Jump to content

Primele impresii despre (Golf VIII)


clau_j17
 Share

Postare recomandată

mea culpa, nu am vazut e-ul :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mandeluMasina e doar un Golf 7 facelift cu cost reduction la greu si cu multe ecrane sa te convinga ca merita banii. Asadar, nu vad de ce ai astepta ca portbagajul sa fie mai mare.

Pana la urma, VW a trecut prin scandalul dieselgate in perioada cand Golf 8 era in faza de proiectare si cum banii s-au dus pe amenzi, cam asta e tot ce au putut si ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce te bazezi când faci afirmația ca: "e doar un Golf 7 facelift"?

Poate ar trebui sa te documentezi mai bine ce înseamnă un face-lift in industria auto.
Atata timp cat toate elementele de caroserie sunt complet diferite, interiorul e complet schimbat, și platforma tehnica e revizuita, nu se poate vorbi de un face-lift.


Despre reduceri de costuri s-a tot vorbit, dar strict punctual. In ansamblu, costurile (totale) de fabricație e posibil sa fi crescut. 
Toate tehnologiile noi cu care mașina este dotata au costuri ridicate. Evident ca producătorul va trebui sa reducă in alte zone. Si asa preturile au tot crescut, dar fără o echilibrare a costurilor, se ajungea la preturi de baza aberant de mari. Si producătorul nu trebuie învinuit pt asta. El pur și simplu oferă ceea ce ii cere piața (de ex: ecrane; gadgeturi etc) și ce îl obliga autoritățile (de ex. frânare de urgenta automata).
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bazez pe ceea ce am auzit la prieteni care au lucrat pentru Golf 8 si din ce am vazut in clipurile de prezentare.

Ramane de vazut cum este cand o sa fie disponibila la test drive :) 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este departe de a fi un facelift, fiind un model nou unde s-a pus accentul pe tehnologie (oricum pe asa ceva se si pune accentul in ziua de azi). Chiar se dorea portbagaj mai mare pe Golf? Cine vrea poate lua Variant. E vorba de cerere si oferta. Tai costurile unde nu sar prea mult in ochi- tija de capota, usa culisanta de pe consola. Suspensia spate ramane cu punte pe tot ce e sub 120-130cp?

Costul de productie este discutabil..una era implementarea franarii automate in 2012 si altceva in 2020 - costuri sensibil reduse fiind implementata la toate marcile. La fel si ACC  care are destui ani de la prima implementare. 

Legat de lucruri care sa ia ochii, banda led in grila centrala care e absolut inutila (nu contribuie la nimic pt vizibilitate fie noapte, fie zi) si mi se pare kitch. Led-uri in grila ca sa vada lumea, dar tija de la capota pe care nu o vezi decat tu.??

Screen Shot 2019-10-28 at 13.55.28.png

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ledurile alea in grila o sa fie piesa de rezistenta. Zici ca sunt din Knight Rider :)). La cate pietricele avem noi pe drumuri, va fi imposibil sa ratezi cu o suprafata asa de mare.

Asta inseamna ca nu mai exista inspiratie in anul 2020 se vede .Stopurile alea sunt pe Volvo S60 din 2011. Mai sunt si pe alte modele, chiar si pe ultimul Ford Focus. Iar cu farurile alea deja seamana izbitor si cu noua Corolla (oricum moda e inceputa de la Megane 4. Sa nu mai zic daca o lovesti in aripa si ai atins si farul led, atunci sa vezi costuri :) ).

Mie per total imi place, dar din ce citesc, nu cred ca o sa imi placa preturile. La > 30.000 E+ pentru un Golf decent dotat, numai masina poporului (chiar si german) nu mai e. 

 

 

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti producatorii profita acum maxim de led si dispay-uri. Si le prezinta ca superoptiuni high-end.

Eu cred ca un AID de serie e mai ieftin de produs decat cu ceasuri analogice si display mare color in mijloc. Plus ca pe toate modelele ramane acelasi hard-ware, se schimba doar forma si marimea display-ului si soft-ul.

Sistemul de Infotainment este si el supraevaluat, ce stie sa faca "dicovery Pro" de exemplu, si ce stie sa faca un telefon profi de ~1k eur? Si telefonul mai e si limitat de spatiu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, yeeeeman said:

@mandeluMasina e doar un Golf 7 facelift cu cost reduction la greu si cu multe ecrane sa te convinga ca merita banii. Asadar, nu vad de ce ai astepta ca portbagajul sa fie mai mare.

Pana la urma, VW a trecut prin scandalul dieselgate in perioada cand Golf 8 era in faza de proiectare si cum banii s-au dus pe amenzi, cam asta e tot ce au putut si ei...

pai am zis de ce ma asteptam, pentru ca alti producatori au plusat la capitolele astea, la masini din clasa golf. in plus, mai zisesera si unii inainte sa apara. probabil s-au inselat. eu nu i-as zice chiar face lift. pe de alta parte in ziua de azi nu mai face nimeni un model de la zero. nu iti permiti financiar. in plus, daca, de exemplu, il modificau radical riscau sa nu se mai vinda. cat timp se vinde bine e clar ca nu are sens sa schimbi radical.

