah, ok. credeam ca ai sport, ca ma mira ce zici. eu mi-as fi dorit o suspensie mai ferma :)) e mai jucausa pe curbe. Dar e ok si cea default pt mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@titan_polo Nu, farurile Matrix le-am pus ca si optional, chiar am nevoie de ele mai ales toamna si iarna ca mereu sunt pe drumuri dupa ce se insereaza. Ma refeream la farurile de ceata de pe fata, LED-urile care vin montate in bara, dar atunci cand am comandat masina nu prea am vrut sa dau banii pe ele pentru ca m-am gandit ca le voi folosi rar, plus ca merg foarte mult pe autostrada, daca sareau doua trei pietricele in ele....ma astepta o reparatie scumpa. Da, e fain GTE-ul, eu pornisem sa imi cumpar un R-Line, dar am avut noroc cu dealer-ul care mi-a spus de ce pentru naveta e mai bun GTE-ul (pana atunci nici nu as fi indraznit sa ma uit la vreun model cu GT in fata). Cu Rabla Plus si Rabla clasic, am ajuns la pretul unui R-Line pe vremea aceea, cred ca era o diferenta foarte foarte mica intre ele de bani, pana in 1000 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic, dar nu vad cum un hybrid poate fi asa bun pe naveta, mai ales pe autostrada.

Bateria ar fi buna pt 60km maxim electric, iar in rest trage motorul pe benzina o greutate mai mare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca face naveta o distanta in care bateria sa duca greul iese pe plus. daca nu, nu. eu ma intreb cat duce bateria aia daca o incarci zilnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego in cazul meu sper sa merite, eu merg o parte din drum pe autostrada cu motorul termic. Dupa ce ma dau jos am destula baterie sa merg electric 10km pana la birou in oras. Cei 20 de km pe care ii fac in oras pe electric merita. Acest drum e de doua ori pe saptamana, dus intors. In afara de asta folosesc masina pe langa casa, unde voi merge numai in modulul electric (cumparaturi etc.) In esenta ar fi mai putin carburant per total.

@mandelu tehnologia bateriilor a mai evoluat, mai ales in domeniul auto. Si pana la urma..citesc manualul, o incarc la priza cum scrie in el si daca e sa se intample ceva, am garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curând mi-am achiziționat(sa spun asa ) și eu 8.tul !  Este un R line 2.0 tdi ,150 cv DSG

Negru Perla ,trapa ,Matrix  etc...

Masina este excepțională,am și golful 7.5 ...

Nu reușesc sa pun poze din păcate

Preț 36.400€ ,menționez ca sunt în Italia 

PS.in Italia de o săptămână  la intarzeri mai mari decât este prevazut în  contract  ,dac totuși vrei sa aștepți masina...se da un bonus de 2000€ !

Modificat de Mario77.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, achtunggrenade a scris:

@The_Ego in cazul meu sper sa merite, eu merg o parte din drum pe autostrada cu motorul termic. Dupa ce ma dau jos am destula baterie sa merg electric 10km pana la birou in oras. Cei 20 de km pe care ii fac in oras pe electric merita. Acest drum e de doua ori pe saptamana, dus intors. In afara de asta folosesc masina pe langa casa, unde voi merge numai in modulul electric (cumparaturi etc.) In esenta ar fi mai putin carburant per total.

La asa naveta, pare foarte inspirata alegerea. Ma gandeam la mai mult de 30km pe zi in regim de autostrada. Sa fie intr-un ceas bun.

 

In privinta termenelor de livrare, contractele la noi nu prevad niciun fel de penalizare si nici nu poti negocia in privinta asta, iar ANPC nu are nimic de spus in consecinta. De asta isi permit amanare peste amanare pt ca importatorul, in speta Porsche Romania nu plateste nimic daca nu vine masina la timp. Ba mai mult am inteles ca se discuta de la anul sa se adauge anexa la contract ce va permite indexarea pretului, adica astepti si mai mult, platesti si mai mult la final.

 

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Ha!! In Romania puteai sa renunti unilateral la contract si sa recuperezi avansul, atat :))

Modificat de AndreiSergiu1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumatorul nu e aparat de nimeni si prin asta ne facem siguri tara de lumea a 3a.

O alta speta este livrarea cu o cheie in loc de doua. In Germania exista voucher de 400euro cand apare asa situatie. Am discutat speta si mi s-a spus ca daca va fi asa, pt ca au fost si cazuri in Ro de livrat cu o cheie se va trece in procesul verbal si atat. Cumva e ingrata problema si trebuie justicare la CASCO si ramane un inconvenient de a avea o cheie pana nu se stie cand. 


