Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

Buna seara, 

 

De cand a venit frigul, a inceput sa-mi curga lichid de servodirectie, cam 100 g pe zi, cred ca pe la caseta. Ce imi recomandati ? Sa cumpar o caseta noua sau alta varianta. Ce meseriasi buni sunt prin Iasi de rectificat. Se recomanda rectificarea casetei, la o masina care are 320 mii de km?

 

Multumesc

 

 

 


Buna seara, 

 

De cand a venit frigul, a inceput sa-mi curga lichid de servodirectie, cam 100 g pe zi, cred ca pe la caseta. Ce imi recomandati ? Sa cumpar o caseta noua sau alta varianta. Ce meseriasi buni sunt prin Iasi de rectificat. Se recomanda rectificarea casetei, la o masina care are 320 mii de km?

 

Multumesc

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand as recomandat de a verifica de unde curge: poate sa fie din servodirectia, din pompa sau din furtunele. O data am avut si eu o scurgere de ulei de la circuit hydraulic iar de vina fost mecanicul care m-a facut distributie care nu a strins curespunzator un racord.

 

Mai ales ca 100 de grame nu sunt o cantitate mica, asa ca trebuie sa se vada bine de unde picura!

 

Daca caseta a tinut 320.000km trebuie sa fiti multumit, deobicei defecteaza mult mai repede. Pe cat tine de reconditionat trebuie vazuta stare in care este: daca cremaliera are dinti prea uzate nu are rost sa o rectifici, daca dinti sunt buni si are doar rugina pe partea cilindrica da. Dar din ce ai scris cauza probabila o sa fie ca semeringuri s-au "intarit" asa ca in vara, cu cald, tot poate sa etanseaza iar cu frig ulei scapa sub ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, 

 

Am gasit problema. Caseta de directie varza, cremaliera ruginita, (in urma cu ceva timp, burduf spart, scimbat burdufe cu coliere de plastic....cauza principala cred a distrugerii casetei..apa si mizeria intrata, in urma neetansarii burdufurilor).

 

Am luat o caseta de la dezmembrari, o caseta de pe un audi A3, am pus-o pare sa nu curga, nu avea joc.

 

Nu am facut inca unghiul de fuga.

 

Totusi am o problema, volanul in mers se invarte mai greu, parca e dacie, nu se aude bazait la pompa de servo, s-a aerisit bine, pe loc se invarte volanul relativ ca inainte.

 

Se poate sa opuna rezistenta unghiul de fuga daca nu este facut, sa influienteze faptul ca se invarte greu volanul in mers?

 

Multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am facut unghiul, am inlocuit uleiul de servo cu Febi G0004, verde.

Directia este mai greoaie, decat la caseta veche.In curbe volanul, daca ii dau drumul revine zmuncit la pozitia centrala. I-am intrebat pe cei de la dezmembrari daca au umblat la surubul de reglaj al casetei si au zis ca nu au umblat.

Care cauze ar mai putea fi pentru o directie greoie? Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

 

Posibilitati sunt mai multe: 

 

Registru prea strans

Distribuitor cu probleme

Rugina pe ax

 

Datorat faptul ca directia nu revine usor la pozitie centrala nu cred ca distributitorul e de vina: mai probabil ca cineva (poate clar fostul proprietarul masinei) a unblat la registru.

 

Clar si rugina pe ax poate sa deie sensatie de o directie greoie, dece un ax ruginit "freaca" mai tare in bucsa decat unu cromat. Burdufele cum erau, originale si nesparte sau se vedea ca cineva a umblat la ele? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat flansele si rulmentii la amortizoare, crezand ca poate e de acolo. Dimineata cand e rece directia e greoaie, dupa care isi revine cat de cat, dar dupa aproximativ 100 de km apare si un zgomot usor pocnit. Am verificat bielete, caseta nu are joc, nu curge, nu stiu ce ar putea fi. Unul mi-a zis ca ar trebui stransa un pic caseta, dar eu ma indoiesc, pt ca si asa este greoaie dimineata. Poate e uleiul, am pus febi goo4, dar nu de ala original. De ce oare cand se incalzeste un pic uleiul servo, directia e mai usor manevrabila? Sa nu mai bage pompa servo, la aceiasi presiune, sa fie afectata in urma defectarii vechii casete? Sa nu fie uleiul cu aceleasi proprietati? Nu mai stiu ce o fi.

