Jump to content

Primele impresii despre (Golf VIII)


clau_j17
 Share

Postare recomandată

Dragi colegi

De azi avem si acest topic in aria dedicata GOLF VIII 

Daca sunt colegi care au achizitionat deja sau sunt in curs de a achizitiona un GOLF VIII , rog sa expuna acolo informatiile corespunzatoare cu topicul nou . 

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Din Germania putea sa fie cineva cu masina comandata si ne da informatii cu ce a ales

image.thumb.png.731a596ebd2a9afdd6c9c875ed8055b3.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, doar ca Germania are cu totul alte preturi si cu totul alte echipari :) Dar da, ar putea fi subiect de discutie...sa fie primit :)

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum zice si Dragos , afara a inceput nebunia deja ,  asa ca mai bine sa fim pregatiti cu topic . Doar avem colegi pe forum din toate coluturile Europei :) 

Am tot vazut si eu astfel de anunturi

image.thumb.png.1f0800be33bab77a3477017ac2caca1b.png

Poate totusi avem un coleg care a avut aceasta experienta deja . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Ce-s preturile astea? Este o gluma? Pai Range Rover-ul nou este mai ieftin. Sunt sigur ca in curand vei putea sa-ti cumperi Golf 8 nou cu 16000 euro si chiar mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile astea, indiferent de tara, si taxe, mi se pare niste glume foarte proaste, chiar si luand in considerare faptul ca e un model nou, si "dotat". Pot sa inteleg ca dezvoltarea de noi tehnologii costa niste bani ( desi multe nu cred ca s-au inventat pentru Golf 8 ), dar sa ceri 40-45k eur pentru Golf, e ceva de domeniul SF-ului.

O masina de genul, cu o motorizare corecta si dotata decent/corect nu ar trebui sa sara de 25k eur, parerea mea. Poate una "full" sa ajunga spre 30k. Deja, la o clasa compacta, ce e peste aceasta suma, e... "furt" :) 

Ok, nu e prost cine cere, zicea o vorba... dar totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,5 manuala 45k euro. asta pana acum e bancul anului. probabil speculeaza ca astepti mult pana o primesti si e deci bisnita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inceputul de an vine cu o modificare extrem de interesanta in lista de preturi a noului Volkswagen Golf 8. Pe piata din Germania, cea de-a opta generatie a legendarului hatchback se vinde acum pentru sume incepand de la 26.460 de euro.

https://www.4tuning.ro/masini-noi/volkswagen-a-ieftinit-deja-noul-golf-8-cat-costa-acum-cea-mai-asteptata-masina-a-anului-42982.html

untitled.thumb.JPG.00a17f07ce4aa918c00fb370e320dc37.JPG

Modificat de clau_j17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la banii astia ... mai bine tin de a mea :)

Modificat de clau_j17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa..pai normal, daca are SSD...pff...e tare nene. Merita 45k. Astia s-or fi gandit ca e ca si cu noul iPhone, ceri o caruta de bani, sa se poata omul lauda ca are Golf 8 si altii sa moara de ciuda ca ei nu (sau au si ei un BMW, Merc ceva...palmasi, deh..).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideți sa depășim puțin momentul. Astea sunt preturile din Germania unde Golf-ul a fost mereu mai scump decât la noi. 

Zic sa vorbim de preturi doar când se anunță oficial preturile pentru România. Pana atunci putem continua pe celelalte subiecte: design, dotări, așezare în piață etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degeaba scad pretul ca nu ai ce comanda. dotarile optionale sunt muuuult mai putine ca la g7 momentan (nu stiu de ce), 1.5 tsi 150 cu dsg (adica etsi) nu e disponibil etc etc. breakul de abia in toamna....

macar sa scoata pdf-urile cu datele tehnice si cu dotari ca sa fac comparatii si configurari :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai gama completa de motorizari va fi in 2021 (adica sa si primesti masina). 