E drept ca am vazut si abordari mult mai fairplay din partea BMW cu avansuri mai mult decat modice si fara promisiuni de termene de livrare, ci cel mult de a incerca sa se obtina un slot de productie. In cazul in care nu se obtine sau termenul este prea mare, se returneaza banii. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e cand nu contezi ca tara si consumatorul ''inghite'' orice. Asta va fi un nou motiv sa duca preturile si mai sus (plus banii ''ieftini'' din piata), la niveluri ridicole pentru un Golf. Anul viitor veti vedea un Golf 8 1.5 TSI de 40000 euro si veti spune ca e ''normal''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Rezolvarea tuturor problemelor de inflatie: Bitcoin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, achtunggrenade said:

@The_Ego in cazul meu sper sa merite, eu merg o parte din drum pe autostrada cu motorul termic. Dupa ce ma dau jos am destula baterie sa merg electric 10km pana la birou in oras. Cei 20 de km pe care ii fac in oras pe electric merita. Acest drum e de doua ori pe saptamana, dus intors. In afara de asta folosesc masina pe langa casa, unde voi merge numai in modulul electric (cumparaturi etc.) In esenta ar fi mai putin carburant per total.

@mandelu tehnologia bateriilor a mai evoluat, mai ales in domeniul auto. Si pana la urma..citesc manualul, o incarc la priza cum scrie in el si daca e sa se intample ceva, am garantie.

nu prea. tot ai catod, anod, dielectric intre. au reusit sa bage mai multa capacitate in aceeasi suprafata fizica. procesele chimice din interior sunt identice. uita-te la un smartfone incarcat de 3-400 ori ce se intampla cu bateria. acelasi lucru si aici, doar ca la o scara mai mare.

cand vor aparea alea solid state va fi mai bine, dar nici acolo nu modifici esenta.

nu ma refeream la garantie, ma refeream asa dupa 5-6 ani ce se intampla. garantia nu e asa lunga. mai ales ca la astea plugin le incarci aproape zilnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un model plug in/electric folosit daily teoretic nu are o viata foarte lunga, 5 ani, pana termin leasing-ul si dau masina la schimb pentru altceva nu ar trebui sa am probleme. Oricum o sa revin cu update-uri si o sa fac o postare destul de detaliata dupa ce ajunge masina ca sa documentez performantele bateriei. Daca as fi cumparat-o sa o tin mai mult decat perioada leasing-ului, probabil ca as fi luat tot o masina cu combustie interna. Dar cum peste 5 ani o dau la Weltauto si folosesc banii ca un avans pentru alt model, eu sunt destul de linistit. Cat despre incarcarea zilnica, nu stiu sigur ce sa zic, teoretic as putea sa incarc bateria si prin intermediul motorului termic, dar nu stiu cat de eficient va fi, o sa documentez asta pe parcurs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ca ai putea, chiar se incarca la franari, indiferent ca vrei sau nu. dar grosul incarcarii vine din priza. nu iti inchipui ca incarci 70-80% in mers. e o baterie de vreo 13kWh. nu e ca la o toyota care are una cam de 1.5kWh si care reuseste sa incarce mult din ea. sigur, mergand prin oras incarci mai mult decat la drum lung, unde nu prea pui frane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Deci performantele masinii sunt in functie de cat de incarcata e bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

titan_polo,Imi pare rau sa  iti spun dar se simte diferenta,😬,am pus optinea asta cu dcc sa nu imi para rau  dupa,am calculat 700e in 5 ani cat am creditul si a este o diferenta de pret nesemnificativa🙂

Modificat de grigg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@grigg ah, la naiba ca nu am pus DCC :(  ! Mda, ma gandeam eu ca trebuie sa fie undeva diferenta si m-am uitat mai atent la review-urile in care ziceau cat de confortabil este si mentionau printre altele DCC-ul, dar nu am fost atent. Atunci o sa pun optiunea asta la urmatorul model de Golf, la Golf 9. Ah, dar stai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/15/2021 at 9:09 PM, grigg said:

titan_polo,Imi pare rau sa  iti spun dar se simte diferenta,😬,am pus optinea asta cu dcc sa nu imi para rau  dupa,am calculat 700e in 5 ani cat am creditul si a este o diferenta de pret nesemnificativa🙂

care 930? :D de unde ai scos tu 700.

eu am pe g6 si la g8 nu am mai luat-o. da, exista o diferenta intre moduri, dar toate sunt suficient de bune dupa mine. am condus si fara si mi s-a parut absolut ok dupa cativa km. ca mi-a luat un pic sa ma dezobisnuiesc de la comfort cum o tin eu. daca insa aveam jante de 18+ ma gandeam mult mai serios.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e 930 euro in configurator in clipa asta. nu ti-am dat preturi de la mine din burta. si ce conteaza e pretul din clipa de fata, nu cat era acum nu stiu cat timp, ca el va comanda in viitor, nu in trecut, din nefericire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez,este varianta r line si vad ca acum este 774e,din martie pana acum a mai crescut putin.

0C48E50F-96EA-4960-8956-5D5906FDF115.png

Modificat de grigg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!