Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

DE curios, la prinderea burdufurilor ti-a montat coliere metalice oetiker sau soricei?

Da? La mine au fost soricei din aceea negrii, asa a venit caseta de firma de recondiționări. Tot soricei am folosit la prinderea burdufurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Da, este aiurea rau.

Incep sa tin partea fanilor directiei electrice... Pe accent am caseta mecanica si asistarea se face elecric pe coloana. Ce crapa este un senzor, care se poate curata sau schimba cu 100e doar. Fara bataie de cap si manopera absurd de scumpa...

Downside-ul este feelingul de volan genius force feedback :( ....

Stai mai nenicule potolit ca acolo vorbim de 2500-3000 lei ...si cad si casetele alea..nu sunt scutite de probleme. :lol:

Vorbeste cu Roby cu Scirocco sa vezi la cati km a cazut caseta lui si cum a scos din buzunar 3000 lei(caseta adusa de mine) si la service aveau caseta la 4500 lei (parca).

 

(sper sa nu se considere reclama acesta postare, noi nu dorim pe aceasta cale sa ne facem publicitate ci este pur si simplu o informare pentru membrii acestui forum pentru ca oferim un serviciu gratuit, din punctul meu de vedere nu poate fi considerata reclama atata timp cat nu obtinem foloase materiale de pe urma celor prezentate, facem aceste precizari de mai jos doar pentru ca dorim sa atragem atentia membrilor acestui forum ca repararea unei casete de directie in Romania se poate face cu brio si nu tine doar 1-2 ani daca alegeti reconditionatorul potrivit ce va informeaza corect si de pasii ce trebuie urmati ulterior reconditionarii, multi reconditionatori, inclusiv din cei prezenti pe acest forum, va pot sfatui gratuit care sunt pasii pe care trebuie sa-i urmati in alegerea unui reconditionator bun dar avand in vedere postarea membrului mad_kat de mai sus cu probleme la un an jumate dupa ce a reparat caseta in Romania trebuie sa stiti ca este si de datoria dumneavoastra ca dupa ce ati reparat caseta sa respectati instructiunile din certificatul de garantie si sa verificati periodic lichidul in vas, etanseitatea burdufelor - atentie ca burdufele se etanseaza corect doar dupa ce faceti geometria, etc.)

Privitor la casetele si pompele electrice (electro-mecanice -Touran, etc. si electro-hidraulice -Polo, etc.):

Chiar in aceste zile suntem in mijlocul testarilor pentru rezolvarea acestor probleme la casetele de directie electrice, coloana electrica, pompe electrice, dezvoltam impreuna cu un partener din est si unul din vest un banc de testare al casetelor electrice care sa identifice specific problemele in aceste casete. In viitorul apropiat probabil ca si reconditionatorii de la noi din tara vor achizitiona un astfel de banc de testare (varianta cea mai ieftina de pe piata mondiala este de 12500 euro fara tva) si atunci nu o sa mai fie cazul sa cumperi o caseta noua, doar pentru ca nu stii ce componenta din interior s-a ars, s-a oxidat vreo conexiune, ci o sa o poti repara in Romania. Bancul de proba este functional in acest moment in sediul nostru din Calea Giulesti si putem face testare gratuita pentru aproape orice caseta sau pompa electrica doar printr-o simpla vizita la sediul nostru (cu caseta sau pompa demontata de pe masina - suntem un show-room si nu avem spatiul necesar sa facem testarea pe masina- si curata la exterior) in limita timpului disponibil (prin programare la 0731715570 sau prin trimiterea produsului prin curier). Am sa incarc si un filmulet cu testarea unei casete de Peugeot 207 si a unei pompe (ehps) de Fabia. Mentionez ca noi nu reparam casete de directie decat prin clientii ce achizitioneaza kit-uri de reparatie casete de directie din toata tara si ne ocupam cu vanzarea de componente pentru casetele de directie, cu vanzarea de unelte si bancuri de proba pentru casetele si pompele de servodirectie. Putem recomanda un reconditionator de casete aproape in orice colt al tarii oricui are o problema cu caseta de directie, avand o lista de ~ 120 de reparatori de casete in toata tara cu care colaboram.

