Jump to content

Primele impresii despre (Golf VIII)


clau_j17
 Share

Postare recomandată

Interesant cum nu au mai pus motoarele de 2.0T 190 pe leon, octavia si a3..sau se lasa foarte mult asteptate.

Sa nu isi faca cineva iluzii cum ca tot ce e 1.0T, 2.0tdi 120 sau chiar si 1.5 130 nu are ca tinta flotele si atat. De asta aici sunt reduceri barbare de costuri, cateva extrapolate la toata gama.

Mersul sportiv nu tine de putere, cat de trenul de rulare. Curba iti limiteaza viteza cu care intri in ea, nu motorul limiteaza asta. De asta un tren bun de rulare nu are de ce sa tina cont de numarul de cp.

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram putin ironic. Cineva zicea ca nu-l deranjeaza ca masina nu mai trece testul elanului, ca el nu merge sportiv. Evident ca-i importanta legatura cu solul.

Culmea este ca Golful a avut un comportament dinamic mai slab fata de alt competitor cu punte H. Vb. de echiparile sport ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confortul suplimentar costa, cine vrea sa dea 30 mii euro pe un golf n-are decat sa se joace la optiuni, insa daca-l faci la pret de Mercedes, apoi mai bine iei Mercedes... Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traffictours: uita-te in configurator pt un a classe si ajungi rapid la 50k. probabil voi credeti ca alea premium nu au crescut si ele la pret. cand o sa iei mertan cu pret de golf, ambele noi, una o sa fie cheala si cu cel mai amarat motor posibil. nu au pus dotari optionale multe, ca sa le pui pe toate, ci ca sa iti configurezi masina mai bine pe nevoile tale. acum 10 ani multe dotari ale claselor mari nici nu ajungeau pe clasele mici, si oricat puneai tot nu puteai sari cu pretul prea sus, ca nu aveai cum. acum unii simt obligatia sa puna tot la configurare. ok, atunci sari cu banul.

a, si schimba o piesa la premium si discutam dupa. caz real: un set de placute de seria 3 la reprezentanta cu manopera: 1600 lei!!!. la golf am schimbat si placute si discuri si un rulment  si tot nu am ajuns la suma aia. aproape toti de ii stiu cu premium isi fac serviceul la seviceuri sa zicem discutabile. e o solutie, fiecare trebuie sa decida pentru el. nu e o reteta universala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serios? hai sa-ti zic si eu caz real: cost de placute la masina din semnatura (deci un seat amarat) la reprezentanta: 1300 lei, asta acum un an. despre ce vorbesti deci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mandelu: nu mi se pare chiar asa de mult 1600 RON ptr un set de placute de frana + manopera la un BMW seria 3. Mie mi-au cerut la Octavia 2 FL suma de 850 RON la Avia Motors pentru aceiasi operatie. Si asta a fost acum 3-4 ani, acum sare de 1000 RON. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai simplu vedeti pretul de configurator al optionalelor pt masinile din zona premium fata de VW, unde multe sunt in standard. Asadar la dotari similare, diferenta de pret este mare.

Ca noi ca romanii comparam masinile premium chele cu un VW dotat si zicem ca e scump..asta e alta problema. Confortul/look-ul din optionale vine.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii Topicul este despre impresii Golf 8  , nu despre Golf 8 versus competitie.....sau orice alt fel de versus ! 

Va rog sa pastrati discutia pe subiect ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.09.2020 at 18:16, IRONICK a scris:

Cat timp o sa va plangeti in continuare de telescopul de capota si suportul de ochelari, VAG o sa scada nivelul solutiilor tehnice de pe masini pana nu mai au ce. Si bine o sa faca.

Nici macar testul elanului nu mai reusesc sa il treaca masinile din grup, dar o sa gasiti o scuza si pentru asta, nu se merge sportiv.

Evident vor exista scuze si pentru usa care se deschide la impact.

Cum adica ? Vor scadea nivelul "performantelor"  si vor investi "doar in confort" ? Ca eu nu vad asta .

 Faptul ca nu mai reusesc sa treaca testul elanului (chiar asa sa fie ?)  sau ca rad toti de ei pe km77.com, si masina are un comportament mai prost cu aceeasi platforma MQB din 2012 e penibil.

