Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

aici e vb de AJM,nu de ALH sau alte diesel-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar acest simptom nu apare si la AJM sau daca apare sigur este o alta cauza.....

Exista si AJM cu pornire la cald care se poate remedia prin modificarea softului, unul din acesta este pe bora/golf 038 906 019AM si se intalneste pe modelele 99-2000 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor AJM am si eu pe Bora mea din '99 si intradevar ocazional porneste greu la cald(nu s-a intamplat niciodata sa nu porneasca)

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratii mei , am un G4 ajm care porneste greoi.Ii trebuie 2-3 sec sa porneasca, iarna ma omoara,bujiile sunt schimbate, sunt bune si am pus NGK ca cica sunt tari.Nimic.Dati-mi si mie niste sfaturi.Va rog din suflet. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce temperaturi sunt la Ciuc iarna nici nui de mirare ca-ti ia 2- 3 secunde sa porneasca, si eu am un ajm si deobicei iarna pun bujiile de 2 ori si porneste nu la sfer ca nui la prima tinerete, am inteles ca se poate modifica avansul sa porneasca mai bine la temperaturi reduse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acelasi tip de motor il am si eu (038 906 019 AM). O sa ma interesez ce inseamna resoftare.

Multumesc terrabyt.

Modificat de steffan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,de unde fac rost de o electrovalva N75 pt motoarele noastre,cea cu capac alb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema ...imi tot gasesc motorul umezit de ulei in zona capacului acolo pe unde torn ulei aveti vro idee ? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorinelclk' : scoti busonul, scoti garnitura de cauciuc din spatele lui si cu ea ca model mai faci una, din cauciuc de camera. Le pui la loc, astfel ca cea artizanala sa fie dedesubt, desi nu cred ca conteaza atat de mult. 100% nu va mai scoate gram de ulei. Pe acolo cel putin...

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce temperaturi sunt la Ciuc iarna nici nui de mirare ca-ti ia 2- 3 secunde sa porneasca, si eu am un ajm si deobicei iarna pun bujiile de 2 ori si porneste nu la sfer ca nui la prima tinerete, am inteles ca se poate modifica avansul sa porneasca mai bine la temperaturi reduse.

Sal.Liviule , nu vorbesc de timp de iarna la o pornire de 2-3 sec, vorbesc pe timp de vara.Iarna o ia toti draciii. Iarna aceasta erau vreo - 35 C si am insistat. Ghici ce? :) Mi-a "puscat" garnitura de la capacul racitorului de ulei.Asa m-am bucurat ca nici skodita de serviciu nu vrea sa porneasca incat am ajuns la mila unui coleg care are un Astra la sfert de cheie. Mi-am rezolvat problema. Cel mai tare e ca nici mecanici nu stiu de unde se trage asta.Isi dau cu presupusul dar o fac pe banii mei.As fi recunoscator daca as gasii aici pe forum ceva raspunsuri la dilema mea. Sa auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorinelclk' : scoti busonul, scoti garnitura de cauciuc din spatele lui si cu ea ca model mai faci una, din cauciuc de camera. Le pui la loc, astfel ca cea artizanala sa fie dedesubt, desi nu cred ca conteaza atat de mult. 100% nu va mai scoate gram de ulei. Pe acolo cel putin...

ms mult am sa incerc maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin din nou cu o problema mica ce e drept, am luat un capac de baterie nou de la un coleg de pe forum si spre surprinderea mea nu se potriveste la locul lui.Am stat sa evaluez situatia si am ajuns la doua concluzii : 1 - nu se potriveste din cauza ca ....nu se potriveste(cauzele fiind nestiute de mine nici pana in momentul actual) iar a 2 concluzie nu se potriveste deoarece mai trebuie ceva piesa la acest capac care sa il completeze in totalitate in jurul bateriei.Am sa atasez si 2 poze ca sa vedeti despre ce vorbesc.Iar pe cei care au capac pe baterie ii rog daca se poate sa imi spuna daca au capacul complect adica jur imprejurul bateriei.Ceva de genul un capac format din 2 piese ce se imbina una cu alta acoperind astfel intreaga baterie. A si era sa uit o chestie - mie capacul mi-a fost trimis gata decupat dar problema este ca capacul de pe sigurante nu vine exact in locul decupat?Daca ma puteti ajuta va raman recunoscator.Mersi mult