 

PS 

Nu este rugina pe cremaliera


Am schimbat flansele si rulmentii la amortizoare, crezand ca poate e de acolo. Dimineata cand e rece directia e greoaie, dupa care isi revine cat de cat, dar dupa aproximativ 100 de km apare si un zgomot usor pocnit. Am verificat bielete, caseta nu are joc, nu curge, nu stiu ce ar putea fi. Unul mi-a zis ca ar trebui stransa un pic caseta, dar eu ma indoiesc, pt ca si asa este greoaie dimineata. Poate e uleiul, am pus febi goo4, dar nu de ala original. De ce oare cand se incalzeste un pic uleiul servo, directia e mai usor manevrabila? Sa nu mai bage pompa servo, la aceiasi presiune, sa fie afectata in urma defectarii vechii casete? Sa nu fie uleiul cu aceleasi proprietati? Nu mai stiu ce o fi.

 

PS

Nu este rugina pe cremaliera la caseta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa poate fi una din cauze, pocnitul respectiv insa care apare ulterior e o dilema ce trebuie constatata exact.

In ceea ce priveste mersul greoi o cauza poate fi si uzura carcasei distribuitorului in dreptul segmentilor din teflon (ptfe) sau cazuri mai rare din cunostintele mele la acest gen de caseta chiar segmentul de pe axul cremalier, segmenti care in perioada rece se contracta (atunci cand lichidul de servo este mai rece) si sa aveti o pierdere interna caz in care se poate sa apara si acel pocnit de care spuneti, dupa ce lichidul de servo ii incalzeste un pic si ii dilata directia incepe sa functioneze mai bine ei facand aproape corect separarea intre camere (segmentii nu sunt asa scumpi 8-9 lei bucata; manopera insa depinde de la firma la firma noi nu ne ocupam cu reparatii ci vindem doar componentele interne ale casetelor).

Succes!

Modificat de WNS
Conţinut parţial şters.Te rog renunţă la reclamă
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian.silviu27

Buna ziua

 

Este a treia oara cand mi se strica caseta de directie!A fost reparata de doua ori,acum sigur nu o mai repar,ca pierde ulei pe ambele parti..

 

Vreau doar un sfat,ce parere aveti de casetele TRW noi,cat sunt de fiabile,sa nu dau 1300 pe una si sa ma tina un an :icon_confused: ,sau sa caut una din dezmembrari,poate am noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ne spuneti cat va au cerut cei care o au reparat: daca v-au cerut 300-400 de Lei atuncia caseta a tinut de 300-400 de lei :)

Doi la rand daca mecanicul unde l-ati schimbata nu a schimbat si burdufele originale in termoplastic (plasticul aia tare) cu burdufele in neoprene si nici a avut cleste speciale pentru a etansare burdufe cu coliere metalice identice cu cele originale mai mult decat sigur ca probleama D-vs vine de acolo. Clar si o caseta noua ZF nu are cum sa tina mai mult de un an daca intra apa de langa burdufele...

Modificat de MEDES CALAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

 

Este a treia oara cand mi se strica caseta de directie!A fost reparata de doua ori,acum sigur nu o mai repar,ca pierde ulei pe ambele parti..

 

Vreau doar un sfat,ce parere aveti de casetele TRW noi,cat sunt de fiabile,sa nu dau 1300 pe una si sa ma tina un an :icon_confused: ,sau sa caut una din dezmembrari,poate am noroc!

Daca va referiti la o caseta "TRW (noua)" la 1300 de lei cu caseta dv la schimb, raspunsul e dat singur, nici acea caseta la 1300 ron nu e noua ci e reconditionata, asa cum spunea si Dl. Malpezzi conteaza foarte mult unde reconditionati caseta dv. si cat vi se cere pe reparatie caci un ax nou (daca al dv. este prea uzat mai ales in partea cu dantura) este aproape 250- 300 de ron + kit de reparatie complet~150-200 ron + burdufe si coliere + o curatare corecta a instalatiei toate converg catre un pret corect cu garantie reala si catre satisafctia dumneavoastra in a avea o caseta reparata bine si de care puteti sa va folositi. Parerea pe care o sustin si eu este ca nu v-ati ales bine persoana/firma care v-a reparat caseta si de la care ar fi trebuit sa obtineti garantie.