Multi dintre reconditionatori nu au in acest moment un banc de proba profesional nici macar pentru casetele hidraulice asa ca pe langa testarea gratuita pentru electrice putem oferi si testarea unei casete sau pompe hidraulice doar daca aceasta a fost desfacuta complet si curatata, caci bancul de proba are un rezervor de 50 de litri de ulei si nu ne permitem sa-l contaminam testand o caseta ce vine direct de pe o masina si poate avea impuritati, span in interior- deci daca ati reparat o caseta sau o pompa la cineva si doriti sa o testati puteti sa ne faceti o vizita, noi putand simula prin testare conditiile din trafic.

Modificat de kitdirectie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE curios, la prinderea burdufurilor ti-a montat coliere metalice oetiker sau soricei?

Da? La mine au fost soricei din aceea negrii, asa a venit caseta de firma de recondiționări. Tot soricei am folosit la prinderea burdufurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

DE curios, la prinderea burdufurilor ti-a montat coliere metalice oetiker sau soricei?

Da? La mine au fost soricei din aceea negrii, asa a venit caseta de firma de recondiționări. Tot soricei am folosit la prinderea burdufurilor.

 

 

Daca burdufele montate sunt din material moale si nu sunt termoplast cum sunt cele originale atunci soriceii (atentie ca si acesti trebuie sa fie de calitate nu luati din bricostore) tin fara nici o problema! Dar periodic ar trebui verificata etanseitatea lor printr-o simpla apasare pe unul din ei si daca celalalt se umfla e in regula - socoteala-i simpla: nu se pierde aerul din interior deci nici nu intra. Nu este necesar sa mergi la mecanic special pentru asta (decat daca acesta ti-o impune ca si conditie de garantie) dar de cate ori ai ocazia sa-ti vezi masina pe elevator poti face tu singur asta si astfel eviti problemele ulterioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Burdufele sunt cele originale si s-au folosit soricei de calitate, negrii mai lati si grosi.

Asta cu aerul nu am stiut-o. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vina mea in nici un caz nu este! Geometria nu s-a facut dupa - Alin a infiletat cu acelas numar de ture bieletele, si nu a fost nevoie, verificarea burdufelor am facut-o o data la 3-4-5 luni - la fiecare schimbare de ulei, cauciucuri, montare de scut etc etc. Chestia cu aerul nu o stiam - insa nici unul din burdufe nu misca aiurea.

Garantie - NU am primit nici un certificat, si NU mi-a spus nimeni sa verific la 6 luni. Ca am verificat periodic eu, inclusiv nivelul, a fost din proprie initiativa. Iar masina a fost folosita in limitele date de producator.

 

Sunt 150% convins ca este o greseala de montaj undeva - aka greseala umana.

 

Si haideti sa nu exageram - nu este rocket science - este vorba de rectificarea unui fier, schimbarea unor simeringuri/garnituri, si asezarea corecta a unor burdufuri. Cine greseste asa ceva este carpaci, idiot sau rauvoitor. Si faptul ca ma intorc tot la Alin pentru remediere este pentru ca nu el a facut operatiunea, personal - pentru ca daca era asa, discutiile ar fi decurs complet altfel. Eu inca imi mentin parerea buna despre el, si sper ca ce se va intampla in continuare sa nu mi-o schimbe.

Referitor la atelierele de reconditionare... In acest moment nu ma intereseaza catusi de putin - eu tratez cu persoana careia i-am lasat masina si de la care am luat=o refacuta. Este normal ca el sa rezolve mai departe cu respectivii mesteri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat azi un ochi pe la burdufe avand in vedere ca pana marti nu am cum sa duc masina nicaieri.

 

Ce am vazut? O poza face cat o mie de cuvinte. Pentru cei ce stiu cum ar trebui sa fie.

Dupa tot researchul din ultimile zile... concluzia e simpla - am fost eu idiot ca am acceptat acum un an jumate sa iau masina cu 1 colier cu clips si 3 soricei de la dedeman in loc de 4 coliere cu clips.

 

Cauza - fix ca data trecuta, soricel nepotrivit acestei aplicatii, slabit.