 

din ce am mai citit cica acum nu mai e nevoie sa tii volanul cand ai activate acc si altele, e suficient doar sa atingi volanul. eu tare mult mi-as fi dorit un sistem in care sa nu mai fie nevoie nici sa il ating, si sa mearga impecabil, indiferent ca are soseaua marcaje sau nu. probabil visez cu ochii deschisi momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minutes ago, mandelu said:

eu tare mult mi-as fi dorit un sistem in care sa nu mai fie nevoie nici sa il ating, si sa mearga impecabil, indiferent ca are soseaua marcaje sau nu.

Doamne-fereste!

De ce ti-ai dori asa ceva? Pentru asta exista transportul In comun, unde nu trebuie sa atingi altceva decat o carte sau telefonul...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte simplu. pentru ca asta e viitorul. autonom level 5 (maxim) asta inseamna. ca merge si fara sofer (adica fara sa fie inauntru). nu ma intelege gresit, nu ma intereseaza asta ca sa merg tot drumul asa. pur si simplu mi-ar placea sa pot raspunde la un mesaj sau email fara sa ma uit la drum in perfecta siguranta. adica cateva zeci de secunde sa fie perfect in stare sa mearga singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place foarte mult si consider ca introducerea mild hibrid-ului pe motoarele TSI va ajuta mult mai ales la turatii mici, prin oras spre exemplu. Design-ul exterior sau interior e o chestie de gust, mie iarasi mi se par foarte reusite.

Scaunele spate incalzite sunt un mare plus la fel si posibilitatea de a face upgrade "over the air".

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clima pe 3 zone mi se pare intr-adevar ceva ce nu prea gasesti in clasa compacta; multe compacte nici macar guri de ventilatie spate nu au. 

Cum e cu NVH-ul? ati gasit ceva informatii daca au imbunatatit cumva zgomotul de vant, rulare, etc?

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Upgrade over the air e o sabie cu doua taisuri. Lucrez in IT :). Personal consider ca e mai bine sa decid eu pentru masina mea, mai ales ca VW are o reputatie in materie de softuri ;)

Aveti idee cand va fi disponibil in showroom-uri?

Modificat de razvancc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat eu la plaza la showroom. mi-au zis ca pana in decembrie le vin preturi, specs, si poate si masina. eu vreau drive-test cu un etsi. are cineva idee, cam cat adauga la pret acel sistem de 48v? e ceva de genul mii de euro sau sute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sute? e o gluma? cateva sute de euro e o dotare de tip scaune, sau multimedia, sau incalzire in parbriz. Diferenta la motorizari a fost si va fi de cateva mii. 

Pretul de pornire o sa fie oricum peste cel al golfului 7 din configurator (incepand cu 18.701 euro la G7), o sa fie pragul psihologic de sub 20.000euro.

Cu niste dotari mediocre si un E sunt sigur ca vorbim de 24.000euro deja, evident cu 1.0 tsi + e.

Si cand ma gandesc ca in 2016 golf 7 alltrack 1.8 tsi 4x4 dsg cu dotari multe a fost la aprox pretul ala, ce sa mai zicem, ce sa mai facem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, nici chiar asa dar nu esti foarte departe de adevar totusi :) . Pretul de lista standard era 28k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman: eu ma gandeam ca nu poate fi ca, de exemplu,  diferenta de la 122cp la 150/160 care e de 2000. nu e ca si cum ai alt motor. insa am uitat si ca orice etsi e cu dsg default. deci cred ca ai dreptate va fi cateva mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei zic ca acel eTSI aduce o economie de benzina de max 10%. Daca fac un calcul in cat timp amortizez investitia de cateva mii de euro in plus, raportat la cat merg pe an, ajung la concluzia ca nu amortizez investitia nici in zece ani. Atunci mai merita acel eTSI?... In plus si bateria aia de 48V are o perioada de viata limitata si in timp nu mai aduce acea economie de combustibil.

Modificat de NicuT11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea ca acel sistem mild hybrid sa faca condusul mult mai placut, livrand putere suplimentara cand e nevoie. dar atat, financiar vorbind nici gand se recuperezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1 l a coborat de la 115 la 110 cp. Probabil are legatura cu emisiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://translate.google.com/translate?sl=de&tl=en&u=https%3A%2F%2Fwww.autobild.de%2Fartikel%2Fvw-golf-8-2019-2020-cockpit-ausstattung-preis-marktstart-gti-variant-5266049.html

se pare ca ar pleca de la 18500.

https://www.autobild.de/artikel/vw-golf-8-2019-2020-cockpit-ausstattung-preis-marktstart-gti-variant-5266049.html

al doilea link e originalul, primul e tradus cu google.

inteleg ca breakul de abia la final de 2020. cam nasol pentru cine e vrea break.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mandelu din documentatia Audi despre sistemul mild hybrid de 48V, inteleg ca asista motorul termic la plecarea de pe loc (nu e clar in ce masura) si cand faci coasting recupereaza din energie pentru auxiliarele masinii. Asadar, in trafic aglomerat e posibil sa simti o oarecare diferenta de consum si noxe mai mici, asta daca ai bateria incarcata. La drum lung, faptul ca ai greutate in plus fata de un Golf 7 nu e chiar un avantaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de info. nu zice nimic de cuplu in plus in depasiri? ca nu pricep la ce ii trebuie energia aia inmagazinata, doar pt plecari de pe loc e cam mare daraua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Primele impresii despre (Golf VIII)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!