Cu dotarile trebuie sa vedem..din cauza WLPT-ului, VW au adoptat si ei metoda asiaticilor cu linii de echipare si optiuni separate putine... Neplacut, stiu..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce legatura are consumul cu dotarile? ca wltp la noxe si consum stiu eu ca se refera. ideea insa nu e ca sunt optiuni putine anuntate. ci ca au anuntat multe optiuni, dar nu le gasesti la achizitie, nici incluse, nici separat. deci e clar ca momentan configuratorul ala nu e complet. cam asa au ei obiceiul.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una din regulile WLTP este ca mașina se măsoară asa cum este vândută. Dacă adaugi webasto și trapa se schimba atât greutatea mașinii cât și consumul asa ca nu se pot aplica cifrele de la una măsurată fără aceste lucruri. 

Ca să nu piardă bani și sa măsoare toate combinațiile posibile de dotări mai toate firmele aleg sa facă pachete predefinite, și măsurate asa din fabrica, și sa vânda mașinile asa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja de saptamani bune am tot vazut imagini si teste si pareri legate de modelul asta. Incet incet, vor aparea si video-uri facute de primii proprietari de G8. Design-ul este cum este, la inceput multi au zis ca e aiurea, pe urma multi s-au obisnuit cum arata masina si asta e pana la urma, alta nici nu va fi in anii ce urmeaza, pana la un facelift. E treaba subiectiva pana la urma. Calitatea, din nou, difera dupa mine de la perceptia fiecaruia si ce asteptari are fiecare cu privire la materiale si dotari. Pana cand nu vom avea multi dintre noi ocazia sa pipaim masina, sa ne urcam in ea, sa trantim o usa, sa dam o tura cu un G8, nu putem sa ne formam o opinie concreta.

Din punctul meu de vedere insa, VW a facut un mare pas in spate cu acest model. Si nu cred ca va mai fi etalonul clasei compacte. Va fi si este pana la urma o masina echilibrata din ce am vazut deja in testele unor jurnalisti, insa nu cred ca va mai fi referinta dupa care toata industria se va ghida. Si pasul asta in spate pana la urma nu cred ca l-a facut VW in mod deliberat, cumva sa ii astepte si sa le dea o sansa si celorlalti. Poate nici macar nu a facut VW un pas in spate, dar inainte, clar nu a facut. Si asta se datoreaza faptului ca ceilalti concurenti au evoluat mult si masinile pe care le ofera au crescut calitativ enorm. Si asta pana la urma se datoreaza tot lui VW, spre care ani de zile, ceilalti tot se ghidau ca referinta si tot incercau sa ajunga. Preturile sunt cum sunt, nu are sens sa discutam. Pietele difera si implicit preturile vor fi diferite.

Insa conform articolului de mai jos, cica VW va incerca sa se axeze pe alte taieri de costuri si manevre si draci-laci, si ca orice companie, va urmari profitul. Insa, sa declari ca volumele nu mai sunt o prioritate, mi se pare penibil. Stim prea bine trendul descendent al calitatii produselor VW. Stim prea bine si observam toate taierile de costuri aplicate si lui G8, ca despre masina asta vorbim aici, si pe urma eu ma intreb, cum naiba vor face ei profit, daca volumele vor scadea. Iar volumele vor scadea cu siguranta, pentru ca poate in anii ce urmeaza, tot mai multi clienti vor renunta la VW. Cand ai alternative calitative si la preturi mai decente, de ce sa mai cumperi un VW ? Sau orice produs al acestui grup ?

Ani de zile, mai ales Golf, a reprezentat coloana vertebrala a lui VW. Si lumea a cumparat Golf tocmai pentru ce reprezenta masina asta. Tu scoti pe urma, noua generatie de G8, cu clare si vizibile taieri de costuri. In schimb, aburesti lumea cu tehnologii moderne cica si mama cate ecrane si ca poti schimba culorile din meniuri in nshpe mii de culori si avioane si cai verzi pe pereti. Problema este ca hipsterii nu prea mai sunt ei doritori de masini, iar studiile arata clar faptul ca generatiile mai tinere de acuma si cele care urmeaza vor privi altfel ideea de a avea o masina, de a nu prea mai detine o masina si de a se axa pe optiuni alternative.