Data trecuta mi s-a spus ca mecanicul dinainte a facut o treaba de mantuiala. Ghiciti ce, si de data asta a fost la fel.

Ghinion ca a picat dupa expirarea "garantiei"

 

Ma duc saptamana viitoare sa vizitez turnul Chindiei, am auzit ca e misto.

 

Asa ca si chestie - pana la urma la G4/Bora ce culoare de lichid se pune?

post-50507-0-57079300-1422576999_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G004000M2 cumpara un litru de original (maxim 60 lei) si dupa ce iti repara caseta schimbi tot lichidul.

@mad_kat,e vina ta ca ai acceptat sa pleci cu caseta prinsa cu soricei.....dar acum e tarziu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te-am avertizat de unde ti se trage problema.

Trebuie sa verific si eu daca nu au procedat la fel si la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Gabi, ai dreptate. Ideea e ca masina am luat-o cu soareci la caseta (stiu de cand m-am uitat la ea pe elevator inainte de a o cumpara) si nu eram sigur ca e anormal. Stiu, stupid me.

Apoi la reparatie am avut prea multa incredere intr-un om.

 

Ce pot spune acum - mi-am luat o teapa de 900ron. Si ce va pot spune - duce-ti-va la masini si verificati daca si cum s-a facut reparatia la caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii ce este ciudat...casetele noi reconditionate (marea lor majoritate) vin cu soricei la burduf.

Posibil soriceii respectivi sunt mai speciali sau au intertie de metal pe interiorul lor.

Eu am avut astfel de soricei cu insetie metalica si erau foarte tepeni si foarte greu de taiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi, ma cunosti, stii ca nu sunt complet pe alaturi de mecanica - si soricelul ala este fix cel de la raionul de electrice :)

Cei de care zici tu sunt ceva mai lati si mai patratosi la "catarama". Asta e alburiu, transparent aproape.

 

D-aia smecheri am avut la Alfa de nu intelegeam de ce naiba nu reusesc sa il desfac... :) Si l-am inlocuit cu colier cu clips.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia - postata partial si pe topicul masinii mele:

Am facut caseta la Trami - inlocuire cu una deja reconditionata.

burdufe noi, cremaliera, simeringuri garnituri, alea-alea :)

Despre Trami, mi-au facut o impresie f buna, de la atitudine, la produsul in sine, la atelier si, de ce nu, pana la garantia scrisa pe care am primit-o la sfarsit.

 

Cauza cedarii - eventual @trami poate completa ceva mai coerent decat o pot face eu - burdufurile vechi, neinlocuite la ultima reconditionare, care au permis intrarea apei/mizeriei.

Acum s-au pus burdufe din cauciuc usor diferite de cele originale - in sensul ca sunt mult mai groase, atat pe striatii, cat si pe zonele de prindere.

Am garantie 1,5 ani cu verificare la 6 luni a starii burdufurilor. Si oricum am stat langa mecanici si am intrebat si mi-au aratat cum se pot verifica nedistructiv. Si cum ma uit si pe la burdufurile planetarelor, glisierelor de etrieri - pot sa ma uit si sa ii verific din timp in timp si pe astia.

 

doar pozele astea din topicul meu sunt - probabil cand o sa schimb gumele de vara si o sa fie loc de poze, si mai curat pe acolo - o sa fac poze si la lucrarea noua.

 

http://vwforum.ro/topic/97078-vw-bora-edition-tdi-oe/page-18#entry2513760

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Burdufurile vechi erau crapate, rupte? Atunci poti spune proasta etansare a lor, nu neschimbarea lor, a dus la deteriorarea casetei vechi.

Si cum ti-a recomandat Trami sa le verifici nedistructiv? Imparteseste-ne si noua informatia.

Multi km si ani cu noua caseta. Sau mai bine sa uiti de ea definitiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau foarte rigide - coapte. Nici cu T-strong nu cred ca mai se reusea etansarea ... Parca erau de plastic dintr-ala casant.

