Jump to content

Primele impresii despre (Golf VIII)


clau_j17
 Share

Postare recomandată

traffictours

Eu vreau sa ma refer la modelul de baza cu motor de 1,5l. Pretul mi se pare ok, ma refer la pretul de la noi, altfel in vest mi se pare cam mare, insa na, e doar parerea mea, dar fiind un potential cumparator de golf nou ieftin in acest moment, mi se pare mult mai avantajos un g8 decat un g7 care are o reducere de circa 3500 de euro pt varianta comfortline care e fabricat acum 1 an sau chiar 2, deci g7 si g8 sunt cam la acelasi pret la optiuni echivalente, deci g8 e mai avantajos de cumparat per ansamblu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În luna mai, Volkswagen a suspendat livrările noului Golf 8, după ce a descoperit că unele unități au o problemă la software.

Nemții au spus atunci că problema a fost depistată în timpul unui control de rutină și că soluția ar fi un recall pentru mașinile afectate. Soft-ul “defect” este cel care permite efectuarea apelurilor de urgență.

Constructorul a transmis acum, printr-un purtător de cuvânt, că problema a fost rezolvată, iar livrările noului Golf au fost reluate.

Sursa :  https://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-a-reluat-livrarile-lui-golf-8-am-rezolvat-problema-software-98377.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

efectul "cangur" a fost rezolvat pe golf 8?

Modificat de ffm21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am plimbat  cu varianta 1,5 tsi 130 cp manuala si nu am simtit ca da in nas...In schimb nu mi-a parut asa rapida, precum in specificatii.Dar tinuta de drum mi-a placut.Chiar si interiorul cu gageturile lui: navigatia, suspensia dcc, digital cockpit-ul...Nici insonorizarea nu m-a convins....sau veneam de pe alta masina.Totusi e o masina de cumparat.Chiar cu pretul asa mare, comparand-o cu concurenta, valoarea de revanzare e mare.Nu as da banii pe un Golf 7, mai ieftin, adevarat, dar cu dotari mai putine.

Modificat de vrlmrcs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traffictours

G7 e la acelasi pret cu G8(la dotari echivalente), e o reducere de circa 3 mii de euro deoarece sunt fabricate anul trecut, deci au aplicat devalorizarea aferenta. 

G8 e scump daca il incarci cu optiuni, altfel e la un pret foarte bun la pretul de baza si cu ceva optiuni minimale.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt deja cativa dealeri in Germania care vand pe mobile.de G8 incepand cu 16500 de euro, e adevarat cu livrare in 4-5 luni de la comanda, insa avand in vedere ca pe www.vw.de pretul de pornire al unui G8 este de 19995 euro, inseamna ca producatorul face discounturi mari in Germania, pe cand in Romania ofera maxim 1000 de euro dealer discount. Deocamdata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa faca peste 3000 euro discount la valori de pana in 20.000 e greu de crezut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa încercați sa purtați discuțiile despre preturi in aria pentru achiziție.

Mulțumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt si eu in cautarea unei masini din clasa medie iar noul Golf a fost printre optiunile mele.

Dupa ce am vazut masina “live” pot spune ca nu voi mai lua in considerare niciodata vreo masina din grupul VW. 
Efectiv nu pot intelege de ce ai da atatia bani pe o masina cu un design atat de anost iar la interior calitatea materialelor este tot mai slaba, ca sa nu mai spun de mult laudata planss de bord digitala care este de a dreptul chicioasa... 

Din pacate din grupul VW a ramas doar renumele pe care si l a creat cand chiar faceau masini de f buna calitate. Acum a ramas doar renumele de altadata, presa auto platita sa i ridice in slavi si impresia unora ca “Golf” e “Golf”.

