Jump to content

Tiguan Allspace bi-turbo 240CP MY2018


ct_act

Postare recomandată

Si DQ 500 "DSG 7" de pe tiguan 4 motion este tot "umed".

Cum stai cu regenerarile DPF? cam cat de des le face?

Link către comentariu

Nu am urmarit regenerarile la filtrul de particule, as zice ca undeva la 250 de km exterior, mai apropiate in oras poate un max de 150km. La exterior imi e greu sa le observ, mai ales daca merge pe cruise control. In oras isi face regen in mers dar si la turatii usor peste relanti (cam 1100rpm).

Modificat de ct_act
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

 

@Edy_77  De la ultima regenerare pot spune urmatoarele:

Km parcursi de la ultima regenerare observata: 283 km

din care 74 km extraurban si 209km in oras

Consum mixt 10,6 L/100km pe BC in intervalul asta, strict extraurban a fost 8,0 fix pe BC, strict oras (calculat de mine) ar iesi 11,52

Valorile sunt foarte rezonabile pentru marimea mea la picior si pentru caii pusi la lucru, ca doar de-aia i-am luat...

:))

 

 

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Prin regenerare "observata" te referi la verificata pe VCDS etc ? sau la ochi pe turatie si alte semne de regenerare?
Sa stii ca multe dintre regenerari le vezi doar pe diagnoza sau alte softuri (ex: vag dpf prin OBD bluetooth).

Link către comentariu

Nu am VCDS deci modul e mai empiric... :)

După turatii, dupa raspunsul acceleratiei, faptul că nu opreste motorul desi start/stop e activ si motorul e in parametri, ventilatorul merge mult dupa oprirea motorului, miros de tobe încinse, sunt ceva indicii.

Link către comentariu

Nu te baza atat de tare pe aceste indicii :P  se mai intampla si pe "silent" ca sa zic asa, mai ales in mers la drum lung etc.
Unele regenerari tin doar cateva minute, daca temperatura + turatia sunt cele optime :D 

Succes cu masinuta ! eu mai vreau niste poze ca tot a mai venit soarele si vremea frumoasa :))

Link către comentariu

Eu sunt mai old-school. :))

Facem si poze, acum o pot poza doar pe stradă, în curte sau "intre blocurile gri... stam noi majoritatea..." imi amintește de facultate si bug mafia, au trecut ani buni de atunci. :)

Am putin timp de plimbări, trebuie sa aloc mult timp pentru muncă și cand ai "căruță" nouă este cam frustrant.

Si arata asa de bine alb in lumina înserării cu contrast pe geamurile si trim-urile negre, dar vor veni plimbările...

 

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Uuu, mie-mi spui, eu abia o scot in weekend pe a mea .. si nici atunci nu apuc sa ii aplic o spalare corecta, niste poze profi etc.. 

Trebuie sa vina vremea aia buna tare .. cu iesiri seara in aer liber :D 

Link către comentariu

Weekend-ul trecut am profitat de cele 18-20 de grade și am deschis prima data trapa pe noul an, am facut o curățare temeinică a zonelor prăfuite, a chederelor, am curatat depunerile (puține de altfel) de prin canale in zonele vizibile.

Cel mai bine e cu scaunele rabatate și "meseriasul" iesit din interior prin trapă. De jos nu s-ar vedea nimic si poti sterge din greseala toată vasilina de pe șine.

Între timp am trecut înapoi la incaltamintea de vara si jantele de 19 inch. S-a mai întărit volanul, a devenit mai reticenta la intoarceri pe viraje si a crescut zgomotul de rulare. Pe vara merg pe Continental de fabrica, astept sa le mănânce, sa pot trece la Michelin.

Link către comentariu

Mersi pentru informatii, par rezonabile valorile regenerarilor pentru euro 6. Consumurile sunt parfum, tinand cont de motorizare si de aerodinamica masinii.

Iti dau dreptate cu Sonax-ul pentru jante prin Constanta... pare a fi mai greu de gasit ca aurul. Ai gasit pana la urma pe undeva?

Link către comentariu

La Carrefour (TOM) am gasit ceva Sonax-uri, nu pt jante, ci altele, șampoane concentrate, soluții pentru piele si bord, etc. Erau si alte branduri, sortimente destul de diversificate pt un magazin generalist, cu o gama medie de pret.

Link către comentariu

De la Carrefour ma aprovizionam anul trecut cu Sonax SFE, aveau recipientul mare (750ml) la sub 50 ron, pret imbatabil, inclusiv online

Link către comentariu

Ca sa termin offtopicul, azi am fost la 2 Moll'uri (km 4-5 si Academie) si nu aveau SFE (uh coleg din Buc zicea ca luase ieri cu 30ron/buc) 

Link către comentariu

Le-am luat si eu la rând intr-o zi, 4-5 benzinarii, am zis ca imi ajunge, prea multa alergătură pentru o soluție de jante. O sa caut online sau la nimereala si cred ca pierd mai putin timp.

Între timp se pare ca "am gasit" o opțiune ascunsă, eu i-as zice "VW inverted mode ON": cursorul de navigație mergea in sens invers, cobora pe harta si harta devenise cumva fixă. Incep sa apara erorile din ce in ce mai des, harta se blocheaza pe AID cam la un "freeze" pe saptamana, am si renuntat sa le mai pozez. Cand apas pe butonul Navi de pe consolă isi revine instant poziția si harta se mută dinamic pe AID, deci poziția corectă o stie, intuiesc ca e ceva pe partea de afisare. Indicatorul arata bine orientarea masinii (sud) dar în poza harta e cu nordul in sus.

