Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

o parere va rog

sig 16 alimenteaza clkimatronicul si releul de ventilatoare si e de 10A.

Posibil de la releul de ventilatoare sa fie problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva un cod pentru releul asta de ventilatoare ? sau un pret aproximativ ? merita sa iau SH sau sa cumpar unul nou ?

Al Bundy cred ca iti fac o vizita ;)

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de pretul releului pentru ventilatoare eu am dat acum 5 ani aproximativ 450 de lei pentru respectivul(nou fiind).Nu cred ca era OEM,eram cam necunoscator atunci in ale masinilor(poate m-a suprataxat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la prima cautare pe google el ar costa cam 100 lei second hand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am rezolvat singur problema si sunt fericit

am scutit o gramada de bani :icon_bounce:

 

initial credeam ca este releul de vina, dar am dat bateria jos si am urmat pasii pentru verificarea acestui releu descris de colegul nostru Al Bundy

dupa verificari mi-am dat seama ca releul este bun si deci problema trebuie cautata mai departe

 

asadar la mine se ardea siguranta 16 cand incercam sa pornesc A/C-ul;

daca nu porneam Ac-ul totul era ok

am ars 3 sigurante pana mi-am dat seama ca ar putea fi un scurt circuit de la alimentarea ambreiajului compresorului de A/C

 

am verificat firele de alimentare  care duc la acest ambreiaj (bobina) si am observat ca acestea aveau plasticul de protectie tocit si mancat de la frecarea cu o conducta; presupun eu ca de la trepidatiiile motorului, firele astea se frecau de acea conducta si in timp au facut scurt circuit

 

am izolat firele, le-am pozitionat corect ca sa nu mai fie in contact cu acea conducta si am pus o siguranta noua

 

totul merge perfect acum, sunt fericit ca am scapat numai cu 1 ora de munca :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva un cod pentru releul asta de ventilatoare ? sau un pret aproximativ ? merita sa iau SH sau sa cumpar unul nou ?

Al Bundy cred ca iti fac o vizita ;)

Ai vazut ca daca nu am avut timp disponibil azi, ai facut nitica economie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara am si eu o mica / mare problema la AC , am un golf 4 din 2000 , si pana acum nu am avut nici o problema legata de AC , insa azi au fost peste 20 grade , am pornit ac iar dupa cateva secunde ( 10-20 ) se aude un zgomot ciudat un huruit insotit de niste vibratii. In aceasta seara am vrut sa vad daca mai are aceiasi problema iar cand am pornit AC surpriza , nu se mai auzea. Am sa testez maine sa vad daca face asa doar cand este mai cald afara , pana atunci am postat un video pe youtube, si astept sa va da-ti cu parerea.

 

PS : Huruitul ce se aude la inceput e de la ambreiaj , eu ma refer la cel care se aude dupa ce pornesc AC ( secunda 44  / 1:12  / 1:31 / 2:05 )

 

http://www.youtube.com/watch?v=BiP5a09IMxI

Modificat de pepsy89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea, rog colegii mai priceputi sa ma ajute cu o problema la ac-ul de ma golful 4, 1.9tdi cod motor axr, si anume am gasit siguranta S164 de pe baterie arsa, hmmm nu stiu de ce, in conditiile in care nu am folosit ac.ul fiind iarna, am inlocuit siguranta cu pricina si nimic compresorul si electroventilatoarele nu pornesc. Am verificat electroventilatoarele pe direct si functioneaza insa mai departe nu stiu ce ar putea avea, posibil releul de comanda de sub baterie?? am scos releul am verificat mufele dar nici un rezultat...

 

Rog colegul Al Bundy o parere el este taticul ac-urilor... Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as face intai sa faci ce scrie in link-ul atasat de stefanutz in post-ul #555 de mai sus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea, rog colegii mai priceputi sa ma ajute cu o problema la ac-ul de ma golful 4, 1.9tdi cod motor axr,

 

Rog colegul Al Bundy o parere el este taticul ac-urilor... Multumesc anticipat.

Ai facut ce scrie aici: http://vwforum.ro/topic/24576-electroventilatoareventilatoare-probleme/page-11?p=1847997#entry1847997

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele astea o sa testez cele scrise akolo si revin cu un raspuns ms frumso pentru timpul acordat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

      Vin si eu cu o problema la masina din semnatura cu Climatronic , nu mai cupleaza compresorul Ac> i-am pus 12V direct pe bobina  ambreiaj si cupleaza >nu aveam nici o eroare pe Vag, > am dat jos releul AC si era foarte corodat de la acidul de baterie care sa acumulat dea lungul timpului. Eu avand 10 pini in loc de 14 a fost mai complicat de diagnosticat si am legat bobina ambreiaj la ventilatorul Ac . In concluzie cand dau drumul la climatronic  intra ventilatorul care cupleaza si bobina ambreiaj deci compresorul.

Intreb cat de indicat este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune ai in instalatie?

Pe clima e muult mai usor de diagnosticat o problema. Tutorialul ala e facut pentru AC unde nu poti sa te conectezi cu vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am facut incarcarea cu freon si la verificare mai aveam 540ml de freon in instalatie ,ca am crezut ca sa dus freonul si asa am descoperit ca defapt nu cupla. Ce teste merg facute cu Vag la varianta cu climatronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Salut! Am observat ca daca folosesc AC-ul pentru o perioada mai mare de 10 min, cand il decuplez vine un miros destul de neplacut in masina. Are cineva idee cu ce as putea sa curat instalatia? Sunt bune acele solutii din comert sau trebuie ceva mai elaborat? 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, alte variante nu prea ai.

 

randamentul cel mai bun, il da igienizarea profi pe care o fac unele ateliere... eu am bagat un spray anul trecu - ca imi baga un pic de miros - vad ca a avut efect... anul asta nu au mai fost probleme... din pacate nu mai imi aduc aminte cum se numea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Mersi. La un spray ma gandeam si eu, dar voiam sa fiu sigur ca nu e frectie la piciorul de lemn.:).Voi incerca sa vad ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am observat ca daca folosesc AC-ul pentru o perioada mai mare de 10 min, cand il decuplez vine un miros destul de neplacut in masina. Are cineva idee cu ce as putea sa curat instalatia? Sunt bune acele solutii din comert sau trebuie ceva mai elaborat? 

 

Multumesc!

 

Ia uite aici ce de documentatie legat de mirosul neplacut: http://vwforum.ro/topic/11196-vine-un-miros-urat-in-masina/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Mersi.O sa citesc si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea, revin dupa testul facut la instalatia de AC, dupa indicatiile spuse de colegul Al Bundy, verificare pinul 8 de la mufa cu 14 pini avea 12v, respectiv 14 (motor pornit), 12v pe pinul 9, 12v pinul  4, masa pe pinul 6, 12v pe conectorul  T4 pinii 3 si 1.

Concluzia trasa de mine este ca releul de comanda al AC-ului si respectiv compresor este defect, tin sa spun ca electroventilatoarele si compresorul nu cupleaza deloc nici la treapta 4 sau orice altceva...

rog colegul Al Bundy o parere... multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu un golf4 1.9 tdi si de fiecare data cand merg mai mult cu el ramane pornit ventilatoru pentru AC vreo 5..10 min cand ii infocat motoru la inceput am crezut ca ii vorba de ventilatoru pentru motor ...multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

Salutare!

 

Mi-a venit interfata ieri, am instalato si testat cateva chesti elementare,

Ca feed-back, pot spune ca este unul pozitiv, interfata fiind in limba romana si avamd si manual de utilizare foarte bine pus la punct.

 

Unu si cu unu fac doi....azi am terminat si operatiune EGR si Clapeta de acceleratie.

Tin sa va anunt ca bunica lipsea sa mai fie din cele doua, in rest am gasit fel si fel de depuneri, mai ales in teava ce leaga cele doua componente (la capete mai exact)

 

Cu adaptarea a mers repede, aici multumirile ii revin lui Liviu242006 si lui Muraru carora le datorez multe beri asa cum am promis!

 

 

Asa ca in Craiova daca are cineva nevoie de ajutor cu interfata, il astept cu o sticla de Cola si se rezolva!

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema cu clima la golf 4, am schimbat compresorul am incarcat cu freon, bobina de compresor se aude cand cupleaza, ventilatoarele pornesc amandoua, compresorul se invarte dar nu baga aer rece, care este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cine ma poate ajuta sa imi zica unde vine mufa aceasta cu 2 pini - un cablu de cul brun si celelalt este negru cu linii bruni , am demontat sa schimb AC u si am observat ca aceasta mufa este libera :( mar putea ajuta cnv ?

post-56453-0-18532200-1368446686_thumb.j

Modificat de Passat_3b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!