Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

Prieteni la soft am auzit si eu am intrebat pe cineva la service ... costa 3 milioane. Am vorbit cu un prieten si imi lucraza el in soft sper sa imi mearga faza asta; eu dupa cum a-ti observat am schimbat si bujii si senzor si nu a dat nici un rezultat deci nu va luati dupa "mecanicii" astia care spun "fa aia prietene ca e sigur aia" deci fa spun eu sigur .... daca va da engine speed sensor G28 implausibile signal nu aveti cei face decat in soft :) asa ca va urez succes sau bagati mare cu banii :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu aceeasi problema. Mie imi face la intervale de timp neregulate si de cand cu problema asta imi porneste si mai greu masina. Un mecanic mi-a spus ca ar fi ceva rugina pe la senzorul de turatie. Mi-a zis sa ma duc sa imi curete pe acolo si sa verifice si firul si daca tot imi mai face sa schimb sezorul. Stie cineva cat costa un astfel de senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu mai zice nimeni nimic despre problema asta? N-a rezolvat-o nimeni? Eu o am de aproape un an si nu stiu ce sa-i mai fac . m-as duce la reprezentanta dar nu am in oras , si daca nu mergi cand se manifesta eroarea cred ca mergi degeaba.

pentru mine sunt clare cateva lucruri: - eroarea apare numai la golfurile echipate cu motorul AXR se pare

- are legatura cu apa sau cu umezeala pe seceta mie nu mi-a aparut , dar eu am izolat bine calculatorul si totusi a aparut dupa spalare sau ploaie mare, asta inseamna ca ar putea fi in alta parte buba dar undeva tot sub grila de la parbriz ca in compartimentul motor nu ajunge apa.

- este o problema electrica pentru ca mi s-a intamplat sa nu vrea sa porneasca 15 minute m-am chinuit sa pornesc cu cheia , dar impinsa a pornit la secunda , nici n-a apucat sa se invarta odata roata dupa ce am lasat ambreiajul, practic a pornit instantaneu, deci de alimentare nu e clar.

A mai fost cineva la Cluj la omu' care zicea ca umbla in calculator si garanteaza ca merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt cazuri in care de bai e calc. de injectie,nu tot timpul se rezolva problema cu statia cu aer cald,mai sunt de facut unele reparatii si de accea pretul apare atat de mare,pt. cei care sunt carcotasi si nu le convine pretul,mai este varianta cu alt calculator,scriu asta deoarece am intalnit si asemenea cazuri si apoi sa vezi minunea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Domnilor am mai intrebat pe ici pe colo si am aflat un mod de rezolvare, dar nu stiu exact detaliat cum se repara. Stiu doar atat ca se desface ECU se dezizoleaza niste fire se invelesc in staniol sau ceva de genu iar apoi sunt acoperite cu o substanta. Atat am apucat sa observ. Acuma cine isi da seama ce ia facut nea mecanicu sa spuna. Tin sa mentionez ca aceasta operatiune a costat 300 RON, o suma importanta zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

La mine martorul de bujii se stinge ultimul dupa ce am pus contactul, dupa aproximativ 10 secunde, mult mai tarziu decat la un motor tip ALH ! Apoi motorul isi modifica in mod neregulat turatia la relanti ..urca pana la circa 1100 rotatii dupa care coboara la normal apoi urca

In timpul mersului nu am sesizat aceasta eroare !

Credeti ca este vorba tot despre senzorul de turatie ? Cum poate afecta functionarea motorului ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are leg cu cel de turatie. E vestitul G2/G62 senzori temperatura apa. E amandoi ca sunt in aceeasi carcasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Al,

Doar ca sa inteleg :

-martorul de bujii are o problema cu un senzor de turatie => problema nr 1;

-cresterea/descresterea turatiei de datoreaza senzorului de temperatura => problema nr 2;

Daca esti amabil sa imi spui cam cat crezi ca m-ar costa inlocuirea celor doi senzori impreuna cu montaj lor.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele tale au lagatura doar cu un senzor G2/G62 senzor lichid racire . Senzorul de turatie se manifesta altfel. Inlocuirea o faci singur in fata blocului. Pretul difera in functie de unde il iei. La reprezentanta ajunge 120ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu o poza unde se gaseste senzorul de turatie la gplf 4 AXR PD(101 cp )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite o poza a senzorului G28 care se gaseste destul de usor dupa ce scoti protectia aia neagra pe care e emblema volkswagen, sub filtrul de ulei e mufa lui (sunt doua mufe in acelasi suport) si celalalt capat e fixat cu un surub in blocul motor putin mai jos lateral dreapta cum te uiti din fata masinii in compartimentul motor . http://www.autokarma.ro/catalog_fisa.php?i...&filtru=168

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

ezeqme.jpg

140ivtc.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut fratilor! Is nou aici pe forum asa ca scuzati eventualele intrebari banale . Am si eu un golf 4 variant din 2002 si Azi surpriza ,mi sa aprins in mers becul in forma de spirala , de la bujii, palpaie si imi zice service ! problemele cam care ar putea fi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are cineva nevoie de senzor g28 .... am eu unul functional

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Aceeasi problema :Acum 2 zile, intr-o zi ploioasa, spre seara, masina nu a pornit la prima cheie (nici nu am asteptat sa se stinga martorul de bujii, spirala!), la a doua cheie a pornit imediat, dar s-au aprins becurile de bujii si cel de motor, cel de bujii clipeste iar celalalt sta aprins tot timpul si pe afisaj scrie sa ma duc la atelier !