https://www.automarket.ro/stiri/herbert-diess-volkswagen-are-nevoie-de-o-transformare-radicala-ca-sa-95737.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha ,ok, interesanta ideea, nu stiam asta cu cantarirea. dar  din ce am vazut eu la ei pe configurator, dotari anuntate in prezentarea initiala nu se gasesc nici in pachete nici standard...inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Lasa cantarirea ca nu la greutate se refera WLTP. Din cauza greutatii si schimbarii aerodinamicii (ca ai pus pachet drumuri grele, ca ai pus trapa, ca ai cauciucuri late, etc.) se schimba si consumul si emisia de noxe. Deci nu poti pune dotari de 150 Kg ramanand noxele si consumul la fel ca masina omologata fara aceste dotari. Nu omologhezi un motor cu anumite noxe si consum, omologhezi masina intr-o anumita configuratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bun acel review al tipului de la 0-100.ro. Foarte detaliat si explicat in mod calm. Prin clip-ul acesta am mai descoperit extra minusuri pe care pana acuma nu le-am zarit :)) Lipsa polita/torpedou mic in stanga volanului la genunchiul soferului; Solutia aeratoarelor de inchis/deschis e geniala :)) cei de la Hyundai ar trebui sa fie mandri ca s-a inspirat cineva si de la ei; Adio limini in usi de genul (G5, G6, G7 - mai greu montabile dar nu imposibil). Probabil buzunarele alea luminate o sa iti asigure suficienta lumina cand deschizi usa, sa nu calci noaptea in ceva ?.

M-am amuzat in schimb la faza cu "calitatea fabricatiei si a executiei" pe la usi, cu luft-urile, si cum exista cheder intre usa fata si spate, si in partea de jos a usilor. Golf 5 avea 3 randuri de chedere la usi. Fosta-i lele.

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omul a comparat cu g7, asa, puteai sa ii ceri sa compare cu g1 ca avea ala nu stiu ce garnitura care acum nu mai e, chit ca sunt 1000 de alte chestii. eu la g6 nu am acele garnituri pe care le-a aratat el. torpedoul din stanga nu il observasem nici eu, acolo imi tin ochelarii de soare ca in ala de sus nu incap, e prea mic. si la g6 sunt chedere multe, dar nu in locurile alea. din punctul meu de vedere sunt un plus, indiferent la ce alta versiune erau si apoi le-au scos.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca la antigel nu mai scrie ce model trebuie pus, in cazul Golf 7, parca scria G13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On topic: cand constati cat de mult a evoluat concurenta si in acelasi timp vezi ca brandul la care sa zicem te raportezi, iti place, il cumperi sau ai anumite asteptari stagneaza sau se multumeste cu tot mai putin, cerand in acelasi timp bani tot mai multi pt noul produs, e cam trist. 

Daca de la o marca frantuzeasca sa luam ca exemplu, te astepti si iti doresti ca fiecare noua generatie sa fie total diferita de precedenta, pentru ca poate tu esti client de produs auto frantuzesc, pai accepti treaba asta. Pe cand de la un brand nemtesc, de genul VW, nu doresti revolutie totala la fiecare noua generatie, pentru ca nu esti acel client. Si nici involutie nu prea iti doresti, ca nu esti invatat cu asa ceva sau mai bine spus nu te astepti la asa ceva. 

Adica tu VW, cu al tau G8, vrei sa rupi gura targului si sa pui in clasa compacta ecrane in standard, cu 30 de feluri de culori selectabile, si faruri si stopuri led standard si butoane cu touch si alte mizerii de hipsteri ?! F bine ! Pune-le. Ca suntem in 2020 si cica asta e tendinta. Din pacate. Dar lasa naibii pe masina aia si chestiile alea practice cu care ti-ai obisnuit clientii aia "batuti in cap si iubitori de banalitate nemteasca" (cum considera unii). Nu renunta la micile carlige pt haine de pe stalpii B. Nu renunta la torpedoul ala mic din stanga, pt ca de 17 ani si 3 generatii de Golf, milioane din clientii tai si-au creat un automatism in a-si pune ceva acolo imediat ce se urca in masina. Nu renunta la multele lipsuri identificate deja pe generatia asta de Golf 8. Tapiteaza naibii torpedoul ala din bord, ca sa nu zornaie chestiile pastrate acolo. 

In timp ce tu VW, ca sa reduci costurile cica, ai eliminat atatea, concurenta le-a pus sau le-a pastrat. Si la bani mai putini decat tine !!! Cumva aia nu ar fi trebuit sa reduca costurile ? Le-au redus cu siguranta. Da nu intr-un mod asa nesimtit. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Primele impresii despre (Golf VIII)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!