Jump to content

Primele impresii despre (Golf VIII)


clau_j17
 Share

Postare recomandată

Are bancheta spate incalzita, ceva ce imi doream la cel actual, Harman Kardon in loc de Dynaudio. In rest digitalizat prea mult pe gustul meu,  butoane capacitive, fapt ce se va regasi in ergonomia inferioara, aceleasi dimensiuni, ceea ce nu e rau deloc, dar apar si reduceri de costuri (de asteptat), pe langa eliminarea butoanelor, lipseste amortizorul capotei, de pilda. Ar trebui vazut in realitate, dar pentru mine nu se justifica trecerea de la 7.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In curand o sa dispara bordurile "clasice"... iar prin clasic nu ma refer neaparat la instrumente analogice... mi se pare ca aruncarea de tablete pe ici si colo nu da deloc bine... cum e si la touareg. (e gust personal). Dintre masinile actuale, bordul de BMW mi se pare cel mai reusit ca design (mai ales partea cu vitezometrul, care nu-ti da neaparat senzatia de ecran de tableta)...

Nu-s stugurii acri, imi dau si eu cu parerea si observ ca se pun cu ghiotura cu infotainment-uri, dar se renunta la un capac care sa acopere o incuietoare de pe maner... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...pare ca si Golf-ul a inceput sa taie din costuri...pacat. La interior, in afara de plansa de bord si design-ul nou care pare calitativ, ma uitam in video ca in multe locuri plasticul (de exemplu cel din consola mediana) pare a fi inferior calitativ celui de pe 7. Sper ca in realitate sa nu fie asa, dar nu am prea mari sperante. Nu e rau, are chestii interesante, dar ma asteptam la plusuri peste tot. Clar insa ca trebuie sa il vad live, sa ma urc in el pentru o parere obiectiva.

Nici forma stopurilor spate nu ma da pe spate, imi plac mai mult cele de 7.5. Bancheta spate incalzita este un plus intr-adevar. 

Nici o informatie insa mai de Doamne ajuta despre R ? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rau nu arata.

 

Nu imi place tija la capota. Daca si la VW pun tija, atunci la skoda si seat ce o sa mai puna? o coada de matura?

Liniile la aripile spate arata ciudat, jantele par mai mici decat sunt, nu inteleg, e din cauza gardei la sol, e din cauza formei aripilor spate, ceva nu da bine din lateral si nu pot sa inteleg care e problema, e prea scurta aripa spate? cred ca asta este.

 

Aspectul clean la spate, cu acele embleme retro arata bine, sper sa nu aiba soarta emblemelor de golf 5, care de la substantele din spalatorie, si de la lichidul de parbriz se scorojeau dupa 5-6 ani. 

Bravo ca au pus senzorii de parcare in grilajul din bara, bravo ca au pus camera in parbriz (in caz de schimb costa o avere) si nu mai e in bara fata.

La interior nu comentez multe, niciodata nu o sa-mi placa interioare glossy, cu briz briz-uri, display-uri, tactile. Schimbatorul manual este de-a dreptul baradan si grosolan, nu are ce cauta intr-un interior asa suplu.  Scaunele mare plus pentru ele.

Mi-as lua un golf 8? nu, ca sunt zgarcit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman: camera din parbriz cred ca e cea de asistenta. si nu e pusa la toate masinis sus in parbriz? ca o camera frontala pentru 360 nu cred ca merge pusa sus acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As sugera moderatorilor sa faca deja topic dedicat Golf 8 si sa mutam acolo discutiile si parerile despre aceasta generatie. Deja ziua de azi cu primele imagini oficiale + prezentarea live de mai devreme au starnit reactii enorme. Plus ca avalansa de informatii, teste, review-uri, comparative, abia de acuma incolo urmeaza, deci de plictisit sigur nu o vom face in lunile ce urmeaza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au renuntat si la panoul din mijloc unde era de obicei navigatia, bun hai ca peste asta trec desi imi placea mai mult dar nu pot sa trec peste exterior :(  De ce a trebuit sa faca asa un design? Sunt curios cum va arata Face Liftul (sunt convins ca vor face si asa ceva) si Golf 9, pana atunci am timp, ma bucur de 7 :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exteriorul este un fel de facelift la modelul actual dupa cum spunea un review-er ce il urmaresc.

La interior mie imi place foarte mult cum arata, dar am observat la mai multi review-eri  ca sunt putin reticienti de sistemul full digital ca nu este destul de responsive, dar poate il mai dreg pana apare fizic in showroom-uri.

Legat de pret eu cred ca va fi unul maricel, de aceea au incercat sa faca cost saving unde s-a putut, acel sistem full digital nu este ieftin, venind toate modelele direct cu display digital si faruri led, deci e clar ca au ridicat standardul putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la interior nu imi place  zona unde se tin paharele sau sticlele.

sypwsswqd4tmzvtb93yr.jpg.e99247478541cdbfa3fb5c8039aafa41.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

doar ca in poza ta cotiera este stransa. Eu am mainile si picioarele lungi. Am scaunul destul de in spate. Asta face ca mainile tinute la 9:15 pe volan sa fie sustinute la drum lung coatele unul pe usa, iar altul pe cotiera extinsa. Daca ai o sticla de 0.5l in suport nu mai poti extine cotiera. Stiu asta de la Sportsvan unde este similar dar mai lat (din forma suportului ma prind ca sunt cativa cm in plus pe sportsvan)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fața mi se pare de japoneza. Interiorul full digital ok, insa ideea de renuntare la aproape toate butoanele de clima, este putin cam prea departe.