Am gasit un bec de frana ars, l-am inlocuit, dar am aceeasi problema ( trebuie stearsa eroarea ?). In rest porneste la fel de usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun cum s-a rezolvat problema cu senzorul G28 a unui 1.9 TDI AXR. Problemele au inceput prin pornirea grea dimineata(nu tot timpul) urmata de aprinderea martorului check engine si a martorului de bujii. Dupa vreo 2-3 saptamani a inceput sa faca din ce in ce mai des. S-a dat G28 jos de pe masina si s-a curatat, problema nerezolvandu-se. S-a decis deplasarea la reprezentanta. Acolo baietii au pus masina pe calculator si au zis ca reparatia costa in jur de 3 mil. I-am intrebat in ce consta reparatia si au spus ca trebuie inlocuit un fir care are un traseu nu tocmai corect si prinde umezeala!!!!! Cica au instiintare din fabrica pt. mai multe motoare printre care si AXR. Dupa o discutie cu seful de service costul reparatiei a fost redus la 2.2 mil. S-a efectuat "reparatia" si masina porneste la sfert de cheie de 2 luni incoace.

Concluzie: daca aveti motoare AXR si aveti problema asta nu aruncati banii pe senzori, mergeti la reprezentanta si se rezolva(intr-adevar costa destul de mult).

Modificat de gavrochem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema :Acum 2 zile, intr-o zi ploioasa, spre seara, masina nu a pornit la prima cheie (nici nu am asteptat sa se stinga martorul de bujii, spirala!), la a doua cheie a pornit imediat, dar s-au aprins becurile de bujii si cel de motor, cel de bujii clipeste iar celalalt sta aprins tot timpul si pe afisaj scrie sa ma duc la atelier !

Am gasit un bec de frana ars, l-am inlocuit, dar am aceeasi problema ( trebuie stearsa eroarea ?). In rest porneste la fel de usor.

Am avut un bec de frana ars, l-am schimbat, problema persista, adica becurile de bujii si cel de motor se aprind, cel de bujii clipeste iar celalalt sta aprins tot timpul, m-am gandit ca poate trebuie stearsa eroarea, dar oricum nu aveam VagCom, am facut un drum mai lung si dupa circa 50 Km mi-a disparut problema de pe bord, adica s-au stins cele 2 becuri precizate. Sper sa nu mai am alte probleme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu an problema asta de un an dar in ultimele luni nu mis-au mai aprins becurile chiar daca se mai intampla cateodata sa porneasca mai greu dar atunci scot mufa senzorului si o bag la loc si porneste.

Eu am mai facut o modificare la sugestia unui forumist, am taiat firul negru de masa al senzorului si am mai facut o masa suplimentara , s-ar putea sa fi ajutat si asta dar de tot nu a disparut problema .

Ce este clar , e ca defectul este din fabrica , se intampla numai la motorul AXR si cred ca pana la urma o sa-i dea cineva de cap .Poate un vorbitor de limba germana ar putea reclama asta chiar pe site-ul VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu un AXR cu aceeasi problema. Cand scoti senzorul exista ulei mult pe el? La mine asa era si din aceasta cauza nu facea contact. Mi s-a dus un simering si curgea ulei pe senzor. Cu toate acestea, eu probabil am avut noroc fiindca intr-adevar este vorba despre un defect de fabricatie la mototarele AXR ce cauzeaza aceeasi problema (am auzit asta de la multi mecanici).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Intre timp am aflat ca trebuie se fie ulei in compartimentul respectiv si ca nu senzorul in sine facea probleme! La mine unul din firele care intra in mufa nu facea contact! Daca il tin cu mana porneste masina! (deci am cumparat senzor nou degeaba)

Stie cineva cum pot reface contactele? Sprayul de contact nu ajuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
alexandru_sasha

Am si eu un AXR cu aceeasi problema de cand au fost -20 C a fara...dimineață nu a mai pornit i-am dat curent de pe alta mașină si a pornit din prima, dar mi-a ramas aprins martorul de motor pana cand am oprit-o prima data. Am fost la mecanic cu ea si mi-a zis ca bateria e de vina....bun am schimbat bateria am curatat electromotorul si ok...dar dupa o săptăm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Categoric o diagnoza ti-ar spune cel mai bine care e problema motorului. Asa afli exact ce e.

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am si eu un AXR cu aceeasi problema de cand au fost -20 C a fara...dimineață nu a mai pornit i-am dat curent de pe alta mașină si a pornit din prima, dar mi-a ramas aprins martorul de motor pana cand am oprit-o prima data. Am fost la mecanic cu ea si mi-a zis ca bateria e de vina....bun am schimbat bateria am curatat electromotorul si ok...dar dupa o săptăm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!