Va spun toate astea ca fost detinator de mai multe modele din grupul VW...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o chestie de gust... De exemplu mie imi place. Golful e doar un Golf, nu e ceva de lux. Mie de exemplu mi-a placut Renault Velsatis, toti imi spuneau ca e urata, inclusiv nevastamea, insa eu am avut 3, si toate mi-au placut. Cum ziceam, e o chestie de gust...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei, te grabest cu declaratiile: si eu am vazut masina si mi s-a parut ca arata f bine, mai bine decat G7. Personal astept sa vedem cum va arata modelul Variant, care e mult mai potrivit ca masina de familie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, ala life nici mie nu imi place la tapiterie. dar nici trendline nu mi-a placut niciodata. dar tapiteria de la style incolo arata bine. dar exteriorul e mereu cel de golf. nici ala de g5 nu arata senzatie si inca se vinde bine second. deci banuiesc ca in final conteaza mai mult cum merge si ce face. iar la g8 tot ce aud e ca suspensia e vizibil mai buna (rafinata) ca la ultima generatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce zici ca ma grabesc facand aceste afirmatii deoarece masina doar ce a fost lansata si asta e, in urmatorii 10 ani probabil vor interveni modificari minore cum a fost si pana acum...

Nu se justifica nici pe departe sa dai 25k pe un Golf cu ceva dotari. Sunt si alti profucatori care sunt concurenti directi, precum Ford, KIA, Honda, Peugeot,  poate chiar si Renault, care fiecare are minusurile si plusurile lui dar care pot fi achizitionate la preturi mai “digerabile” raportat la ce ofera si unde este pozitionat produsul. As fi pus si Mazda 3 care o consider cea mai frumoasa masina din clasa dar care din pacate are de asemenea un pret exagerat...

Revenind la Golf, sa presupunem ca imi place atat de mult sau sunt un fan inrait al grupului VAG, iau decizia sa o cumpar. 
La 25k EUR la o marca non premium am pretentia macar la servicii after sales de calitate, dar din experienta stiu ca daca ajungi in service cu probleme de garantie la orice masina din grupul VAG, fac tot posibilul sa te scoata vinovat de defectiune sau ti se spune ca nu este acoperita de garantie piesa respectiva.
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fie si la sub 20k, dar momentan (cred ca intentionat) nu.  incearca sa configurezi un a3 cu acelasi dotari, o sa ti se para ieftin asta la 25k :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Andrei2000 said:

 

Nu se justifica nici pe departe sa dai 25k pe un Golf cu ceva dotari. Sunt si alti profucatori care sunt concurenti directi, precum Ford, KIA, Honda, Peugeot,  poate chiar si Renault, care fiecare are minusurile si plusurile lui dar care pot fi achizitionate la preturi mai “digerabile” raportat la ce ofera si unde este pozitionat produsul. As fi pus si Mazda 3 care o consider cea mai frumoasa masina din clasa dar care din pacate are de asemenea un pret exagerat...

 

 

Am dat eu 23 000 euro pe Honda Civic de 120 CP si imi vine sa imi dau pumni in cap. Din acest motiv am inceput sa ma uit iar la masinile din grupul Vag.

Cat despre Kia si Peugeot sunt mult in urma fata de Vag. Vorbesti de Renault?  Nu mi-as mai lua Renault decat cu discount de  50% (restul de 50% pastrandu-l deoparte ptr reparatii si alte interventii).

Am fost la test drive la  Ford Focus, avea pozitie prea inalta la condus, derapa de fund pe zapada, asa ca le-am zis pas. 

Nu intamplator Golf este cea mai bine vanduta compacta din Europa de foarte multi ani. Are o stabilitate, tinuta de drum, confort si antifonare pe care concurentii mentionati de tine nu le au. 

Pretul de 25 000 euro de la Golf e pret de catalog, din el se scad rabla si alte discounturi (daca ai rabdare pana apar). Un Golf VIII Style cu motor 1.5 TSI de  130 CP costa 22 200 euro, daca aplici si discounturile ajungi la preturi decente. 

Ma rog, fiecare cu parerea lui, insa eu nu as da Golful pe Kia Ceed, Honda Civic, Renault Megane sau Ford Focus (decat daca le dau cu 5000 euro mai ieftin).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In germania se livreaza Golf 8 basic cu jante otel cu capace la roti(de la 20395 euro, acum 2 zile era de la 19995 euro), la noi Life e de la 19224 si Life e ceva mai mult decat 7 Comfortline, deci fiecare cheltuie atat cat are sau cat e dispus sa cheltuiasca pt un golf si va avea in functie de asta mai putine sau mai multe optiuni. Depinde de fiecare cum abordeaza aceasta problema, de ce are intr-adevar nevoie, asadar exista si Golf 8 ieftin dar si scump...