Schimbatorul de la dsg...arata a o parte feminina care functioneaza tot la deget ca acest schimbator. Asta e ceva nou de dragul a ceva nou. 

Asta e directia. Oricum VW a renuntat la a mai inova de ceva vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ... vom vedea cind o ajunge in showroom:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal aveam asteptari mai mari pt o masina care a fost un etalon de fiabilitate si performante in segmentul ei (vezi MKIV). Interiorul mi se pare mai mult decat banal,tableta neintegrata de niciun fel, parca nu au depus niciun efort. Asteptam sa il vedem live, oricum de la Golf-ul 5 incoace parca e din rau in mai rau. 

 

Modificat de B_U_T
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minutes ago, The_Ego said:

Asta e ceva nou de dragul a ceva nou. 

Chiar nou nu e ca e preluat de la Porsche...

porsche_911_992_043.jpg

Ceea ce deschide posibilitatea de a face retrofit cu si mai multe piese de Porsche pe Golf :)

Interiorul mi se pare ok. E pacat ca au renuntat la capacul de la suportul de pahare si ca nu au gasit o modalitate de a integra manerul de deschidere a usii cumva... marginea aia de plastic de la manere plus lipsa capacului de la suportul de pahare da un feeling ieftin.

Lateralul e de Golf, spatele e ID 3-ish, fata e ok doar la GTE :)) Prevad muulte bari fata schimbate ;) Farurile... urate dar na...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce are porsche e mare pe langa miniaturizarea de la golf.

Apoi au inceput cu fiabilitatea..adio telescoape ca sa nu se strice. Pus loc de cheie vizibil in maner, in caz de fail la kessy sa nu stai sa scoti capacul. La fel fara capac la suportul de pahare. Se renunta la lucrurile simple, de bun simt si iti iau ochii cu ecranul si totul glossy. Un pic de samsareala :))

Nici macar cu ce are volvo nu se compara.

SmartSelect_20191025-092742_Chrome.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

per ansamblu imi place, probabil ca in vreo 2 ani imi iau una. imi place ca poti adauga anumite dotari ulterior, wireless. evident, nu chestii hardware. dar sa pui navigatie ulterior nu e chiar rau. le da un sut companiilor cu navigatii 3rd party (for better or for worse). dezamagirea mea maxima din videoclipul ala de 30 de minute e una cam stranie. respectiv cand rabatezi bancheta spate, nu ajunge la nivel perfect orizonal cu portbagajul. asta fusese anuntata de unii pe net acum ceva luni si m-ar fi ajutat cand mai bag bicla in ea. iar in video avea tetierele in sus. deci nu era de la tetiere. ma asteptam si la un portbagaj mai mare (pe net auzisem de 420litri). astept date oficiale cu dimensiuni si portbagajul. suportul de pahare arata naspa fara acoperitoarea aia cum am eu la g6, de asemenea tija de la capota e de rasul curcilor. pe de alta parte telescopul e cam inutilizabil cand e frig, lichidul din interior nu functioneaza cum trebuie la frig si pana la urma tot cu mana o ridic iarna. nu ca as ridica prea des capota, dar ca idee.

cam multe suprafete lucioase, alea trebuie intretinute des. imi place ca vine standard cu leduri. fata de standard cu halogen e un castig imens. da, stiu ca nu sunt matrix led si nu au cornering, dar tot e mai bine ca un halogen. nu pricep de ce nu mai au proiectoare de ceata. din cauza ca au led? daca suplinesc ele, nu e problema. e bine ca au si clima din juma in juma de grad, la g6 nu e si nu pricep de ce au scos-o (ca la g5 era).

chestiile de condus autonom ma intereseaza mult si imi place ca suporta chestia aia cu Car2x, de mult asteptam asa ceva. stiu ca la noi nu sunt marcaje ca pe afara ca sa poti folosi la maxim dotarile de condus autonom, dar nici nu e ca si cum pe soselele importante sunt total inexistente. sunt ferm convins ca eu unul o sa le gasesc intrebuintari. pare ca poti schimba foarte rapid din D in R la dsg la cum e gandit acum, asta era o chestie care ma cam enerva la masinile cu dsg. nu am vazut nimic de padele in spatele volanului, la g7 erau.

