Jump to content

Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)


Swakra
 Share

Postare recomandată

9 hours ago, tavitara said:

Probabil voi conduceti agresiv si aveti nevoie de altceva fata de ce ofera aceasta cutie

Eu nu am simtit niciodata nevoie de altceva pentru stilul meu normal de condus si in orasul meu seminormal ca trafic ( in Bucuresti care este antinormal evident ai nevoie de mai mult )

Dar am dat 17k pe masina si de aici si punctul meu de vedere subiectiv - pentru acest pret masina si cutia sunt super

Pentru cine a dat 50-60k ( cat a fost a mea noua ) este de inteles a nu accepta niciun minus la niciun capitol si judeca comparativ cu concurenta

 

Nu, nu conduc agresiv..... Dar nici pasiv. Îmi place sa răspundă la comanda rapid.... Lucru care nu se întâmplă cu acesta cutie. Și îți închipui ca nu e vb doar de mine, îmi trec săptămânal pragul la service mai multe Touareg uri.. Q7... etc. La toate aceelasi component. 

Indiferent ca sunt Q7... Touareg... Sau cayenne... La toate se simte. Vb de motoarele de 3.000cmc Tdi. 

Corect.... Eu când am luat-o  a costat ceva având 2 ani... Și ceva opțiuni... Deci aveam ceva pretenții. Tot asa.. Imi vin 7p pe care clienții au dat 10.000...11.000 euro... Deci, alte așteptări.... 

Oricum, confortul este ok... Nu are veleități sportive, pe autostrada se descurca bine... Dar trebuie sa tragi de ea. 

Sincer... Nu prea am întâlnit multe cu probleme la cutie, bănuiesc ca sunt ok.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cutiile montate pe VW au fost/sunt fiabile, cel puțin eu cu impresia asta am rămas, uitați-va la multitronicul de la Audi care este recunoscut pt probleme...

Referitor la aceasta cutie și eu le dau dreptate băieților, este o cutie liniștita,dpmdv ar fi trebuit sa mai lucreze la acest aspect pt o masina care de noua nu a fost tocmai ieftină.

Adidas, aduci aminte de întreținere corespunzătoare...pai ce întreținere dacă VW spune NU schimbului de ulei....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.Detin un touareg 7P 2012  am ceva probleme la cutia de viteza ,schimba normal ,nu transmite socuri sau disconfort cand schimba treptele de viteza ,nici cand trec din  P R D sau invers nu da niciun semn de șoc foarte putin in R asa "zvac" al masini ca si cum ar vrea sa se miste dar nu ii deranjant si foarte rar......dar problema e ca daca apas accelaratia la podea sa fie in sarcina mare schimba normal de la treapta 1 pana l 6 cand ajunge la D6 schimba imediat la D7 apoi D8 una dupa alta fara pauza sare repede la D8 apoi incepe asta ii sa zic 120 km\h pana la viteze mari ea tot isi da treptele inferior superior D 6  D 7 D 8...eu nelasand accelerația un fenomen ca si cum ar fi indecisa nu ar fi  sigura  cutia parerea mea

Si daca o iau treptat asa cu 50 la suta accelaratie le schimba  normal la 3 500 ture pana la ultima viteza

 

Daca o iau cu acceleratie 100 la 100 merge pana la a5a si deja a6a schimba imediat apoi ajunge in a8a p 2000 de ture si Iara isi da kickdown înapoi eu nemiscand.piciorul pe acceleratie

Si iara la padele accelerez normal usor schimb toate cele 8 viteze eu daca accelerez la.maxim pana la a6 apoi dintruna  6 7 8 isi da ultima viteza eu nemai apasand padela de la  treapta 6

Daca a patit cineva acest fenomen precizez ca nu da niciun semn de zdruncinat cand schimba nici la inferior nici la superior doar  ca la sarcina este indecisa in ultimele 2 3 viteze pana la viteze mari apoi rămâne pe a8a dar până  acolo isi tot schimba  ultimele.cele 2 3 viteze fara a simti un fel de disconfort merge masina trage normal are putere doar ca tot vad cum sar vitezele si turometrul cutia nu are sunete ciudate sau zmancituri in nici-o treapta nici cand fac kickdownul la accelerație.

Multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Mihai touareg said:

.Detin un touareg 7P 2012  am ceva probleme la cutia de viteza

Nu cred ca problemele sunt la cutia de viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.poate nu ,m-am exprimat eu chiar corect ,dar totusi întrebarea mea era, daca cineva a avut o asemenea problema acum sa lasam deoparte partea cu viteza, nu m-am exprimat eu poate mai corect, dar nu cred ca incepand sa faci o depasire iti cade bine sa vezi ca masina  este in treapta 5 apoi trece peste fiecare viteza pana la treapta 8 apoi iara schimba inferior si tot asa, mentionez in treptele 6 7 8 si doar cand o fortez adica intru intr-o depasire de exemplu cu pedala accelerată maxim si cutia ajungand in tr 6 deja devina "indecisa"

 

Sper ca m-am facut cat de cat inteles si intreb o parere ...nu am vrut sa par un pilot de curse cu faza cu viteza doar ca nu stiam cum sa ma exprim sa ma fac inteles.Am masina de 3 luni si am facut 9000 km cu ea si doar aseara am " forțat nota sa zic asa" si mi-am dat seama ca nu merge cum trebuie din tr 6 cand sunt cu acceleratia in podea, precizez ca am 250 000 km . Si cand schimb manual de pe volan si este in sarcina maxima schimb  tr 1 2 3 4 5 cand ajung sa ii dau tr 6 imediat schimba 7 apoi 8 ....daca nu, o fortez doar cu 80% acceleratie merg normal toate treptele.....asta era întrebarea daca ma poate ajuta cineva cu un sfat!?

Multumesc mult!!!

Modificat de Mihai touareg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimba fara socuri si lin problema nu cred sa fie de la cutie, de obicei astea sunt semnele cand se degradeaza. Eu unul pariez pe motor si faptul ca duce lipsa de putere la anumite turatii/viteze si ar trebui sa faci un control amanuntit acolo. 

Cel mai sigur la o reprezentanta poti pune un diagnostic aratandu-le cum face la un test drive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/24/2019 at 1:29 PM, Bogdan.TM said:

Adidas, aduci aminte de întreținere corespunzătoare...pai ce întreținere dacă VW spune NU schimbului de ulei....

Daca zic aia de la VW nu inseamna ca au si dreptate. Producatorul cutiei, Aisin, spune ca trebuie schimbat. La fel ca si cei de la ZF, chiar au si tutoriale pe YT cum trebuie facuta procedura.

Voi trimite un mail la Aisin pentru un raspuns oficial si voi intreba si ce ulei e recomandat. Ma rog, eu as vrea pe viitor sa pun exact acelasi tip si producator cum am acum in cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca nu trebuie sa te legi la cap daca nu te doare

Nu ai probleme cu cutia ? Nu schimbi uleiul

Unde spune Aisin ca trebuie schimbat uleiul la cutia de 7P in UE ?

Ei produc multe cutii

Ce povesteste colegul Mihai nu inseamna ca are probleme cu cutia , multi asteapta de la aceasta masina altceva decat ofera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 04.07.2019 at 21:03, naighbaxxx a scris:

Nu am avut inca timp sa ma ocup. Sper weekendul asta. Diferenta era la un Audi Q5 care avea cu vreo 6 generatii de soft in urma. Revin cu pareri dupa update.

 

pana la urma ai facut update-ul?daca da...simiti ceva diferente notabile ?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

unde sau cum se poate verifica care ar fi ultima versiune de soft pt. cutie?Momentam am 2268.

image.thumb.png.279421f6307f7d7a3eae547aa8eb8196.png

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar dacă sunt probleme. Altfel nu ai avantaje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, F l o r i n a scris:

Doar dacă sunt probleme. Altfel nu ai avantaje

Categoric, dar acuma depinde și ce fel de probleme ai...ca dacă sunt de ordin mecanic faci degeaba :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Bogdan.TM said:

Salut,

 

unde sau cum se poate verifica care ar fi ultima versiune de soft pt. cutie?Momentam am 2268.