Va recomand sa cautati o firma care sa va ofere o garantie scrisa sau macar o persoana care sa va ofere o garantie reala, sa raspunda daca tot va reconditioneaza caseta, caci daca o face la misto asa ajungeti dv si alti clienti ca dv sa va pierdeti increderea in reconditionarea casetelor in Romania si uite cum banii romanilor se duc la firme din afara in loc sa o reconditionati aici cu ~700-800 de lei dar macar ii dati unuia care poate raspunde in tara la dv de lucrarea efectuata. Stiu din experienta caci activez in domeniu ca o garantie la o caseta adusa din afara - cume este cea TRW adusa de dv in discutie- este foarte greu de rascumparat. Exemplele sunt multe dar eu va pot spune ca daca optati catre cea TRW si prin absurd aveti o problema cu ea in perioada de garantie cel ce v-a vandut-o va pune sa ii aduceti caseta s-o trimita in cine stie ce tara va v-a spune (Anglia, Germania, Rusia, China sau Japonia...ahhh si-n Maleiezia au ;)) si de unde mai mult ca sigur veti fi dv facut raspunzator pentru defectele din interior, asta daca indepliniti cele 300 de cerinte din certificatul de garantie incepand cu copii dupa facturi si devize din service-ul care v-a montat-o si altele pe care nu le stiu prea bine. Alegerea a fost a dv. atunci cand ati ales reconditionatorul si alegerea va apartine si acum, (......aici scrisesem numele unui reconditionator din Timisoara dar am editat pentru ca vad ca am primit o editare la postul de mai sus unde dadusem 2 nume de reconditionatori din Iasi, chiar nu mi se pare reclama caci il indrumam pe Dl din Iasi la cineva pentru rezolvarea problemei, dar daca astea sunt regulile ne conformam)  puteti opta pentru unul din cei ce detin service-uri autorizate RAR ptr Reparatia casetelor de directie. Mult succes!

Modificat de kitdirectie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, 

 

De cand a venit frigul, a inceput sa-mi curga lichid de servodirectie, cam 100 g pe zi, cred ca pe la caseta. Ce imi recomandati ? Sa cumpar o caseta noua sau alta varianta. Ce meseriasi buni sunt prin Iasi de rectificat. Se recomanda rectificarea casetei, la o masina care are 320 mii de km?

 

Multumesc

 

 

 

Buna seara, 

 

De cand a venit frigul, a inceput sa-mi curga lichid de servodirectie, cam 100 g pe zi, cred ca pe la caseta. Ce imi recomandati ? Sa cumpar o caseta noua sau alta varianta. Ce meseriasi buni sunt prin Iasi de rectificat. Se recomanda rectificarea casetei, la o masina care are 320 mii de km?

 

Multumesc

Va scrisesem in raspunsul meu de mai sus dar a fost editat, am sa va raspund in privat, credeam ca daca dau numele altor persoane nu este reclama!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ce a spus kitdirectie, la 1300 e reconditionata si.."vopsita frumos" inclusiv termenii de"garantie".

Seara buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la 1300 lei se gasesc si casete NOU-NOUTE, fara piesa la schimb, CHINEZESTI, fara sigla ZF, fara sigle AUDI VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ce a spus kitdirectie, la 1300 e reconditionata si.."vopsita frumos" inclusiv termenii de"garantie".

Seara buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un angro din Romania, care este clientul meu, a cumparat acuma cativa ani 20 servodirectie Golf Iv chinezesti, le a vandute si s-a trezit cu 9 din ele in garanzia!  :sick:  

Parerea mea este ca chinezi mai trebuie sa manance un putin de papa pana cand vor fi capabili de a produce o servodirectie fiabila ca una reconditionata intr-un atelier cu experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la 1300 lei se gasesc si casete NOU-NOUTE, fara piesa la schimb, CHINEZESTI, fara sigla ZF, fara sigle AUDI VW.

Buna seara Dle Traian, dle Malpezzi si multe salutari!

 

Corect! Si noi avem unele facute in Spania cu garantie 2 ani, le vindem de vreun an si 2 luni (cel putin asa scrie pe certificatul de calitate primit odata cu factura) la vanzare un pic mai scumpe de 1300 de lei, dar in acest caz colegul de forum precizase ca e vorba de o caseta TRW.