20190321_200235.jpg

M-am programat pentru constatări (navi si altele, pe garantie, detaliez cand o sa le rezolv) dar primul răspuns pt navi a fost: e un bug software. Am intrebat daca trebuie sa ma obisnuiesc cu asta dar nu mi s-a raspuns. Sunt destul de calm, dar prevăd scântei, nu imi place sa fiu trimis la plimbare pe banii mei.

Rezolvat intre timp si recall-ul la trapă, cca 1,5 ore, fara prea multe desfaceri, momentan fara greierasi.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Intre timp am trecut pe la dealer pentru cateva subiecte care deranjau, dar nu am avut timp de ele:

- navigatia care isi pierde cursorul: momentan nu au o solutie, trebuie sa ma duc cu ea cand face, au verificat cablaje si altele in spatele unitatii, sunt ok, facut reset, deocamdata aștept sa o nimeresc cand face si sa fie pe timp de zi, sa ajung la dealer. Aparitie defect: o data sau de doua ori pe săptămână, cand am navi pus pe AID, nu e un dezastru, isi revine imediat cand apăs Navi pe consolă.

- lampa de la torpedou nu mai mergea: se pare ca desteptii de la Darius Motors au uitat sa puna tija cand au facut recall-ul la airbagul pasager; cum am zis ca nu mai calc pe la ei decat daca vor fi ultimii din țară, am platit pentru desfacere si remediere la celălalt dealer.

- schimbat si repozitionat suportul de număr din față, se activau inutil senzorii centrali.

- eroare servofrana, apare pe ecran câteodată: au reinitializat sistemul, poziția de strangere, in fine... tot imi apare, destul de rar. Frana tine totusi pe ambele roti.

Kilometraj dupa 8 luni de utilizare: 23000 si ceva mărunțiș. O las sa mai ia o pauză.

Intre timp am luat la plimbat si A4-ul fwd iar pe ud simt cum pierde aderența cam la fiecare plecare de pe loc (are michelin pilot sport 4 dar degeaba). Apreciez tiguanul pentru masa lui si pentru tractiunea 4Motion, pe ud dar si pe uscat pleacă exemplar. 

Cu scuzele de rigoare, am recitit regulamentul ariei dupa ce am postat, las probleme tehnice doar ca istoric, nu vreau sa le iau la puricat aici. :)

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Interesant ca si la Tiguan e problema cu suportul de numar pe fata.

Cei de la Seat, stiind ca eu l'am inlocuit la cateva zile de cand ridicasem masina si am scapat de probleme, intentionatu sa cumpere alti suporti ptr fata ...

Link către comentariu
1 hour ago, andrei0241 said:

Interesant ca si la Tiguan e problema cu suportul de numar pe fata.

Cât m-a mai stresat si pe mine la Jetta chestia asta. Si credeam ca e vreun senzor de parcare defect. Solutia a fost sa prindă numarul față direct cu suruburi, fara suportul clasic.

Link către comentariu
3 hours ago, ct_act said:

 iar pe ud simt cum pierde aderența cam la fiecare plecare de pe loc

Stiu sentimentul prea bine de cand am trecut la 2l TSI; eu o sa ma orientez la urmatoarea masina spre AWD. Cand e ud pe jos nu prea poti pune puterea jos cu FWD (chiar si cu VAQ); macar cu RWD ar fi ceva mai fun. Macar FWD iti da semne clare de aderenta redusa pe cand la AWD cand ai depasit limita, te-ai cam dus.

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
15 hours ago, yanq said:

Solutia a fost sa prindă numarul față direct cu suruburi, fara suportul clasic.

Cred ca acolo o sa ajung si eu, pentru un aspect mai curat, trebuie sa vad ce variante sunt.

13 hours ago, Iulian M said:

Macar FWD iti da semne clare de aderenta redusa pe cand la AWD cand ai depasit limita, te-ai cam dus.

Foarte corect, l-am punctat si eu ceva mai sus, e singurul aspect periculos al AWD, când ai depasit limita nu prea mai sunt multe de facut, iar daca esti intr-un viraj, situatia devine chiar de cacao. In linie dreaptă e ok putin derapaj, chiar e distractiv dar sistemul 4M este cuminte, nu te lasa sa faci prostii. Recunosc ca o tractiune spate ar fi deliciu, un 330ci e46 ar rezolva ecuația. Ehh, vise din copilarie...

Dar sa ramanem in prezent, iguana biturbo isi face treaba cu brio.

Link către comentariu

Cu un set d'asta o rezolvi elegant. La mine e montat de'un an fara probleme, la altii de si mai mult timp.

La viteze mari insa ar trebui un punct intermediar de sprijin ptr placuta intre cele 2 prinderi ale sistemului, altfel se indoaie usor numarul :D

Link către comentariu

Care viteze mari? Eu merg regulamentar. 30 la giratorii, 50 in localitati, 90 afara, caii disponibili sunt doar pentru povești vânătorești spuse la gura sobei... :))

Deci, cum ziceai ca se pune sprijinul ala suplimentar? ;)

Parca mai vazusem sistemul la cineva pe aici.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Eu nu l'am facut, insa varianta simpla ar fi o bucata de plastic fixata pe spatele numarului, intre acesta si bara. Sau, din setul pe care'l cumperi, sa montezi 3 din cei 4 suporti. Eu oricum am folosit doar 2 ptr numarul  fata, ceilalti i'am dat altui "nevoias" cu Ateca innebunit de senzorii de parcare de pe fata

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!