Jump to content

Primele impresii despre (Golf VIII)


clau_j17
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca bateria are o capacitate foarte mare, asa ca chiar de s-ar dori un plus de putere in depasiri nu ai suficienta energie stocata in ea. Sistemul asta e facut fix pentru situatiile tranzitorii cand motorul polueaza cel mai mult, la plecari de pe loc, la rece si cand stationezi, sa poti folosi auxiliarele fara sa utilizezi motorul termic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, sunt dezamagit. pentru atata lucru nici nu imi bat capul. sa mai tai ceva din consum, dar sa platesc la achizitie mii de euro in plus nu e o alegere desteapta. astept test-drive-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemele astea mild-hybrid nu sunt implementate cu gandul la clienti, sa fim seriosi. Singurul lor scop, mascat sub imaginea unui asa zis "progres", este sa ii fereasca pe producatori de niste amenzi colosale. 

Asadar, costul dezvoltarii si implementarii va fi suportat integral de cel care plateste masina pentru ca, la finalul zilei, actionarii trebuie sa si primeasca acel +x %, altfel managementul zboara. 

In plus, este o diferenta colosala la impozit intre un 1.4 si un hybrid...not!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si eu la clipul cu comparatia intre 7 si 8

Am dat stop , play ,am dat inapoi , m-am mai uitat odata ... degeaba

Probabil ca ne vom obisnui cu tendinta asta de design din ultimii ani , eu inca nu reusesc

Golf 7 inca arata a masina eleganta in interior , cu linii bine corelate intre diverse zone

E ca o haina luata dintr-un magazin de costume

Golf 8 parca e o haina luat din Croop .... dar daca asta se poarta acum ..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Display-urile cred ca sunt mai ieftin de fabricat decat diverse componente separate , cum ar fi modulul de control climatizare, cu butoane mari rotative , cu leduri, cu butoane mici luminate, etc.

Pun VW   2-3 display-uri si gata...a scapat de zeci de componente.

Dar se va vinde ca  o chestie "premium" cu pret pe masura.Touch screenul nu mi se pare mai ergonomic decat butoanele dedicate pentru clima, volum, lumini.

Nu mi se pare normal nici sa iesi in fata la o masina noua doar prezentand infotainmentul ca o mare realizare si punctul principal de atractie. E masina sau telefon mobil ?

Nu mai intereseaza pe nimeni confortul, performantele, calitatea materialelor? NVH ? 

Mai bine puneau si in spate fete de usi cu capitonaj moale, manere mai ca lumea pe usile din fata,  pret mai bun, calitate mai buna in general si fiabilitate.

In plus, se merge inainte cu masini autonome  level 1000, bla bla ... sigur vreti asta ? stiti in ce hal e  scris softul din automotive,  in general ? ?

P.S. :  Si mie mi se pare tot un facelift la G7 cu multe reduceri de costuri care ma indoiesc ca se vor regasi in pretul de la client.

Modificat de mihai_tmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baiatul asta zici ca acum a aterizat pe terra. de ani de zile imbunatatirile la consum sunt din ce in ce mai mici si pentru ele trebuie sa investesti imens, iar banii pe sistem, cand il cumperi nu prea ti-i recuperezi. la telefoane nu a ajuns la fel, si cu beneficii pe care nu le mai sesizezi? suntem in legea lui diminishing returns de ani buni din punct de vedere tehnologic. s-a incheiat cu progrese din alea de zeci de procente in mai bine, de la generatie la generatie.

 

nu pricep ce nu ii place la maneta dsg, mie mi se pare ca din marsarier in a 1-a acum merge mult mai repede. dar observ si eu ca au disparut padelele. pacat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce trebuie sa ii placa neaparat? Doar pentru ca tie iti place ? Poti sa faci si tu un video in care sa spui ca tie iti place. Si pe urma vin eu si o sa zic ca nu pricep de ce iti place :))

Eu sincer cred ca in afara de cateva lucruri ce tin evident te taieri de costuri (si care traditional nu ar si-ar fi avut locul la un Golf recunoscut totusi ca un etalon in clasa lui in ce priveste calitatea materialelor, build, etc), impresia reala va fi una buna. De exemplu eu ma astept ca la interior lucrurile se stea bine, chiar daca personal nu sunt cel mai mare fan al digitalizarii totale..

