Jump to content

Zgomot / vibratii roata / tren rulare


irimiacornel
 Share

Postare recomandată

Daca vibratia este insotita si de un huruit de tonalitate joasa ,te poti gindi si la rulment/rulmenti.Poate a/au ramas fara veselina.Daca ridici masina pe cric si misti cu mana de roata (tinand mana pe roata in timp ce se misca) ar trebui sa simti sau sa auzi un usor huruit/vibratie.

Asta in cazul in care excluzi total anvelopele si nu sunt ovalizate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi cris

    12

  • albinatrevel

    11

  • Jettauser

    10

  • bbogdanmircea

    6

Revin cu noutati: in seara asta a inceput sa se auda un zgomot undeva la directie, si anume atunci cand rotesc volanul se aude ca si cum ar freca ceva. Zgomotul e prezent atat in mers, in viraje(de ex sensuri giratorii) , cat si pe loc cand invart volanul. Inca nu am ajuns la service, dar maine sper sa gasesc cauza si mai sper sa fie si cauza vibratiilor pe care le am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minute în urmă, albinatrevel a scris:

Revin cu noutati: in seara asta a inceput sa se auda un zgomot undeva la directie, si anume atunci cand rotesc volanul se aude ca si cum ar freca ceva. Zgomotul e prezent atat in mers, in viraje(de ex sensuri giratorii) , cat si pe loc cand invart volanul. Inca nu am ajuns la service, dar maine sper sa gasesc cauza si mai sper sa fie si cauza vibratiilor pe care le am.

Ar putea sa fie rulmenti de la arcurile de fata.acele cauciucuri care se gasesc intre caroserie si arc.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Orice ar fi, sa fie, numai sa stiu 100% ca aia e, asa m-am saturat de bajbaiala si balbaiala celor din service-uri care se contrazic unii pe altii si in final nu stii ce sa faci. Daca trag linie, in ultima luna cred ca am cheltuit 2000 lei numai pe constatari, schimbat ce nu trebuie, schimburi de roti, echilibrari, geometrii,s.a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e foarte nasol cand nici cei de la serviceuri nu sunt priceputi si te pune sa schimbi unele piese fara rost...sa ne anunti ca sunt tare curios cu problema ta.deobicei vibratia dupa 120 e de la roti...dar daca zici ca ai schimbat cam tot asta ramane un mister sa zic asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noutati: astazi am mai inlocuit flanse si rulmenti amortizoare, rulmenti roti si am rectificat discurile de pe fata-costuri 1600 lei. Rezultat 0. Am aceeasi vibratie ca inainte. Mai raman volant, caseta directie, s.a, desi nu sunt semne de uzura la nimic. Saptamana viitoare o sa fiu prin Germania, zona Kempten-Munchen si intentionez sa merg la o reprezentanta vw sa cer o constatare referitor la problema mea, poate rezolv ceva. Daca aveti vreo referinta in zona respectiva, adica o anumita reprezentanta unde a-ti fost sau cunoasteti pe cineva, va rog dati-mi de stire. Am ajuns la capatul nervilor

Modificat de albinatrevel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi vine sa cred ce citesc aici...:mellow:nu a fost lovita mai grav masina(sasiu afectat)...k am auzit de la un prieten cu un golf 5taiat in doua sinpe la 140 avea o vibratie de zici ca avea toate rotile strambe...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost lovita masina, am verificat si treaba asta la un profesionist care se ocupa numai de indreptat caroserii. Totul e drept la ea, nu are nici o sudura la sasiu sau ceva de genul asta. Unghiurile sunt reglate la perfectie, chiar azi le-am mai verificat o data, dupa lucrarile marete de ieri. Mai sper inca, speranta moare ultima. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu imi dau seama ce poate sa fie.azi am mai vb.cu un prieten care este mecanic si i-am povestit de pb.ta....si asa a zis si el ca poate sa fie sasiul dar daca ai verificat atunci chiar ramane un mister...sunt f f curios ce ar putea sa fie.succes

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu noutati: problema este 80% rezolvata dupa inlocuirea unei jante de pe fata cu una noua, acelasi model, pe care am gasit-o pe e-bay in Germania. Volanul nu mai vibreaza deloc dar se mai simt niste mici vibratii in scaune, aproape insesizabile, care cred ca vin de la puntea spate. Deci cauza pare a fi jantele, desi am facut schimb de roti cu un coleg care are Passat si tot vibra, dar ma gandesc ca poate ale lui nu erau bine echilibrate. Precizez ca jantele mele le-am luat second-hand din Romania dar au fost verificate si nu pareau strambe. Totusi raman niste lucruri inexplicabile ce tin mai degraba de zona crepusculara. Cert e ca nu mai vibreaza aproape deloc. Concluzie: aveti mare grija cand cumparati jante rulate in Ro, pot ascunde defecte si imperfectiuni pe care nu le poti depista nici la cel mai performant aparat; cred ca din cauza drumurilor ,,perfecte'' pe care circulam. De acum nu mai cumpar decat jante noi 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu... Anvelopele cum sunt? Ca asa am si eu o vibratie, dar la 120+. Am pus alte jante cu alte avelope si nu se mai simte nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelopele sunt noi-Goodyear efficient grip. La tine treaba e clara: vibratia e din jante sau din anvelope. Trebuie s-o iei prin eliminare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

51 minute în urmă, albinatrevel a scris:

Revin cu noutati: problema este 80% rezolvata dupa inlocuirea unei jante de pe fata cu una noua, acelasi model, pe care am gasit-o pe e-bay in Germania. Volanul nu mai vibreaza deloc dar se mai simt niste mici vibratii in scaune, aproape insesizabile, care cred ca vin de la puntea spate. Deci cauza pare a fi jantele, desi am facut schimb de roti cu un coleg care are Passat si tot vibra, dar ma gandesc ca poate ale lui nu erau bine echilibrate. Precizez ca jantele mele le-am luat second-hand din Romania dar au fost verificate si nu pareau strambe. Totusi raman niste lucruri inexplicabile ce tin mai degraba de zona crepusculara. Cert e ca nu mai vibreaza aproape deloc. Concluzie: aveti mare grija cand cumparati jante rulate in Ro, pot ascunde defecte si imperfectiuni pe care nu le poti depista nici la cel mai performant aparat; cred ca din cauza drumurilor ,,perfecte'' pe care circulam. De acum nu mai cumpar decat jante noi 100%.

 

Salutare.de cand astept un raspuns la pb.ta....jantele care le ai pe masina sunt originale?la o vulcanizare unde au angajati cu experienta isi dadea seama imediat daca e stramba janta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, albinatrevel said:

Anvelopele sunt noi-Goodyear efficient grip. La tine treaba e clara: vibratia e din jante sau din anvelope. Trebuie s-o iei prin eliminare.

Eu am de la anvelope clar. O sa le schimb la primavara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, jantele sunt originale si au fost verificate de mai multe ori, in mai multe vulcanizari, si ochiometric si pe aparat, verdictul era acelasi: nu au probleme. Si uite ca dupa ce am inlocuit numai una pe dr fata situatia s-a imbunatatit mult. Ce-i drept, nici nu mai speram sa se schimbe ceva, dar am zis hai sa incerc daca tot am cumparat una noua. Si am schimbat-o pe cea dreapta pt ca avea niste zgarieturi si lacul era putin sarit la buza jantei, nu pt altceva. Vorba aia: unde dai si unde crapa. Dupa ce am cheltuit aprox 3000 lei schimband una si alta degeaba sau pt ca imi spunea vreun mecanic ca parca asta are ceva joc, am gasit janta asta noua la 50 euro si am rezolvat problema 90%. Stiu ca poate suna ciudat, dar asta e. Macar am acum o masina ultra-pusa la punct dupa cate am schimbat la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucul este acelasi? Ceva este foarte straniu pentru ca daca janta a fost in regula la atatea verificari independente, sigur nu ea era cauza. Butucul a fost curatat la montare, era cu ceva depuneri? Prezoanele cum se prezentau? Totul strans corespunzator pe acolo?

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, The_Ego a scris:

Cauciucul este acelasi? Ceva este foarte straniu pentru ca daca janta a fost in regula la atatea verificari independente, sigur nu ea era cauza. Butucul a fost curatat la montare, era cu ceva depuneri? Prezoanele cum se prezentau? Totul strans corespunzator pe acolo?

 

Asta mi se pare si mie foarte straniu pt.ca o janta ovala,stramba sau defecta se vede ca nu se invarte rotund sa zic asa.poate ca si anvelopa a avut o cauza...am crezut prima data ca a avut jante aftermarket...eu unul am avut o experienta foarte rea cu niste jante marca proline...le echilibram de 2ori pe sezon ca sa nu imi vibreze in volan...defapt la ce drumuri avem nu e de mirare ca se duc jantele...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu ai inele centroare potrivite.  ce jante ai pe masina? sa vedem ce dimensiuni au la butuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cauciucul a ramas acelasi, prezoanele ok stranse, jantele sunt originale de golf 6 modelul mugello, diametrul butucului 57,1. Urmatorul pas: cumpar jante de tabla noi pt iarna si cauciucuri si când o sa le pun pe masina, in toamna, o sa vad cum se comporta. Pana atunci nu mai fac nimic, ca sincer, m-am cam saturat de permutari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare: la viteze peste 125-130km/h simt trepidatii in volan. Masina este un Golf 6, 1.6 benzina. 

Urmeaza sa ma duc la un service de roti sa verific jantele / cauciucurile. Daca problema ar fi fost de la bucse, pivoti, bracaj, etc. ar fi trebuit sa se manifeste si la viteze mai mici, undeva la 70-80km/h, nu?

Jantele sunt pe 15", tabla, cu cauciucurile din fabrica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur problema vine de la roti sau geometrie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@In2ition, la mine la o kia ceed aveam problema asta exact cum zici tu, pe jante de 17. la 120 la ora incepea sa vibreze, cel mai tare se simtea in volan si la 140 vibra toata masina. 

Am dus rotile la echilibrat si apoi mergea fara nicio problema. In cazul meu a fost doar de aici, geometria era ok. Deci se poate si de la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

Am avut si eu problema cu trepidatiile (vibra toata masina ) intre 70 si 120 km/h. Am  schimbat planetara de pe dreapta (cea lunga) si totul e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut un drum in afara orasului si inainte am fost sa echilibrez rotile. Roata fata stanga a avut nevoie de plumbi. 

Dupa echilibrare nu am mai avut vibratiile mentionate mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună ziua,

Detin un Vw Golf 6, 2.0 TDI 140CP, cod motor CBAB si am următoarea problemă: la viraje stânga-dreapta se aude un huruit. Acest sunet este intalnit doar atunci când viteza este mică. Am fost la un mecanic și mi-a recomandat să schimb uleiul la cutia de viteze. Voi ce parere aveți?


Vă mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!