Jump to content

Tiguan Allspace bi-turbo 240CP MY2018


ct_act

Postare recomandată

La kodiaq Mute se obtine prin apasarea scrol-ului de volum din stanga volanului.

Legat senzorul pentru calitatea aerului se poate ajusta sensibilitatea lui din Control unit Air Conditioning 08 Adaptation Air quality sensor sensitivity.

Modificat de yanq
Link către comentariu

La modelele dotate cu navi OEM, butonul de mute trebuie sa fi fost considerat un semn de burghezie sau trend aristocrat si pentru ca e masina poporului, a fost mazilit! Am impresia ca doar cele fara navi au mute dedicat. La biturbo oricum nu mai ai timp sa te uiti dupa buton, te lupți sa ții in frâu telegarii... :))glumesc...

Intr-adevar, la hAudi merge apăsata rotita de pe volan sau pe volumul de la MMI si obții MUTE, am reflexul format, dar aici nu mi-a mers si puteam sa zic ca ar fi fost natural, fiind frati de grup, dar se pare ca sunt rude cu sens unic, doar intr-o directie. ?

Volanul vw are doua taste, fara rozeta, iar la multimedia, fie ca apesi lung, fie ca apesi scurt, face acelasi lucru, inchide toata partea de infotainment. Varianta cu schimbatul sursei inseamna prea multe clicuri, selectare, revenire la sursa initiala dupa aceea, cand ar fi fost atât de simplu.

Cu alte cuvinte, nici butonul de MUTE nu mai e ce a fost odată... :))

@yanq interesant ce spui tu acolo, dar intuiesc ca e nevoie de un aparat pt codări.

Imi place si Kodiak dar acum, optiunea de pe volanul ursului m-a lăsat... mut! :)

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Chiar iti recomand un obdeleven...este ieftin si poti face o multime de mici lucruri cu el. 

Link către comentariu

De curiozitate si ca un necunoscator intreb daca senzorul radar al ACC are protectie incalzita? (un capacel cu rezistente care pe timp de iarna are si functie de degivrare, capacel care la Audi incepe sa coste de la 500 de lei in sus in functie de model)

Link către comentariu

Senzorul radar al ACC este in emblema VW din grila frontala. Emblema se acoperă de zăpada si nu dispare de acolo. Concluzia ar fi că nu este încălzită, deci o varianta ieftina, fara fire in plus, fara capacele degivrante, este vintage, te dai jos din mașină, dai cu mâna si esti bun de drum, ca nou! ?

Citeam ca s-a pus încălzire doar pe camera video din față.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Foarte frumoasa masina , iar stilul tau de a scrie e foarte placut si te trage "in poveste " (recunosc ca ai mult mai mult timp liber ca mine ... :) ) , imi place ca ii spui si cu rele si cu bune , e foarte corect asa !  

Un mic sfat... gaseste o bucata mare de drum (parcare , drum de munte , giratoriu mai mare si gol ) si lasa-te un pic mai tare in masina pana pierzi aderenta ...si eu am avut un pic de "reinvatat " cand am condus prima oara un 4wd ...e urat sa te prinda cu reflexe de fwd intr-o situatie la limita :D .

 

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri, nu sunt scriitor ci încerc doar sa prezint informațiile asa cum le văd eu într-un material obiectiv. Practic, contribui cu ce am la îndemână la o comunitate din care iau si eu informații, câștigăm cu toții. Timpul... e putin si la mine, dar prinde bine puțină variație în rutina zilnică.

Referitor la testarea 4wd, tot astept vremea aia rece care sa permită alunecarea fără solicitări mari in articulatii, dar la ce temperaturi de primăvara avem, nu prea am succes. In acelasi timp, cand ar fi mers eram cu copiii in masina si nu era indicat. Astept cu nerabdare o parcare cu gheață in ea.:)

Atasez o poză in care mi-am pierdut iar cursorul de navigație. Se pare că se fâstâcește doar in stațiuni, mare/munte, dar stațiune să fie! O avea nevoie si masina de un concediu... sunt aproape la 20k, cred ca o las sa mai respire puțin.

20190204_155520.jpg

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Trebuie sa determini daca pierde semnalul gps sau daca e vreun mic bug al aplicatiei de navigatie. O resetare pe navigatie ai incercat?doar pe acest modul ca sa nu-ti afecteze celelalte...

Link către comentariu

Erorile au fost doua pana acum, una prin aug/sept 2018 si una in feb 2019. Nu sunt atat de dese incat sa fiu îngrijorat dar vad ca are o problema. La prima eroare nu mai retin cum si-a revenit sau daca am oprit motorul si a luat-o... Acum am apăsat pe Navi, am adus harta de pe AID pe ecranul multimedia si inapoi pe AID care deja arata pozitia corectă. Poza e facuta înainte să butonez meniul.