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu vad ce dezavantaje ai la noua maneta. ai in schimb avantaje. asta nu pricep. nu ma refer la partea estetica. dar nici el nu a zis de estetica, deci am dedus ca nu ii place dpdv al aspectului practic.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine acela nu mai e nici schimbator - ce e acolo nu se poate numi schimbator. Golful nu a fost niciodata o masina gandita pentru placerea condusului, insa altfel completeaza interiorul un schimbator si altfel interactionezi cu masina cand schimbi viteza, nu ii dai un bobarnac pe M pe serpentine. Sigur insa o sa aiba padele.

Consola cu schimbatorul manual arata trist...mai placuta este consola de pe Leon mk3 facelift.

Intr-o nota pozitiva, scaunele de R-line arata mult mai sportive. Au schimbat si logoul pt ce o sa insemne R.

 

 

Screen Shot 2019-11-01 at 15.16.57.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vad cum gadila cu degetul manetuta aia , ma apuca rasul

Adica te sui tu barbat adevarat la volan si incepi sa dai cu degetelul prin parcare pana pleci la drum ...

Dar nici femeile nu vad de ce ar fi incantate de o manetuta asa mica :Driver:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/29/2019 at 10:44 AM, NicuT11 said:

Ei zic ca acel eTSI aduce o economie de benzina de max 10%. Daca fac un calcul in cat timp amortizez investitia de cateva mii de euro in plus, raportat la cat merg pe an, ajung la concluzia ca nu amortizez investitia nici in zece ani. Atunci mai merita acel eTSI?... In plus si bateria aia de 48V are o perioada de viata limitata si in timp nu mai aduce acea economie de combustibil.

Pe principiul asta nu o sa reducem emisiile niciodata.
Si tot pe principiul asta daca faci un calcul simplu iesi mai ieftin cu transportul in comun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Datorita electronicii care domina plansa de bord, Golful 8 va fi mai putin fiabil ca si predecesorul, care cel putin avea indicatoarele de bord si in format analogic.

La plansa de bord in format electronic cand se strica ceva, schimbi totul.Si nu ieftin. 

Sunt sceptic in ceea ce priveste fiabilitatea electronicelor care domina acum plansa de bord, la Golful 8, in numele modernismului.Vom vedea cat este de fiabila aceasta electronica, dupa cativa ani, mai ales la masinile care indiferent de anotimp si conditiile meteo, sunt parcate afara.Acum vara este foarte cald iar caldura excesiva nu face bine electronicelor.Dar nici frigul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca in timp ce la noua Octavia au introdus acel rulou peste suportii de pahare la noul Golf au eliminat acel rulou?

Sa mai zic ca are amortizoare la capota?

Foarte tare, probabil Skoda a devenit mai premium decat VW.

Modificat de CristiM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/1/2019 at 3:17 PM, The_Ego said:

Pentru mine acela nu mai e nici schimbator - ce e acolo nu se poate numi schimbator.

  Cred ca este mai practic sa fie asa mic. Eu de multe ori sunt nevoit sa intru sau sa ies din masina pe usa pasagerului si intotdeauna ma incurc in schimbator. Daca este mic, treci mai usor peste insula din mijloc. Si ce rost ar fi avut sa pui un schimbator masiv daca el nu mai actioneaza nimic mecanic? Cred ca acum este "shift by wire", deci putea si mai rau sa fie, de ex. niste butoane cu touch. (probabil pastreaza ideea pentru Golf 9).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt un pic dezamagit de deciziile din grupul VAG. Nu mai vad diferentierea dintre branduri si nu mai gasesc motive pentru care as cumpara VW in loc de Skoda. Cam toate notatile aduse de noul Golf sunt disponibile si pe noua Octavie:

- faruri matrix LED

- semnalizatoare spate dinamice

- toate motorizarile inclusiv hibridul de 245 CP

- noul DSG cu shift by wire

- noul infotainment de 10" cu Apple Carplay wireless

- clima cu trei zone si scaune spate incalzite

- scounele Ergocomfort

- headup display direct pe parbriz

Si probabil multe altele.