http://img33.imageshack.us/gal.php?g=12072010.jpg

120720100012.jpg

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , a 2 concluzie e adevarata :) . Intradevar este format din 2 piese este ca un cub taiat in 2 pe diagonala unde are sinele respective , partea de jos se prinde in surube i-ar capacul se baga pe sina respectiva . Cumpara si restul ansablului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AHA!!!! smecherie cu surub:)) Dar totusi capacul lipsa acolo unde e decupat de ce nu l-am primit? Sau si ala se cumpara separat?

La altii am vazut ca au capacul acela acolo. La capacul meu ori a fost decupat inainte de predare ori asa a venit si trebuie sa iau eu unul.

Ma deranjeaza cand vad gaura aia acolo.

M-am uitat si prin ETKA si am vazut si celalalt rest de ansamblu dar am mai vazut ceva "covering" asa ii spune si cam seamana cu dreptunghiul acela unde este decupat.Oare sa fie acel capac bucata lipsa din decupaj?

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu greu am gasit ce parte iti lipseste tie (poza de mai jos) , aceasta parte se prinde in suruburi dupa care se pune bateria peste el iar peste baterie se pune ce ai cumparat tu , iar decupajul ara de care zici asa e , acolo este o legatura de fire care are un alt capac , dupa ce sunt toate montate ar trabui sa arate ca in a 2 poza

post-47961-1278926414_thumb.jpg

post-47961-1278926418_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca acel capac ce vine pe mijloc este piesa (nr.4) din imagine?

etkax.jpg

Sau este alta piesa si nu am recunoscut-o din imagine?

Daca cumva mai ai o poza mai mare cu acel capac poti sa o atasezi sa vad mai exact cum arata, aceea poze e cam mica si intoarsa si nu prea seamana cu cea din ETKA dar cine stie poate este exact aceeasi piesa.Mersi mult

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, tu ai cumparat pieas nr 6, ea se imbuca cu piesa 3, care se fixeaza pe piesa 2, montata pe caroserie cu 4 suruburi. piesa 2 e in postul de mai sus. sub capacul luat de tine mai vin:

Ansamblu sigurante 20, suportul ansamblului 5, capacul sigurantelor 15. 4 e o piesa de protectie in spate;le bateriei, pana in filtrul de aer care protejeaza cablurile ce trec pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

salut . sunt nou p acest forum si sunt curios de o chestie . am si eu tot un golf 4 1.9 TDI 116 CP AJM 6 trepte 2001 si sunt curios kti nm are . daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator ( p cartea cu date technice p care am primito cu masina scrie 310 nm dar ni se pare km mult ) . astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine pe certificatul de inmatriculare nu scrie 280,285 sau 310.unde trebuie sa ma uit?

o problema mare de tot --merg merg nu am treaba si din senin mi se taie pedala de acceleratie adica nu se mai tureaza nu mai trage moarta .la inceput luam si repuneam contactul din mers indiferent de viteza dar acum degeaba,mentionez faptul ca am schimbat intercoolerul cu senzor cu tot si debitmetrul dar degeaba si acum mi-a zis cineva de senzorul de presiune din galeria de admisie g71 dar care e treaba cu el,ce face cit costa ?

e belea mare eram itntro depeasire si din fata venea unul cu audi si ciond sa accelerez=---sufletul am crezut ca mor am aprins avariile si ala sia dat seama iar asta pe care il depaseam a accelerat el ca daca nu TAMPONARE FRONTALA cine are idee sau vreun sfat e bineveit

a mea e din 2001 si are acum 210.000 iar ca sa fiu linistit amfost cu ea la reprezentanta la craiova si am facut o verificare generala care a costat 4mil si mi-au zis ca a fost data inapoi cu 70.000 in decembrie 2000 in germania deci aia sunt singurii care te pot ajuta sigur si precis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce descri tu acolo iti intra in LIMP MOD, fa un log in mers sa vezi cu lucreaza turbina , posibil sa ai geometria variabila intepenita si din cauza asta nu merge cum trebuie, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine pe certificatul de inmatriculare nu scrie 280,285 sau 310.unde trebuie sa ma uit?

