Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

Din ce parte a maşinii vine zgomotul? Pune pe cineva să-ți pună contactul şi tu stai cu urechea la pompă. Cu toate că eu nu cred că e din pompă. Vezi să nu-ți facă zgomot boxele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aveti idee la acest tip de motor pana la ce putere se poate duce din soft fara alte modificari ?

Momentan suntem la 101  Cp dupa specificatiile tehnice .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un moment dat m am interesat și eu , se poate ajunge la 130 CP doar din soft .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile veneau din fabrica cu mai multi CP decat declara producatorul, cel putin in perioada g4.

 

Cred ca daca masina e in parametri (turbo perfect, egr, injectoare, ambreiaj) poti scoate lejer 150CP din ea. Dar o sa-i folosesti cu cap pe o anumita plaja de turatii, nu cu talpa de fiecare data indiferent de turatii.

 

Daca vrei ceva sigur si asa cum zice si Nelsson mergi pe 130-135cp.

 

PT puteri mai mari trebuie sa schimbi turbo+ intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt interesat pentru ca am o perioada ceva mai indelungata in care v-oi face drumuri ceva mai dese in zona de munte , implicit am de uracat la serpentine mai tot timpul iar acolo se cunoste puterea masinii .

Cineva care face asa ceva in zona ilfov bucuresti ?

Costuri ?

Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se mai continua cu off topicul se lasa cu sanctiuni. Pentru tuning exista topic separat. Aici se discuta problemele de functionare specifice. Multumesc frumos de intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am avut dreptate in legatura cu pompa din rezervor. S-a oprit masina in drum. Am verificat sigurante toate ok. Verific daca baga motorina la pompa Tandem, cand baga când nu. Am luat o baterie si cu cabluri am conectat la bateria mea si am dat la automat pana s-a amorsat si a pornit. Am mai făcut cu ea câteva drumuri si porneste. As dori sa va întreb daca pompa asta are perii de cărbune ca am lovit-o cu o surubelnita si merge. Sa se fi blocat periile?
Daca pompa din rezervor nu porneste clar ca masina se va opri. Dar am sa verific daca atunci când pui contactul si nu se aude daca are alimentare electrica. Ce releu comanda acesta pompa? Multumesc.

Modificat de Aerofan
Putina rabdare cand se scrie nu strica sa se si inteleaga ceva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce povestesti tu, pompa din rezervor se apropie de sfarsit. Si la mine a inceput sa faca un zgomot de vibra bancheta si in cativa km s-a oprit in mijlocul drumului. Cel mai probabil ai pompa Abe(galbena) si poti sa schimbi doar motorasul. Pana atunci incearca sa tii rezervorul cat mai plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee daca toate AXR au pompa in rezervor si cum se poate verifica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da toate au. Cand pui contactul trebuie sa auzi sub bancheta spate dreapta un sunet. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pompa marca Abe. Daca am timp zilele următoare am sa demontez pompa ca am văzut pe internet filme care arata ca are un sorb foarte fin in acel plastic. Am sa va tin la curent. Ce pompa este mai buna pieburg sau Vdo? Mulțumesc.

culmea e ca băiatul care m-a ajutat cu bateria pt pornire avea un golf din 2004, cred ARD care nu era atât de intretinut si care a zis ca nu a schimbat nimic pe la masina in afara de consumabile si ceva pe la suspensii si motorul era plin de ulei cu praf ca la U650, tractorul meu e lux de curat fata de ala. Chiar nu inteleg, sau sunt ghinionist?!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei daca mergi cu rezervorul aproape de rosu pompa se duce mai rapid. Plus de asta e o pompa electrica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam impresia ca la unele AXR mai vechi nu exista acea pompa in rezervor si trage direct pompa tandem, iar la altele mai noi s-a pus, de asta am si intrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .

Am o problema cu AXR-ul meu . Cred ca e o problema :)) . Ceva timp in urma mi-a apărut un sunet ciudat la motor . Se manifesta cand turez motorul . E un sunet grav , un sunet care se aude foarte tare , mai ales in habitaclu . Se aude la fel de grav indiferent dacă motorul e rece sau cald . Am încercat sa o rezolv așa ca am băgat mașina in service si mi-au spus ca se pierd noxe pe la turbosuflanta, de acolo si sunetul . Era totul afumat pe acolo . Pe lângă asta pierdeam și ulei . De la schimb la schimb mai completam 500ml- 1litru, depinde de turații. Am optat pentru rectificare turbosuflanta, pe lângă asta mi-au rezolvat și pierderile de ulei . Acum de la schimb la schimb nu am mai completat decât vreo 100ml . Preț de câteva zile sunetul grav a dispărut dar apoi a apărut din nou . Fiind ca o durere de cap de fiecare data când ma urc in mașina am zis sa încerc din nou sa repar problema . Am fost in service și a verificat din nou dacă mai pierde noxe turbosuflanta . In timp ce eu turam mașina mecanicul a verificat toata galeria și nimic . Totul etanș . Totuși, de unde problema ? In relanti nu se aude mai nimic. Totul pare normal . 

Poate are cineva idee despre problema. 

Mulțumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flexibilul de la esapament sau axa cu came. Ulei e normal de la schimb la schimb sa piarda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos capacul de la filtrul de aer si vezi daca nu se aude acolo"o bataie".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca in filtru se aude o bataie e clar ca are probleme cu axa cu came /supape?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand desfaci sa te uiti si la dopurile din capetele rampelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa verifice si mufele/firele de la injectoare.Citisem pe undeva ca teepida motorul si a curatat mufele/papucii de la injectoare si apoi masina a mers mai rotund.E posibil sa se întâmple asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu informații.Dupa patania cu oprirea motorului si pornirea grea,am mai făcut câteva drumuri.Când sa plec intr-o dimineata la serviciu pauza curent ceasurile nimic ,lumina in usa lipsa,am înțeles bateria moarta.Nu am avut uitat nici un consumator pornit,doar cheia a fost lăsată in contact dar fără a fi pus contactul.Am luat o alta baterie,cea veche avea 6ani.Am demontat din nou pompa din rezervor toata.Pe plastic scrie Abe,dar motorasul pompei e Pieburg.Am scos toata motorina si am stres rezervorul cu textile curate.Im pompa am dat cu Wd40.Si pe intrare si pe iesireAm pus pompa pe redresor si am pornit-o de câteva ori.Am curatat filtrul pompei care a avut depuneri esteo sita metalica cu găuri mari.Pe pompa si in rezervor am avut ceva substanta vate pe maini si textile era neagra.Oricum de atunci pompa functioneaza ok.Am strâns si clemele de fixare a firelor electrice 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut colegii , 

Sunt nou pe forum am căutat pe aici dar nu am găsit rezolvare la problema mea .

Dețin un Volkswagen Golf IV 1.9 TDI 101 CP Cod motor AXR , de câteva luni începuse sa pornească greu la rece și la cald (pornea la a 3-4 cheie ) sau dacă îi dădeam cheie și o țineam accelerata pornea din prima cheie dar puțin mai  greu . Acum de o săptămână îmi pornește foarte greu la rece și câteodată și la cald , când o pornesc prima data dimineață  și pornește greu mi se aprinde martorul esp . Și am mai observat ca a crescut și consumul la relanti de la 0.8 l/h la 1.2 l/h și îmi tremura motorul la relanti la intervale neregulate de timp. În rest mașina trage foarte bine nu scoate gram de fum .

I-am făcut și o diagnoza  cu VCDS și ca erori mi-a dat : Senzor turatie motor G28, rateu cilindru 4 . Am șters erorile am mai mers puțin cu mașina și iam făcut iar diagnoza și nu a mai dat nici eroare dar tot așa face.

Atașez 2 poze cu verificarea injectoarelor la cald și la rece
 IMG-20171208-WA0001.thumb.jpg.68dab3b3763486dfca6a761416953c89.jpgIMG-20171208-WA0002.thumb.jpg.3471bf8ec08be9d1015741d16c415d9e.jpg

prima poza estela rece și a doua este la cald.  

Ce ar putea fi sunt disperat nu o mai suport așa :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba e clara, mergi cu ea la un doctor in injectoare, ai la Maracineni, Buzau. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!