In plus pe noua Octavie gasesc amortizor la capota, ruloul de la suportul de pahare si portbagajul electric, care nu se regasesc niciunul pe noul Golf. WTF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/10/2019 at 12:01 PM, florin71 said:

Datorita electronicii care domina plansa de bord, Golful 8 va fi mai putin fiabil ca si predecesorul, care cel putin avea indicatoarele de bord si in format analogic.

La plansa de bord in format electronic cand se strica ceva, schimbi totul.Si nu ieftin. 

Sunt sceptic in ceea ce priveste fiabilitatea electronicelor care domina acum plansa de bord, la Golful 8, in numele modernismului.Vom vedea cat este de fiabila aceasta electronica, dupa cativa ani, mai ales la masinile care indiferent de anotimp si conditiile meteo, sunt parcate afara.Acum vara este foarte cald iar caldura excesiva nu face bine electronicelor.Dar nici frigul.

Absolut de acord cu aceasta afirmatie, sa nu mai vorbim de diminuarea ergonomiei in folosire, acum pentru aproape orice trebuie sa iti iei ochii de pe drum si sa arunci privirea pe acel display. Nu pot, sau doar cu mari semne de intrebare pot sa imi inchipui ca aceste displayuri vor functiona OK-ish dupa 180-200-250 000 km si/sau 5-10 ani de folosire fara ca masina sa fie folosita in conditii ideale de sofat. Si parca vad ca pentru anumite piete cu conditii de folosire mai dure se vor scoate versiuni cu borduri clasice... Si ce este ciudat, ca Peugeot de ani de zile a inceput aceasta prostie a digitalizarii bordului si inca nu am vazut pe nimeni sa laude ce au facut, in afara de cum arata. Dar asta e, TESLA e viitorul (cel putin in ochii unora ) si toti saliveaza si vor sa fie ca acestea, bagam o tableta pe post de bord si la nevoie o schimbam la pret de televizor OLED de 65 inci. 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 29.10.2019 at 22:21, mihai_tmn a scris:

P.S. :  Si mie mi se pare tot un facelift la G7 cu multe reduceri de costuri care ma indoiesc ca se vor regasi in pretul de la client.

Nu, nu se vor gasi. Iar G8 are si mai multe reduceri ca G7, raportat la versiunea precedenta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o prima comparatie intre generatii, basculele fata sunt tot din tabla ambutisata, amortizoare, cadru punte spate independenta, punte H, (acelasi cod cu G7, se monteaza pe unele versiuni de la jumatatea anului), acelasi sasiu cu o singura traversa mediana etc

S-a facut economie la repere unde s-a putut, dar si au aparut altele in plus. O mare parte dintre ele nu se vad, dar noroc ca sunt critici la adresa materialului din care este facuta plansa de bord sau fetele de usi.

 

Personal daca as vrea sa fac economie la bani, as lua G7 nou din stocuri. Dar si as lua si G8 pentru altele.

 

Se tot discuta de ecrane si luminite, dar cand va puneti leduri sa lumineze absolut orice (manere, scrumiera etc) cum se numeste? Sau 'ecrane/tablete cu navigatie'?

Producatorul a procedat ca atare, a tinut cont de cerintele clientilor.

Cand vor exista cerinte legate de sasiu, suspensie, insonorizare, aerodinamica, siguranta, sau alte solutii tehnice care sa conteze cu adevarat, atunci si producatorul se va supune pietei.

Pana atunci o sa ofere luminite si butoane cu atingere. Si pentru el este mega-afacere, marja cat mai mare.

 

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, IRONICK said:

 

Producatorul a procedat ca atare, a tinut cont de cerintele clientilor.

Cand vor exista cerinte legate de sasiu, suspensie, insonorizare, aerodinamica, siguranta, sau alte solutii tehnice care sa conteze cu adevarat, atunci si producatorul se va supune pietei.

