Jump to content

Primele impresii despre (Golf VIII)


clau_j17
 Share

Postare recomandată

oldtimercraiova

@traffictours ai fi surprins cate Dacii, sunt in Franta!

In anumite regiuni, chiar mai multe ca Renault/Citroen/Peugeot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vest mai toate tarile sunt pline de Dacii. Dar Dacia nu-i competitor direct pentru gama VW de preturi. Iar s-a ajuns la off-topic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, Rave a scris:

Ceea ce e normal cat timp vorbim de vanzarea de masini noi. 

Daca eu iau o masina noua si o tin 3-4 ani, cat are garantie adica, si apoi o vand e clar ca nu ma intereseaza cat costa intretinerea pe termen lung (pentru ca cea pe termen scurt, revizii adica, e cam pe acolo la masinile compacte) pentru ca eventualele probleme sunt acoperite de garantie. Asa ca ce ma intereseaza este un raport bun intre ce ofera masina si pretul ei de achizitie. Si sunt multe alte masini care sunt destul de aproape de Golf, ca optiuni si feeling, dar mai ieftine (Leon-ul este primul pe lista) si, pe cealalta parte, Golf-ul este destul de departe de produsele premium, mai ales ca imagine, ca sa-si poata permite niste preturi mari. Asa ca nisa lui de clienti dispusi sa plateasca pretul cerut se ingusteaza pe masura ce apar competitori din ce in ce mai buni.

Leon este din aceeasi casa.

Competitori directi sunt multi, care au depasit pe categorii Golful. Nu intram in detalii.

--------------

Clasic automarket.ro.

Citat:

benzinarul de 1.5 litri [...] 150 de cai putere este și el rafinat și bine antifonat.

Hmmm, oare cum se antifoneaza un motor, se da cu antifon pe el?

Citat:

... vine acum cu tehnologie Shift-by-Wire. Adică nu există o conexiune mecanică între motor și cutie, doar una electronică. Introducerea acestei tehnologii ne-a adus și o caricatură de schimbător de viteze, minuscul, dar ușor de utilizat, cu care oamenii vor fi nevoiți să se obișnuiască.

Serios? Deci acum conexiunea intre motor si cutie este electronica, cuplul se transmite prin electroni. Oare cum o face sa aiba doua sensuri, ca electronii sunt negativi, sunt buni numai de marsarier.

Si sunt multe tampenii scoase de baietasul ala in articol. Si ne mai miram de copii, ca or sa ajunga analfabeti functional.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mai seamana a presa.

Oare Mirica s-a intrebat vreodata cum functioneaza padelele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am văzut că vine in test la Superspeed pe 21 decembrie!

Culoarea Moonstone Grey arată demential!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca Super Speed a facut review mai devreme

E facut cam in graba dar totusi ofera ceva informatii utile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce pretentii, sa nu iti umble ala din dreapta la ecran. ii dai peste mana. simplu. nici asa? tragi pe dreapta si il dai jos. problema rezolvata. la toate masinile din lumea asta pasagerul dreapta fata poate umbla la ecran. indiferent cat de mare/mic e. sincer, unele din plangerile astea par asa, la modul sa ne legam de ceva minor, ca nu avem de ce major. la un jurnalist auto nu prea da bine cand faci review oficial. ma asteptam sa remarce alte chestii negative.

interesanta informatia ca iti poti customiza ecranul de start din centru si sa iti pui acolo shortcuturi. aia chiar e buna. superba culoarea aia gri.

imi place si ca au priceput ca la amortizoarele adaptive trebuie sa oferi ceva mai mult. au am la g6 si nu mi-as mai lua. bine, erau mult mai ieftine cand am luat eu masina, vreo 800 euro, acum sunt peste 1000. la mine sta suspensia in modul comfort 99% din timp. ii dau sport doar cand vreau sa merg tare SI am si o sosea excelenta. care sosea excelenta nu prea exista in romania. e extrem de "saltaret" modul sport, la orice denivelare oricat de mica parca topaie. dar la g8 pe langa faptul ca ofera multe setari intermediare am vazut intr-un review ca astea adaptive mai fac ceva la virare. le inmoaie pe alea de la roata de pe interiorul virajului si le intareste pe alea de pe exterior, ideea fiind de a pune masina mai usor pe trasa ideala.  imi place ca au mai imbunatatit ceva la suspensia adaptiva. tot nu e ceva "must have" dar apreciez imbunatatirile.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://antyweb.pl/nowy-volkswagen-golf-8-z-1-5-etsi-dsg-i-mild-hybrid-48v-test/

