Jump to content

Octavia 4 - discutii generale


cristiansen077

Recommended Posts

Era de la 150Cp in sus, s-au modificat conditiile?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 368
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristi_V

    47

  • Doc Morelli

    30

  • ovioneb

    29

  • TDR

    29

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Prin urmare, dupa o intarziere de aproape o luna cauzata de oprirea productiei la fabricile VW, azi am ridicat masina cea noua. Nu prea am ce sa va spun intrucat nu am mers decat de la dealer pana aca

Și plusurile care ar fi? Ca ai comparat cu O3 fl, fără supărare, dar mașina aia iese în evidență și cu luminile stinse... Sincer nu cred ca avea nevoie de led uri pe drl... Și cu și fără arată ciudat.

Posted Images

Pt Octavia si Leon da. La Golf si Audi a ramas de la 150 in sus.

Link to post
Share on other sites
Doc Morelli

A aparut la configurare si Octavia Scout, pentru moment doar Diesel 200 CP. La pret de lista sta aproape de Kodiaq Style cu dotari echivalente.

Am intrebat la Brady si nu sunt disponibile Reduceri de pachete CleverPack. Asadar un Kodiaq poate fi mai ieftin intrucat acesta beneficiaza de CleverPacks.

image.thumb.png.ca433f54b002ddb31411a15db5f807e4.png

Edited by Doc Morelli
Link to post
Share on other sites
Teodoreanu

38 de mii de euro ? Pfuuuu daca mai bagi si optionale ......  nu o sa fie coada clar .

Link to post
Share on other sites
CristiALF

In sfarsit au facut si ei interfata din configurator muuult mai bine si moderna. Cea veche era horor. 

Ramane pretul, la fel de horor ca si interfata veche :))

Ramane de vazut daca va veni si TSI pe Scout,  pe Net am vazut in prezentarea Autogefuhl la Golf 8 Alltrack ca in DE cel putin va fi doar TDI-ul oferit, deci tare imi ie ca si la noi va fi la fel..

 

 

Edited by CristiALF
Link to post
Share on other sites
Doc Morelli

Au probleme cu 2.0 TSI, mai lucreaza la soft sa iasa compatibil cu Euro 6 v.2021. De asta nu il mai gasim la configurat. Oricum Octavia Scout a fost anuntata si cu 1.5 eTSI asa ca e loc de mai multe motorizari.

Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce chinezi virusati au angajat sa le faca softul, in continuare au probleme si pe cele lansate deja...

 

Link to post
Share on other sites
în urmă cu 21 ore, corbu33 a scris:

Pt Octavia si Leon da. La Golf si Audi a ramas de la 150 in sus.

Ai, te rog, un material in sensul asta?

 

Din extras-ul de presa.

Citat:

The new Leon has a 15% stiffer body and with different suspension options. The front is always independent McPherson, the rear depends: for engines of up to 150 horsepower, it is satisfied with a torsion arm, for those that exceed that threshold, there is a more sophisticated and effective MultiLink with five arms. 

 

Link to post
Share on other sites

Cam tot ce e pe net site de specialitate sau review spun toti acelasi lucru, plus confirmare cu dealerii din Romania... am facut test drive cu ambele: Skoda si Leon. (desi nah sa zici ca astia ai nostri habar nu au).

 

De unde este citatul ? ...  cel mai simplu, in cazul Leon-ului, la cred ca raman eu: https://www.seat.com/carworlds/leon/specifications/fr.html si aici te joci la "tehnical specs" si alegi diferite motoare si vei vedea ca doar la cel PHEV de 204 (fiind singurul peste 150) apare: Rear suspension: Multilink axle, coil springs and hydraulic shock absorber, la restul apare: Rear suspension: Semirigid axle, coil springs and hydraulic shock absorber (spre ex asta e dieselul de 150CP). Asta fiind site-ul Seat oficial, la Skoda nu au la fel site-ul construit, dar e fix la fel peste tot unde citesti etc.

 

Doar Golf si Audi sunt de la 150 in sus (inclusiv).

Link to post
Share on other sites

Totusi ce e interesant ca doar Octavia si Leon sunt pe noua platforma MQB EVO care permite noul ampatament de aceea noua octavia si noul leon sunt regi la spatiu interior iar Audi si Golf mai inghesuite. Ma gandesc ca logica ar fi, ca testeaza mai intai pe marcile mai saracute noua platforma si/sau asa vor sa pozitioneze, VW AUDI mai sus la calitate materiale dar mai micute iar Leon si Octavia mai jos ca si premium dar mai destepte la spatiu sa ai de ce da banii si pe una si pe alta plus spatele multilink diferentiat...