 Si da. Eu vreau in continuare telescop la capota la VW.  Am avut si la Opel Astra din 2005 si la G7 din 2016,  de ce nu as avea in 2020?  Dar ok,  sa zicem ca e un mare moft burghez si ca nu prea ridic capota ca pun lichid

de parbriz doar odata la cateva saptamani si uleiul nu-l verific niciodata , merg pe incredere. 

Suportul de ochelari in masina e un moft ? Cata lume foloseste ochelari de soare cand conduce ?  Unde sa tin ochelarii ? in buzunarul de la usa,  sau in torpedoul care nu mai are nici ala capitonaj...

Deci nu am nici confort mai bun si nici tinuta de drum mai buna. Nici performante mai bune. Nici pret mai mic.

Modificat de mihai_tmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. Pretul e mai mic decat pt G7. Sau la acelasi pret sunt optiuni mai multe. Si daca ei sunt tampiti, sau au taiat din costuri, sau au facut nu stiu ce sondaje, etcetera, si n-au mai pus suport pt ochelari sau nush ce telescop care nu afecteaza functionalitatea masinii asta inseamna ca G8 nu e buna ca masina?

Eu am vrut un Golf ieftin nou si ma orientasem pt un G7. Cand am vazut ca e la acelasi pret cu G8 si fabricate acu un an sau 2, alegerea unui G8 a fost clara.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi dintre cei care posteaza aici au Golf 6, 5...Si nici macar nu au condus masina.Doar s-au urcat in ea prin showroom, sau au vazut filmulete .Am condus absolut toate modelele de Golf, de la 1 pana la 8.Nu spun ca 8 e mai bun ca 7, sau ca e Golful suprem...Dar e o masina corecta, cu un pret corect la ce dotari are.

Modificat de vrlmrcs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 9/12/2020 at 8:43 PM, edi10000 said:

Mare greșeală. G8<G7<G7.5

Nici pomeneala, am avut G5, G6, acum am G7 si cu putin noroc in decembrie imi vine si G8-ul GTI pe care l-am comandat. Masinile au fost cumparate noi si conduse timp de minim 4 ani deci cam am o idee, overall G7 e peste G6 care e peste G5. Acum cu G8, vad multa hatereala si nu prea inteleg de ce, l-am vazut live si mi se pare ca arata foarte bine, in stilul clasic Golf. Nu cred ca merita facuta comparatia cu A3 sau MB A-class si sa fim sinceri, notiunea de premium la alea e mai mult vizibila in diferenta imensa de pret daca vorbim de aceleasi dotari. Oricum am remarcat ca de cate ori iese un model nou de Golf, imediat tipa toata lumea ca cel dinainte a fost ultimul Golf adevarat, asa s-a intamplat la toate versiunile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai hatereala e pana isi cumpara G8u, dupaia devine brusc fff misto masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Designul, in special cel interior, e o schimbare radicala fata de era pana acum, de ce nu putem accepta ca unora nu le place?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu chiar n-am o problema cu cei carora designul nu le place, in fond designul e o chestie de gusturi care dupa cum stim sunt personale si nu trebuie discutate. Totusi exprimarea multora nu e cea corecta. "E urat" suna diferit de "mie personal nu imi place". A doua varianta e acceptata.

Oricum producatorii fac niste studii de piata, nu adopta un design diferit doar ca sa schimbe ceva doar de dragul schimbarii. Imi amintesc acum cativa ani cand aparuse digital cockpit pe modele premium toti erau "wow cum arataaaa!".. Acum cand le vad pe Golf urla ca vor ceasurile analogice inapoi. Standarde duble sau ce sa cred? E evident ca aici vorbim si de spiritul de turma pe care multi il au si isi schimba rapid parerile in functie de ce vad pe Youtube sau ce citesc de pe la altii.

Absolut toti cunoscutii mi-au spus ca trebuie sa fiu nebun sa dau 37k pe un Golf, ca la banii aia te uiti la A3, A class etc. Pai nu e asa, la banii aia te uiti la un A3 chel si cu motor de 1.0l si 110 CP. Daca vrei ceva similar cu un GTI dai aproape dublu. Multumesc dar nu, multumesc! ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul e subiectiv cand e vorba de gusturi si de imagine... Daca vrei imagine, iei audi sau merc cu cat costa el, daca iti trebuie o masina doar pt nevoile tale, si ale tale nevoi sunt satisfacute de un golf, pai atunci iei golf...