Inclin sa cred ca e o problemă de afisare, prea repede si-a regasit locația.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Un scan cu obdeleven ti-ar putea furniza si posibile erori memorate ce ar putea fi edificatoare...poti face si test live de receptie pe antena gps cu info pentru fiecare satelit receptionat in parte, etc.

Link către comentariu

Intre timp am fost informat neoficial de catre dealer ca am actiune pe iluminarea ambientala LED de la acoperisul panoramic.

Se pare ca se monteaza niste sigurante la partea de sus a montantilor fata, undeva aproape pe orizontala plafonului., cu pastrarea iluminatului ambiental.

http://www.anpc.gov.ro/galerie/file/retrageri/2018/VW_60C9.pdf

Timp de lucru estimat de vw: 2 ore.

Timp de lucru estimat de dealer: toata ziua si trebuie dat tot plafonul jos.

Probabil la VW Deutschland se lucreaza doua ore pe zi. :))

Nu stiu daca sa ma bucur sau nu, plafonul panoramic nu are zgomote si nu intra apa in el.

Cam trist cand ma gandesc cum poate fi dupa... factory fit or not? Most probably NOT!

 

Link către comentariu

Sunt un pic cam... Ciudati dealer-ii de la noi... Prin UK am vazut ca se poate rezolva bine-mersi doar demontandu-se parasolarele, manerele si ornamentele stalpilor A. Nu prea vad de ce trebuie demontat intreg plafonul :banghead:

Link către comentariu

Vom vedea, nu am inteles nici eu ce durează atat, poate mi-a zis la nimereală, sa nu imi fac iluzii, totusi nu cred ca plătește cineva peste orele normate, în fine... noi sa fim sănătoși, fierul se repară!

La alte masini nu am avut niciun recall in 10 ani de folosire, aici sunt doua in jumatate de an (primul a fost cu înlocuirea airbagului pasager).

Partea bună este ca exista interes pt remediere din partea vw.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cum mașinuța tocmai aniversa o cifră rotundă și s-a nimerit să fie si sfântul Valentin pe deasupra, era potrivit sa sărbătorim împreună la lumina lumânărilor... pardon, hai sa o dăm în modernisme... la lumina led-urilor...

In acelasi timp, piticul OCD-ist responsabil de curățenia jantelor (care era de mult timp in sevraj) a fost trimis la plimbare si am rămas singuri... si am cam stat in genunchi in fața ei. You&me, me&you, both of us... together!

In fine, to cut the crap... atașez mai jos două poze lămuritoare pentru înțelegerea corectă a situațiunii de fapt. ?

Am tratat-o pe doamnă cu o solutie luată de la OMV, in lipsă de altceva mai bun, asta dupa ce m-am plimbat o ora si jumătate pe la 4 benzinării MOL din oras in cautarea sonax-ului minune. Nu am gasit, probabil ca erau rezervate pentru membrii vwforum... mai lăsați fraților si pentru altii ! :))

Faptul ca jantele desi spalate, nu erau perfecte, m-a facut sa stau sa scot negreala de pe ele, o ora si ceva pentru 4 jante, date cu solutie, lasat putin sa actioneze, apoi luate usor cu un burete fin, mutată mașina sa dau si in zona acoperită de etrieri, clătit si evident, admirat rezultatul. :)

Apreciez postările si contributia membrilor in aria de îngrijire și detailing auto, le studiez cu nesaț.

 

20190215_221510.jpg

20190215_182110.jpg

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Eu gasesc de obicei la Carrefour solutie de jante de la Sonax. Iti trebuie o ustensila mai serioasa pentru curatarea jantelor (o perie cu fire moi).

Nice car BTW! :icon_thumright:

Link către comentariu

Am cautat si prin Bucuresti la MOL, dar nimic! Userii vwforum rad tot de pe rafturi, mătură tot, ca molima, nu rămâne nimic dupa ei. ? O sa caut si la carrefour, cine stie. Multumesc pentru indiciu.

Peria trebuie sa fie cu părul moale dar si corpul ei trebuie sa fie cauciucat, altfel zgârie. 

Cu mâna si un burete simt mult mai bine toate asperitatile, am mai mult control, încape si pe interiorul jantei, pe care la perie nu il poti rezolva. De pe burete am jupuit toată partea aspră, oricum nu aveam altceva la îndemână.

Urmatoarea miscare este sa acopăr doua ciupituri pe capotă, nu sunt mari dar sunt acolo, pe zona înclinată.