In ceea ce priveste chinezii ce sa spun, o gramada din marile branduri produc in China si le nimeresc, cu siguranta beneficiind de un CTC (control tehnic al calitatii) de la firma mama. Noi am primit un palet cu simeringuri (unele de directie) din Italia de exemplu de la Corteco pe care scria in chineza pe unele cutii si pe cartoanele pe care era asigurat paletul, dupa traducerea lor am aflat ca proveneau din vama chineza. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa aparati China in fata mea, n-am facut nici o remarca in privinta calitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o aparam, poate involuntar asta s-a inteles, era doar o constatare (tocmai am verificat si ghetele din picioarele mele sunt made in China) adresata Dlui Malpezzi care spunea "ca chinezi mai trebuie sa manance un putin de papa pana cand vor fi capabili de a produce o servodirectie fiabila" dar vad ca mai toate marile firme ce produc casete de directie (ZF) (TRW) (JTEKT -SMI/Koyo and Toyoda)  au sedii si fabrici si in China si nu se feresc sa arate asta chiar pe site-urile lor.

 

Raspunsul pentru dumneavoastra era doar in primul paragraf cu casetele de Spania. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-ul Dorel, aicia revenim la o discutie care am deja avut: stiu foarte bine ca orice mare firma produce atat in China ca in India, Thailanda, Vietnam, Brazilia ori unde apuca.

Doar ca vorba nu era despre produse produse in China din partea ZF, TRW, LuK, Corteco sau alte mari branduri ci despre produse cumparate din partea firmelor care nu au unitate de productie lor in tara respectiva si care cumpara de la producatori INDEPENDENTI de acolo.

ZF, dupa cat stiu eu, are o fabrica proprie cu inginieri, utilaje si tot ce face un produs bun adus din Germania. D-ul Gnagngnitsu-san are asa ceva? Ori se foloseste de inginieri chinezi care fac "reverse engineering" (copiere) de produsele projectate in Vestul si incearca sa le refaca cu "tehnologie" chinezeasca?

Pentru asta zic ca chinezi (ci nu firmele din Vest ca se aduc sa faca productie in China) trebuie sa mai manance un pic de papa sa ajunga la nivelul "nostru", de ce ei INCEARCA sa copieze ce ii se cere, dar rezultatele nu mereu sunt bune.

Modificat de MEDES CALAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian.silviu27

Sincer sa fiu cand am cumparat masina,tipul asta imi spune ca a fost reparata caseta si ca are garantie,iar dupa 3 luni sa stricat din nou,de data asta la mine..Am sunat la nr de telefon de pe garantie si mi sa spus ca o repara din nou gratuit..imi da o adresa,il sun cand ajung,dar el nu era,i-am lasato la mama lui:))si dupa doua zile ma suna sa o iau de la un service,unde cei de acolo imi spun ca mi-a lasat acea persoana caseta reparata!

 

Deci rezumat:nu am platit nimic,nu stiu cine mi-a reparato,a tinut aproape doi ani caseta,iar mecanicul mai mult ca sigur a dat caseta jos si a puso inapoi asa cum era.

 

Apreciez o persoana cand imi explica si imi arata ce a facut,ca sa stiu pe ce dau banii, ma face sa am incredere in el si il recomand la cine are probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian.silviu27

Am tot cautat pe google vreo adresa sau un nr de telefon de la vreun service ce repara casete,dar n-am gasit nimic..Daca ma poate ajuta cineva,sa imi lase un mail eventual:  adrian.scr27@yahoo.com  multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,

O mica observatie respectivul pocnit parca e un surub care scapa, si apare mai pregnant cand se incalzeste uleiul, chiar daca directia incepe sa functioneze mai usor.

Modificat de adrotaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

Acum o luna am adus in tara o Bora 2002, benzina.

De o saptamana a inceput sa scartaie la frana si plecare de pe loc. Acealsi sunet se produce si in timpul mersului uneori la schimbarea vitezei. Mentionez ca nu troncane, nu bate, doar acel scartatit deranjant.

Am fost la mecanic cu ea si da vina pe caseta de directie.

Credeti ca poate fi vina casetei de directie?

Stiti cumva daca in Timisoara exista vreun "meserias" pentru reconditionarea casetei?

Eu am banuit bucse bare stabilizatoare sau pe la directie acel scartit , nicidecum caseta de directie.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa zic si eu. Am avut si eu un scârțâit la schimbarea directiei de mers si sl-a rezolvat inlocuind bucsele de la brate si acei rulmenti si bucse din capul telescoapelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!