Niciodata nu vor fi toti pe aceeasi lungime de unda la capitole subiective si de imagine, insa de dragul discutiilor, analizelor, le facem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie personal mi se par ciudate aprecierile: Golf4 a fost ultimul golf adevarat. eu zic ca astea sunt replici de filme sf. dupa ce te urci intr-o masina din asta de generatie noua cu un 1milion de setari si dotari in plus, care toate vin cu cate putin in plus si mibunatatesc ceva, nu te mai intorci la un golf4 nici batut. dupa ce vii de la halogen si mergi cu un matrix led eu cred ca nu te mai intorci. unele chestii sunt subiective, alea nu are sens sa le combati. dar partea de tehnica e clar mai buna si motoarele sunt mult mai rafinate. si mai scumpa, evident. dar toate se scumpesc. inflatie nu e numai in romania.

 

interesant e ca mi-am configurat un g8 cu ce am eu la g6 si a iesit cam acelasi pret. motorul de 130 cp ca 122 nu mai e. asta in conditiile in care g8 vine cu multe dotari in plus fata de ce am eu la g6. e la fel de adevarat ca eu am luat g6 cand:

euro era 4.1-4.2; era promotie ca venise criza si dadeau oficial 2500k euro reducere. am mai si negociat si per ansamblu de la 21k a cam ajuns 17.5k. deci daca compar si fac si conversia in lei asa clar iese g8 mai scump, dar promotiile si crizele nu sunt sub controlul nostru, logic ar fi sa compar pret de catalog vs pret de catalog ca asa poate si la g8 se poate negocia serios (nu am incercat inca, nu m-am hotarat ce si cum). pe de alta parte nici salariul nu il mai am ca acum 10 ani. a crescut mult mai tare ca preturile la masini; problema e ca mi-au crescut si pretentiile. acum vreau de exemplu neaparat dsg, vreau motorul mai puternic, vreau dotari de mers autonom, deci se adauga la pret si tot asa. pe de alta parte nici nu ma intereseaza sa imi iau aceeasi masina dupa 10+ ani doar ca e noua doar ca sa economisesc cateva mii de euro. ori imbunatatesc la ce capitole simt eu ca e nevoie, ori stau bine mersi cu asta ca merge impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, mandelu said:

poate si la g8 se poate negocia serios

Din pacate nu prea, eu am reusit sa obtin doar ce se vede mai jos:

 

image.thumb.png.23dadbfd31cf68b25a6c73423d2f8670.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica 2 si ceva la suta. ei lasa, mai stai. dupa covidul asta o sa fie jale. cand vor realiza ca nu se vand, se vezi ce scad.

ciudat e ca am vazut pe forum niste useri care au obtinut la kodiaq (parca) de la 41k la 33k ceea ce e cam 20%. imens. probabil o parte o da producatorul, ca nu cred ca are dealurul 20% profit propriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce sa mai stau, am comandat-o deja ? Oricum 20% la VW e vis umed, nu cred sa fi vazut asa ceva vreodata, in afara de modele end of life dupa ce tocmai aparuse varianta noua, dar eu nu cumpar pret, cumpar o masina si vreau sa fie noua inclusiv ca model. 

 

LE: Nu stiu ce sa zic cu vanzarile, ultima data cand am fost la reprezentanta am stat 20 min ca toti vanzatorii erau ocupati, se livrau 3 masini in acelasi timp la clienti. In plus, daca vanzarile scad e cu atat mai putin probabil sa faca discounturi mari pentru ca profitul lor vine din rulaj, la rulaj mic si dicount mare, ce mai castiga?

Modificat de AWE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Primele impresii despre (Golf VIII)
  • 4 months later...

sa stiti ca aseara am vazut un golf 8 nou nout in sectorul 3, numere rosii, noua grila cu banda led continua in fata.... culoarea visiniu/grena. Nu mi s-a parut ca e rosu (dar poate nu vad eu bine :) ). Poate e pe formum si ne spune impresii... Ma intrebam cand a comandat-o ... E o raritate momentan aceasta masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!