image.thumb.png.279421f6307f7d7a3eae547aa8eb8196.png

Mersi

o chestie interesanta, poti obtine mai multe date decat cele afisate daca te duci in 02-Auto Trans, Advanced ID si acolo dai Copy

fa apoi paste intr-un fisier text si vei vedea niste info in plus... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru versiuni de soft puteti incarca un auto scan log aici si va spune daca este o versiune mai noua de soft. Nu este 100% dar e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Bogdan.TM said:

Categoric, dar acuma depinde și ce fel de probleme ai...ca dacă sunt de ordin mecanic faci degeaba :)

 

Sigur ca da. Iar majoritatea celor cu probleme, asta au.... Probleme mecanice. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am doua curiozitati:

1) Se poate baga in D din N in timp ce masina se deplaseaza? Am dat din D in N din greseala la 60km/h, dar am oprit masina la 0 pentru a baga din nou in D.

2) Cand pornesc masina dimineata, de exemplu si plec imediat cu ea, cam 1km cutia face coasting sau ceva asemanator. Adica prind o anumita viteza si daca iau piciorul de pe acceleratie, turatia revine la 800, nu intra in frana de motor. E normal? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce este exact coasting ... daca e ce banuiesc eu , adica daca mergi la vale si iei piciorul de pe acceleratie , masina nu franeaza ?

Pai nu franeaza , chiar isi creste viteza , e ca si scoasa din viteza , nu consuma nimic , eu merg de multe ori asa pe Dealul Negru de ex

Daca e pe teren plat , evident forta de frecare o franeaza , nu frana de motor

Ai conus pana de curand cutie manuala sau cum de ai pus mana pe schimbator la 60 km / h ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricat de inclinata ar fi panta, imi sta in frana de motor, daca apas usor frana mai si retrogadeaza 1-2 trepte depinde de viteza. Doar cu motorul rece, dupa cum am dat in exemplu, face ca si cum ar fi scoasa din viteza iar turometrul sta la 800 turatii.

Nu e vorba ca am condus manuala, ca pe asta o am de 1 an si 25mii km dar intra foarte usor din D in N chiar si fara sa apas butonul de pe schimbator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa spuna si altii , eu nu mi-am pus problemele astea pana acum dar am facut doar 22k pana acum cu ea

Cand apare o coborare si am deja viteza , iau piciorul de pe acceleratie si o las sa curga linistita ( daca e drum liber evident ) , in functie de panta si lungimea ei , viteza poate creste

Cel putin nu m-am gandit niciodata sa mut schimbatorul din D in N in timp ce masina merge

Cat timp e pe drive si merg extern , nu e atins niciodata schimbatorul ... asa mi se pare normal ... dar poate gresesc si trebuie sa il mai misc

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca merge, e normal. Nu îmi mai aduc aminte... De la a mea.. Și am avut unul 2017 azi la modificat, dar nu am verificat. 

Mai departe, la cum se simte, trebuie mers cu ea. A mea nu avea funcția de coasting.... Deci, nu ma puteam bucura de asa ceva. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul rece lock up clutch-ul de pe convertizor nu cuplează, acest lucru cauzează o încălzire mai rapidă a uleiului din cutie, datorita patinării (slippage) produsa in convertizor. De asta când iei piciorului de pe accelerație turația revine la relanti, convertizorul fără lock up clutch nu poate produce frână de motor. Cam asa e la orice mașină cu cutie automatica cu convertizor. E normal. Dar ar trebui sa se comporte asa doar când este rece, pentru câteva minute.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32 minutes ago, Adriannnnn said:

Cu motorul rece lock up clutch-ul de pe convertizor nu cuplează, acest lucru cauzează o încălzire mai rapidă a uleiului din cutie, datorita patinării (slippage) produsa in convertizor. De asta când iei piciorului de pe accelerație turația revine la relanti, convertizorul fără lock up clutch nu poate produce frână de motor. Cam asa e la orice mașină cu cutie automatica cu convertizor. E normal. Dar ar trebui sa se comporte asa doar când este rece, pentru câteva minute.

Multumesc, e raspunsul pe care il cautam. Dupa cum am zis face asa doar cand e motorul rece, maxim 1 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!