 

 

 

Nu stiu ce sa zic, nu e ca si cum ar exista vreo petitie sau un formular pe care il completam ca o lista catre Mos Craciun si producatorul tine cont de parerile noastre :)) pana la urma, asta este golful ; un daily car classic, care ofera cate putin din toate, iar in functie de pretul pe care esti dispus sa il platesti, ti`l configurezi dupa bunul plac. Ca sa faci orice imbunatatire vizavi de cele expuse de tine mai sus, e nevoie dezvoltare, care implica costuri, ce se vor reflecta in pretul masinii, care deja e mare in raport cu concurenta ( vezi renault, kia, hyundai, etc ). Deci, pana la urma trebuie sa pastreze un echilibru in raport calitate / pret. Tableta cu siguranta e ce trebuie, si toti producatorii s`au aliniat in sensul asta...si nu cred ca am auzit pana acum pe cineva care sa se urce intr`un g7 GTD sau gti cu media nav cu touchscreen sau cum se numeste, si sa zica, bai ce fain era ala cu butoane si cu ecran mic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Ca sa faci orice imbunatatire vizavi de cele expuse de tine mai sus, e nevoie dezvoltare, care implica costuri, ce se vor reflecta in pretul masinii, care deja e mare in raport cu concurenta"

Parerea mea este ca s-au invatat cu o anumita marja de profit si scopul este doar acela de a creste aceasta marja, asa ca nu se investeste decat in schimbari ieftine, anume in beculete, ecrane, jante mai mari, samd.

Pe vremea cand Piech era seful, VW avea bani de tot felul de experimente (vezi VW new beetle, Audi TT, Audi A2 din aluminiu, Lupo 3L, VW Phaeton, prima generatie de Touareg, motoarele VR, XL1, saltul de calitate de la Golf 3 la Golf 4, saltul tehnic de la Golf 4 la Golf 5). Acum, e doar o imbunatatire incrementala si cam atat, iar singura chestie mai speciala e ID R, care e doar un prototip facut pentru publicitate.

Dar asta e un trend general, nu doar in industria auto ci peste tot. Creeaza produse "noi" mai des, scade costurile de productie, creeaza un ambalaj mai colorat si mai atractiv, creste marja de profit si tine-o tot asa.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, yeeeeman a scris:

Parerea mea este ca s-au invatat cu o anumita marja de profit si scopul este doar acela de a creste aceasta marja, asa ca nu se investeste decat in schimbari ieftine, anume in beculete, ecrane, jante mai mari, samd.

Pe topicul de imbunatatiri nu am vazut nimic diferit. Alte jante (mai mari), beculete, navigatie etc. Si nu doar pe forumul asta. De ce nu ar face si producatorul la fel? Asta se cere, asta se face.

în urmă cu 2 ore, bgd_b92 a scris:

Ca sa faci orice imbunatatire vizavi de cele expuse de tine mai sus, e nevoie dezvoltare, care implica costuri, ce se vor reflecta in pretul masinii, care deja e mare in raport cu concurenta ( vezi renault, kia, hyundai, etc ).

Dezvoltarea azi se face foarte usor. Proiectarea, simularea, testarea, productia s-a schimbat mult in ultimii ani. Matritele se fac usor, cnc etc

Chiar si fluxurile de productie sunt modulare, se adapteaza imediat.

Nu mai sta nici un producator sa testeze zeci de mii de km fiabilitatea masinilor. Umple masina de senzori si o scoate pe strada pentru o tura.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.11.2019 at 12:01, florin71 a scris:

Vom vedea cat este de fiabila aceasta electronica, dupa cativa ani, mai ales la masinile care indiferent de anotimp si conditiile meteo, sunt parcate afara.Acum vara este foarte cald iar caldura excesiva nu face bine electronicelor.Dar nici frigul.

Nu face bine nici altor materiale gen cauciuc, plastic sau lichidelor. Si daca o parchezi pe vegetatie (gen iarba), o faci sita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Primele impresii despre (Golf VIII)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!