Jump to content

Tiguan Allspace bi-turbo 240CP MY2018


ct_act

Postare recomandată

Fresh, de azi dimineață, iată si regenerarea filtrului de particule după regim mixt (oras+extern), la cca 270km iar consumul calculat din cifrele citite cu obd11 este de 9.7 l/100km. Life is beautiful! :)

Cu asta inchei saga DPF-ului, se pare ca stie singur ce are de făcut. 

Screenshot_20200302-081217_OBDeleven.jpg

Modificat de ct_act
Link către comentariu
  • 2 months later...
Publicat (modificat)

Văd ca între timp topicul de retrofit la cârlig a fost mutat si a ajuns AICI.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Odata cu relaxarea condițiilor incep sa reapară plimbările, momentan mă bucur de mersul relaxat la viteze mici de croazieră, 90-100 pe DN/E si 120-130 pe A-uri, este un fel de quality time, liniste in mașină, man and machine... imi era dor sa stau sa observ modul de lucru al suspensiei si să redescopăr șasiul, masa mare îi conferă un rafinament aparte: nu iti e deranjată meditarea de orice mică denivelare de pe drum.

Ca vehicul de familie... îmi aduce un zâmbet pe față, trage fără efort, e perfect adaptată unei familii, e spațioasă, copii au loc lejer in ea si chiar mai rămâne... nu mai zic, mezina e fascinată de sticla de pe tavan, la ceilalti mai mari le place mersul cu "cabrio", adica cu trapa deschisă. :))

In această atmosferă de familie am schimbat și prefixul la o trecere prin stațiune. Se pot observa si cadranele de R, am făcut si alte mici tweakuri cu obd11, anti-plictiseală.

20200530_211923.jpg

Modificat de ct_act
Link către comentariu
  • 1 month later...

Pentru ca tot trebuia sa pun telefonul la încărcat :))am bifat si o tură de stațiune pe răcoare pentru cileală (cuvânt vamaiot pentru chill)... in resort este plin de turiști cu zero măști, forfotă de mașini in toate directiile, tobe urlătoare la panamere si șeptari, bonus poliție peste tot. Probabil covidul îl vor constata sezoniștii la intoarcerea acasă, dar poate au noroc, fingers crossed!

20200725_234232.jpg

20200725_232012.jpg

20200725_234254.jpg

Link către comentariu

Incarca-ti si tu telefonul ca strica muzica :)

Este motivul pentru care am ocolit resedinta de vara desi avem wfh. Nu pare ca e ceva schimbat, doar la Trei Papuci am gasit sezlonguri la distante rezonabile.

Link către comentariu

Intr-adevăr, nu merită asumate riscuri, nu recomand Mamaia pe vremurile astea desi e mai lejer decat la Eforie sau în Vamă. ?

Și o fărâmă de Dobrogea. #NoEdit

Nu am idee cum se calculeaza scorul Blue, dar am reușit 100 din 100 cu o talpă mai grea si fără retineri, erau cam 220km în calculul de acolo. :))

20200726_191709.jpg

20200726_191739.jpg

20200726_191921.jpg

20200726_192436.jpg

20200726_205748.jpg

20200726_212017.jpg

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Si un longterm, l-am prins azi la fix, acesta e consumul mașinii cu tot felul de drumuri amestecate: oras, DN-uri, autostradă (mai lent si mai alert), inclusiv reprize de 4000rpm de speriat soțiile, asa le zice ea :)) etc... ma declar mulțumit.

20200726_234644.jpg

Temperatura motor stă destul de sus la mers mai apăsat, intre 108-116 grade, era si cald afară, coboara pe la 99-102grade cand o las domol. Asa e normal? Uleiul e proaspăt, Castrol oem la bidon de la dealer.

20200726_235641.jpg

Nu inteleg de ce dubleaza poza cu consumul, eu o sterg si ea tot reapare.

20200726_234644.jpg

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Am făcut revizia de 45k, totul ok, filtrul de aer era din nou îmbâcsit (partea spre motor era totusi curată), carcasa filtrului era cu multe frunze, in curând ma aștept sa crească un copac din capotă.

La piese necesare... deja discurile și plăcuțele de frană spate.

