Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

Salut,

am o mica problema..cand pornesc aerul conditionat, in partea dreapta fata pica, condens inauntru masinii...stie careva de ce se intampla asta?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurgere apa infundata.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut i-mi puteti spune si mie unde se afla scurgerea de la condens si cum se desfunda ca nu i-mi curge apa sub masina cand merg cu ac pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE masina ai? ca din profil nu prea se vede....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si unde ar fi scurgerea la golf IV?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

picioare pasager, in stanga - pe langa tunelul central

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la piciaorele pasagerului dreapta fata, la piciorul stang, mai sus inspre tunelul central.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am și eu o problemă care mă cam deranjează la Golful din dotare (1.6 FSI, 2003, climatronic).

Când stau în trafic bară la bară și este foarte cald, după ceva timp (probabil când temperaturile de pe la motor ating valori foarte mari, bănuiesc eu) îmi decuplează compresorul, pentru ca mai apoi să-l pornească iar după câteva minute, iar ciclul să se repete la nesfârșit. Am zis că asta se întâmplă doar la temeperaturi mari pentru că atunci când merg la drum lung și intră suficient aer la motor chestia de mai sus nu se mai manifestă.

Aveți idee ce ar trebui verificat și de la ce ar putea fi? Ultima verificare a instalației de a/c a fost acum 2 ani, când am completat ulei & freon, iar ambele electroventilatoare au fost schimbate tot acum 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai bara la bara prin trafic nu face fata racirea

verifica radiatoarele.. sa nu fie imbacsite de praf.. mizerii etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Venntilatoarele din fata functioneaza la capacitate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce am mai citit pe net mai multe informații mi-am dat seama că trebuie să verific dacă pornește a doua treaptă de turație. Există o variantă mai simplă să fac asta în afară de a porni mașina, a mă uita la ele și a-mi da seama ce se întâmplă? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul compresorului este conditionat de ventilator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca are Al bundy un post pe topic-ul cu electroventilatoare unde e descrisa procedura de verificare a lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, insa la mine nu merge ventilatorul din stanga si nici ambreiajul nu cupleaza, deaceea ma gandesc la o conditie intre ele, pt ca nu cred ca se defecteaza toate odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr ala din dreapta merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca unul din ele m,erge inseamna ca siguranta aferenta este buna/ Alta e cauza necuplarii AC. Bobina compresorului e buna? releul de sub ventilatoare l-ai verificat?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am ajus sub masina si am constatat ca nu am mufa cu cei 14 pini, este doar una cu 10 pini si cea cu 4 pini. Bobina de la compresor am sunat-o de continuitate si nu este intrerupta. La mufa cu 4 pini am 12V intre 1-3, dar la cea cu 10 m-am blocat. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mufa cu 4 pini trebuie sa ai pe 2 dintre ei si masa 12V.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate pune cineva o poza sau ceva in genu, ca nu prea imi dau seama unde sunt scurgerile de la aerul conditionat...cum va spuneam in masina in partea dreapta imi curge condens..

Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu ma poate ajuta nimeni ?m-ar ajuta mult o poza sau ceva in genu..nu gasesc scurgerea de la aerul conditionat....sau nu imi dau seama care e....

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa te ajute(promit ca o sa pun si bec in garaj :lol: )

fotografie0357.jpg fotografie0356b.jpg

E in spatele motorului, prins pe panoul ignifug.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un glof 4 de anglia ,si cand pornesc clima in partea stanga, de sub bord incepe sa picure apa am fost la un mecani a umblat el sub bord o perioada nu a mai picurat dar de 2 zile a inceput iar puteti sa imi dati si mie niste informati de la ce ar futea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"ar futea fi" scurgerea din poza de mai sus infundata. Condensul nu se mai poate scurge in afara si iti curge sub bord. Daca citeai problema lui cozzy vedeai ca e aceeasi ca a ta numai ca pe partea cealalta - un lucru normal daca tu ai masina cu volan pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!