Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

Se pare ca ai o problema cu electromotorul - ti-a mai spus si Florin.

Repet, nu exista ventilator pentru motor si ventilator pentru AC, ambele sunt legate in paralel.

Spui ca AC-ul nu functioneaza, ai decuplat cumva mufa de la bobina ambreiajului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu cred sa fie rola, ca acum cateva luni cand am dat jos alternatorul, am verificat si intanzatorul, si parea ok (la mana). Nu m-am uitat atunci la compresor, dar cred ca o sa dau cureaua jos, si sa invart cu mana de compresor sa vad cum se prezinta.Sunt convins 99% ca e de la compresor, dar ... nu se stie, e posibil sa fie si ce zici tu.

Zgomotul seamana cu asta, doar ca se aude in valuri(parca si in fil se aude la un moment dat)

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a fost rezolvata la al doilea service (cel care ma duceam de obicei). Cei de dincolo taiasera 2 fire si au uitat sa le lege inapoi si nu au pus un nul la caroserie. De aici a rezultat functionarea aiuristica a ventilatoarelor. Sonda de temperatura de langa motor era defecta, de aceea transmitea informatii gresite si neurcand temperatura motorului, se pompa mai mult carburant. Asa se explica consumul crescut. Avariile si luminile in marsarier aprinse in timpul mersului se explica datorita unui comutator de la cutia de viteze care s-a defectat si a fost inlocuit. Acum am A/C desi nu mai e nevoie, ventilatoarele se opresc si pornesc normal. I-am schimbat si bujiile cu aceasta ocazie si sper sa nu mai am probleme. Principala problema s-a dovedit a fi primul service care habar nu au avut ce au facut si in plus au uitat si ceea ce facusera... Multumesc tuturor pentru sfaturi si va urez multi km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Am si eu o problema.Mi s-a stricat ventilatorul de la AC si as vrea sa-l inlocuiesc.Ma poate ajuta cineva cu niste indicatii?Masina este un polo 1.9 sdi din 2002.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ti-ai dat seama ca s-a stricat?

Il dai jos il duci la reparat, sau altul sh, il poti demonta singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema cu un Golf 4 SDI din 2000 cu AC manual. Problema este ca atunci cand dau drumu la AC nu se intampla nimic ,nu porneste compresorul si nici ventilatoarele .Becul se aprinde .Am masurat ,verificat ceva mufe (verificat siguranta de la baterie si din interior ,verificat compresorul (nu e ars ,da o valoare la rezistenta ,nu mai tin minte cat) .Am vazut o mufa arsa care duce la compresor dar contactele sunt ok .La bornele mufei de la compresor imi da 5 V .Imi poate spune cineva la ce sa mai ma uit ?Unde e pozitionat releul care face treaba asta ? Am puso pe tester original ,nu imi da erori de la nimic.Defapt cel care mi-a facut a zis ca nu are senzori pe AC pt ca nu este automat .Cineva vreo idee ? O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai tin minte exact, dar ca sa vezi ca nu este o problema cu compresorul, poti sa-l pornesti (sa-i dai un impuls pt verificare) la mufa lui G65 unde faci o punte intre pinii 2-3. Ambreiajul nu cupleaza daca nu este suficienta presiune pe instalatie, iar puntea anuleaza conditia presiunii. Testul este doar sa verifici cuplarea ambreiajului, cateva secunde sunt suficiente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca exista pe forum un tutorial despre cum se verifica pas cu pas,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut se poate gripa compresorul de la AC daca acesta nu a mai fost folosit ceva timp??acesta a fost anulat  in sensul ca,cureaua de la utilitati nu a fost trecuta pe el ca sa-l invarta?ca mi.a zis un mecanic care a incercat sa.l invarta la mana  precum ca e gripat si nu mai am ce face cu el .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