Am primit oferta de piese OEM, în fine, ofertă e când câștigă ambele părți, aici e buzunareală curată... dar nu asta mă doare... dacă acum câțiva ani as fi pus original fara rezerve, acum ma ingrijorează calitatea, discurile actuale sunt fie ruginite, fie prăjite sau compoziția e extrem de slabă. Plăcuțele sunt slabe si ele, nu reusesc sa curețe discurile indiferent cât apeși pe pedală (poze am pus pe topicul de frâne Tiguan)

Ok, inteleg, apogeul low-costului... cost-cutting at it's finest... dar numai 45k cu un set de discuri de spate? Când la un A4 discul spate a rezistat 250k, adica de 5x mai mult. Știu că e un SUV de 2 tone dar măcar un 80k acolo la discuri (vorbesc de cele spate) si cu un minim de performanță, sa nu aibă vibrații, sa fie eficiente, sa simți ca te bazezi pe ceva... dar un OEM cu preț umflat fara nimic altceva la schimb, parcă nu văd rostul!

Rog sugestii pentru plăcuțe si discuri față si spate... si de care, netede, perforate sau striate, măcar să simt că isi merită banii. De cele perforate imi e teamă sa nu fisureze, ca referință este pe olx un kit BBK TTS de față cu fisuri in discuri.

Am găsit Brembo Xtra (perforate) pentru spate, sunt bune de ceva? Pentru față ma uitam acum ceva timp după cele de GTI Clubsport dar cu pozele de pe olx m-am calmat.

Dimensiuni necesare discuri: față 340x30, spate 310x22, prefer etrierii stock cu păstrarea frânei electrice. Imi dau seama ca daca schimb spatele cu ceva mai bun, va trebui sa refac balansul către față.

Am mai scris in alte postări, frânele sunt cel mai mare minus la mașina asta (între alte părți bune pe care le apreciez). :)

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Nu ne dai si noua curiosilor un pret pentru toata distractia asta OEM de la reprezentanta? Ma refer la placute, discuri si bineinteles revizia. Nu ma intereseaza reprezentanta ideea nu este de a face reclama negativa la unii sau altii, pur si simplu sunt curios de preturi. Merci.

p.s. subscriu si eu, franele le-as upgrada daca as putea, cateodata prea sunt la limita, intr-adevar la manevre/viteze peste limita legala...

Modificat de DDoc
Link către comentariu

Ciudata chestie.. eu la mastodont de 2.5 tone am schimbat discurile fata la 110.000 km. Alea din spate mai tine atat. 
In mod normal puterea de franare spre spate e mult mai mica ca si pe fata. Recomand niste discuri/placute TRW, ATE, etc., nu e nevoie de perforate, striate pe spate la o masina “normala”.

Link către comentariu

Ca sa nu transformati acest topic intr-un versus despre care combinatie de frane si discuri e ceamai buna, v-as ruga sa continuati tot in topicul din aria tiguan. 

Poate sunt mai multi colegi cu aceeasi problema. 

Multumesc 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Speed over Ground nu era afectat de nimic, vantul cazuse, de maree și curenți nu era cazul fiind un lac, condiții ideale sau foarte aproape.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

OT: la 30 noduri te califici in echipele de pirati somalezi :))

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Foarte misto plimbarea si absolut superbe peisajele!

Caracterul polivalent al masinii este incredibil - le-a iesit superb generatia asta de Tiguan. Este fix ce iti doresti, indiferent de moment sau dorinte.

Sunt curios de impresii cu noile piese de franare :). Sa ne tii la curent!

Link către comentariu
  • 2 months later...

Wow, n as fi zis ca e posibil sub 5 pentru un bitdi, mai ales pe un Tiguan... macar in bord, ca in realitate, la pompa, e o mica diferenta fata de CB cam de 0.2 - 0.3L % :)

 

Link către comentariu

Pana la urma e tot un motor de 2.0, indiferent de putere (motoarele din aceeasi generatie si aceeasi cilindree) la mers linistit ar trebui sa scoata cam acelasi consum. Posibil ca cele doua turbine chiar sa creasca putin eficienta motorului, recuperand mai multa energie din gazele de esapament. 

Link către comentariu

Ma bucur ca esti multumit de noul setup de frane. Si la mine urmeaza aceasta operatiune la Tiguan prin februarie/martie, sper pana atunci sa #reziste ? cele actuale, stock. Tinem legatura, nu exclud sa te copiez ?.

Drumuri bune sa aveti!

 

p.s. wow pentru consum !

 

 

 

Modificat de DDoc
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!