o problema mare de tot --merg merg nu am treaba si din senin mi se taie pedala de acceleratie adica nu se mai tureaza nu mai trage moarta .la inceput luam si repuneam contactul din mers indiferent de viteza dar acum degeaba,mentionez faptul ca am schimbat intercoolerul cu senzor cu tot si debitmetrul dar degeaba si acum mi-a zis cineva de senzorul de presiune din galeria de admisie g71 dar care e treaba cu el,ce face cit costa ?

e belea mare eram itntro depeasire si din fata venea unul cu audi si ciond sa accelerez=---sufletul am crezut ca mor am aprins avariile si ala sia dat seama iar asta pe care il depaseam a accelerat el ca daca nu TAMPONARE FRONTALA cine are idee sau vreun sfat e bineveit

a mea e din 2001 si are acum 210.000 iar ca sa fiu linistit amfost cu ea la reprezentanta la craiova si am facut o verificare generala care a costat 4mil si mi-au zis ca a fost data inapoi cu 70.000 in decembrie 2000 in germania deci aia sunt singurii care te pot ajuta sigur si precis

Asta problema am avut si eu : am curatat turbina care era pur si simplu intepenita de tot ...si am schimbat si cele doua valve n75 si cealalta care nu ii mai stiu numele ...faza cu depasirea am patito si eu numa ca la mn venea o masina mai mare...am zis ca imi sta pulsu :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

nu sunt sigur care ar fi probleam dar tind sa cred k e turbina . incearca sa uiti k ai treptele 5 , 6 mergi cu masina circa 10 min cu a 4-tra p la 3500-4200 de turatii si o sa se curete turbina din cate stiu eu ( sper sa nu spun prostii ) . bafta

nu sunt sigur care ar fi probleam dar tind sa cred k e turbina . incearca sa uiti k ai treptele 5 , 6 mergi cu masina circa 10 min cu a 4-tra p la 3500-4200 de turatii si o sa se curete turbina din cate stiu eu ( sper sa nu spun prostii ) . bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta problema am avut si eu : am curatat turbina care era pur si simplu intepenita de tot ...si am schimbat si cele doua valve n75 si cealalta care nu ii mai stiu numele ...faza cu depasirea am patito si eu numa ca la mn venea o masina mai mare...am zis ca imi sta pulsu :lol:
la mine nu merge mai mult de 170km/h,cand o reduc si accelerez da sa se accelereze putin si atat ramane la fel,turbina curatata galerie tot,m-ar interesa daca si u ai patit la fel,si daca e sa schimb si eu electrovalva N75 si aia de care mai zici u e N18? precizez ca in trepte inferioare rupe,dar la turatie mare treapta mare parca nu mai are putere!

ms mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu merge mai mult de 170km/h,cand o reduc si accelerez da sa se accelereze putin si atat ramane la fel,turbina curatata galerie tot,m-ar interesa daca si u ai patit la fel,si daca e sa schimb si eu electrovalva N75 si aia de care mai zici u e N18? precizez ca in trepte inferioare rupe,dar la turatie mare treapta mare parca nu mai are putere!

ms mult!

nu mai stiu daca se numeste N18 sau nu is cele doua valve una cu capac alb si una cu negru /.....eu acceleram puteam fi si cu a 4-a sau a 3-a cand ajungeam la 120 mi se taia nu mai tragea daca dadeam treapta inferioara degeaba dadea un pic sa accelereze da tot moarta ramanea ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti intra in limp mod, N75 comanda geometria variabila de pe turbo, N18 comanda EGR, fa un log in mer si vezi cum lucreaza turbo si debitmetrul inainte sa schimbi n75, eventual poti sa inprumuti una de la cineva sa vezi deiferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!