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, vizitator said:

Am dat eu 23 000 euro pe Honda Civic de 120 CP si imi vine sa imi dau pumni in cap. Din acest motiv am inceput sa ma uit iar la masinile din grupul Vag.

Cat despre Kia si Peugeot sunt mult in urma fata de Vag. Vorbesti de Renault?  Nu mi-as mai lua Renault decat cu discount de  50% (restul de 50% pastrandu-l deoparte ptr reparatii si alte interventii).

Am fost la test drive la  Ford Focus, avea pozitie prea inalta la condus, derapa de fund pe zapada, asa ca le-am zis pas. 

Nu intamplator Golf este cea mai bine vanduta compacta din Europa de foarte multi ani. Are o stabilitate, tinuta de drum, confort si antifonare pe care concurentii mentionati de tine nu le au. 

Pretul de 25 000 euro de la Golf e pret de catalog, din el se scad rabla si alte discounturi (daca ai rabdare pana apar). Un Golf VIII Style cu motor 1.5 TSI de  130 CP costa 22 200 euro, daca aplici si discounturile ajungi la preturi decente. 

Ma rog, fiecare cu parerea lui, insa eu nu as da Golful pe Kia Ceed, Honda Civic, Renault Megane sau Ford Focus (decat daca le dau cu 5000 euro mai ieftin).

 

Sunt tare curios care sunt argumentele tale ca KIA si Peugeot sunt cu mult in urma VAG, in afara faptului ca esti fan inrait VAG si nu vrei sa vezi ce fac si altii bine.

KIA o vad ca alternativa cinstita in fata oricarei alte marci din pricina pretului corect pt ceea ce ofera si cei 7 ani garantie care sunt pe bune. Avand in vedere ca oamenii de rand isi cumpara masini care sa-i duca in siguranta din punctul A in punctul B, implicit inseamna o putere de >150CP. iti garantez ca in zona asta toate marcile sunt similare pt ca niciuna nu este vreun super car, deci cam cade ideea ca e "Golf si restul". Diferente fata de KIA sunt de acord ca sunt mari cand comparam un Golf R cu cel mai puternic Ceed de exemplu.

Peugeot a scos modele frumoase in ultima vreme. Haide sa comparam dpdv al designului noul 508 cu Passat, atat interior cat si exterior.

Masini frantuzesti recunosc ca nici eu nu mi-as mai cumpara deoarece am avut un Clio iar cand ii faceam revizia era mai scumpa decat la Passat, dar nu pot spune ca sunt masini proaste ci din contra. Motoarele in general sunt f fiabile la masinile frantuzesti.

Vis a vis de afirmatia ca ai facut test drive cu Focus si ca ai constatat ca derapa "de fund" pe zapada, iarta-ma dar este o opinie total neconcludenta. Fordurile in general sunt recunoscute in special datorita trenului de rulare superior care o face mai manevrabila si mai fun to drive.

Insa e tare greu sa reusesti sa faci o comparatie cat mai obiectiva, nu pe principiul romanesc VW si restul.

Toate cele mai de sus mentionate au ceva aparte. 

Civic Type R este net superior unui Golf R ca si performante (sunt dovezi clare in acest sens pe youtube in diferite teste) si stabilitate, doar ca este o masina "hard", adica destul de rigida de daily car, pe cand Golf R este un all arrounder mai potrivit din acest pdvd.

Kia este imbatabila la raport calitate/pret/performante/dotari/GARANTIE

Fordul este mai fun to drive, dar nu are aceleasi atentii date detalilor de asamblare/imbinari.

Pana la urma toate sunt bune in felul lor si fiecare analizeaza care este mai potrivita pt el, dar sa ai argumente ca doar Golful este masina inseamna ca fie esti fan inrait VAG si nu vrei sa vezi ce fac altii, fie nu ai condus niciuna dintre celelalte marci ca sa fii obiectiv

Nu acuz pe nimeni ci doar doresc sa ne pastram obiectivitatea.