e in poloneza dar merita tradus. are nisto info ok dupa mine. au testat mai amanuntit 1.5 etsi-ul. am vazut in unele teste ca se vaita de 1.5 130 cp cica e cam lesinat. ciudat, 122-ul meu nici gand sa fie lesinat iar asta nou e mai puternic. poate il conduc ei ca pe un diesel, ceea ce e o greseala. poate i-au facut ceva cu filtrul de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.5tsi 130CP e gandit sa consume putin (inclusiv dezactivare cilindrii), nu pentru performante inca de la Golf 7.5. Are acelasi cuplu cu 1.0Tsi si 15CP in plus, nu e aproape nicio diferenta, plus cutie lunga. Unul din motivele pentru care am luat 1.5Tsi 150CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are acelasi cuplu ca tsi-ul de 122 al meu, dar il incepe mai jos, de la 1400 rpm deci se simte si mai dinamic. si din ce vad la g7.5, prinde suta in 9.1. al meu g6 prinde in 9.6. deci una peste alta, pe hartie pare clar mai bun si cum nu o sa gasesti macar un review in care sa se planga cineva de 1.4 122cp dupa mine chiar nu vad de ce zic ei ce zic de 130cp asta. evident ca e mai lent ca cel de 150cp, asta e de la sine inteles. dar ei spuneau clar ca se simte lenes.

e irelevant pentru ce e gandit, e relevant ce poate face in practica. si ce relevanta are cutia lunga? suta o prinzi cu treapta a doua, deci nici macar nu ai de schimbat multe trepte; ok nu conteaza doar suta, asa e. am mai vazut aici discutii ca 1.5 150 cp se simte in practica sensibil mai lenes decat 1.4 150cp. si erau destule motive enumerate (nu stiu concluzia finala ca nu am mai citit topicul de ceva timp). poate or fi facut si aici ceva si una e pe hartie, si alta in practica. iar daca au mintit, e chiar urat.

desi din ce am constatat eu, chestia asta cu "cum se simte" e foarte relativa. daca un motor are acceleratiile mai brutale si mai neliniare ai senzatia ca e mult mai puternic ca altul care are acceleratia mai liniara, dar nu e neaparat adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce inseamna cuplu si CP trece prin cutie. Aceeasi masina cu acelasi cuplu si CP va parea mai "nervoasa" cu o etajare mai scurta a treptelor, iar una cu etajare mai lunga va parea mai lenesa. Cred ca aici sunt diferentele. Plus greutate suplimentara din cauza dotarilor suplimentare. Am 7.5 1.5 Tsi de 150CP si as fi vrut primele 3 sau 4 trepte sa fie mult mai scurte. 0-100km/h nu e neaparat un indiciu legat de forta unui motor, eu prefer 100km/h sa fie atinsa in treapta a 3-a, nu in a 2-a si sa merg cu a 3-a pana la 140km/h. Toti producatorii trebuie sa scada consumul, in final si asa apar astfel de cutii.

 

Modificat de dercos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost depunctat ca scor total pentru ca se deschid usile din spate la impact lateral, min 2:10 incolo.

https://www.autoevolution.com/news/2020-volkswagen-golf-viii-door-opens-during-crash-test-still-gets-5-stars-139862.html

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia e intr-adevar "by wire" @IRONICK

Golf-ul asta mi-a pricinuit sentimente amestecate. Pe de o parte designul exterior imi place, interiorul nu, pentru ca e mult plastic lucios, au scos capitonajul din torpedo, ceea ce ma irita de fiecare data cand imi amintesc, au scos acea acoperitoare de la spatiul depozitare din consola centrala, i-au dat o forma naspa, au renuntat la pistonasele de la capita, dar cel mai tare ma deranjeaza acea bucata uriasa de plastic lucios negru de pe bord, care e cea de care o sa dai cu ochii practic tot timpul cat conduci. Puteau s-o faca mai subtila - eu personal ma asteptam la ceva in stilul A Klasse, un deign minimalist si extrem-extrem de reusit cred eu. Ma asteptam total sa vad ecrane peste ecrane si mai putine butoane, dar nu ma asteptam la acel perete de plastic negru si gros care o sa trebuiasca curatit cu o carpa tot timpul, pt ca o sa fie plin de amprente de deshte la fiecare 3 - 4 zile.