O sa comand o vopsea de corecție, cred ca am gasit dupa nuanță, dar întrebarea este... cu ce curăț înainte de a o aplica? Asta ca sa nu ajung la casco. Din cate vad vopseaua nu are lac.

Revin la una din concluziile mele de mai sus, un paletar de cacao pe allspace... alte culori deschise? Nema, doar alb nemetalizat, restul sunt pe Tiguanul scurt.

Link către comentariu

@ct_act  Mijto lucrarea la lumina lunii , ma bucur sa vad ca nu sunt singurul  nebun care iese cu lanterne in parcare "to get the job done!" 

Asa cum zice Edy gasesti in Carrefour Sonax Jante pe la 45 ron , iar pentru problema cu zgarieturile gasesti tot in Carrefour si peria de jante de la Sonax Soft pe la 30 ron 

sonax-perie-jante-.jpg.cd6e5fda3043f963dcfd9d708bafa2f6.jpg

Si ca sa fie treaba serioasa la sfarsit dupa ce cureti bine janta , poti sa ii aplici o ceara dedicata pentru jante

motip_car_care_black_wheel_protect_wax_500ml.jpg.44b99a63c3922c09c68b7cc0ffb0a482.jpg

In poza de mai sus este ceva mai de "Buget" dar la 30 lei face toti banii , bineinteles daca vrei poti investi in ceva mai de calitate. 

O sa fii uimit daca aplici ceara speciala de jante pe o janta proaspat curata , data viitoare ai nevoie doar de apa si presiune sa dai jos praful de frane  . 

Nice wheels , nice car ! 

Link către comentariu

Nu esti singurul cu lanterne pe nocturnă, dar stai sa vina caldura si imi intru in program. Cand sunt plecat prin tara si in concedii umblu cu bureți umezi si lavete la mine, in caz ca e nevoie sa curat ceva loco, un găinaț agresiv, alte pete, etc... Boala grea.

Am retinut informațiile, o sa fac probe la soluții pe jantele de iarna, măcar nu plâng lângă alea de vară daca iese ceva rău. Eventual extind si la moto, e si acolo mult praf de la frane.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
1 hour ago, ct_act said:

Peria trebuie sa fie cu părul moale dar si corpul ei trebuie sa fie cauciucat, altfel zgârie. 

Mamă ce am mai frecat ursul dupa rahatul de racletă de la Petrom...era tot numai dungi negre. Noroc ca s-au curățat.

Link către comentariu

Eu dau cu Sonax full effect inainte sa intru cu masina la tunel (da, am spalat mereu asa si doar la OMV - nu atat de des totusi :) ). Si pana sa ajung la apa deja jantele sunt rosii si se curata cam 90%. 

Danke de sfatul cu ceara! O sa dau pe jantele de vara care sunt curate si asteapta primavara :) 

Link către comentariu

Și un consum long-term, surprins azi-dimineață pe ecran, încă puțin și dispărea!

 

20190226_075117.jpg

Link către comentariu
4 hours ago, ct_act said:

Și un consum long-term, surprins azi-dimineață pe ecran, încă puțin și dispărea!

 

20190226_075117.jpg

Avand in vedere media de viteza ii oferi ceea ce trebuie! ?

Ne poti spune niste consumuri externe (viteza medie, distanta) sa vedem si noi pe unde se situeaza aceasta minunatie de motor.

Multumesc!

Link către comentariu
5 hours ago, yanq said:

La asa medie de viteza e un consum preponderent extraurban

Cca 70% extraurban, o folosesc preponderent la drumuri de exterior, drumuri de minim 500km, restul in oras cand am nevoie de spațiu sau câteodată dupa 2-3 zile de staționare. O folosesc in tandem cu un A4, mai ales la drumuri pe care le fac singur, altfel o duc la 50k pe an. Imi place cum stă A4 la drum, are o finețe aparte.

@xdx este link postat mai sus, sau gasesti in aria de Tiguan, in consumuri tiguan. Aproape ca am monopolizat aria de consumuri, nu mai scrie nimeni decat eu. :))

Motorul ar scoate consumuri mai bune daca nu ar fi pus pe un 4x4 de aproape 2 tone si cu aerodinamica slabă. Consumul creste in special peste 130km/h. Pe un Passat sunt sigur că ar mai scădea 1-1.5 litri la valorile de consum. Motorul se simte ca trage bine, e aproape de specificatiile un v6 de acum 10 ani (aveau 245cp si 500Nm atunci), deci lipsesc 5cp la apel. :) DSG in 7 trepte ajuta bine si la demaraje de la viteze mici nu simti masa, treptele sunt mai scurte decat la un DSG6 umed, am o a treia masina cu care o compar.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!