De ce ai anulat compresorul ? Aveai rulmentul dus si facea urat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut un mic incident...si in momentu ala nu aveam bani sa inlocuiesc radiatorul de ac....si a fost anulat compresorul...acum vreu sa schimb radiatorul ca sa pot folosi ac.sa inteleg ca nu sunt probleme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp a trecut de cand "l-ai anulat"? Eu stiu ca se blocheaza compresorul de A/c daca nu e folosit si asta cand instalatia e intreaga si are compresorul ulei bagat...Mai ales la tine ca l-ai lasat pe uscat...Presupun ca nici conductele nu au fost trase in el, nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu numai cureaua a fost anulata de pe el .....nu tin minte de altceva....are cam un an de zile mai,mai sunt sanse sa se invarta sau trebuie alt compresor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am inteles de ce s-a chinuit cineva sa scoata cureaua de pe el. Oricum fara sa cupleze ambreiajul de pe fulie  axul compresorului nu se invarte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am avut radiatorul spart si ventilatorul crapat....si din cauza asta a scos cureaua de pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu vad legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...cred ca s-a ocupat un "mecanic" de masina colegului. Eu cred ca e totusi gripat, dar pana nu pui la loc tot ce trebuie si umpli instalatia cu freon si ulei pentru compresor nu prea ai cum sa-ti dai seama. Nu stiu daca se poate cupla "manual" compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine zis un "mecanic",sa inteleg ca trebuie sa pun totul la loc sa vad dac mai merge,iar dac este gripat mai sunt sanse sa.l repar??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ti-a sugerat varianta asta poate pt ca avea un compresor stricat si l-a inlocuit asa cum e, ti-a bagat apoi tie pastila cu scos cureaua de pe el, pai si ce curea a pus de s-a potrivit? pt masina fata ac?

 

eu nu cred ca daca nu folosesi un an se gripeaza, de la ce? ca doar are si ulei in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa-l fi schimbat nu zic ca nu,iar ca si curea prinde toate rolele de la utilitati si ce mai este pe acolo :) numai ac ramane fara nu trece nimic pe rola lui,cureaua are 104 cm dac nu ma insel.....ca am schimbat distributia si am masurat. am incercat cu mana sa invart compresorul dar nu se misca nici macar un cm 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

 

Dupa perioda de iarna in care compresorul aerului conditionat nu cupla datorita temperaturilor sub 6"C (cred ca asta este limita) odata cu incalzirea vremii am pornit climatizarea. Acum mai nou cand functioneaza compresorul mi se aude un fel de scartaiala-huruit sub aeroterma. Acest zgomot se aude doar cand este cuplat compresorul, dupa ce trec pe ECON in cateva secunde dispare.

 

Am incercat sa inregistrez zgomotul respectiv. Se aude mai clar intre secundele 10-25 (cu volumul la boxe dat putin mai tare).

 

 

Ce credeti ca ar putea fi?

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna seara    probleme cu  clima la bora   a inceput cu un sunet ciudat un scartait huruit 2 pagini mai in spate este un video cu sunetul respectiv  este destul de puternic

 cum cineva mi-a spus ca e de la clima am decuplat compresorul si intradevar nu mai facea nimic  apoi dupa cateva ore eram in mers si s-a auzit din nou de 2 3 ori in rafale scurte si apoi a incetat am asteptat sa creasca temperatura sa probez clima dar se pare ca nu mai da aer rece

daca intradevar sa stricat compresorul cam cat costa o reparatie sau inlocuire

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

A intalnit cineva un sunet asemanator cu acesta? 

http://www.youtube.com/watch?v=_K4VWLIpJlQ

 

La mine se aude cand cuplez A/C, baga aer rece, pare sa functioneze normal.

Zgomotul se aude cand accelerez ( si cand accelerez pe loc ).

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o parere va rog

 

compresorul se cupleaza dar nu intra aer rece

pe deasupra .. raman si ventilatoarele pornite, chiar si cu motorul rece

este suficient sa pun contactul pornesc ventilatoarele si asa raman pornite

 

am verificat siguranta 16 si am gasit-o arsa (si anul trecut s-a mai ars 1 data)

siguranta este de 10 A, am pus una de 15A, in speranta ca voi rezolva problema, dar s-a ars instant

 

probabil ca am un scurt undeva, sau am alta piesa defecta

 

ma puteti ajuta cu un sfat

 

P.s. - in toamna anului trecut am schimbat termostatul si termocupla ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pune sigurante mai mari - vei suprasolicita si distruge instalatia electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!