Inca nu a aparut moose test cu G8, dar las un video cu noua Octavia care este construita pe aceeasi platforma cu G8

https://www.youtube.com/watch?v=bdFpJa8fLIA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa va rog sa pastrati discutia pe subiectul din topic impresii despre GOLF VIII  ->   NU comparatii cu sau intre alte marci / modele !    

Urmatoarele abateri se vor sanctiona conform regulamentului. 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata un consum instantaneu pe autostrada, cu ACC activat.La viteze pana in 120 km/h intra 2 cylinder mode, cu consumuri de 3,5-4 l/100 km.Motorul e cel de 1.5 tsi cu 130cp.Suspensia adaptiva DCC nu am testat-o suficient....doar pe modul sport raspunsul pedalei pare mai promt.

20200627_135840.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel consum instantaneu nu e relevant. Ar trebui sa mergi o distanta de macar 50km pentru a avea consumul real al masinii. Dar, in mod normal ar trebui sa fie sub 6.3, la modelul meu sunt sub acea valoare la aceeasi viteza, iar Golf 8 are treptele de vizteza mai lungi, deci turatie ceva mai joasa. In continuare nu agreez absolut deloc modul in care ceasurile de bord sunt integrate in imensitatea aia de plastic negru. Deja arata demodat, ca un televizor vechi cu rame groase, plus martorii aia laterali integrati in plastic. Trebuia facut mai mare, pentru a integra toata informatia digital, daca tot e un panou digital.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cca 220 km de autostrada, cu acc setat pe 130, destul de aglomerat spre mare, si 30 km de centura a Bucurestiului foarte aglomerata, a iesit o medie de

5,6 l/100km.Un consum bun, zic eu.

20200627_153904.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog ca viitoarele discuții despre consum sa le purtați aici:

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impresiile despre Golf 8 nu pot sa fie intr-un vid..in definitiv poate mai mult ca niciodata costul de achizitie este un aspect important la ce ofera. Nu este un versus, dar impresiile se bazeaza si pe un minim de comparatie fie cu generatiile anterioare fie cu alte modele.

Spre exemplu, ca posesor de mk7 si fost posesor de mk6..calitatea fiecarei generatii a fost..sa ii spunem optimizata pt costuri. Bateria spre exemplu nu mai are nici macar capitonaj la mk8. Poate si mai elocvent este ca stalpul C la mk6 era din plastic fara textil pe el, la mk7 si stalpul B nu mai are textil, iar la mk8 toti stalpii nu mai au textil.

Cel mai mare salt insa al interiorului este la mk8. Sa fim seriosi...cu ce interactionam noi zilnic este cu bordul, cu sistemul de infotainment..nu cu stalpii masini, nu cu bateria sau batul care tine capota. E o masina adusa in 2020, la un pret corect din punctul meu de vedere. Ofera mai multe dotari in standard, se poate lua in configuratia Style fara a mai pune nimic in plus (imi e neclar daca scaunele incalzite fata sunt in standard).

Scaunele de R-line/R/GTI acum arata mult mai sportiv decat la generatiile anterioare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate lua si in configuratia Life si de diferenta de pret de circa 1900 euro fata de Style se pot comanda optiuni suplimentare, dorite, deci eu consider ca fiecare potential cumparator se poate orienta catre ce il intereseaza mai mult, inclusiv catre un pret mai atragator, zic asta in ideea ca pe un golf cu mult peste 20 mii euro eu n-as da. N-are rost sa vrei sa-l faci de lux, ca nu e. Il poti face doar super dotat, insa pretul creste destul de mult tot adaugand optiuni. Mergi pe Mercedes clasa A, de exemplu, daca vrei ceva mai de lux. Parerea mea.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, The_Ego a scris:

Bateria spre exemplu nu mai are nici macar capitonaj la mk8

Nici la 7 nu era prezent 'capitonajul' pe toate versiunile.

Cu ce crezi ca te ajuta daca il ai?

în urmă cu 3 ore, The_Ego a scris:

Poate si mai elocvent este ca stalpul C la mk6 era din plastic fara textil pe el, la mk7 si stalpul B nu mai are textil, iar la mk8 toti stalpii nu mai au textil.

Si in cazul asta, la ce ajuta ca este textil? Se murdareste mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Primele impresii despre (Golf VIII)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!