Edited by corbu33
Link to post
Share on other sites
CristiALF

Te inseli: pe acelasi ampatament este si Golf 8 Variant/Alltrack.

Edited by CristiALF
Link to post
Share on other sites

Octavia e o compacta alungita cu un ampatament relativ scurt fata de dimensiunile masinii. Daca o compari cu un Serie 3 G20, un model de clasa medie, acolo ampatamentul e cu cca 20cm mai mare, ceea ce e enorm, la o lungime practic identica. Ampatamentul scurt si consolele lungi, la o lungime de 4.7m, o dezavantajeaza la dinamica. Desigur castigi cativa cm pentru pasagerii spate si mult la portbagaj, fata de un model compact, dar in fata si pe latime nu e nicio diferenta.

Link to post
Share on other sites

Poate o fi Golful variant asa, chiar nu am studiat deloc treaba cu Golful pt ca mk8 e hidos si nu am avut niciun interes sa studiez mai departe variantul, dar poate face sens ce zici fiind mai lung desi nu mi dau seama la aceeasi masina cat de eficient este sa ai doua linii de productie (sau ma rog nu ma bag ca nu ma pricep) dar cu siguranta Golf hatch si Audi a3 sunt pe MQB “scurta” ca sa zic asa.

 

Despre Octavia, da nu stiu ce sa zic, oricum test drive ul a fost complet sub asteptari din pacate, iar Leon a fost mult peste :)... iar in Leon ca spatiu interior (fara sa ma refer la portbagaj) este ca in Octavia (au acelasi ampatament si am simtit asta nu doar asa matematic)... iar pentru portbagaj o sa iau Leon Sportstourer (chiar hybrid 😊si tot raman cu 470, iar fara hibrizeala avea 620litri similar Octavia si  la fel Octavia hybrid pierde portbagaj si ajunge la 450-470, parca, nu mai retin, asta ca sa comparam mere cu mere).

Edited by corbu33
Link to post
Share on other sites

A aparut in configurator noua Skoda Octavia RS, benzina si diesel. Care stie cand soseste in reprezentante? :) 

Link to post
Share on other sites

Nu stim, noi doar punem intrebari ...🦎

Edited by Doc Morelli
Link to post
Share on other sites
Dragoș Pahonțu
On 7/16/2020 at 2:49 PM, sltraian said:

Am fost si eu azi la un dealear Skoda in Timisoara cu Octavia 3 a mea la revizie.

Aveau expuse ambele versiuni de Octavia 4, ambele cu cutie automata + una cu cutie manuala la test drive.

Am plecat cu asteptari joase, dar sincer m-a impresionat calitatea interiorului:

- touch-ul este intuitiv si usor de folosit (mi-a luat 2min sa ma obisnuiesc)

- butoanele fizice par de calitate, inclusiv cel de la schimbatorul de viteze (mai mare decat la Golf)

- bordul are, pe langa poliuretan moare, un material textil moale + lumina ambientala care arata superb noaptea

- torpedoul este si aici capitonat (citisem aici ca nu ar mai fi)

- rabatare banchete din portbagaj si telescoape pt capota

Singurul minus il vad la pret.

PS: m-am urcat si in Superb dupa si bordul mi s-a parut demodat ?

@sltraian In Rusia la noua Octavia pe 1.4 TSI nu mai este DSG7 DQ 200 (uscat) este AT8 Aisin, la fel și pe Karoq. La fel și pe noul Golf.

 

De ce nu mai vinde VW Dsg in afara Europei?

Link to post
Share on other sites

Ai observat corect, DQ200 se vinde preponderent in Europa pentru ca are emisii mai scazute decat o cutie hidramata. De fapt, DQ200 a fost proiectata pentru economie de carburant. In USA si Rusia piata pentru 1.4 TSI cred ca este destul de mica, acolo se prefera motoarele mari oricum. Si cred ca au vrut sa si evite ceva class-lawsuits din cauza fiabilitatii DQ200, de asta se imperecheaza 1.4 cu AISIN 8 trepte.

Edited by Doc Morelli
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri