Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

Stai ca acum mai citesc ceva. Ce temperatura nu indica pe BC? cea exterioara? dar pe clima o indica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe bc ,da pe cea exterioara, pe clima o indica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ai o problema cu firele dintre clima si IC, info de turatie motor o ia tot din IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la fire m am gandit si eu si le am verificat ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am radiatorul spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Stiti cumva care este releul pentru compresor - am inteles ca sunt marcate cu numere.

Mersi ! :)

Modificat de gor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ala mare de sub lonjeronul din stanga fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am golfuletzu de 4 ani si inca nu i-am schimbat freonul. Trebuie sa-i verific freonul la o anumita perioada de timp sau sa astept pana nu mai baga rece?

Se poate strica, ceva daca raman fara freon si nu-l schimb la timp?

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai pierderi, nu are ce sa se strice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele pleaca la cuplarea AC? la starea compresorului, la climatronic, in blocurile de masura, ce cifra apare ?

am mai verificat azi cu vag, ventilatoarele functioneaza ambele la output test, am pus 12 v direct pe firele care intra in compresor si acesta functioneaza dar fara sa porneasca si ventilatoarele, in grup 1 la a/c clutch sw -of cond 1-12 pe econ valoarea este 6 iar cand cuplez a/c valoarea este 12, suspectez tot panoul de clima este posibil?

am rezolvat problema cu a/c, de vina era panoul de clima si in momentul in care l am schimbat totul a revenit la normal inclusiv afisarea temperaturii pe bc, care a fost cauza nu stiu , multumesc pe aceasta cale userului bpa pt imprumutul de proba a unei unitati si pentru sfaturi lui Al Bundy si Florin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este si frumos....daca se poate sa ajutam....NE PUTEM LOVII FIECARE DE PROBLEME....e bine sa ti dea cineva o mana de ajutor .......soryy ca nu va-m putut oferii unitatea.................. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am o problema la cu a/c-ul (climatronic)

Pana acum vara nu l-am pornit prea mult dar acum am observat ca face urat :

Uneori la ralanti alteori intre 1000-1800 RPM se aude un huruit din zona ventilatorului interior care dispare atunci cand decuplez a/c -ul nu si ventilatia.

Mai mult am observat ca atunci cand apare acel huruit a/c-ul face tzac tzac tzac la intervale scurte 1 secunda (cupleaza si decupleaza foarte repede).

Isi revine temporar daca opresc a/c-ul (nu si ventilatia) si il pornesc din nou sau daca accelerez peste 1800 RPM.

Mentionez ca aerul nu este foarte rece cum ar trebui sa fie este doar putin rece.

De la ce ar putea fi ? Multumesc !

Modificat de gicul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai cercetat si nu are legatura huruitul cu tzac tzac-ul a/c-ului (oprit pornit la interval de 1 sec). A fost o coincidenta.

Am facut o diagnoza si nu am nici o eroare pe climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu o problema asemanatoare ..cand dau drumu AC se aude un tacanit ..initial am crezut ca e slabit vreun surub sau se atinge ceva de scutul metalic ...poate sa fie de la cureaua aia? sau un rulment uzat la fulie compresor clima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa se auda o singura data la cuplare, deoarece cupleaqza ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi,

am fost plecat si eu in concediu in Grecia cateva zile si inca de cand eram pe drum spre grecia, m-a lasat AC-ul, astfel ca tot concediul am avut parte de caldura mare in timpul transportului.

Inainte cu 1 saptamana de a pleca din Bucuresti, observasem ca aerul conditional pe care masina il dadea nu mai era asa rece drept urmare m-am dus si am platit 120 lei pentru completare cu freon. In instalatie mai aveam doar 375 ml de freon din cei 700 pe care am inteles ca ar trebui masina sa-i aibe .... Meseriasul de acolo mi-a completat si cu 10 ml de ulei .. .si AC-ul a mers vreo 2 zile .. cam cate 1- 2 ore pe zi cat am avut timp sa-l folosesc si inca vreo 5 ore pe drumul spre greci.

La un moment dat am auzit un mic zgomot .. dupa care in masina nu a mai intrat aer rece si pana la finalul concediului nu si-a mai revenit.

Am mai facut vreo 2 incercari scurte sa-i dau drumul .. aer rece nu mai baga ...

O alte mica problema (si nu stiu daca are legatura) este ca in aceste zile, aeroterma de la masina a functionat foarte mult timp dupa ce am oprit motorul.

Astazi ... chiar daca a plouat afara si motorul nu a era cald, aeroterma a continuat sa mearga pana mi-a consumat bateria de tot si am fost nevoit sa imping masina.

Ajutati-ma cu niste sfaturi.

Mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica termocupla si releul de sub ventilatoare. fa o diagnoza si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu masina de ceva timp. Am fost la cativa electricieni si nu am reusit sa i dau de cap.

Ac manual nu cupleaza compresorul. Butonul isi schimba culoarea.

Schimbat releu comanda ventilatoare. Nici un efect

Schimbat senzor presiune instalatie nici un efect

Masurat senzor temperatura exterioara este ok.

Daca pun compresorul pe direct baga aer rece.

Ventilatorul mare este defect nu porneste nici cand il pun pe direct din termocupla.

Daca Pun compresoul pe direct si merg asa cu el ce se poate intampla?

Sau recomandati mi un electrician bun bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termocupla nu stiu unde este pozitionata ,.. dar maine o sa ma lamuresc si eu

cred ca de vina este acel releu .. ca observ ca ambele ventilatoare merg in continuu cate 10-20 minute .. chiar si numai daca pun contactul 2 secunde si fara sa pornesc motorul

sper sa nu fie scump acest releu

de asemeni vreau sa cumpar un cablu pentru diagnoze, ca m-am saturat sa ma duc in service cu masina pentru orice mica eroare si ... sper cu ocazia asta sa-mi puteti da informatii ce cablu trebuie sa-mi cumpar si de unde il pot achizitiona

mersi Al Bundy pentru raspuns :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termocupla nu stiu unde este pozitionata ,.. dar maine o sa ma lamuresc si eu

cred ca de vina este acel releu .. ca observ ca ambele ventilatoare merg in continuu cate 10-20 minute .. chiar si numai daca pun contactul 2 secunde si fara sa pornesc motorul

sper sa nu fie scump acest releu

de asemeni vreau sa cumpar un cablu pentru diagnoze, ca m-am saturat sa ma duc in service cu masina pentru orice mica eroare si ... sper cu ocazia asta sa-mi puteti da informatii ce cablu trebuie sa-mi cumpar si de unde il pot achizitiona

mersi Al Bundy pentru raspuns :icon_thumleft:

Incearca in primul rand asa: da releul ala jos, il gasesti pe lonjeron sub baterie. Are 2 mufe care intra in el, le scoti de-acolo si vezi daca mai pornesc ventilatoarele cand pui contactul. In momentul asta ar trebui sa nu mai porneasca. Releul ar trebui sa il poti desface relativ usor cu o surubelnita. In interiorul lui se afla 2 bobine cu cate o clapeta care presupun ca au rol de intrerupator si la excitatie cu, curent se lipesc si inchid circuitul. Vezi intai daca nu cumva ti-au ramas astea lipite de la supra-incalzire sau cine-stie-ce alt motiv. Eu am mers o perioada fara releul asta si tot imi pornea ventilatorul ca sa raceasca apa, dar nu mergea aerul. N-am idee de ce anume mergea ventilatorul ala daca releul lipsea pur si simplu de-acolo. Presupun ca termocupla de pe radiator da comanda si nu depinde de acest releu la o adica. Incearca intai asa, poate ai noroc si scapi fara sa-l schimbi ca pe Autokarma am vazut asa ceva la preturi de 7-800 de lei daca imi amintesc bine...poti cauta la dezmembrari daca nu reusesti sa-i dai de cap, dar ar fi bine sa te lase sa-l probezi ca sa nu-l cumperi degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul este mai ieftin releul ala cam 300 lei cu k in cod.

La cine am fost mi a zis ca chiar daca nu porneste ventilatorul mare tot trebuia sa cupleze compresorul. Ventilatorul mic functioneaza perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu cupla compresorul cand nu-mi porneau ventilatoarele. Iti cupla daca mergea pe treapta a 2-a din cate am auzit. asta daca pe 1 nu e posibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune mi te rog la ce service ai reparat AC ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva pe Vacaresti pe la arabii aia pe dreapta cand vii dinspre Prosper. La aia e bine ca au si piese cacalau pe-acolo si ti le pot lua si prin eliminare daca nu-si dau seama din prima unde e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!