 

Foarte complex procesul de verificare - se strange cu mana burduful de pe o parte si in acel moment ar trebui sa se umfle alalalt. Semn ca este etansa caseta. Si se verifica daca se rasucesc in coliere (dar daca se rasucesc, va iesi si aerul, oricum)

 

Multumesc - as vrea sa uit de ea definitiv... e stupid sa umblu acolo mai des decat la placutele de frana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Burdufurile vechi erau crapate, rupte? Atunci poti spune proasta etansare a lor, nu neschimbarea lor, a dus la deteriorarea casetei vechi.

 Se leaga una de alta, neschimbarea cu proasta etansare, caci indiferent de cat de "bune" par la prima vedere burdufele vechi ele nu mai etanseaza mai ales pe bieletele vechi si un pic mai mult ruginite. Nu degeaba bat apa in piua, reconditionatorii cu experienta, pe schimbarea burdufelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta asa e. Dupa ani de exploatare materialul ala poti spune ca a prins memorie. E normal sa nu mai calce pe alta pozitie ( adica sa fie maleabil) decat pe cea anterioara. Dar uite ca mai sunt mecanici ce zic lasa domnle ca sunt bune nu-s crapate, merg. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe mecanicii aia i-am nimerit eu prima data - si m-au usurat de bani si mi-au mancat timp si nervi aiurea...

 

un singur lucru imi reprosez - ca nu am studiat bine unde sa ma duc prima data sa o fac - a cazut cu cateva zile inainte de a pleca la mare, si aveam nevoie de masina. Si am gresit rau mecanicul... sau daca as fi avut timo sa aflu cum se face corect operatia sa pot verifica...

 

'pana mea, in saptamana asta cat am stat cu bora nemiscata in parcare am citit mai mult de servodirectii decat in ultimii 36 de ani :D

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna dimineata,

 ma poate ajuta un coleg cu specificatiile de la simering caseta directie golf 4, 1.9 tdi-pd 74kw 2003? sau macar cum arata si cat costa.

 am vb cu mecanicul si a zis ca trebuie sa schimb simerigul de la caseta de directie ca picura pe acolo.

   multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

google search: kit caseta directie golf 4 sau simering caseta directie golf 4  ;) caci daca iti dau numele firmei se poate considera reclama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

google search nu imi da specificatiile, am cautat si am vazut, dar daca u nu sti cum arata acel simering si google imi arata 20 de modele diferite .... offff toata lumea google, daca nu ar exista google.....,

ms @kitdirectie daca era de firma poti lasa un PM :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe google daca scrii ce cauti gasesti o firma la care poti suna si-ti poti cere pret pe simeringuri separat sau pe kit complet! In caseta ta ai 4 simeringuri si recomandat este sa le schimbi pe toate! Ideea e ca acolo primesti consultanta caci daca curge inseamna ca ai si axul ruginit, nu comanzi un simering si apoi cand desfaci caseta realizezi ca ti trebuie cota de reparatie! Faptul ca ai ulei in burduful din dreapta nu inseamna ca nu curge si in stanga (burdufele au canale de comunicare intre ele)! Ai privat cu numele firmei si telefon! Dar recomandarea mea personala este sa apelezi la o firma specializata in reparatii casete!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare !

 

Acum o luna am ramas fara lichid de servo (sub nivelul minim), incepuse pompa de servo sa fie zgomotasa, am completat cu lichid de servo de 2 ori apoi nu a mai curs. Intre timp un mecanic s-a uitat sub ea si mi-a spus ca imi curge caseta de directie (din ce am vazut si eu curgea pe langa un burduf). De ieri a inceput sa curga in draci, merg 10 min scade nivelul trebuie sa completez. Intrebarea mea este: E normal sa curga asa mult lichid de servo dintr-o data? Ideea este ca vreau sa duc caseta la reconditionat dar trebuie sa am si altceva in vedere? Trebuie verificat si altceva?

 

Stiti vreun service pe asa ceva in BUC? Undeva unde ati fost, ca asa pe net am gasit prin berceni si in chitila.

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu prea ai altceva ce sa verifici, dar eu unul nu as merge pe reconditionat.

Una SH, fara jocuri si cu colierele metalice originale.

Reconditionatul e o loterie mai mare decat una SH, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!