sunt curios de preturi la un etsi de 150cp si la un gte de 204. alte variante nu prea ma intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de acel butuc de cheie vizibil la clanta usii de la sofer. Ati observat cum practic si acolo este un fel de 2 in 1 ?! Adica avem manerul, in care au bagat butucul ala, si cumva este o singura piesa, butucul se misca cu tot cu maner :)) deci nu mai avem acea parte fixa (capacel sau butuc de yala acoperit de capacel) si manerul separat. Nu frate, este asa, pe saracie. Iar la faza cu batzul pentru capota....cred ca o sa apara la hate pe tema asta si la bascalie nemarginita in perioada urmatoare :)) Bine ca au pus pe capota 2 sigurante din alea si implicit 2 carlige in care se agata (nu cumva de la vitezele uriase sa te trezesti cu capota peste cap), dar s-au zgarcit la 5 euro pentru un rahat de telescop. Si daca ati mai observat o chestie, capacul de plastic de la motor, nu mai are nicio sigla. Deci ce naiba...."tava" aia de plastic ca o pui pe VW, Skoda, Seat sau orice alta marca, e bine....da-o drecu :)) Light motivul inginerilor pentru generatia 8 a Golfului a fost...."mai taie din ele, da-le drecu"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca incerci sa schimbi un telescop din ala la reprezentanta numai 5 euro nu dai pe el :D; dar ca principiu sunt de acord cu tine, au economisit unde nu era cazul. bine, ne e usor sa vorbim, dar realitatea e ca 10 euro economisiti la un model care se vinde in milioane de exemplare....inseamna serios de tot. dar e clar ca vor fi luati la misto, si pe buna dreptate.

 

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, voinea said:

Cand am vazut schimbatorul de viteze pe DSG era sa dau cu cafea pe monitor :))

Eu am crezut caaia e cheia bagata in locas......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere, cand esti VW, si coloana vertebrala a companiei sa zicem este modelul Golf, si de zeci de ani vinzi acest model in zeci si zeci de milioane, iti cunosti clientii, stii ce asteptari au, stii de ce cumpara lumea Golf, automat tu poti sa iti faci niste calcule ca si constructor, ca daca merg treburile bine, in urmatorii ani, cat generatia noua va fi produsa si vanduta, vei vinde din nou cateva milioane de bucati. Si atunci, din punctul meu de vedere, orice costuri ai avea pe termen lung cu diferitele subansambluri puse pe masina, tu poti discuta altfel cu furnizorii de piese. Si cat timp tu vrei sa fii etalonul in clasa din care faci parte cu modelul Golf si toti sa se invarta in jurul tau, pai nu te zgarcesti la anumite chestii simple, practice si mai ales vizibile. Adica nu renunti la un capac in zona de pahare de pe consola centrala, nu renunti la un telescop la capota, nu pui acea maciulie de schimbator (ma refer la manuala) de zici ca e maciulia de la prima generatie de Logan (la forma ma refer si deocamdata doar din imaginile vazute) etc. Ca ne tot legam de acel telescop lipsa la capota. Da, o fi sa zicem 10 euro in service sa il schimbi, dar in aia 10 euro tu platesti manopera, faptul ca vezi doamne e piesa originala, etc etc. Pe VW, in fabrica, cu un furnizor cu care poate are deja batuta palma si care poate i-a tot furnizat si i-ar fi furnizat inca ani de zile fix acea piesa, acel telescop, pe milioane de masini, eu nu cred ca l-ar fi costat asa de mult.

Pana la urma, vorbim pe baza imaginilor si prezentarilor de pe net. Normal ca multi dintre noi o sa mergem sa vedem, pipaim si chiar conduce un pic masina asta, pe cand va aparea in showroom-urile de la noi. Si atunci ne vom forma o mai buna parere sau ne vom schimba optica vis-a-vis de anumite parti ale Golf-ului 8. Insa momentan, masina vine cu anumite plusuri dar si cu lipsuri penibile.

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sper ca acel sistem mild-hybrid sa dea ceva putere cand ai nevoie, pentru ca 150cp in 2020 e cam putin, mai ales ca urmatorul e abia gti-ul care probabil va sari de 250cp. nu stiu de ce au lasat ecartul asta imens. probabil ca sa iei gte. de regula cand vii cu un model nou mai upgradezi si tu la motoarele alea. 150cp asta e de 10 ani (in diverse variante, fara ACT etc, dar caii tot aia sunt). pacat ca nu au pus inca pdf-uri cu datele tehnice. vad ca nici la nemti pe siteul oficial nu sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place, fata de golfurile de pana acum.  5-ul mi se pare banal, 6 hidos, 7 meh..exceptand variantele gti / gtd sau cu pachet R-line care arata bine si unde pretul e pe masura ; As lua golf 8, doar daca ar avea un pret ok, ceea ce nu cred ca se va intampla; altfel, in functie de pret as alege intre kia ceed ( care este imbatabila la pret, mai ales daca pui optiuni multe pe ea, are foarte multe, la 19k iei un Gt`line full, 1.4 t-gdi 140 cp ), mazda 3, ford focus, leon, golf 8. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, voinea said:

Cand am vazut schimbatorul de viteze pe DSG era sa dau cu cafea pe monitor :))

Dupa cum scriam undeva, daca dai cu crema se vindeca si locul unde a fost schimbatorul :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Primele impresii despre (Golf VIII)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!