Imi place f mult insa acel clitoris pe post de comutator viteze, mi se pare excelent, cred ca o sa te obisnuiesti cu el in maxim 2 zile si o sa fie apoi "second nature". Imi place din nou ca au cele 2 motoare Diesel si cred ca cel de 150 CP va fi in continuare cea mai desteapta alegere - in fond, Golful e prin definitie TDI. :) Imi plac teribil cele 2 nuante de gri deschis si inchis nemetalizat. Daca o fi sa iau noul Golf, o sa merg cu siguranta pe una din cele 2. 

Dar.... sa vedem preturile. Preturile vorbesc, in cele din urma. Ma astept la un 26.000 pret de lansare pt 2.0 TDI cu DSG in configuratia de top, Style. Acum e 25500 pt Highline, aceeasi motorizare. Daca vor cere mai mult de atat pentru masina asta, eu o sa-mi vad de ale mele si o sa caut ceva din clasa medie, la aceiasi bani, probabil un Passat de pe stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.12.2019 at 20:22, GolfutzMaiBine a scris:

Cutia e intr-adevar "by wire" @IRONICK

Nu, cutia este mecanica. Comanda cutiei este by wire. Nici macar nuanta nu-i identica. Dar ca jurnalist auto sa debitezi prostia aia cu legatura electronica intre motor si cutie, mi se pare penibil. Sa te scuzi ulterior ca a fost o greseala de tastare este si mai trist. Cu presa din Romania ne-am obisnuit. Nu degeaba au iesit testele alea cu analfabetii functional asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea, dar dupa o luna de privit clipuri cu noul Golf 8, pot sa spun ca incepe sa imi placa exteriorul mai mult decat la Golf 7 facelift...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un video mai raw, traducerea primului comentariu:

 

"In the past, people were upset about Japanese cars because of plastic bombers and today they buy a Golf for € 40,000 that is almost only made of cheap plastic. Since there is no reference to reality ... "

Masina, e manuala, pret 39.000euro. 

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sunt preturile pentru masinile noi :). Eu am pornit de la varianta de 130 de cai putere, Style, si am mai adaugat de bun simt: aproape 36 de mii de euro. https://configurator.volkswagen.nl/samenvatting?code=XSUUU4

Modificat de razvancc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce poate justifica achizitia unui Golf VIII de aproape sau peste 40.000eur? ( vorbim de un golf normal benzina/diesel, nu de un GTI, sau R, sau ceva high end totusi... ) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piata olandeza nu e relevanta. aia au ditai taxa de prima inmatriculare. nu e un g8 cu 130cp si manuala pret de baza 32 si ceva cum scrie acolo pe toate pietele, ci pe piata olandeza. deci daca nu stai acolo nu e cazul sa te iei dupa preturile alea.

grav e altceva, ca asta e o lansare mai mult pe hartie. gasesc in prostie etsi 150cp in drive-teste pe net, in timp ce in configuratorul nemtesc nici gand sa apara acest motor cu dsg. daca il vrei cu manuala, dar nu mai e etsi. optiuni 4-5 daca vrei sa pui pe el. penibil. si breakul il lanseaza la final de an. daca tot asa, mai mult pe hartie, e clar, de fapt g8 orice varianta mai prin 2021 de fapt.

la noi au zis ca in primavara il aduc la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.promotor.ro/stiri-auto/ce-pret-de-baza-va-avea-noul-volkswagen-golf-8-in-romania-18628896

sincer, imi vine greu sa cred ca poate fi cu 8k mai ieftin si cu aceleasi dotari de baza. la vechile modele erau mai ieftine, dar si mult mai putin dotate. adica cam tot pe acolo in final. asteptam. 40k+ pt un hibrid insa e imens. imi iau bmw x1 sau x2 hibrid cu 45k si alea vin cu integrala standard si cu sistem de racire/incalzire stationar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici Golf-ul 7 nu avea aceleași dotări la nemți și la noi. Highline la ei însemna Climatronic, xenon\led,  și altele standard, la noi toate astea erau opționale pe Highline pentru a păstra prețul mai jos. Asa o sa fie și cu 8-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Primele impresii despre (Golf VIII)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!